beetje jammer dat 'vitas' dat niet eens lukt...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
feyenoord heeft toch geen toekomst lopen dat kopen ze toch allemaal in![]()
ik ook, zo saai joh voorprogramma van niks, buiten is niks te doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:42 schreef Luni het volgende:
Gisteren dus naar je Open Dag geweest, en daar ben ik voorlopig ook weer van genezen, leuke dag voor het klapvee, maar echt niks voor mij. Maar ik was er met een rede, mijn neefje mocht met z'n team, de F'ies het veld op, en dat was wel kippevel om die kleine daar te zien lopen in tennue in een volle Kuip.
als je dat al het leukste vond, moet het wel heel saai geweest zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Het leukste was stickers plakken op de trappen van vak G en GG en in het uitvak zelf![]()
Jij durftquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het leukste was stickers plakken op de trappen van vak G en GG en in het uitvak zelf![]()
In de Spits stond ook dat Shakhtar nog nooit een speler had verkocht en dat het daaorm zo sloom gaatquote:Timostsjoek persoonlijk rond met Feyenoord
3/8/2006 11:21
Anatoli Timostsjoek ziet het zitten om zijn buitenlandse avontuur bij Feyenoord te starten. De Oekraïense middenvelder is persoonlijk rond met de Rotterdammers. Shakhtar Donetsk ligt echter nog dwars.
'Timostsjoek en Feyenoord zijn het op hoofdlijnen met elkaar eens', zegt zaakwaarnemer Wessel Wezenberg tegen VI.nl. 'Maar het heeft niet zo'n zin om er verder op in te gaan zolang de clubs er niet uit zijn.'
'De situatie is dat Shakhtar niet echt beweegt', wijst Wezenberg op het grootste obstakel. De transfersom blijft het hete hangijzer. Feyenoord heeft inmiddels het bod flink verhoogd. Maar Shakhtar blijft halsstarrig vasthouden aan de vraagprijs van naar verluidt tien miljoen euro.
Timostsjoek, die op het WK vijf wedstrijden speelde, heeft alleen Shakhtar Donetsk gekend als werkgever. Bij die club is de middenvelder uitgegroeid tot een van de sterren. Maar als het aan Feyenoord ligt, gaat de international in De Kuip schitteren.
Dat is inderdaad gezegd door Woerts.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:19 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
In de Spits stond ook dat Shakhtar nog nooit een speler had verkocht en dat het daaorm zo sloom gaat![]()
Ik weet het nog zo net niet, het is wel even een andere wereld in die oostbloklanden dan hier. Een teleurgestelde speler zullen ze daar schijt aan hebben, aan iets gunnen al helemaal.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef Kaap het volgende:
Ik denk als hij er persoonlijk uit is met Feijenoord hij uiteindelijk wel komt. Zon club kan toch een flink bedrag krijgen en met een teleurgestelde speler zitten heeft ook weinig nut. Daar komt bij, als club zijnde mag je een speler die je jaren trouw gedient heeft, ook wel eens wat gunnen.
Bedoelt i nou 4/5 spelers die even goed zijn als Tymo? Want eerst was hij nog de absolute aanvoerder. Of bedoelt ie spelers die wellicht ook vertrekken?quote:TRK Ukraina, Viktor Sokolov. Mister Lucescu, is there any tension in the team in light of Tymoshchuk's transfer?
Nothing of the kind. We have 4 or 5 players like Tymoshchuk. Are you interested only in this Ukrainian player? You know, there are some players who are in the same situation. They are professionals. They are training and they are participating in matches. When we take a decision concerning their transfer we will let you know.
Shakthar heeft het geld niet nodig. Die hebben het beter voor elkaar dan ons hier.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef Kaap het volgende:
Ik denk als hij er persoonlijk uit is met Feijenoord hij uiteindelijk wel komt. Zon club kan toch een flink bedrag krijgen en met een teleurgestelde speler zitten heeft ook weinig nut. Daar komt bij, als club zijnde mag je een speler die je jaren trouw gedient heeft, ook wel eens wat gunnen.
Rob Linse zeker?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:29 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe lang loopt zn contract nog eigenlijk? En hij heeft al n NLse zaakwaarnemer, dus ik heb weer wat hoop.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:37 schreef ferdi69 het volgende:
hallo hier een fan uit veendam! welkom straks voor de beker op de lange leegte.koeman en gall zyn vrienden van mekaar.hopelyk sportieve wedstryd en tot in het stadion,kaarten zyn snel uitverkocht.
Regel dan even dertig kaarten, dank u.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:37 schreef ferdi69 het volgende:
hallo hier een fan uit veendam! welkom straks voor de beker op de lange leegte.koeman en gall zyn vrienden van mekaar.hopelyk sportieve wedstryd en tot in het stadion,kaarten zyn snel uitverkocht.
Heb je hier 24 uur over na moeten denken?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:00 schreef vogeltje het volgende:
Volgens mij kwamen ze uit de kast hoor, zagen jullie die kast niet staan dan in de deur opening van de helikopter?
je zit in het verkeerde topicquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:00 schreef vogeltje het volgende:
Volgens mij kwamen ze uit de kast hoor
Nee hoor, ik zie dit topic net pas.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb je hier 24 uur over na moeten denken?![]()
OK, leuke pogingquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:03 schreef vogeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie dit topic net pas.
en daar heb je 4 jaar over gedaan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:03 schreef vogeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie dit topic net pas.
Feijenoorder in hart en nierenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:13 schreef R81 het volgende:
Voor de oefenwedstrijd van Dortmund tegen de neuzen een paar dagen geleden was de Dortmund spelerbus kapot. De neuzenbus schoot ze te hulp door de selectie van Dortmund op te pikken. Eén speler weigerde echter pertinent in te stappen... Smolarek! Woord gaat dat hij dus ook echt niet is ingestapt. Dit verhaal wilde ik niemand onthouden, weet niet of het 100% waar is, maar toch eervolle vermelding waard..
Bron; Lunaticnews forum...
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:37 schreef ferdi69 het volgende:
hier ook tien kaarten s.v.p.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:37 schreef ferdi69 het volgende:
Heb het nagetrokken en het is 100% waar.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:13 schreef R81 het volgende:
Voor de oefenwedstrijd van Dortmund tegen de neuzen een paar dagen geleden was de Dortmund spelerbus kapot. De neuzenbus schoot ze te hulp door de selectie van Dortmund op te pikken. Eén speler weigerde echter pertinent in te stappen... Smolarek! Woord gaat dat hij dus ook echt niet is ingestapt. Dit verhaal wilde ik niemand onthouden, weet niet of het 100% waar is, maar toch eervolle vermelding waard..
Ik wel en zo is het gebeurd:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik geloof er geen drol van, eerlijkgezegd.
Heb je een link naar de Lunatic Topic?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:13 schreef R81 het volgende:
Hier, koekwaus.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:55 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb je een link naar de Lunatic Topic?
Hierquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
En waar is het broodje met de aap?
In een leeg stadionquote:MINUUT STILTE VOOR OVERLEDEN OUD-FEYENOORDERS EN SUPPORTERS
Komende zondag zal er in De Kuip voorafgaand aan de warming–up van Feyenoord-Middlesbrough FC een minuut stilte in acht worden genomen voor de oud-Feyenoorders en voor de supporters die gedurende het afgelopen seizoen zijn overleden. Feyenoord rekent op de medewerking en het respect van alle bezoekers.
De korte herdenking zal omstreeks tien over half twee plaatsvinden. Oud-spelers zullen dan - voor het nemen van de traditionele foto ter gelegenheid van de jaarlijkse reünie - een kring vormen rond de middencirkel voor een moment van stilte.
quote:----- Original Message -----
From: Chris Woerts
To: A
Sent: Thursday, August 03, 2006 8:06 AM
Subject: RE:
Hoi A
Was een mooie dag gisteren, lekker druk, jammer van de regen op het einde.
Tymoshchuk: dat isiets voor de lange adem, met de speler zelf komt het wel goed, maar de club is nogal halsstarrig, afwachten maar.
Er is geen enkele concrete belangstelling voor Dirk, meer is er niet over te zeggen.
We hebben de prijs niet geweigerd, alleen gezegd dat het geen echte prijs is en dat we hem niet op het veld in ontvangst willen nemen, maar bijv. inde bestuurskamer. Bij de KNVB hebben ze nogal lange tenen als ze hun zin niet krijgen, beetje rare reactie van de bond.
De technische mensen zijn druk bezig om het plaatje rond te krijgen, hopelijk gaat dat lukken.
Gyan mag weg maar er is geen belangstelling tot op heden, Bosschaart is iets waar de technische mensen zich over moeten uitspreken.
Allemaal onzin,.
Best regards,
Chris Woerts
Commercial Director
FEYENOORD ROTTERDAM N.V.
Post address:
P.O. Box 9635
3007 AP Rotterdam
Street address:
Van Zandvlietplein 3
3077 AA Rotterdam
KvK-number 24363218
' +31 (0) 10 - 29 26 894
7 +31 (0) 10 - 47 92 964
* cwo@feyenoord.nl
þ http://www.feyenoord.nl
--------------------------------------------------------------------------------
Van: A
Verzonden: woensdag 2 augustus 2006 23:09
Aan: Chris Woerts
Onderwerp:
Beste Chris,
een beetje bijgekomen na weer een drukke Open Dag? Ik zelf ben niet geweest, heb het wel gezien na een keer of 10, maar het blijft elk jaar weer een geweldige happening voor jong en oud. Zeker voor de "nieuwe" Feyenoordertjes nog steeds een prima initiatief.
Op dit moment leven er bij mij toch weer wat vragen waarvan ik hoop dat je ze kunt en wilt beantwoorden.
1. Wat is de status mbt Tymoschuk? Is de kans groot of klein dat wij hem in de Kuip mogen verwelkomen?
2. Wat is de status mbt Kuyt? Is de kans groter dat hij blijft of dat hij gaat?
3. Waarom heb je de Fair Play prijs geweigerd? OK het stelt niet veel voor maar het is toch ook niets om je voor te schamen. Om eerlijk te zijn vind ik deze reactie een beetje kinderachtig maar wellicht is er een goede reden voor.
4. Kunnen we mog meer versterkingen verwachten naast Tymoschuk? Zijn jullie nog bezig met een linksback en een centrale verdediger waar Erwin Koeman het over had?
5. Prima alle mensen waar nu afscheid van is/wordt genomen maar ik mis er om eerlijk te zijn nog 2. Waarom mogen Gyan en Bosschaart wel blijven?
Ik vind Gyan een buitengewoon aardige vent en hij is ook een soort van cultfiguur binnen Feyenoord geworden maar daar verdien je toch geen plek in de selectie meer mee? Op veel speeltijd hoeft hij niet te rekenen met Lucius,Greene en Collen voor hem op zijn positie dus waarom ook van hem geen afscheid genomen? Nou las ik wel dat jij hem bij Excelsior zou hebben aangeboden maar zij er niet op ingaan. Belachelijk als dat zo is want de een na de andere verdeiger valt daar momenteel geblesseerd af.
Bosschaart is door ik schat 90% van de supporters al afgeschreven. Het mag dan een echte Feyenoorder zijn maar ook daar verdien je geen plek in de selectie mee. Iedereen heeft de afgelopen periode kunnen zien dat vooral hij de achilleshiel van Feyenoord is en absoluut het gevraagde nivo niet aankan. M.i. hoort Drenthe op die plek een kans te krijgen evt. nog even achter iemand die er meteen staat (Leonard??)
6. Hoe serieus moeten we het verhaal in AS nemen mbt Calvo en Musampa?
Ik besef dat ik nu veel aan je vraag maar toch hoop ik weer een antwoord van je te mogen ontvangen.
Met rood/wit/zwarte groet
A
Nee ik ook niet. Heeft 'ie niet wat beters te doen vraag ik me dan af.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vind het wel leuk dat hij gewoon antwoord.. zie ik niet veel mensen de moeite voor nemen.
Ja, misschien moet ie die tijd eens steken in het aantrekken van spelers.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Heeft 'ie niet wat beters te doen vraag ik me dan af.
in wel opzicht bedoel je kopen of opleiden ,quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
beetje jammer dat 'vitas' dat niet eens lukt...![]()
ik weet dat je uit nijmegen komtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:14 schreef MarkNMGN het volgende:
vitas faalt eigenlijk in alles.
en waar komt die vandaan marknmgquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:17 schreef BobbyHill het volgende:
Nicky Hofs is wel jullie topscorer in de voorbereiding
ze moesten gaan bezuinigen , en hebben ze samen met agovv een opleiding met de spelers nog wel onder in eigen beheer ( dus dat wordt er ook niet veel beter op )quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:19 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik zeg maar niks meer
-edit- moet wel toegeven dat vitesse een hele lange tijd één van de beste jeugdopleidingen van NL hadden, waarom is dat eigenlijk minder geworden?
Laatst nog een bericht dat hij te duur is voor Sparta. Ik weet niet of het ging om verkoop of verhuur, ik mag toch hopen dat het om een verhuur ging..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
maar weer ff over feyenoord , is er al bekend wat er met ekramy gaat gebeuren wordt ie 3de keeper of mag die nog worden verhuurd anders weet ik nog wel een leuke club voor hem![]()
En wij maar denken dat Robbie in Thailand zitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
een knul uit Den Bosch "wat een teringeind weg".
daar las ik ook het is een non eu speler dus hij zal niet goedkoop zijn , maar ik zie hem graag bij ons in arnhem een jaartje aangezien aadje nog een goede 2de keeper zoekt ,quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:47 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Laatst nog een bericht dat hij te duur is voor Sparta. Ik weet niet of het ging om verkoop of verhuur, ik mag toch hopen dat het om een verhuur ging..
Inderdaad zal vast een secretaresse zijn die zulke mailtjes doet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:10 schreef Cart_man het volgende:
Woerts heeft gewoon een ghostwriter in dienst, joh.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:40 schreef Erasmusch het volgende:
Er is weer iemand gaan mailen met Woerts:
[..]
Van nu.nlquote:Feyenoord hoopt nog steeds op Timosjoek
Uitgegeven: 3 augustus 2006 16:14
ROTTERDAM - Feyenoord hoopt nog steeds dat de Oekraïner Anatoli Timosjoek dit seizoen in de Kuip speelt. De Rotterdammers zoeken een verdedigende middenvelder en zien in Timosjoek de ideale kandidaat voor die positie. Inmiddels heeft Feyenoord al twee weken een akkoord met de voetballer, maar slaagt het er vooralsnog niet in overeenstemming te bereiken met zijn werkgever Sjachtar Donetsk.
"We zijn al twee weken rond met Timosjoek", zegt technisch directeur Peter Bosz. "Hij is onze eerste keus voor de positie van verdedigende middenvelder. We hopen ook met zijn club rond te komen. We zijn inmiddels al één keer naar Oekraïne geweest. Maar als het nodig is om de zaak rond te krijgen, gaan we nogmaals."
Alweer een bericht. De 'serieuze' bronnen beginnen het nu ook te melden, goed teken.quote:Timostsjoek persoonlijk rond met Feyenoord
3/8/2006 11:21
Anatoli Timostsjoek ziet het zitten om zijn buitenlandse avontuur bij Feyenoord te starten. De Oekraïense middenvelder is persoonlijk rond met de Rotterdammers. Shakhtar Donetsk ligt echter nog dwars.
'Timostsjoek en Feyenoord zijn het op hoofdlijnen met elkaar eens', zegt zaakwaarnemer Wessel Wezenberg tegen VI.nl. 'Maar het heeft niet zo'n zin om er verder op in te gaan zolang de clubs er niet uit zijn.'
'De situatie is dat Shakhtar niet echt beweegt', wijst Wezenberg op het grootste obstakel. De transfersom blijft het hete hangijzer. Feyenoord heeft inmiddels het bod flink verhoogd. Maar Shakhtar blijft halsstarrig vasthouden aan de vraagprijs van naar verluidt tien miljoen euro.
Timostsjoek, die op het WK vijf wedstrijden speelde, heeft alleen Shakhtar Donetsk gekend als werkgever. Bij die club is de middenvelder uitgegroeid tot een van de sterren. Maar als het aan Feyenoord ligt, gaat de international in De Kuip schitteren.
De ballengrabbelaar wordt verhuurd/verkocht.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
daar las ik ook het is een non eu speler dus hij zal niet goedkoop zijn , maar ik zie hem graag bij ons in arnhem een jaartje aangezien aadje nog een goede 2de keeper zoekt ,
maar was eigenlijk wel nieuwsgierig of iemand meer wist het zal reading wel ff afwachten zijn dan wordt bekend toch wie 1ste keeper word , als timmer eerste keeper wordt en lodewijks 2de dan kan die ballengrabbelaar 3de keeper worden en dan kan ekramy mooi worden verhuurd.
Toen die lui het veld betraden begonnen ze ook meteen hamas hamas joden aan het gas te zingen in ons vak... weet niet waaromquote:
Ja, duh. Het is gisteren bevestigd door de TD. Gek hè, dat de serieuze bronnen er ook mee komen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:26 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Alweer een bericht. De 'serieuze' bronnen beginnen het nu ook te melden, goed teken.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Toen die lui het veld betraden begonnen ze ook meteen hamas hamas joden aan het gas te zingen in ons vak... weet niet waarom![]()
Het is dus duidelijk dat het aan Shakthar ligt!quote:Wellicht nog eens delegatie van Feyenoord naar Oekraine
Tegenover het ANP (zie AD.nl) bevestigde Peter Bosz nog maar eens dat Feyenoord al lang persoonlijk rond is met Tymoschuk. "We zijn al twee weken rond met Tymoschuk. Hij is onze eerste keus voor de positie van verdedigende middenvelder. We hopen ook met zijn club rond te komen. We zijn inmiddels al één keer naar Oekraïne geweest. Maar als het nodig is om de zaak rond te krijgen, gaan we nogmaals."
Feyenoord Netwerk
"De situatie is dat Shakhtar niet echt beweegt", meldt de Nederlandse zaakwaarnemer van Tymoschuk op
Zeg dat nou niet te hard. Mensen neigen ernaar dat niet te geloven.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is dus duidelijk dat het aan Shakthar ligt!
quote:Mourinho: 'Salou kan topaanvaller worden'
Waar de topaankopen Michael Ballack en Andrei Sjevtsjenko beiden een aparte presentatie ten eer viel bij hun nieuwe club Chelsea, moesten de 'minder grote' aankopen het doen me een gezamenlijke bijeenkomst. Ex-Feyenoorder Salomon Kalou mocht daarbij lovende woorden in ontvangst nemen van manager José Mourinho.
'Salou (zoals Mourinho hem liefkozend noemt) is een speler waar ik graag mee werk, omdat hij alles heeft om uit te groeien tot een topaanvaller. Ik zeg geen spits, ik zeg aanvaller, want hij kan zowel in de punt van de aanval als op de vleugel spelen.'
'Hij heeft veel kwaliteit en een fantastisch karakter', bewierookte Mourinho de Ivoriaan nog meer. 'Hij communiceert graag en is leergierig. Ik zeg hem steeds dat hij zijn zelfvertrouwen niet moet verliezen omdat hij met veel goede spelers op het veld staat. Hij is namelijk van dezelfde kwaliteit.'
Kalou kreeg het rugnummer toebedeeld dat overeenkomt met de leeftijd die hij zaterdag zal bereiken: 21. Ook John Obi Mikel en doelman Hilario kregen hun tricot voor komend seizoen officieel uitgereikt.
Z'n zoontje van 12!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:10 schreef Cart_man het volgende:
Woerts heeft gewoon een ghostwriter in dienst, joh.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:19 schreef Kaap het volgende:
[..]
gelukkig zyn er mensen buiten rotjeknor die fan zyn in hart en nieren!wy ryden ver voor onze club en op vrydag ons 2e club.kaarten kan ik nu niet regelen want heb ze al vergeven aan relaties en genodigden.
quote:Salomon Kalou werd vandaag officieel gepresenteerd bij Chelsea. Net als bij Feyenoord kreeg hij rugnummer 21.
Feyenoord lijkt 8 miljoen euro voor hem te hebben ontvangen. Althans dat was de vraagprijs van Feyenoord, zo onthulde Hoeneß van Bayern Munchen. De Duitse club toonde interesse voor de spits van Feyenoord. "Ik ben er naar toe gereden en heb hem zelf in een bekerduel bekeken. In de eerste helft was hij twee keer aan de bal. In de tweede helft een keer en werd hij gewisseld. Na de wedstrijd heb ik voorzichtig naar de vraagpijs geinformeerd. Ze hebben mij gezegd dat die vraagprijs 8 miljoen was. Dat kon ik niet geloven. Ik heb vervolgens onze scout nogmaals gestuurd. Het was weer hetzelfde wat Kalou liet zien. Twee weken later lees ik dat Kalou naar Chelsea ging. Die proberen het gewoon."
ik ken wel een goede salouquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:40 schreef Joeriii het volgende:
NAC vindt Mtiliga te duur![]()
Salou, wat een bijnaam![]()
ben jij daar soms met je zeilbootje heen geroeid?quote:
Sparta vond Aerts te duur.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:47 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Laatst nog een bericht dat hij te duur is voor Sparta. Ik weet niet of het ging om verkoop of verhuur, ik mag toch hopen dat het om een verhuur ging..
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:30 schreef Luni het volgende:
De belangstelling voor het LG Neerlands grootste poel des verderfs
Tournament, komend weekend in de aRENa, valt tegen. Ondanks de aanwezigheid
van onder andere Manchester United zijn tot vandaag slechts enkele
duizenden kaarten verkocht. De oorzaak hiervan is de Gay Parade die
eveneens komend weekend in Neerlands grootste poel des verderfs
plaatsvindt.
David Endt - woordvoerder van de club uit Noord Holland - is teleurgesteld,
maar had het wel verwacht: "qua doelgroep vissen we helaas in dezelfde
gracht als de Gay Parade. De Parade is jaarlijks een hoogtepunt in deze
stad, niet voor niets de Gaycapital of the World genoemd. De mensen kijken
hier het hele jaar naar uit."
Om het stadion toch nog enigszins vol te krijgen ontplooit de club
verschillende activiteiten. In samenwerking met de supportersvereniging en
de F-side wordt in het supportershome een heuze afterparty georganiseerd.
Het home is voor de gelegenheid omgedoopt tot een darkroom.
Mannen die verkleed aan de kassa verschijnen krijgen bovendien 25% korting
op een entreebewijs voor het toernooi.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whehequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:30 schreef Luni het volgende:
plaatsvindt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het stadion is gevestigt aan de straat lange leegte,maar club en gemeente zyn bezig met plannen voor nieuw stadion op andere locatie.trouwens fyenoord heeft in t verleden hier al eens verloren! met het budget wat veendam te besteden heeft zou scf wel met 10-O moeten winnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:38 schreef TC03 het volgende:
Als je je stadion "De lange leegte" noemt spreekt dat ook weinig zelfvertrouwen uit.Het klinkt meer als een titel van een boek over de jaren 80 bij Feyenoord.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:30 schreef Luni het volgende:
plaatsvindt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Qua uiterlijk niet nee. Maar dat is bij Feyenoord niet zo belangrijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:51 schreef BobbyHill het volgende:
Al wint Feijenoord nou ook niet direct aan mannelijkheid met deze blondine![]()
[afbeelding]
15 tot 20 miljoen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:54 schreef PimpNLimp het volgende:
hoeveel vragen ze nou voor kuijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |