Als daar nog een goede speler bijkomt, ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:47 schreef Lurtt het volgende:
Vorig jaar hadden ze toch ook een verassing... wie was dat ook alweer ?
Maar nu komen in ieder geval Huysegems, Kolkka, Lucius en Timmer
Jeugdspelersquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:47 schreef Lurtt het volgende:
doelde eigenlijk op Tymoschuk, of ie nog komtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:47 schreef Lurtt het volgende:
Maar nu komen in ieder geval Huysegems, Kolkka, Lucius en Timmer
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef Erasmusch het volgende:
En n optreden van Dennis vd Geest!
Castelen verkopen, is toch overbodigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:53 schreef Lurtt het volgende:
Dat zou mooi zijn, maar dan moeten ze 3 miljoen meer bieden...
Feyenoord.nlquote:DIEGO BISESWAR VERHUURD AAN HERACLES ALMELO
‘We zien Diego als een groot talent en daarom is het belangrijk dat hij aan spelen op het hoogste niveau toekomt’, lichtte Chris Woerts de overstap van de nog altijd pas 18-jarige aanvaller vandaag toe. Biseswar verbleef de afgelopen week al op stage in Overijssel en maakte daarbij een goede indruk.
‘Voor zijn ontwikkeling is het goed dat Diego zo veel mogelijk ervaring op eredivisieniveau opdoet’, vervolgt Woerts.‘Daar profiteren wij ook van als hij hier weer terugkeert.’ Diego Biseswar debuteerde, destijds nog als B-junior, aan het eind van het seizoen 2004-2005 in de hoofdmacht van Feyenoord. Vorig seizoen kwam hij tot zeven competitieduels, waarin hij één keer scoorde.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:54 schreef daaaaan het volgende:
DIEGO BISESWAR VERHUURD AAN HERACLES ALMELO
‘We zien Diego als een groot talent en daarom is het belangrijk dat hij aan spelen op het hoogste niveau toekomt’, lichtte Chris Woerts de overstap van de nog altijd pas 18-jarige aanvaller vandaag toe. Biseswar verbleef de afgelopen week al op stage in Overijssel en maakte daarbij een goede indruk.
‘Voor zijn ontwikkeling is het goed dat Diego zo veel mogelijk ervaring op eredivisieniveau opdoet’, vervolgt Woerts.‘Daar profiteren wij ook van als hij hier weer terugkeert.’ Diego Biseswar debuteerde, destijds nog als B-junior, aan het eind van het seizoen 2004-2005 in de hoofdmacht van Feyenoord. Vorig seizoen kwam hij tot zeven competitieduels, waarin hij één keer scoorde.
Natuurlijk altijd handig om erbij te hebben voor als er blesures komen enzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:53 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Castelen verkopen, is toch overbodig
De nieuwe Lee Towers?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef Erasmusch het volgende:
En n optreden van Dennis vd Geest!
Die fout maakt het bestuur geen 2 keer mag ik hopen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zolang die nu geen trajectje-Zuiverloon gaat doen
Hij zat wel gewoon naast Van den Herik in de bestuurskamer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:57 schreef Lurtt het volgende:
Kuyt speelde niet omdattie de griep.
Op vi zag ik een intervieuw waar hij in vertelde dat hij op 5 jaar tijd maar 1 wedstrijdt gemist had plus 3 jaar bijna geen zomervakantie gehad had en deze zomer zelfs maar 2,5 weken rust had dus was het nu een goede tijd om een weekje extra rust te nemen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:57 schreef Lurtt het volgende:
Kuyt speelde niet omdattie de griep.
We hebben de Ceulaer en Vincken alquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:56 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Natuurlijk altijd handig om erbij te hebben voor als er blesures komen enzo![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:49 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Als daar nog een goede speler bijkomt, ben ik tevreden.
Anders wordt het wederom een seizoen ergeren aan een net-niet team.
Jij bent al heel wat jaartjes Feyenoord-supporter, hoe komt het toch dat je zo snel positief en tevrede bent? Bij twijfelgevallen valt het kwartje bijna altijd verkeerd bij Feyenoord.quote:
Ik heb nooit gezegt dat ik tevreden ben. Vind het gewoon onzin om nu al te zeggen dat we weer een net-niet seizoen krijgen. Zie nog geen redenen om tot een dergelijke conclusie te komen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:07 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jij bent al heel wat jaartjes Feyenoord-supporter, hoe komt het toch dat je zo snel positief en tevrede bent? Bij twijfelgevallen valt het kwartje bijna altijd verkeerd bij Feyenoord.
Eerst maar eens kijken of hij het bij Heerenveen redtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:58 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Die fout maakt het bestuur geen 2 keer mag ik hopen.
Waarom denk je dat? Op Kalou na zijn we alleen maar sterker geworden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:13 schreef daaaaan het volgende:
Ik zei toch dat ALS er geen goede aankoop meer bijkomt we een net-niet seizoen krijgen
Ook zonder aankoop is er geen reden om dat te beweren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:13 schreef daaaaan het volgende:
Ik zei toch dat ALS er geen goede aankoop meer bijkomt we een net-niet seizoen krijgen
De concurrentie ook waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:16 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Op Kalou na zijn we alleen maar sterker geworden.
Sfeer op de open dagquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:21 schreef jorienvdherik het volgende:
De eerste Feyenoord Krant van dit seizoen is gedrukt in een recordoplage van 75.000 exemplaren. Naast de gebruikelijke 25.000 werden er nog eens 50.000 extra kranten vervaardigd, die woensdag een prominente rol zullen spelen in wat de grootste sfeeractie uit de clubgeschiedenis moet worden. In samenwerking met het Tifo-team laat Feyenoord tijdens de Open Dag op elk stoeltje in De Kuip een gratis Feyenoord Krant leggen. De twee middenpagina’s van die krant, waarop in de reguliere editie de elftalposter staat afgedrukt, vormen een gekleurd vel. Alle supporters zullen worden opgeroepen om dat vel, vlak voor de traditionele landing van de helikopter, omhoog te houden en de nieuwe spelers zo een uniek welkom te geven.
Het is voor het eerst dat er een sfeeractie wordt gehouden die zich niet tot één bepaalde sector beperkt, maar waaraan door iedereen in het hele stadion kan worden deelgenomen.
In de nieuwe krant - nummer 25 - neemt Patrick Paauwe op persoonlijke wijze afscheid van het Legioen. Interviews zijn er met George Boateng en Salomon Kalou, de twee oud-Feyenoorders die met Middlesbrough en Chelsea tijdelijk terugkeren naar De Kuip. Daarnaast blikken kenners vooruit op het seizoen, stellen de aankopen zich voor en vertelt Alfred Schreuder over zijn blessure. De nieuwe Feyenoord Krant, waarin de rubriek Vente’s Varia wordt geïntroduceerd, ging verder op bezoek bij voormalig vleugelartiest Pierre Vermeulen. Ook is er een reportage over de wedstrijd Schijndel-Feyenoord.
Omdat, ongeacht de prestaties, het toch gewoon de mooiste club is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:07 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jij bent al heel wat jaartjes Feyenoord-supporter, hoe komt het toch dat je zo snel positief en tevrede bent? Bij twijfelgevallen valt het kwartje bijna altijd verkeerd bij Feyenoord.
Het ging toch niet zozeer om prijzen bij Feyenoord? Maar om lang mee te doen en een tevreden gevoel over te houden aan het seizoen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:23 schreef daaaaan het volgende:
[..]
De concurrentie ook waarschijnlijk.
En hoeveel sterker? Als we dit keer 2e ipv 3e worden en verliezen in de plee-offs maar met 1-0 en 0-1, dan hebben we het beter gedaan maar heb je nog steeds een ongeloofelijk kutseizoen.
Man, in Rotterdam is er een prijzen-obessiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het ging toch niet zozeer om prijzen bij Feyenoord?
Wat een onzin. Wat heb je aan elk jaar lang meedoen als je een maand daarna toch weer met lege handen staat?quote:Maar om lang mee te doen en een tevreden gevoel over te houden aan het seizoen?
90% van de clubs staat zonder prijzen aan het eind van het seizoen en toch kunnen ze een leuk jaar gehad hebben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Man, in Rotterdam is er een prijzen-obessieAl halen bepaalde supporters (b.v. Cart_Man) hun schouders op als het niet lukt, wat ik erg knap vind, maar niet kan begrijpen...
[..]
Wat een onzin. Wat heb je aan elk jaar lang meedoen als je een maand daarna toch weer met lege handen staat?![]()
Volgens mij is het meer zijn wat lakse gedrag, nonchalante houding, die Koeman niet zo zinde.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef Suijk het volgende:
Ik dacht trouwens dat die Biseswar vorig jaar wel goed speelde?
Dat jij het geen mooie club vindt wil nog niet zeggen dat het geen mooie transfer voor hem is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Kuyt naar scum is trouwens uit den boze!
Niks moet. Kan er niet meezitten als we een jaar niks winnen. Zolang ik maar een goed seizoen heb mogen mee maken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:42 schreef daaaaan het volgende:
Niet als er NOOIT een prijs gewonnen wordt, om het jaar moet er natuurlijk óf de schaal, of de beker of CL-voetbal behaald worden, dan is het niet zo zuur als het het jaar daarop een keer niet lukt.
Heerenveen en Utrecht hebben een goed seizoen als ze in de 1/2 finale van de beker staan en 4e worden, Feyenoord niet natuurlijk.
Het was een zwaar KUTseizoen door de climax dit jaar, maar wel een seizoen waarin we aan het einde redelijk hoopvol naar de toekomst kunnen kijken.
Jij schaart Feijenoord ook in het rijtje ajax en psv, terwijl we realistisch gezien tussen die twee en de rest inzitten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:17 schreef daaaaan het volgende:
Dan hebben wij een andere definitie van een 'goed seizoen' denk ikDe enige goede seizoenen die ik mij goed kan herinneren waren 1999 en 2002.
Ik kan er mee leven. Wil niet zeggen dat ik er tevreden mee ben. Langere termijn vind ik belangrijker dan het heden. Daar zijn bij Feijenoord druk mee bezig nu.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:34 schreef daaaaan het volgende:
Klopt, maar wil niet zeggen dat je daar tevreden mee moet zijn.
Maar het zou fijn zijn als Feyenoord gewoon weer in dat rijtje komt, waar het eigenlijk ook hoort (gezien de achterban).quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij schaart Feijenoord ook in het rijtje ajax en psv, terwijl we realistisch gezien tussen die twee en de rest inzitten.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
shownieuws
Wat een perikelen daarquote:De belangrijkste vragen kan de trainer echter zelf niet beantwoorden. Blijft Dirk Kuyt en komt de Oekraïner Anatoli Tymoschuk? Koeman verwacht niet dat de verdedigende middenvelder van Shakhtar Donetsk vandaag tijdens de Open Dag uit de lucht komt vallen. ,,Dat zou voor mij ook een verassing zijn. Ik weet alleen dat er contact is, maar het is daar een andere wereld. Nee, ik heb Tymoschuk zelf nog niet gesproken. Hij zou naar Nederland komen, maar ik hoorde dat zijn club toen zijn paspoort heeft ingetrokken. Ik blijf hopen, maar het is allerminst zeker dat het doorgaat.’’
Tot nu toe draait 'ie aardig mee, maar een elftal op sleeptouw nemen zie ik hem nog niet doen. Wel nog groeimogelijkheden en mocht Kuijt weggaan, zie ik hem ook wel de publiekslieveling worden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:33 schreef daaaaan het volgende:
Al die Ajacieden destijds maar roepen dat Hofs geen bal kon raken en allemaal maar Derksen uitlachen (al overdreef ie flink met z'n toptransfer) maar de Snor zat deze keer wel goed, Hofs wordt een groteHij is er nog niet natuurlijk, maar hij is wel flink onderschat.
Achteraf gezien misschien wel ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:35 schreef Beschouw het volgende:
Het was toch een toptransfer?
Dat plezier komt wel goed.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:43 schreef F1Bas het volgende:
Ik zou nog steeds geen Hofs willen, dus veel plezier ermee.
Dankje.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:43 schreef F1Bas het volgende:
Ik zou nog steeds geen Hofs willen, dus veel plezier ermee.
RESPECT!quote:Afscheidsbrief Patrick Paauwe
Bron foto: VI
Bron: Feyenoordkrant
In de Feyenoord Krant van deze week staat een afscheidsbrief die Patrick Paauwe aan "Het Legioen" heeft geschreven. Uiteraard willen wij u deze brief niet onthouden.
Beste Feyenoorders,
Aan acht jaar Feyenoord is voor mij een eind gekomen. Het waren jaren die me gevormd hebben als voetballer en als persoon. Jaren ook die me alle kanten van het spelen bij een topclub hebben laten zien. Nog steeds zie ik in gedachten volwassen mannen huilen na het winnen van de UEFA CUP. Ook kan ik me nog scheldkannonnades en fluitconcerten herinneren op de momenten dat ik minder geliefd was bij een aantal van jullie.
Dan doel ik vooral op de periode dat ik Linksback moest spelen. Het maakte me nog duidelijker dat ik een sfeergevoelig persoon ben. iemand die het niet kan verbergen als hij zich onprettig voelt.
Wat ook naar de andere kant doorsloeg. Ik was het toch echt die in een overwinningsroes in mijn onderbroek op het veld stond na het binnenhalen van de UEFA CUP. Het is de complete ervaring die het zo mooi maakt voor me.
Net als het echte leven bestaat spelen voor Feyenoord uit diepte- en hoogtepunten. De club is daardoor een deel van mijn leven geworden. Het voelt alsof ik hier zestien jaar heb gespeeld, want de jaren tellen dubbel. Die uitspraak leen ik graag van Jean Paul van Gastel. Inmiddels snap ik maar al te goed wat hij daarmee bedoelde.
Als 22-jarig jongetje kwam ik naar Feyenoord, de club waar de familie Paauwe al naam had gemaakt. Ik had in de jeugd bij PSV rondgelopen, was regelmatig opgeroepen voor Nederlandse jeugdteams en had met Fortuna Sittard een een goed seizoen achter de rug. Maar ik kon me vooraf geen voorstelling maken van wat er vanaf dat moment zou gebeuren.
We beleefden een droomseizoen, dat ik in een roes heb ervaren. We stonden op een gegeven moment zeventien punten voor en werden vijf speelrondes voor het eind van de competitie al kampioen.
Het feest met jullie op de Coolsingel was onbeschrijflijk. Wat ik toen niet kon weten, was dat het de enige keer zou zijn dat ik dat zou meemaken. Het zorgt er natuurlijk voor dat de herinnering een steeds heroïscher karakter krijgt, maar ik blijf dat toch verschrikkelijk jammer vinden.
Het jaar erop deed ik voor het eerst Champions League ervaring op, wat weer een nieuwe stap was in mijn ontwikkeling. Mijn derde seizoen ben ik pas echt belangrijk geworden bij Feyenoord.
Samen met Bosvelt vormde ik op het middenveld het hart van Feyenoord. We waren een dynamisch duo, wat overigens aan Paul te danken was. Hij trok de kar, ik ging daarin mee. We werden winterkampioen, maar vielen ver weg in de tweede competitiehelft.
Het absolute hoogtepunt was het UEFA CUP jaar. Ik nam het op tegen sterren als Del Piero en Ronaldo, een schitterende ervaring. Als team hebben we ons onsterfelijk gemaakt. Ik maakte deel uit van een schitterende ploeg en dat geeft me nog steeds een heel trots gevoel.
Het heeft me heel wat leuke kranten stukjes opgeleverd. Het seizoen erop speelden we ook nog tegen Real Madrid voor de Super Cup, alsof het allemaal niet mooi genoeg was.
De UEFA CUP was helaas mijn laatste prijs. We hadden het jaar erna wel de kans, maar verloren de bekerfinale van Utrecht. Het seizoen 2003/2004 bracht weer een nieuwe uitdaging: Van Hooijdonk, Bosvelt, Emerton en Kalou vertrokken en ik werd gevraagd als aanvoerder. Ik wilde de verantwoordelijkheid niet uit de weg gaan, werkte een goed seizoen af, maar als ploeg kwmaen we te kort.
Het jaar erop dreigde mijn Feyenoord-periode te eindigen in een grote teleurstelling. Het begon goed onder Gullit. Hij praatte me het Nederlands Elftal in, ik was aanvoeder en de start was geweldig. Maar er was iets, hij sprak op een bepaald moment niet meer met me. Gullit was meer met zichzelf bezig en het halen van spelers, iets wat niet ten goede kwam aan de groep. Ik heb afscheid genomen tijdens de laatste wedstrijd, toen Gullit nog gewoon leek te blijven. Maar het liep uiteindelijk anders. Hij vertrok, ik bleef en heb daarna nog een goed jaar gehad. Alles is ook vergeven, maar niet vergeten.
Onder Koeman heb ik de kans gekregen op een waardige manier te vertrekken en mijn periode met een goed gevoel af te sluiten. Het is mooi geweest, zeg ik in alle eerlijkheid.
Mij geeft het ongelooflijk veel voldoening, dat te kunnen zeggen. Op naar een nieuwe uitdaging in één van de sterkste competities in de wereld.
Je houdt van de voetballer Patrick Paauwe of niet, dat is de afgelopen jaren wel gebleken. Met velen van jullie had ik een geweldige band, met anderen was het minder.
Tijdens mijn eerste wedstrijd met Valen ciens, tegen Lokeren, was er weer een aantal supporters uit Rotterdam overgekomen. ik was er niet eens verbaasd over, ik weet na acht jaar wel hoe het Legioen met zijn spelers omgaat. De mooie brieven die ik heb gehad versterkten dat gevoel alleen maar. Het is om kippenvel van te krijgen.
Ik heb er lang over nagedacht om iets te doen, of om iets speciaal te zeggen. Ik heb nog geen antwoord voor mezelf gevonden en wil dat niet forceren. Daarvoor hecht ik er teveel waarde aan. Ik zal mijn dank en waardering binnenkort laten blijken, dat is zeker. Jullie maken Feyenoord zo'n mooie club en dankzij jullie heb ik een periode achter de rug die me de rest van mijn leven bij zal blijven.
Een simpel dankwoord schiet tekort bij het gevoel dat ik daarbij heb. Ik zal jullie en de club Feyenoord nooit vergeten en hoop er nog terug te komen.
BEDANKT VOOR ALLES !!
Patrick Paauwe
quote:[19:48]
01.08.2006 Kazakhstani national football team to start preparations for first Euro-2008 qualifier
Kazakhstan today
ALMATY. The Kazakhstani national football team is going to start preparations for the first Euro-2008 qualifier against Belgium on August 5 in Astana, Football Union of Kazakhstan has informed Kazakhstan Today.
On August 9 the team is going for a short training in Netherlands: it will play a friendly against the Dutch FC "Feyenoord" on August 12.
On August 15 the team will depart for Belgium, where the next day it will play the Euro-2008 qualifier against Belgium at the "Stock Stadium" in Brussels.
The following players are participating in the training: goal keepers David Loria, Alexander Mokin (FC "Astana"), Yuri Novikov (FC "Shahter");
defenders Yegor Azovskiy, Alexander Kuchma, Maxim Zhalmagambetov (FC "Astana"), Samat Smakov, Kairat Utabayev (FC "Kairat"), Alexander Familtsev (FC "Tobol"); halfbacks Anton Chichulin, Denis Volodin, Eduard Sergiyenko, Nikita Hohlov, Diaz Camelov (FC "Astana"), Andrei Karpovich (FC "Kairat"), Andrei Travin (FC "Alma-Ata"), Kairat Ashirbekov (FC "Aktobe"), Ruslan Baltiyev (FC "Moskva", Russia);
forwards Murat Tleshev, Maxim Azovskiy (FC "Astana"), Nurbol Zhumaskaliyev (FC "Tobol").
eng.gazeta.kz/art.asp?aid=78590
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:09 schreef Suijk het volgende:
Doopy geneuzel weggehaald.
15 gulden voor 'n los kaartje achter 't doelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:42 schreef BunnyHunter het volgende:
Pauwe![]()
![]()
Ik weet nog dat ik bij fortuna in het stadion zat
, jammer dat het daarna zo hard berg afwaarts moest gaan, en die schuld leg ik bij de gemeente die verplichte fortuna een nieuw stadion elders te laten bouwen.
![]()
Dat vergeleken met het passpoort artikel bevestigt dat dan. Hij is dus met Feijenoord persoonlijk al rond, alleen ligt de club nog dwars. Anders zou hij dus niet naar Nederland willen afreizen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:00 schreef Cart_man het volgende:
Bosz schijnt net op de open dag gezegd te hebben dat ze al rond zijn met Tymothshuk maar hij weet niet hoe groot de kans is dat hij ook daadwerkelijk komt...
Hoorde ook zoiets ja. Wat doet die Bosz dan gvd op die open dag nu??? Ga onderhandelen!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:00 schreef Cart_man het volgende:
Bosz schijnt net op de open dag gezegd te hebben dat ze al rond zijn met Tymothshuk maar hij weet niet hoe groot de kans is dat hij ook daadwerkelijk komt...
Doen ze altijd, het Feyenoord nieuws op VI.nl filteren ze altijd weg.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:18 schreef DonRaja het volgende:
Wat trouwens wel grappig is: op de Feyenoordsite hebben ze onderaan het nieuws van vi.nl staan. Ze hebben het paspoortverhaal er echter mooi uitgefilterd...
Bosz doet de onderhandelingen niet, koekwaus.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:14 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hoorde ook zoiets ja. Wat doet die Bosz dan gvd op die open dag nu??? Ga onderhandelen!!!En Koeman boeit het volgens mij ook geen zak of ie komt of niet.
Wat doet ie dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Bosz doet de onderhandelingen niet, koekwaus.
Omdat Koeman voor de prijzen wil gaan, neem ik aan.quote:En waarom zou het Koeman ook maar iets interesseren? De speler is toch niet gehaald? Hij heeft wel belangrijkere dingen aan zijn hoofd op dit moment.
Onderhandelingen worden gedaan door de financiele afdeling.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:25 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wat doet ie dan?Hij moet daar toch ook bij zijn? Of hoeft ie alleen maar aan te geven dat ie Tymo heel graag bij Feyenoord wil zien?
En dan moet hij zich maar druk maken over een speler die waarschijnlijk toch niet komt? Wat een onzin. Hij is bezig met de voorbereiding. De komst van een speler is wel het laatste waar hij zich druk om zou moeten maken.quote:Omdat Koeman voor de prijzen wil gaan, neem ik aan.
Allemaal leuk en aardig wat de trainer zegt. Hij voert de onderhandelingen niet met de clubs, die wie zegt dat wat hij heeft gezegd tegen de krant de waarheid is? Zolang er een kans bestaat voor Feijenoord dat hij gehaald wordt, moeten ze doorzetten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:27 schreef BigFire het volgende:
je kan leuk rond zijn met de speler.... het blijft een bedrag van 10 miljoen die feyenoord niet kan ophoesten. ze kunnen beter hun energie steken in een speler die wel haalbaar is.
Het is een kwestie van tijd voordat Kuyt verkocht is, daarna kunnen er snel zaken gedaan worden met Shaktar. Het is dan heel handig als je als club al met een speler persoonlijk rond bent.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:27 schreef BigFire het volgende:
ze kunnen beter hun energie steken in een speler die wel haalbaar is.
Misschien moet het maar, ik weet geen alternatief.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:47 schreef Gert het volgende:
Al neem ik niet aan dat Feyenoord echt bereid is 10 miljoen te betalen, hoop het niet.
Joh die zou 7 jaar geleden ook al komen.quote:"Philippe Léonard heeft aanbieding van Feyenoord"
Volgens de Gazet van Antwerpen heeft Philippe Léonard
een aanbieding van zowel Feyenoord als Espanyol op zak. De verdediger keert vandaag terug uit zijn woonplaats Monaco en gaat opnieuw trainen bij Standard. Léonard blijft echter niet bij de Luikse club, omdat ze niet willen beantwoorden aan zijn hoge salariseisen
Begrijp ook niet echt waarom ze dat nu doen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:41 schreef snabbi het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de dagjesmensen een stuk papier omhoog gaan houden en niet naar de heli kunnen kijken. Dat is het enige wat er gebeurt op de open dag...
Eenhoorn speelt in Feyenoord 5 samen met oa Fräser Korneev en Taumentquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
van iemand uit de judosport naar honkbal . hij is volgensmij ook een echte feyenoorder ( eenhoorn ) dus dat zou wel goed zitten.
de heli al geland ?
Radio Rijnmond heeft een livestream.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:59 schreef BunnyHunter het volgende:
valt het ergens live te volgen ofzo?
Tegen de regenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:41 schreef snabbi het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de dagjesmensen een stuk papier omhoog gaan houden en niet naar de heli kunnen kijken. Dat is het enige wat er gebeurt op de open dag...
ook de vi gelezenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Eenhoorn speelt in Feyenoord 5 samen met oa Fräser Korneev en Taument
Gun Kuyt zo'n mooie transfer wel.quote:Manchester aast op Kuyt en Ibrahimovic
Uitgegeven: 2 augustus 2006 15:22
AMSTERDAM - In de zoektocht naar de opvolger van Ruud van Nistelrooy heeft Manchester United nadrukkelijke interesse getoond in Dirk Kuyt en Zlatan Ibrahimovic. Manager Alex Ferguson richtte zich in eerste instantie op het Spaanse talent Fernando Torres, maar nu het vrijwel zeker is dat Torres in Madrid blijft heeft Manchester haast bij het aantrekken van een nieuwe spits.
Dinsdag melden verschillende media dat United een bod van nabij de 16 miljoen euro op de aanvaller van Feyenoord heeft uitgebracht. Kuyt stond eerder ook in de belangstelling van Liverpool. De Reds weigerde echter de gevraagde transfersom, die naar verluidt rond de twintig miljoen euro zou liggen, te betalen.
Zlatan
Naast Kuyt heeft de club uit Manchester ook concrete belangstelling getoond in Juventus aanvaller Ibrahimovic. De Italianen, die onlangs zijn teruggezet naar de Serie B, proberen echter met man en macht hun selectie bij elkaar te houden. Juventus zegt de aanvaller niet te willen laten gaan voor minder dan veertig miljoen euro. Naast Manchester United zouden ook AC Milan, Internazionale en Real Madrid interesse hebben getoond in de voormalige Ajacied.
Geen verrassingen..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:32 schreef Kaap het volgende:
Nou, is die pokke heli al gelandt? En wat is eruit gestapt?
quote:Crhis Woerts laat vandaag via Voetbal International weten dat Ali Boussaboun De Kuip mag verlaten
De speler die transfervrij overkwam van NAC Breda hoeft het komende seizoen op niet al te veel speeltijd te rekenen.
Naast Aerts, Saidi en Mtiliga mag de aanvaller dus ook op zoek naar een andere club. Feyenoord staat ook open voor een verhuur van deze spelers, maar dan is de voorwaarde dat de nieuwe club het salaris van de betreffende speler betaald. Voor veel clubs is dat echter te hoog gegrepen
Das wel jammer. Ik was er nog zo trots opquote:Geen publieke uitreiking van de Fair Play Trofee
Feyenoord hecht weinig waarde aan de Fair Play Trofee die afgelopen seizoen gewonnen werd. De uitreiking zal dan ook niet voorafgaande aan de eerste thuiswedstrijd plaatsvinden omdat volgens Feyenoord-directeur Chris Woerts de club er feitelijk niet trots op is. Bij AZ, de afgelopen twee jaar winnaar van het klassement, werd de Troffe wel publiekelijk uitgereikt.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:03 schreef chrisgyan het volgende:
'Leonard pakt kaarten zoals andere pinten'
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:15 schreef Canisfire het volgende:
een belg van 32 is onze redding?
Maakt niet uit, weg met die kut fair play-prijsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:19 schreef BobbyHill het volgende:
Maar kan hij ook goed voetballen?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:24 schreef chrisgyan het volgende:
Net trouwens terug van de Open Dag met me neeffie van 2. Goed voor ze opvoeding. Keek ze ogen uit.
Hoogtepunten voor mij: De helicopter die een deel van het podium omver blaasde en een Rotterdamse opa die in onvervalst accent tegen zijn kleinzoon vertelt dat de aankopen waarschijnlijk in een traumahelicopter komen dit jaar![]()
Zo het sfeerteam heeft wel flink uitgepakt zegquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Foto's van de opendag 2006 van Feyenoord vindt je op www.fr-fotopage.nl
[afbeelding]
En dan aan het eind van het seizoen jammeren, omdat je met zulke Bosschaart-types weer geen kampioen bent geworden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:27 schreef daaaaan het volgende:
Maakt niet uit, weg met die kut fair play-prijs![]()
Hij heeft deze foto natuurlijk gemaakt voordat hij zelf het bordje omhoog ging houden. Hij wachtte op het juiste moment, de mensen die je nu ziet waren te vroegquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zo het sfeerteam heeft wel flink uitgepakt zeg
Maar wie zaten er nou in die heli?
Kolkka, Timmer, De ceulear, Huysegems en Boem Boem Theoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zo het sfeerteam heeft wel flink uitgepakt zeg
Maar wie zaten er nou in die heli?
Hej daaaan daar heb je je prijs. Toch nog een succesjaarquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:03 schreef chrisgyan het volgende:
Geen publieke uitreiking van de Fair Play Trofee
Feyenoord hecht weinig waarde aan de Fair Play Trofee die afgelopen seizoen gewonnen werd. De uitreiking zal dan ook niet voorafgaande aan de eerste thuiswedstrijd plaatsvinden omdat volgens Feyenoord-directeur Chris Woerts de club er feitelijk niet trots op is. Bij AZ, de afgelopen twee jaar winnaar van het klassement, werd de Troffe wel publiekelijk uitgereikt.
Das wel jammer. Ik was er nog zo trots op![]()
En om dit debacle komend seizoen te voorkomen wil hij graag onbekende houthakkers aankopen, van wie het niet uitmaakt of ze ook kunnen voetballen. Daar loop je gegarandeerd die verfoeide Fair Play Trofee mee mis. Evenals een plek in de top 5 aan het eind van het seizoen, maar wat geeft dat nou?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:54 schreef snabbi het volgende:
Hej daaaan daar heb je je prijs. Toch nog een succesjaar
quote:Dirk Kuyt is tijdens de presentatie van de selectie tijdens de Open Dag als een held in de armen gesloten door het Legioen. De aanvoerder kreeg een ontvangst zoals geen van zijn medespelers dat kreeg, wat zich uitte in een lang applaus en warme spreekkoren.
Trainer Erwin Koeman sprak de supporters na de presentatie toe. ‘Dat Feyenoord een grote en mooie club is, ligt alleen aan jullie. We gaan er alles aan doen een goed seizoen te draaien. We willen Champions League halen, samen met jullie.’ Assistent-trainer John Metgod vulde aan: ‘Van één ding kan je bij Feyenoord altijd op aan, we kunnen altijd op de steun van het Legioen rekenen.’
De presentatie van de selectie vormde het hoogtepunt van de Open Dag. Het binnenprogramma, dat vanaf 12:45 uur aanving, begon daarvoor met voetbal. Een Rotterdams sterrenteam nam het op tegen een verzameling oud spelers van Feyenoord. Het was voor het Legioen een weerzien met veel grote namen uit het verleden. Supporters konden weer eens genieten van het spel van mannen als Regi Blinker, André Stafleu, Igor Korneev, Jean Paul van Gastel, Henk Fräser, Stanley Brard, Ben Wijnstekers, Joop van Daele en anderen.
Het waren de oud profs die als eerste scoorden. Taument had de bal er al na twee minuten in liggen. En hoewel gelegenheidsscheidsrechter Gerard Cox regelmatig toestond dat het Rotterdamse sterrenteam met meer dan elf man in het veld stond, breidde Feyenoord de score na rust uit. Good old Regi Blinker maakte 2-0. John Williams (2-1) redde de eer voor de Rotterdamse selectie, die verder onder andere werd gevormd door Don Diego Poeder, Joris Lutz, DJ Paul Elstak, Hugo Borst en Wilfried de Jong. Daarna miste acteur Winston Post nog een strafschop, voordat Gaston Taument en Joop van Daele de eindstand op 4-1 bepaalden.
Die doet ook alleen maar wat de supporters willen.quote:Feyenoord laat Fair Play prijs links liggen.
Gepubliceerd op 02-08-06 om 18:14 door Edwin Meeuwissen
Feyenoord heeft aangegeven de Fair Play prijs, die ze afgelopen seizoen hebben gewonnen, niet uitgereikt te willen krijgen.
Chris Woerts meldt dat Feyenoord niet trots is op de prijs en dat ze hem daarom niet bij de eerste thuiswedstrijd in ontvangst willen nemen.
Afgelopen seizoen eindigde Feyenoord als eerste op de Fair Play lijst die wordt opgemaakt uit onder andere gele en rode kaarten en het gedrag van de supporters.
Dat waren vooral dagjes mensen die in vak X zaten, en dachten dat ze daarom stoer moesten gaan zingen omdat ze in X zaten. Zeer triest iddquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel waren er vandaag weer van die gasten waarvan je denkt, ik schaam me dat ik voor de zelfde club ben.
Wat zijn die joden stil
Joden gaan er aan
om de minuut hamas hamas
En bij de competitie zie je die gasten gelukkig niet
Rechtsboven zeker, sommige er van zitten er vaker. Soort nieuwe ' Ultra groep ' zoals ze zich voordoenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Of mensen die voor de gein met elkaar gingen vechten in vak X
18:55 ned 2quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer komt het op tv?
Toen de Heli voor het eerst hard over kwam vliegen was wel gaaf![]()
Ja rechts van het midden in vak X ja. Ik zat op de eerste rij van vak S een beetje aan de rechterkant van het midden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Rechtsboven zeker, sommige er van zitten er vaker. Soort nieuwe ' Ultra groep ' zoals ze zich voordoen
Ach, beter toch.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die doet ook alleen maar wat de supporters willen.
Whahaha die foto van Gerard Cox is geniaalquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoelang zal het duren voordat hij met Feyenoord in verband wordt gebracht?quote:Oude Kamphuis op zoek naar Nederlandse club
2/8/2006 18:32
Borussia Mönchengladbach en Niels Oude Kamphuis zijn in goed overleg uit elkaar gegaan. De 28-jarige middenvelder keert de club om familieredenen de rug toe en gaat in Nederland op zoek naar een nieuwe werkgever.
'We hebben besloten om zijn verzoek tot ontbinding van zijn contract in te willigen', aldus technisch directeur Peter Pander op de website van Die Fohlen. 'Het is nog onduidelijk wanneer hij weer fit is en daarnaast hebben we voldoende alternatieven voor de positie van defensieve middenvelder.'
Oude Kamphuis speelde slechts een seizoen bij Mönchengladbach. Vanwege blessures kwam hij niet verder dan twaalf competitieoptredens in het afgelopen seizoen. De middenvelder speelde eerder zes seizoenen in de Bundesliga bij Schalke 04.
Nee, we hebben al teveel van dit soort spelers.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou gelijk toehappen als ik Feijenoord was, een prima gast om erbij te hebben.
Oude Kamphuis is toch niet verkeerd, stond toch jaren in de basis bij Schalke.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:14 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Nee, we hebben al teveel van dit soort spelers.
Weinig keus als Tymo niet komt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:14 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Nee, we hebben al teveel van dit soort spelers.
Hij stond bij Schalke altijd rechtsback, omdat hij dat niet meer wilde ging hij naar Monchengladbach waar hij rechts op het middenveld kwam te spelen, of als controlerende middenvelder.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:16 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Oude Kamphuis is toch niet verkeerd, stond toch jaren in de basis bij Schalke.
Welke positie speelt ie?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe goed is die Tymoschuk nou eigenlijk? Ik heb geen WK gekeken dus ik weet niet met wat voor een speler ik hem kan vergelijken.
quote:Op maandag 24 juli 2006 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Timoschuk zou geweldig zijn voor Feijenoord, als dat geen typische Feijenoorder is met een fikse tackle als het nodig is, weet ik het ook niet meer. Het is niet echt een technicus op het middenveld ( net voor de verdediging), maar zeker iemand met karakter. Timoschuk moet wel voor de uitdaging gaan dan, voor het geld zit hij nu goed.
Ik denk dat Feijenoord juist wat aan Oude Kamphuis heeft. In tegenstelling tot in Eindhoven, Amsterdam en Alkmaar zie ik in Rotterdam nog wel een plek voor hem vrij, waar hij erg nuttig kan zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:41 schreef Cart_man het volgende:
Oprotten met Oude Kamphuis. Heeft Feijenoord niks aan.
Denk ik ook ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:41 schreef Cart_man het volgende:
Oprotten met Oude Kamphuis. Heeft Feijenoord niks aan.
Wie tegen Reading speelt is de nr 1.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wie eerste doelman wordt van Feijenoord?
Bosschaartquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:18 schreef BobbyHill het volgende:
Welke middenvelders heeft Feijenoord dan, die een geroutineerde speler als Oude Kamphuis overbodig maken?
Ik heb een gevoel dat Timmer de meeste kans maakt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie tegen Reading speelt is de nr 1.
Die angst bekruipt mij ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat Timmer de meeste kans maakt.
Je vergeet Greenequote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:36 schreef BobbyHill het volgende:
Ja, misschien gaat de voorkeur uit naar een jongere en fittere speler als Oude Kampbhuis, maar mijn lijstje (redelijk)goede Feyenoord-middenvelders stopt bij Hofs, Guzman en Lucius. Dan lijkt zo'n speler me niet overbodig. Maar jullie rijtje toppers zal dan wel groter zijn dan de mijne.
Shit heb ik dat gemist waneer kan ik dat nog eens zien? Iemand even gecaptured en op youtube gezet ofzo?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:01 schreef Ricky_ het volgende:
Vanavond dus op Studio Sport over de open dag.
Als je lang genoeg wacht komt het vanzelf voorbij op Nederland 2 waarschijnlijk. Daar zit in de nachtprogrammering ook altijd een herhaling van Studio Sport...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:41 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Shit heb ik dat gemist waneer kan ik dat nog eens zien? Iemand even gecaptured en op youtube gezet ofzo?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:45 schreef Cart_man het volgende:
desnoods met een klap.
Krijg je Dione er gratis bijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:44 schreef Hephaistos. het volgende:
Als je lang genoeg wacht komt het vanzelf voorbij op Nederland 2 waarschijnlijk. Daar zit in de nachtprogrammering ook altijd een herhaling van Studio Sport...
Zeker in het begin verwacht ik lodewijks.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een gevoel dat Timmer de meeste kans maakt.
www.studiosport.nl ->dan beeld en geluid.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:41 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Shit heb ik dat gemist waneer kan ik dat nog eens zien? Iemand even gecaptured en op youtube gezet ofzo?
mmm, dat biedt dan weinig garantie voor het behoud van Kuyt, de meeste ploegen die interresse tonen spelen CL en kunnen em dus gedurende het seizoen gewoon oppikken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:16 schreef mcyodogg het volgende:
Maar bij Ajax speelde hij CL. Ball bv speelde al CL voor PSV en mocht dus na de winter niet meedoen. Kone speelde slechts intertoto en mocht wel mee doen na de winter.
Dus als een CL-ploeg zich meldt, nadat Kuijt al een UEFA cup wedstrijd voor Feyenoord erop heeft zitten, kan ie gerust na de winter meedoen. Tis tenslotte een andere competitie. Als een UEFA Cup-ploeg zich meldt dan niet, volgens mij.
Hij gaat ook niet naar een UEFA Cup-ploeg.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:16 schreef mcyodogg het volgende:
Dus als een CL-ploeg zich meldt, nadat Kuijt al een UEFA cup wedstrijd voor Feyenoord erop heeft zitten, kan ie gerust na de winter meedoen. Tis tenslotte een andere competitie. Als een UEFA Cup-ploeg zich meldt dan niet, volgens mij.
Goed boek.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef daaaaan het volgende:
Laat hier maar even weten wat je er van vond, anders moet ik hem ook maar eens lezen
quote:Chelsea op volle sterkte naar Rotterdam
Bron: Spits
Chelsea treedt volgende week dinsdag op volle oorlogssterkte aan tegen Feyenoord. De Rotterdammers ontvingen gisteren een fax vanuit Londen dat alle sterspelers aanwezig zullen zijn tijdens de oefenwedstrijd.
"Michael Ballack, Andrei Shevchenko, Didier Drogba, Arjen Robben en natuurlijk oud-Feyenoorder Kalou komen allemaal'', aldus commercieel directeur Chris Woerts.
Twee dagen eerder komt George Boateng met Middlesbrough naar De Kuip.
33.000 seizoenkaarten verkocht ...
Bron: AD.nl
Feyenoord heeft tot nu toe zo'n 33.000 seizoenkaarten verkocht.
Dat zijn er al drieduizend meer dan het vorige seizoen. Chris Woerts verwacht uit te komen op zo'n 35.000 stuks.
Bron : fr fans
robben had alweer een blesure weet niet of die dit keer ernstigs is volgensmij niet echt maar dan kan ie nog wel rust krijgen , en gallas bedacht ik me net zal er denk ik niet bijzijn dat is eigenlijk ook wel een grote naam ( hij mag namelijk ook niet mee naar de VS vanwege een conflict )quote:
quote:Lorenzo Davids tussen wal en schip
03 augustus 2006, 09:42
Door: Jelmer Geerds
Lorenzo Davids leeft tussen hoop en vrees. De 19-jarige middenvelder werd woensdag om onduidelijke redenen niet voorgesteld als selectielid tijdens de Open Dag van Feyenoord.
"Ik weet ook niet waarom ik er niet bij hoef te zijn", reageerde Davids in het AD. "Dit is wel balen. Ze hebben me niet gezegd dat ik terug moet naar het tweede ofzo. Ik ga er van uit dat ik nog steeds bij de eerste groep zit."
Dinsdag speelde de talentvolle middenvelder nog mee in het ingelaste oefenduel met Helmond Sport. Opvallend genoeg werden tijdens de Open Dag wel Royston Drenthe en Mohammed Abubakari gepresenteerd. Samen met Davids werden zij tijdens de zomer overgeheveld van het beloftenteam, naar de eerste selectie.
voetbalprimeur
bedankt voor deze nutteloze, niets aan het topic bijdragende postquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hehe, dit is echt zo typisch jullie niveau.
Niet eens foto's van Feyenoords toekomst genomenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Foto's van de opendag 2006 van Feyenoord vindt je op www.fr-fotopage.nl
Das al oud man.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb het boek van Borst geleend, de coolsingel bleef leeg ben benieuwd
feyenoord heeft toch geen toekomst lopen dat kopen ze toch allemaal inquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Niet eens foto's van Feyenoords toekomst genomen![]()
beetje jammer dat 'vitas' dat niet eens lukt...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
feyenoord heeft toch geen toekomst lopen dat kopen ze toch allemaal in![]()
ik ook, zo saai joh voorprogramma van niks, buiten is niks te doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:42 schreef Luni het volgende:
Gisteren dus naar je Open Dag geweest, en daar ben ik voorlopig ook weer van genezen, leuke dag voor het klapvee, maar echt niks voor mij. Maar ik was er met een rede, mijn neefje mocht met z'n team, de F'ies het veld op, en dat was wel kippevel om die kleine daar te zien lopen in tennue in een volle Kuip.
als je dat al het leukste vond, moet het wel heel saai geweest zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Het leukste was stickers plakken op de trappen van vak G en GG en in het uitvak zelf![]()
Jij durftquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het leukste was stickers plakken op de trappen van vak G en GG en in het uitvak zelf![]()
In de Spits stond ook dat Shakhtar nog nooit een speler had verkocht en dat het daaorm zo sloom gaatquote:Timostsjoek persoonlijk rond met Feyenoord
3/8/2006 11:21
Anatoli Timostsjoek ziet het zitten om zijn buitenlandse avontuur bij Feyenoord te starten. De Oekraïense middenvelder is persoonlijk rond met de Rotterdammers. Shakhtar Donetsk ligt echter nog dwars.
'Timostsjoek en Feyenoord zijn het op hoofdlijnen met elkaar eens', zegt zaakwaarnemer Wessel Wezenberg tegen VI.nl. 'Maar het heeft niet zo'n zin om er verder op in te gaan zolang de clubs er niet uit zijn.'
'De situatie is dat Shakhtar niet echt beweegt', wijst Wezenberg op het grootste obstakel. De transfersom blijft het hete hangijzer. Feyenoord heeft inmiddels het bod flink verhoogd. Maar Shakhtar blijft halsstarrig vasthouden aan de vraagprijs van naar verluidt tien miljoen euro.
Timostsjoek, die op het WK vijf wedstrijden speelde, heeft alleen Shakhtar Donetsk gekend als werkgever. Bij die club is de middenvelder uitgegroeid tot een van de sterren. Maar als het aan Feyenoord ligt, gaat de international in De Kuip schitteren.
Dat is inderdaad gezegd door Woerts.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:19 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
In de Spits stond ook dat Shakhtar nog nooit een speler had verkocht en dat het daaorm zo sloom gaat![]()
Ik weet het nog zo net niet, het is wel even een andere wereld in die oostbloklanden dan hier. Een teleurgestelde speler zullen ze daar schijt aan hebben, aan iets gunnen al helemaal.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef Kaap het volgende:
Ik denk als hij er persoonlijk uit is met Feijenoord hij uiteindelijk wel komt. Zon club kan toch een flink bedrag krijgen en met een teleurgestelde speler zitten heeft ook weinig nut. Daar komt bij, als club zijnde mag je een speler die je jaren trouw gedient heeft, ook wel eens wat gunnen.
Bedoelt i nou 4/5 spelers die even goed zijn als Tymo? Want eerst was hij nog de absolute aanvoerder. Of bedoelt ie spelers die wellicht ook vertrekken?quote:TRK Ukraina, Viktor Sokolov. Mister Lucescu, is there any tension in the team in light of Tymoshchuk's transfer?
Nothing of the kind. We have 4 or 5 players like Tymoshchuk. Are you interested only in this Ukrainian player? You know, there are some players who are in the same situation. They are professionals. They are training and they are participating in matches. When we take a decision concerning their transfer we will let you know.
Shakthar heeft het geld niet nodig. Die hebben het beter voor elkaar dan ons hier.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef Kaap het volgende:
Ik denk als hij er persoonlijk uit is met Feijenoord hij uiteindelijk wel komt. Zon club kan toch een flink bedrag krijgen en met een teleurgestelde speler zitten heeft ook weinig nut. Daar komt bij, als club zijnde mag je een speler die je jaren trouw gedient heeft, ook wel eens wat gunnen.
Rob Linse zeker?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:29 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe lang loopt zn contract nog eigenlijk? En hij heeft al n NLse zaakwaarnemer, dus ik heb weer wat hoop.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:37 schreef ferdi69 het volgende:
hallo hier een fan uit veendam! welkom straks voor de beker op de lange leegte.koeman en gall zyn vrienden van mekaar.hopelyk sportieve wedstryd en tot in het stadion,kaarten zyn snel uitverkocht.
Regel dan even dertig kaarten, dank u.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:37 schreef ferdi69 het volgende:
hallo hier een fan uit veendam! welkom straks voor de beker op de lange leegte.koeman en gall zyn vrienden van mekaar.hopelyk sportieve wedstryd en tot in het stadion,kaarten zyn snel uitverkocht.
Heb je hier 24 uur over na moeten denken?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:00 schreef vogeltje het volgende:
Volgens mij kwamen ze uit de kast hoor, zagen jullie die kast niet staan dan in de deur opening van de helikopter?
je zit in het verkeerde topicquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:00 schreef vogeltje het volgende:
Volgens mij kwamen ze uit de kast hoor
Nee hoor, ik zie dit topic net pas.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb je hier 24 uur over na moeten denken?![]()
OK, leuke pogingquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:03 schreef vogeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie dit topic net pas.
en daar heb je 4 jaar over gedaan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:03 schreef vogeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie dit topic net pas.
Feijenoorder in hart en nierenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:13 schreef R81 het volgende:
Voor de oefenwedstrijd van Dortmund tegen de neuzen een paar dagen geleden was de Dortmund spelerbus kapot. De neuzenbus schoot ze te hulp door de selectie van Dortmund op te pikken. Eén speler weigerde echter pertinent in te stappen... Smolarek! Woord gaat dat hij dus ook echt niet is ingestapt. Dit verhaal wilde ik niemand onthouden, weet niet of het 100% waar is, maar toch eervolle vermelding waard..
Bron; Lunaticnews forum...
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:37 schreef ferdi69 het volgende:
hier ook tien kaarten s.v.p.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:37 schreef ferdi69 het volgende:
Heb het nagetrokken en het is 100% waar.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:13 schreef R81 het volgende:
Voor de oefenwedstrijd van Dortmund tegen de neuzen een paar dagen geleden was de Dortmund spelerbus kapot. De neuzenbus schoot ze te hulp door de selectie van Dortmund op te pikken. Eén speler weigerde echter pertinent in te stappen... Smolarek! Woord gaat dat hij dus ook echt niet is ingestapt. Dit verhaal wilde ik niemand onthouden, weet niet of het 100% waar is, maar toch eervolle vermelding waard..
Ik wel en zo is het gebeurd:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik geloof er geen drol van, eerlijkgezegd.
Heb je een link naar de Lunatic Topic?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:13 schreef R81 het volgende:
Hier, koekwaus.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:55 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb je een link naar de Lunatic Topic?
Hierquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
En waar is het broodje met de aap?
In een leeg stadionquote:MINUUT STILTE VOOR OVERLEDEN OUD-FEYENOORDERS EN SUPPORTERS
Komende zondag zal er in De Kuip voorafgaand aan de warming–up van Feyenoord-Middlesbrough FC een minuut stilte in acht worden genomen voor de oud-Feyenoorders en voor de supporters die gedurende het afgelopen seizoen zijn overleden. Feyenoord rekent op de medewerking en het respect van alle bezoekers.
De korte herdenking zal omstreeks tien over half twee plaatsvinden. Oud-spelers zullen dan - voor het nemen van de traditionele foto ter gelegenheid van de jaarlijkse reünie - een kring vormen rond de middencirkel voor een moment van stilte.
quote:----- Original Message -----
From: Chris Woerts
To: A
Sent: Thursday, August 03, 2006 8:06 AM
Subject: RE:
Hoi A
Was een mooie dag gisteren, lekker druk, jammer van de regen op het einde.
Tymoshchuk: dat isiets voor de lange adem, met de speler zelf komt het wel goed, maar de club is nogal halsstarrig, afwachten maar.
Er is geen enkele concrete belangstelling voor Dirk, meer is er niet over te zeggen.
We hebben de prijs niet geweigerd, alleen gezegd dat het geen echte prijs is en dat we hem niet op het veld in ontvangst willen nemen, maar bijv. inde bestuurskamer. Bij de KNVB hebben ze nogal lange tenen als ze hun zin niet krijgen, beetje rare reactie van de bond.
De technische mensen zijn druk bezig om het plaatje rond te krijgen, hopelijk gaat dat lukken.
Gyan mag weg maar er is geen belangstelling tot op heden, Bosschaart is iets waar de technische mensen zich over moeten uitspreken.
Allemaal onzin,.
Best regards,
Chris Woerts
Commercial Director
FEYENOORD ROTTERDAM N.V.
Post address:
P.O. Box 9635
3007 AP Rotterdam
Street address:
Van Zandvlietplein 3
3077 AA Rotterdam
KvK-number 24363218
' +31 (0) 10 - 29 26 894
7 +31 (0) 10 - 47 92 964
* cwo@feyenoord.nl
þ http://www.feyenoord.nl
--------------------------------------------------------------------------------
Van: A
Verzonden: woensdag 2 augustus 2006 23:09
Aan: Chris Woerts
Onderwerp:
Beste Chris,
een beetje bijgekomen na weer een drukke Open Dag? Ik zelf ben niet geweest, heb het wel gezien na een keer of 10, maar het blijft elk jaar weer een geweldige happening voor jong en oud. Zeker voor de "nieuwe" Feyenoordertjes nog steeds een prima initiatief.
Op dit moment leven er bij mij toch weer wat vragen waarvan ik hoop dat je ze kunt en wilt beantwoorden.
1. Wat is de status mbt Tymoschuk? Is de kans groot of klein dat wij hem in de Kuip mogen verwelkomen?
2. Wat is de status mbt Kuyt? Is de kans groter dat hij blijft of dat hij gaat?
3. Waarom heb je de Fair Play prijs geweigerd? OK het stelt niet veel voor maar het is toch ook niets om je voor te schamen. Om eerlijk te zijn vind ik deze reactie een beetje kinderachtig maar wellicht is er een goede reden voor.
4. Kunnen we mog meer versterkingen verwachten naast Tymoschuk? Zijn jullie nog bezig met een linksback en een centrale verdediger waar Erwin Koeman het over had?
5. Prima alle mensen waar nu afscheid van is/wordt genomen maar ik mis er om eerlijk te zijn nog 2. Waarom mogen Gyan en Bosschaart wel blijven?
Ik vind Gyan een buitengewoon aardige vent en hij is ook een soort van cultfiguur binnen Feyenoord geworden maar daar verdien je toch geen plek in de selectie meer mee? Op veel speeltijd hoeft hij niet te rekenen met Lucius,Greene en Collen voor hem op zijn positie dus waarom ook van hem geen afscheid genomen? Nou las ik wel dat jij hem bij Excelsior zou hebben aangeboden maar zij er niet op ingaan. Belachelijk als dat zo is want de een na de andere verdeiger valt daar momenteel geblesseerd af.
Bosschaart is door ik schat 90% van de supporters al afgeschreven. Het mag dan een echte Feyenoorder zijn maar ook daar verdien je geen plek in de selectie mee. Iedereen heeft de afgelopen periode kunnen zien dat vooral hij de achilleshiel van Feyenoord is en absoluut het gevraagde nivo niet aankan. M.i. hoort Drenthe op die plek een kans te krijgen evt. nog even achter iemand die er meteen staat (Leonard??)
6. Hoe serieus moeten we het verhaal in AS nemen mbt Calvo en Musampa?
Ik besef dat ik nu veel aan je vraag maar toch hoop ik weer een antwoord van je te mogen ontvangen.
Met rood/wit/zwarte groet
A
Nee ik ook niet. Heeft 'ie niet wat beters te doen vraag ik me dan af.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vind het wel leuk dat hij gewoon antwoord.. zie ik niet veel mensen de moeite voor nemen.
Ja, misschien moet ie die tijd eens steken in het aantrekken van spelers.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Heeft 'ie niet wat beters te doen vraag ik me dan af.
in wel opzicht bedoel je kopen of opleiden ,quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
beetje jammer dat 'vitas' dat niet eens lukt...![]()
ik weet dat je uit nijmegen komtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:14 schreef MarkNMGN het volgende:
vitas faalt eigenlijk in alles.
en waar komt die vandaan marknmgquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:17 schreef BobbyHill het volgende:
Nicky Hofs is wel jullie topscorer in de voorbereiding
ze moesten gaan bezuinigen , en hebben ze samen met agovv een opleiding met de spelers nog wel onder in eigen beheer ( dus dat wordt er ook niet veel beter op )quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:19 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik zeg maar niks meer
-edit- moet wel toegeven dat vitesse een hele lange tijd één van de beste jeugdopleidingen van NL hadden, waarom is dat eigenlijk minder geworden?
Laatst nog een bericht dat hij te duur is voor Sparta. Ik weet niet of het ging om verkoop of verhuur, ik mag toch hopen dat het om een verhuur ging..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
maar weer ff over feyenoord , is er al bekend wat er met ekramy gaat gebeuren wordt ie 3de keeper of mag die nog worden verhuurd anders weet ik nog wel een leuke club voor hem![]()
En wij maar denken dat Robbie in Thailand zitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
een knul uit Den Bosch "wat een teringeind weg".
daar las ik ook het is een non eu speler dus hij zal niet goedkoop zijn , maar ik zie hem graag bij ons in arnhem een jaartje aangezien aadje nog een goede 2de keeper zoekt ,quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:47 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Laatst nog een bericht dat hij te duur is voor Sparta. Ik weet niet of het ging om verkoop of verhuur, ik mag toch hopen dat het om een verhuur ging..
Inderdaad zal vast een secretaresse zijn die zulke mailtjes doet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:10 schreef Cart_man het volgende:
Woerts heeft gewoon een ghostwriter in dienst, joh.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:40 schreef Erasmusch het volgende:
Er is weer iemand gaan mailen met Woerts:
[..]
Van nu.nlquote:Feyenoord hoopt nog steeds op Timosjoek
Uitgegeven: 3 augustus 2006 16:14
ROTTERDAM - Feyenoord hoopt nog steeds dat de Oekraïner Anatoli Timosjoek dit seizoen in de Kuip speelt. De Rotterdammers zoeken een verdedigende middenvelder en zien in Timosjoek de ideale kandidaat voor die positie. Inmiddels heeft Feyenoord al twee weken een akkoord met de voetballer, maar slaagt het er vooralsnog niet in overeenstemming te bereiken met zijn werkgever Sjachtar Donetsk.
"We zijn al twee weken rond met Timosjoek", zegt technisch directeur Peter Bosz. "Hij is onze eerste keus voor de positie van verdedigende middenvelder. We hopen ook met zijn club rond te komen. We zijn inmiddels al één keer naar Oekraïne geweest. Maar als het nodig is om de zaak rond te krijgen, gaan we nogmaals."
Alweer een bericht. De 'serieuze' bronnen beginnen het nu ook te melden, goed teken.quote:Timostsjoek persoonlijk rond met Feyenoord
3/8/2006 11:21
Anatoli Timostsjoek ziet het zitten om zijn buitenlandse avontuur bij Feyenoord te starten. De Oekraïense middenvelder is persoonlijk rond met de Rotterdammers. Shakhtar Donetsk ligt echter nog dwars.
'Timostsjoek en Feyenoord zijn het op hoofdlijnen met elkaar eens', zegt zaakwaarnemer Wessel Wezenberg tegen VI.nl. 'Maar het heeft niet zo'n zin om er verder op in te gaan zolang de clubs er niet uit zijn.'
'De situatie is dat Shakhtar niet echt beweegt', wijst Wezenberg op het grootste obstakel. De transfersom blijft het hete hangijzer. Feyenoord heeft inmiddels het bod flink verhoogd. Maar Shakhtar blijft halsstarrig vasthouden aan de vraagprijs van naar verluidt tien miljoen euro.
Timostsjoek, die op het WK vijf wedstrijden speelde, heeft alleen Shakhtar Donetsk gekend als werkgever. Bij die club is de middenvelder uitgegroeid tot een van de sterren. Maar als het aan Feyenoord ligt, gaat de international in De Kuip schitteren.
De ballengrabbelaar wordt verhuurd/verkocht.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
daar las ik ook het is een non eu speler dus hij zal niet goedkoop zijn , maar ik zie hem graag bij ons in arnhem een jaartje aangezien aadje nog een goede 2de keeper zoekt ,
maar was eigenlijk wel nieuwsgierig of iemand meer wist het zal reading wel ff afwachten zijn dan wordt bekend toch wie 1ste keeper word , als timmer eerste keeper wordt en lodewijks 2de dan kan die ballengrabbelaar 3de keeper worden en dan kan ekramy mooi worden verhuurd.
Toen die lui het veld betraden begonnen ze ook meteen hamas hamas joden aan het gas te zingen in ons vak... weet niet waaromquote:
Ja, duh. Het is gisteren bevestigd door de TD. Gek hè, dat de serieuze bronnen er ook mee komen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:26 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Alweer een bericht. De 'serieuze' bronnen beginnen het nu ook te melden, goed teken.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Toen die lui het veld betraden begonnen ze ook meteen hamas hamas joden aan het gas te zingen in ons vak... weet niet waarom![]()
Het is dus duidelijk dat het aan Shakthar ligt!quote:Wellicht nog eens delegatie van Feyenoord naar Oekraine
Tegenover het ANP (zie AD.nl) bevestigde Peter Bosz nog maar eens dat Feyenoord al lang persoonlijk rond is met Tymoschuk. "We zijn al twee weken rond met Tymoschuk. Hij is onze eerste keus voor de positie van verdedigende middenvelder. We hopen ook met zijn club rond te komen. We zijn inmiddels al één keer naar Oekraïne geweest. Maar als het nodig is om de zaak rond te krijgen, gaan we nogmaals."
Feyenoord Netwerk
"De situatie is dat Shakhtar niet echt beweegt", meldt de Nederlandse zaakwaarnemer van Tymoschuk op
Zeg dat nou niet te hard. Mensen neigen ernaar dat niet te geloven.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is dus duidelijk dat het aan Shakthar ligt!
quote:Mourinho: 'Salou kan topaanvaller worden'
Waar de topaankopen Michael Ballack en Andrei Sjevtsjenko beiden een aparte presentatie ten eer viel bij hun nieuwe club Chelsea, moesten de 'minder grote' aankopen het doen me een gezamenlijke bijeenkomst. Ex-Feyenoorder Salomon Kalou mocht daarbij lovende woorden in ontvangst nemen van manager José Mourinho.
'Salou (zoals Mourinho hem liefkozend noemt) is een speler waar ik graag mee werk, omdat hij alles heeft om uit te groeien tot een topaanvaller. Ik zeg geen spits, ik zeg aanvaller, want hij kan zowel in de punt van de aanval als op de vleugel spelen.'
'Hij heeft veel kwaliteit en een fantastisch karakter', bewierookte Mourinho de Ivoriaan nog meer. 'Hij communiceert graag en is leergierig. Ik zeg hem steeds dat hij zijn zelfvertrouwen niet moet verliezen omdat hij met veel goede spelers op het veld staat. Hij is namelijk van dezelfde kwaliteit.'
Kalou kreeg het rugnummer toebedeeld dat overeenkomt met de leeftijd die hij zaterdag zal bereiken: 21. Ook John Obi Mikel en doelman Hilario kregen hun tricot voor komend seizoen officieel uitgereikt.
Z'n zoontje van 12!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:10 schreef Cart_man het volgende:
Woerts heeft gewoon een ghostwriter in dienst, joh.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:19 schreef Kaap het volgende:
[..]
gelukkig zyn er mensen buiten rotjeknor die fan zyn in hart en nieren!wy ryden ver voor onze club en op vrydag ons 2e club.kaarten kan ik nu niet regelen want heb ze al vergeven aan relaties en genodigden.
quote:Salomon Kalou werd vandaag officieel gepresenteerd bij Chelsea. Net als bij Feyenoord kreeg hij rugnummer 21.
Feyenoord lijkt 8 miljoen euro voor hem te hebben ontvangen. Althans dat was de vraagprijs van Feyenoord, zo onthulde Hoeneß van Bayern Munchen. De Duitse club toonde interesse voor de spits van Feyenoord. "Ik ben er naar toe gereden en heb hem zelf in een bekerduel bekeken. In de eerste helft was hij twee keer aan de bal. In de tweede helft een keer en werd hij gewisseld. Na de wedstrijd heb ik voorzichtig naar de vraagpijs geinformeerd. Ze hebben mij gezegd dat die vraagprijs 8 miljoen was. Dat kon ik niet geloven. Ik heb vervolgens onze scout nogmaals gestuurd. Het was weer hetzelfde wat Kalou liet zien. Twee weken later lees ik dat Kalou naar Chelsea ging. Die proberen het gewoon."
ik ken wel een goede salouquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:40 schreef Joeriii het volgende:
NAC vindt Mtiliga te duur![]()
Salou, wat een bijnaam![]()
ben jij daar soms met je zeilbootje heen geroeid?quote:
Sparta vond Aerts te duur.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:47 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Laatst nog een bericht dat hij te duur is voor Sparta. Ik weet niet of het ging om verkoop of verhuur, ik mag toch hopen dat het om een verhuur ging..
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:30 schreef Luni het volgende:
De belangstelling voor het LG Neerlands grootste poel des verderfs
Tournament, komend weekend in de aRENa, valt tegen. Ondanks de aanwezigheid
van onder andere Manchester United zijn tot vandaag slechts enkele
duizenden kaarten verkocht. De oorzaak hiervan is de Gay Parade die
eveneens komend weekend in Neerlands grootste poel des verderfs
plaatsvindt.
David Endt - woordvoerder van de club uit Noord Holland - is teleurgesteld,
maar had het wel verwacht: "qua doelgroep vissen we helaas in dezelfde
gracht als de Gay Parade. De Parade is jaarlijks een hoogtepunt in deze
stad, niet voor niets de Gaycapital of the World genoemd. De mensen kijken
hier het hele jaar naar uit."
Om het stadion toch nog enigszins vol te krijgen ontplooit de club
verschillende activiteiten. In samenwerking met de supportersvereniging en
de F-side wordt in het supportershome een heuze afterparty georganiseerd.
Het home is voor de gelegenheid omgedoopt tot een darkroom.
Mannen die verkleed aan de kassa verschijnen krijgen bovendien 25% korting
op een entreebewijs voor het toernooi.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whehequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:30 schreef Luni het volgende:
plaatsvindt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het stadion is gevestigt aan de straat lange leegte,maar club en gemeente zyn bezig met plannen voor nieuw stadion op andere locatie.trouwens fyenoord heeft in t verleden hier al eens verloren! met het budget wat veendam te besteden heeft zou scf wel met 10-O moeten winnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:38 schreef TC03 het volgende:
Als je je stadion "De lange leegte" noemt spreekt dat ook weinig zelfvertrouwen uit.Het klinkt meer als een titel van een boek over de jaren 80 bij Feyenoord.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:30 schreef Luni het volgende:
plaatsvindt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Qua uiterlijk niet nee. Maar dat is bij Feyenoord niet zo belangrijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:51 schreef BobbyHill het volgende:
Al wint Feijenoord nou ook niet direct aan mannelijkheid met deze blondine![]()
[afbeelding]
15 tot 20 miljoen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:54 schreef PimpNLimp het volgende:
hoeveel vragen ze nou voor kuijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |