Ik ben er zo een die eerst heulll hard NEE kan zeggen om vervolgens toch ja te doen, bij nader inzien...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:58 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Gisteren/eergisteren was je nog overtuigd 'er komt geen 2e!!'![]()
Maar euh.... je weet het. hè/ Hier horen dus ook cams bij....![]()
Verzin allemaal wat en post het zou ik zeggenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:00 schreef Exciter101 het volgende:
Hebben we nu een naamgeef-topic nodig voor Hamster 2?
Tja, je kent Hamster, hè? Altijd druk.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:42 schreef -skippybal- het volgende:
Het is weer een dolle boel in die kooi zeg![]()
zover ik met hem heb gepraat: nee hijs aant werkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Whoohooo 2 Hamsters![]()
![]()
Wietse heb jij eigenlijk wel al geslapen?![]()
dat komt vanzelf wel....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:15 schreef KaMo het volgende:
[[url=op naar de 3!]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
Geen beweging? Heb Hamster zelf ook al in geen uren meer gezien....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef PeZu het volgende:
dan heb je 2 hamster maar nog geen beweging....![]()
Ik ben weer terug en heb gekeken, ze zit links achter in d'r eigen hok nog altijd volgens mij van de schrik te bekomen... Een 2e hamster, ze moeten vriendjes worden en daar moeten ze alle twee volgens mij even over nadenken, ze zijn alle twee compleet uitgeput...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:57 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Geen beweging? Heb Hamster zelf ook al in geen uren meer gezien....![]()
En ze hebben nog niet eens geneukt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:16 schreef wietse.cc het volgende:
ze zijn alle twee compleet uitgeput...
hahahhaha tis je nog gelukt ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:33 schreef wietse.cc het volgende:
Knaagdier-voer fabrikant Puik gaat sponsoren! Ze gaan bodemkorrels, nestmateriaal en het voer sponsoren
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hahahhaha tis je nog gelukt ook![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:33 schreef wietse.cc het volgende:
Knaagdier-voer fabrikant Puik gaat sponsoren! Ze gaan bodemkorrels, nestmateriaal en het voer sponsoren
Jep, dat klopt, gisteravond hebben er al een stel etters de Chatbox onder zitten spammen en dus heb ik besloten registratie te verplichten, zodat bannen makkelijker gaat. Het is simpel, je gegevens komen niet op straat te liggen en je hoeft geen mailtje te bevestigenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:38 schreef Qunix het volgende:
Klopt het dat men nu moet registreren voor de chat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |