quote:Op maandag 31 juli 2006 17:10 schreef Exciter101 het volgende:
Hamsta.nl (als in 'gangsta'. Bling-bling kettinkje erbij en Hamsta is weer helemaal hip!)
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:16 schreef Blame het volgende:
[..]
Ja doen, samen met een soort nachtkijker zodat we ook kunnen kijken als het donker is!
En als je dan toch bezig bent, ook gelijk een hamstercamfanpage met gastenboek en shop voor hamstercam t-shirts, petjes, pennen en mousehamster-pads!
Oehoeoeoeoeh! Hamstercam!![]()
![]()
![]()
Linkje naar deel 1 : http://forum.fok.nl/topic/890505quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Hamster staat al in mijn favorieten![]()
Jouw OP is mooier jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:41 schreef SeaOfLove het volgende:
maar wrom doe je mijn OP van deel 2 niet...deze is saai
ja ik was eerder mopquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:41 schreef SeaOfLove het volgende:
maar wrom doe je mijn OP van deel 2 niet...deze is saai
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik was eerder mop
en ik ben nog bezig met editten van de op
ik heb al slotje gevraagd voor ander topic.... volgende x ff tijdig afspreken wie 'm maakt (waarom Wietse eigenlijk niet??? Tis zijn Hamsterquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik was eerder mop
en ik ben nog bezig met editten van de op
Ja ik snapte de hele ophef al nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb al slotje gevraagd voor ander topic.... volgende x ff tijdig afspreken wie 'm maakt (waarom Wietse eigenlijk niet??? Tis zijn Hamster)
goed zoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb al slotje gevraagd voor ander topic.... volgende x ff tijdig afspreken wie 'm maakt (waarom Wietse eigenlijk niet??? Tis zijn Hamster)
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:47 schreef Exciter101 het volgende:
Is dit de officiële deel 3?
En zullen we afspreken dat SoL en PeZu bij ieder volgend deel als traditie gaan strijden om wie de 'eerstopenende'is?![]()
Wist trouwens niet dat Hamster ook aan skiën doet.....
[afbeelding]
Ja, dit is'mquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:47 schreef Exciter101 het volgende:
Is dit de officiële deel 3?
En zullen we afspreken dat SoL en PeZu bij ieder volgend deel als traditie gaan strijden om wie de 'eerstopenende'is?![]()
uhm dat moeten we even overleggenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Ja, dit is'm
Zijn ze het daar zelf mee eens?
Oeh maandag is al snel! Na hoe lang?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga boodschappen doen...mijn gezonde levenstijl van de afgelopen dagen voortzetten..
(wat ben ik blij als mijn dochter weer thuis is maandag)
tot straxXxquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga boodschappen doen...mijn gezonde levenstijl van de afgelopen dagen voortzetten..
(wat ben ik blij als mijn dochter weer thuis is maandag)
PIJNBOOMPITTENquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:54 schreef wietse.cc het volgende:
Hey, Hamster is pijnboompitten aan het eten
Eens! Hamster is de leukste!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:59 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Zullen we het op knaagdieren houden? Maar ik vind Hamster het tofste knaagdier dat er is
Maandag voelt voor mij nog als een eeuwigheid....ze is dan 2 weken weggeweestquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:52 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Oeh maandag is al snel! Na hoe lang?
Op internet zeker wetenquote:
Missen is sucky-sucky hèquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maandag voelt voor mij nog als een eeuwigheid....ze is dan 2 weken weggeweest![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja... hopelijk laat haar vader haar even bellen vanavond![]()
in neem aan dat dit een retorische vraag betrofquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:35 schreef wietse.cc het volgende:
Oh, anders wat... Van de 14e t/m de 24e ben ik 10 dagen weg, en dan gaat Hamster naar m'n zusje toe voor 10 dagen. Ik neem aan dat de cam's moeten mee verhuizen?
Tuurlijk verhuizen de cams mee!!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
in neem aan dat dit een retorische vraag betrof![]()
Meet'n Greetzquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:44 schreef Pindax0r het volgende:
fuck daarna komt deel 5 alweer!
Nope...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:27 schreef Blame het volgende:
Ik ben ook weer thuis![]()
Kunnen we binnenkort ook luisteren naar hamster?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:27 schreef Blame het volgende:
Ik ben ook weer thuis![]()
Kunnen we binnenkort ook luisteren naar hamster?
Voor de hamster die mijn zusje vroeger had, maakten we van mikado-stokjes een hindernisbaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:53 schreef Strijkplank het volgende:
Leer hem eens kunstjes ofzo!!
Hahahahahahhahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:58 schreef KaMo het volgende:
Tand Voer Poep?
huh?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:21 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Hahahahahahhahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee, flikker op.
Jezus jij bent zo irritant, ff serieus, omfg.
uhm er komt weer een blame soep aan?quote:
uhuh ik ben helderziendquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:05 schreef Blame het volgende:
Nee, een echt aktiefilmpje wat ik zojuist opgenomen heb
ehm... Tinypic te groot?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:14 schreef Blame het volgende:
Ik presenteer u....
HAMSTERCAM
THE MOVIE
============
[afbeelding]
[edit]
Kut, photobucket verkleint mijn gifje omdat hij te groot is... Heb ik verdomme 36 keer op printscreen zitten rammen om er een filmpje van te maken krijgen we dit....
*even zoeken naar een oplossing*
[/edit]
Hamster moest eens wetenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:14 schreef Blame het volgende:
Ik presenteer u....
HAMSTERCAM
THE MOVIE
============
hehe ik dacht al waar blijft de eerstequote:
Leuk Wietse!!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:49 schreef wietse.cc het volgende:
Ik heb m'n hamster nu
En actiefilmpje is coool... Ze was trouwens aan het drinken bij dat kommetje
open er een topic overquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:02 schreef dubidub het volgende:
Dan kijk ik nog liever naar groeiend gras![]()
De foto van Hamster in de pleerol in de OP doet het niet... Je kan evt. gewoon direct van m'n site hotlinken:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:01 schreef PeZu het volgende:
*op aangepast heeft*
tjek!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:09 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
De foto van Hamster in de pleerol in de OP doet het niet... Je kan evt. gewoon direct van m'n site hotlinken:
http://www.wietse.com/gallery/d/45974-2/IMG_3746.JPG
En hamster slaapt nu weer even links-boven, waar ik juist Cam 1 vandaan had gehaald
Behoorlijk ja...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat gaat het hard met onze schetebeet.![]()
wietse tochquote:
op wederom aangepast.... dus nu komt de kleurplaat helemaal van pas, als een soort prijsvraag vd feestelijk opening van het niuwe hamster domeinquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:11 schreef wietse.cc het volgende:
En nu...
Niet langer op hamstercam.wietse.com, maar Hamster heeft 'r eigen domein:
www.hamsteren.com
doe ik morgen welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:04 schreef PeZu het volgende:
[afbeelding]
wie deze het mooist in kan kleuren wint een door hamster geopende zonnebloempit
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:11 schreef wietse.cc het volgende:
En nu...
www.hamsteren.com
Wietse je maakt mijn janken-want-ik-mis-Milou-zo-erg-avond weer een beetje goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:11 schreef wietse.cc het volgende:
En nu...
www.hamsteren.com
Kon uiteraard alquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:39 schreef Blame het volgende:
Nu kan er dus ook een gastenboek.hamsteren.com of een chat.hamsteren.com (of hamsteren.com/chat) komen
ja lang leve het inet!!!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:42 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Kon uiteraard al
Maar ik zit er aan te twijfelen of ik dat wel moet doen... Een chatbox is leuk, maar sterft snel uit ben ik bang, en een gastenboek brengt te veel onderhoud met zich mee, want er zijn altijd trieste figuren die een gastenboek vol gaan zitten spammen met onzin en "Hamster zuigt" berichten bijv...
Kon, maar ik vind http://chat.hamsteren.com fijner typen dan http://www.ipublications.net/hosting/wietse.com/Webcam/chatquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:42 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Kon uiteraard al
Maar ik zit er aan te twijfelen of ik dat wel moet doen... Een chatbox is leuk, maar sterft snel uit ben ik bang, en een gastenboek brengt te veel onderhoud met zich mee, want er zijn altijd trieste figuren die een gastenboek vol gaan zitten spammen met onzin en "Hamster zuigt" berichten bijv...
Hey, van de open-dir was bekendquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:46 schreef Blame het volgende:
[..]
Kon, maar ik vind http://chat.hamsteren.com fijner typen dan http://www.ipublications.net/hosting/wietse.com/Webcam/chat![]()
(pst. open dir op http://www.ipublications.net/hosting/)
En wat betreft het gastenboek, daar kun je gewoon een simpel gemodereerd gastenboek van maken met een klein admin php/asp paginatje waar je alle goedgekeurde reacties aanvinked en doorzet. Zo gepiept
Nu nog xhtml en het correct gebruiken van stylesheetjes?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:52 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
PHP is na Nederlands m'n beste 'taal'
Ik heb dat ding overgenomen van Wietse.com, dat ik een half jaar terug in een paar minuten online heb geflikkerd ter vervanging van m'n blog (die overigens wel volledig valid isquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:55 schreef Blame het volgende:
[..]
Nu nog xhtml en het correct gebruiken van stylesheetjes?![]()
Op http://www.ipublications.net/ mis je zelfs een html en een head-tagquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:09 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Ik heb dat ding overgenomen van Wietse.com, dat ik een half jaar terug in een paar minuten online heb geflikkerd ter vervanging van m'n blog (die overigens wel volledig valid is) en aandacht voor valid code komt nog wel een keer...
Ik ben nu bezig met de chat
ik wou net zeggen......quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:13 schreef Blame het volgende:
[..]
Op http://www.ipublications.net/ mis je zelfs een html en een head-tag![]()
Maar goed, het is hier geen DIG en je bent nog jong zie ik. Voor mij is het ruim 7 jaar geleden dat ik met notepad begon te knutselen dus alles komt vanzelf wel goed. De motivatie is er en die is het belangrijkste![]()
Nu weer Hamsteren!![]()
Die site bestaat ook al jaren, momenteel (na doorstart, uitbreiding, etc.) is het hele nieuwe systeem in de maak, nieuwe huisstijl, nieuwe site, en reken maar dat dat een verschil gaat zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:13 schreef Blame het volgende:
[..]
Op http://www.ipublications.net/ mis je zelfs een html en een head-tag![]()
Maar goed, het is hier geen DIG en je bent nog jong zie ik. Voor mij is het ruim 7 jaar geleden dat ik met notepad begon te knutselen dus alles komt vanzelf wel goed. De motivatie is er en die is het belangrijkste![]()
Nu weer Hamsteren!![]()
www.tweakers.netquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:25 schreef Blame het volgende:
[..]
Hé, ook de broncode achter de hamstercam hoort in orde te zijn...![]()
![]()
Het is een hobbyprojectje, ik ga er geen tijd in stekenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:25 schreef Blame het volgende:
[..]
Hé, ook de broncode achter de hamstercam hoort in orde te zijn...![]()
![]()
Jaaaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Mag het nu AJB weer over Hamster gaan??? ;-)
Sorry, maar dat past er gewoon niet meer bij. De Post-It is een soort versimpeld gastenboekje, waar je voor eventjes iets kan achterlaten, en voor de rest is er de Chatboxquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:05 schreef SeaOfLove het volgende:
eeej post-it hoort bij Hamster op dezelfde pagina!!
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:13 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Sorry, maar dat past er gewoon niet meer bij. De Post-It is een soort versimpeld gastenboekje, waar je voor eventjes iets kan achterlaten, en voor de rest is er de Chatbox
ik kom er vast en zeker wel zonder al van dat overheen...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:39 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Arme jijWil je er over praten of over kleien?
Kom dan naar de chatbox!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik kom er vast en zeker wel zonder al van dat overheen...![]()
Op het eerste gezicht denk ik altijd dat er wat in de fik staat op dat plaatjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:33 schreef wietse.cc het volgende:
Zo... Plattegrond is geupdate:
[afbeelding]
Slaap lekker, tot weer een nieuwe Hamsterdag!
Neujjj!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht denk ik altijd dat er wat in de fik staat op dat plaatje![]()
Ja shit nu slaap ik nog nietquote:
Ja-maar-ik-heb...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:08 schreef SeaOfLove het volgende:
ohhh en doe die post-it naast cam plaatsen
Nu even wel, een kwartier terug heeft ze een half uur lang d'r hok lopen doorspitten...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:09 schreef DeeCruise het volgende:
Slapen me die beesten ook nog snachts...boooooooring
loos die chat dan!!!! post-it'squote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:08 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Ja-maar-ik-heb...
Ruimtegebrek op de siteCam's + Chat + Post-it = nietpas
Story of my life, altijd 15 minuten te laat...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:10 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Nu even wel, een kwartier terug heeft ze een half uur lang d'r hok lopen doorspitten...
Jij en m'n Post-it zijn wel dikke vrienden hèquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
loos die chat dan!!!! post-it's![]()
Als ik na de vakantie site ga update-en ga ik je eraan houden....veel leuker dan een gastenboekquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:15 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Jij en m'n Post-it zijn wel dikke vrienden hèAls je ooit ergens je eigen digitale Post-it wil hoor ik het van je
Prima! Hou me er aanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als ik na de vakantie site ga update-en ga ik je eraan houden....veel leuker dan een gastenboek![]()
Zal ik doen! En zal duidelijk alle credits aan jou toewijzen dan, met een linkje naar Hamsterquote:
Links in de adresbalk van je browser, en bij het aanmaken van een bookmarkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Waar wordt dat toegepast? Icon ziet er nice uit.
Bij mij niet, gebruik IE 6.0.2800quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:46 schreef wietse.cc het volgende:
Links in de adresbalk van je browser, en bij het aanmaken van een bookmark
Nee wil wel eens gebeuren. Het update zichzelf ook niet, moet je even nieuwe bookmark maken...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Bij mij niet, gebruik IE 6.0.2800
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht denk ik altijd dat er wat in de fik staat op dat plaatje![]()
Ja, als jij iedere keer haar huis verbouwt als je de kooi schoonmaakt....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:32 schreef wietse.cc het volgende:
Hamster slaapt nog
Ze is zo uitgeput van de nacht, ze heeft een hele stapel sliertjes stuk voor stuk door haar pleerol naar achter gesleept...
Dat doe ik alleen maar als het nodig is hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:36 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Ja, als jij iedere keer haar huis verbouwt als je de kooi schoonmaakt....Dan moet natuurlijk weer alles terug op z'n plek!
ze had het warm, en dat bakje was koelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:46 schreef Exciter101 het volgende:
BTW: die foto waar ze tegen dat bakje ligt aan te slapen:
![]()
![]()
![]()
Hamster heeft andere bakjes in haar kooi, dus het is niet de kooi van Hamster.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:52 schreef wietse.cc het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik jullie vertel dat het bovenstaande diertje NIET Hamster is, rara, wie is het dan
Hamster 2.0quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:52 schreef wietse.cc het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik jullie vertel dat het bovenstaande diertje NIET Hamster is, rara, wie is het dan
quote:
Gisteren/eergisteren was je nog overtuigd 'er komt geen 2e!!'quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:56 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Ja, samen is gezelliger dan alleen
Ik ben er zo een die eerst heulll hard NEE kan zeggen om vervolgens toch ja te doen, bij nader inzien...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:58 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Gisteren/eergisteren was je nog overtuigd 'er komt geen 2e!!'![]()
Maar euh.... je weet het. hè/ Hier horen dus ook cams bij....![]()
Verzin allemaal wat en post het zou ik zeggenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:00 schreef Exciter101 het volgende:
Hebben we nu een naamgeef-topic nodig voor Hamster 2?
Tja, je kent Hamster, hè? Altijd druk.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:42 schreef -skippybal- het volgende:
Het is weer een dolle boel in die kooi zeg![]()
zover ik met hem heb gepraat: nee hijs aant werkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Whoohooo 2 Hamsters![]()
![]()
Wietse heb jij eigenlijk wel al geslapen?![]()
dat komt vanzelf wel....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:15 schreef KaMo het volgende:
[[url=op naar de 3!]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
Geen beweging? Heb Hamster zelf ook al in geen uren meer gezien....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef PeZu het volgende:
dan heb je 2 hamster maar nog geen beweging....![]()
Ik ben weer terug en heb gekeken, ze zit links achter in d'r eigen hok nog altijd volgens mij van de schrik te bekomen... Een 2e hamster, ze moeten vriendjes worden en daar moeten ze alle twee volgens mij even over nadenken, ze zijn alle twee compleet uitgeput...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:57 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Geen beweging? Heb Hamster zelf ook al in geen uren meer gezien....![]()
En ze hebben nog niet eens geneukt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:16 schreef wietse.cc het volgende:
ze zijn alle twee compleet uitgeput...
hahahhaha tis je nog gelukt ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:33 schreef wietse.cc het volgende:
Knaagdier-voer fabrikant Puik gaat sponsoren! Ze gaan bodemkorrels, nestmateriaal en het voer sponsoren
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hahahhaha tis je nog gelukt ook![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:33 schreef wietse.cc het volgende:
Knaagdier-voer fabrikant Puik gaat sponsoren! Ze gaan bodemkorrels, nestmateriaal en het voer sponsoren
Jep, dat klopt, gisteravond hebben er al een stel etters de Chatbox onder zitten spammen en dus heb ik besloten registratie te verplichten, zodat bannen makkelijker gaat. Het is simpel, je gegevens komen niet op straat te liggen en je hoeft geen mailtje te bevestigenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:38 schreef Qunix het volgende:
Klopt het dat men nu moet registreren voor de chat?
Muisjes? 't is een hamster!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Een 2e hamster!
Beschuit met muisjes!![]()
Gefeli met de sponsoring hè.![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:08 schreef wietse.cc het volgende:
NU CAM 1 HAMSTER 2 IS WAKKER!
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:33 schreef wietse.cc het volgende:
ik ookquote:
Hamster heeft me aangestoken...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:30 schreef PeZu het volgende:
kick
Oeiii spannend....weet je al wat je aan gaat trekken?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:37 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Hamster heeft me aangestoken...
![]()
Ga vandaag vroeg slapen: met mezelf afgesproken dat ik uiterlijk 22 uur in bed wil liggen.
Morgen date, moet er dan wel een beetje fris uitzien natuurlijk!!![]()
Beetje afhankelijk van het weer... En van waar we heen gaan: uit eten of kroeg.... En van in welke stemming ik ben...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oeiii spannend....weet je al wat je aan gaat trekken?
tjekt profielquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:41 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van het weer... En van waar we heen gaan: uit eten of kroeg.... En van in welke stemming ik ben...
Je kent het probleem vast wel: dat zal wel 10 keer verkleden worden voor ik echt de deur uit ben morgenavond!![]()
dat dacht ikquote:Vrouw
Ik heb zondag een date...en sta er nu al bij stil wat ik aan moet trekken hahaha. Wel of geen rokje... platte schoenen of laarzen met hoge hak (als ik broek aandoe)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:41 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van het weer... En van waar we heen gaan: uit eten of kroeg.... En van in welke stemming ik ben...
Je kent het probleem vast wel: dat zal wel 10 keer verkleden worden voor ik echt de deur uit ben morgenavond!![]()
Nee, heb hem paar weken geleden in India (Bombay) ontmoet (Nederlander, woont en werkt in buitenland). En hij is nu hier voor 2 weken vakantie en om z'n vrienden, familie en MIJ te zien! Zag hem vorige week na 6 weken weer na hem maar één keer daar (Bombay) te hebben gezien.... En alle vlinders waren er weer!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb zondag een date...en sta er nu al bij stil wat ik aan moet trekken hahaha. Wel of geen rokje... platte schoenen of laarzen met hoge hak (als ik broek aandoe)![]()
Maar iig veel plezier morgenavond... is het iemand die je voor het eerst ziet?
Wordt het jouw eerste date met hem? Ik zou zeggen: rokje, elegante hakken?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb zondag een date...en sta er nu al bij stil wat ik aan moet trekken hahaha. Wel of geen rokje... platte schoenen of laarzen met hoge hak (als ik broek aandoe)![]()
aaaah wat cutequote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:49 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Nee, heb hem paar weken geleden in India (Bombay) ontmoet (Nederlander, woont en werkt in buitenland). En hij is nu hier voor 2 weken vakantie en om z'n vrienden, familie en MIJ te zien! Zag hem vorige week na 6 weken weer na hem maar één keer daar (Bombay) te hebben gezien.... En alle vlinders waren er weer!![]()
Maar moet dus nu wel even een onvergetelijke indruk maken!![]()
Dus, tja, wordt het spijkerbroek met cowboylaarzen en sexy topje, of wordt het rokje met open schoenen en hakje met leuk bloesje. Zucht....![]()
Ohhhh spannendquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:49 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Nee, heb hem paar weken geleden in India (Bombay) ontmoet (Nederlander, woont en werkt in buitenland). En hij is nu hier voor 2 weken vakantie en om z'n vrienden, familie en MIJ te zien! Zag hem vorige week na 6 weken weer na hem maar één keer daar (Bombay) te hebben gezien.... En alle vlinders waren er weer!![]()
Maar moet dus nu wel even een onvergetelijke indruk maken!![]()
Dus, tja, wordt het spijkerbroek met cowboylaarzen en sexy topje, of wordt het rokje met open schoenen en hakje met leuk bloesje. Zucht....![]()
Yepz... ken hem alleen maar Fok!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:51 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Wordt het jouw eerste date met hem? Ik zou zeggen: rokje, elegante hakken?
issie zo lang dan?!?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepz... ken hem alleen maar Fok!![]()
Met rokje heb ik altijd platte schoentjes of slippertjes aan...
Spijkerbroek liefst zo hoog mogelijke hakken
Dat ook ...quote:
ukkiequote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat ook ...
maar zowiezo als ik spijkerbroek aanheb dan doe ik zo hoog mogelijk hakken aan... met de hoogste die ik heb ben ik dan 1m82...![]()
Tuurlijk vertel ik hoe het was!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhhh spannendVertel je ons wel ff in het kort hoe het was?
Yepzquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:03 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Tuurlijk vertel ik hoe het was!
En SoL: jij hebt dus een 'blind date'. Spannend!!!! Wil je ook met ons delen wie het is??
Ik gok zo: PeZu?![]()
quote:
have fun!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:09 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga m'n schoonheidsslaapje doen! Tot morgen allemaal.![]()
Trustequote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:09 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga m'n schoonheidsslaapje doen! Tot morgen allemaal.![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:36 schreef PeZu het volgende:
dit topic is zo stil als hamster op dit moment
hehe zijn wij dan de enige hardcore hamster fan hier?!?quote:
de hamsters ook natuurlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:00 schreef PeZu het volgende:
ok man, goedenacht
Als we nou es een petitie beginnen van: gooi die arrogante hamster op 05/08/06 om 16:00u tegen de webcam kaputquote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoe lief dat beest op de foto's ook mag zijn... ik heb alleen nog maar een heel erg stilzittende kont gezien. Volgens mij leeft dat beest heul nie.![]()
Knijp hem eens want ik wil bewijs zien, ik heb vroeger een hamster gehad en rende de hele fucking nacht rond terwijl deze alleen maar met zijn reet tegen het glas geplakt zit. Hamster is nog onbeschoft ook, zijn fans een beetje flashen.![]()
Kaput is misschien weer een beetje teveel van het goede maar af en toe een vrij ernstige waarschuwing om wel wat aan beweging te doen is wel op zijn plaats. Van stil zitten word je dik dus heb je een groter overlijdensrisico. Straks gaat Hamster ook nog roken en breezahs drinken, dit soort gedrag moet je in de kiem smoren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:22 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Als we nou es een petitie beginnen van: gooi die arrogante hamster op 05/08/06 om 16:00u tegen de webcam kaput![]()
2 potten die elkaar laten squirtenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:22 schreef Pindax0r het volgende:
ze krijgen een nog grotere kooi aye, maar dan met puik erbij dus misschien gaan ze wel een beetje meer huppelen en shit
Een molentje heeft ie nodig, ik zeg het je.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:22 schreef Pindax0r het volgende:
ze krijgen een nog grotere kooi aye, maar dan met puik erbij dus misschien gaan ze wel een beetje meer huppelen en shit
Op z'n minst brandmerken danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kaput is misschien weer een beetje teveel van het goede maar af en toe een vrij ernstige waarschuwing om wel wat aan beweging te doen is wel op zijn plaats. Van stil zitten word je dik dus heb je een groter overlijdensrisico. Straks gaat Hamster ook nog roken en breezahs drinken, dit soort gedrag moet je in de kiem smoren.
Hamster moet een trainingsschema krijgen en een molentje!![]()
Ik zag net even wat beweging!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
2 potten die elkaar laten squirten
Waarschijnlijk wel ja, zo lui is hij wel. Hij lag op die ene foto ook al met zijn kop in zijn voerbak te slapen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:29 schreef Pindax0r het volgende:
ik zweer je Hamster gaat slapen in dat molentje
Het is een zijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, zo lui is hij wel. Hij lag op die ene foto ook al met zijn kop in zijn voerbak te slapen.![]()
Dat beest wordt met de dag vetter, leuk vooruitzicht met die aankomende sponsor die nog meer vreten gratis opstuurt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zag net even wat beweging!![]()
Hij wilde in de wc-rol kruipen maar volgens mij past ie daar niet meer in.Hij was halverwege en toen ging hij weer terug, ik maak me toch wel zorgen over Hamster nu, hopelijk gaat ie als die kleine er is wat meer bewegen.
Vrouwenquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat beest wordt met de dag vetter, leuk vooruitzicht met die aankomende sponsor die nog meer vreten gratis opstuurt.
Zal niet verbaast op kijken als die kleine ook nog opgevreten wordt.
dagjes uit, fitness voor hamsters, een lijntje speed neerleggenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Hamster heeft een hobby nodig, echt waar! Probeer eens hoe ze reageert op een punniksetje. Ik heb geloof ik nog wel ergen een boekje Punniken voor DummiesHamsters, mag je wel lenen hoor.![]()
Tja, zo te zien weer zonder Hamster....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Whooohooo weer een dagje Hamsteren![]()
wel bijna een deeltje 4 heur...en dat voor ONZquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:53 schreef RB-tje het volgende:
Wat een flauw topic.... maar wel leuk
Welnee, Hamster en Puik zijn uniek.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:22 schreef SpaceCow het volgende:
Ik ga ook een hamster kopen en die gaat jullie hamster pwnen.. WACHT MAAR.. eind volgende week hebben jullie spijt..
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:25 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Welnee, Hamster en Puik zijn uniek.
Dus koop jij hamster-wannabee nou maar: no chance for pwned.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |