Bij mij niet, gebruik IE 6.0.2800quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:46 schreef wietse.cc het volgende:
Links in de adresbalk van je browser, en bij het aanmaken van een bookmark
Nee wil wel eens gebeuren. Het update zichzelf ook niet, moet je even nieuwe bookmark maken...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Bij mij niet, gebruik IE 6.0.2800
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht denk ik altijd dat er wat in de fik staat op dat plaatje![]()
Ja, als jij iedere keer haar huis verbouwt als je de kooi schoonmaakt....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:32 schreef wietse.cc het volgende:
Hamster slaapt nog
Ze is zo uitgeput van de nacht, ze heeft een hele stapel sliertjes stuk voor stuk door haar pleerol naar achter gesleept...
Dat doe ik alleen maar als het nodig is hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:36 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Ja, als jij iedere keer haar huis verbouwt als je de kooi schoonmaakt....Dan moet natuurlijk weer alles terug op z'n plek!
ze had het warm, en dat bakje was koelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:46 schreef Exciter101 het volgende:
BTW: die foto waar ze tegen dat bakje ligt aan te slapen:
![]()
![]()
![]()
Hamster heeft andere bakjes in haar kooi, dus het is niet de kooi van Hamster.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:52 schreef wietse.cc het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik jullie vertel dat het bovenstaande diertje NIET Hamster is, rara, wie is het dan
Hamster 2.0quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:52 schreef wietse.cc het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik jullie vertel dat het bovenstaande diertje NIET Hamster is, rara, wie is het dan
quote:
Gisteren/eergisteren was je nog overtuigd 'er komt geen 2e!!'quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:56 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Ja, samen is gezelliger dan alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |