Op het eerste gezicht denk ik altijd dat er wat in de fik staat op dat plaatjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:33 schreef wietse.cc het volgende:
Zo... Plattegrond is geupdate:
[afbeelding]
Slaap lekker, tot weer een nieuwe Hamsterdag!
Neujjj!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht denk ik altijd dat er wat in de fik staat op dat plaatje![]()
Ja shit nu slaap ik nog nietquote:
Ja-maar-ik-heb...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:08 schreef SeaOfLove het volgende:
ohhh en doe die post-it naast cam plaatsen
Nu even wel, een kwartier terug heeft ze een half uur lang d'r hok lopen doorspitten...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:09 schreef DeeCruise het volgende:
Slapen me die beesten ook nog snachts...boooooooring
loos die chat dan!!!! post-it'squote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:08 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Ja-maar-ik-heb...
Ruimtegebrek op de siteCam's + Chat + Post-it = nietpas
Story of my life, altijd 15 minuten te laat...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:10 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Nu even wel, een kwartier terug heeft ze een half uur lang d'r hok lopen doorspitten...
Jij en m'n Post-it zijn wel dikke vrienden hèquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
loos die chat dan!!!! post-it's![]()
Als ik na de vakantie site ga update-en ga ik je eraan houden....veel leuker dan een gastenboekquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:15 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Jij en m'n Post-it zijn wel dikke vrienden hèAls je ooit ergens je eigen digitale Post-it wil hoor ik het van je
Prima! Hou me er aanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als ik na de vakantie site ga update-en ga ik je eraan houden....veel leuker dan een gastenboek![]()
Zal ik doen! En zal duidelijk alle credits aan jou toewijzen dan, met een linkje naar Hamsterquote:
Links in de adresbalk van je browser, en bij het aanmaken van een bookmarkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Waar wordt dat toegepast? Icon ziet er nice uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |