Muisjes? 't is een hamster!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Een 2e hamster!
Beschuit met muisjes!![]()
Gefeli met de sponsoring hè.![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:08 schreef wietse.cc het volgende:
NU CAM 1 HAMSTER 2 IS WAKKER!
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:33 schreef wietse.cc het volgende:
Knaagdier-voer fabrikant Puik gaat sponsoren! Ze gaan bodemkorrels, nestmateriaal en het voer sponsoren
ik ookquote:
Hamster heeft me aangestoken...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:30 schreef PeZu het volgende:
kick
Oeiii spannend....weet je al wat je aan gaat trekken?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:37 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Hamster heeft me aangestoken...
![]()
Ga vandaag vroeg slapen: met mezelf afgesproken dat ik uiterlijk 22 uur in bed wil liggen.
Morgen date, moet er dan wel een beetje fris uitzien natuurlijk!!![]()
Beetje afhankelijk van het weer... En van waar we heen gaan: uit eten of kroeg.... En van in welke stemming ik ben...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oeiii spannend....weet je al wat je aan gaat trekken?
tjekt profielquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:41 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van het weer... En van waar we heen gaan: uit eten of kroeg.... En van in welke stemming ik ben...
Je kent het probleem vast wel: dat zal wel 10 keer verkleden worden voor ik echt de deur uit ben morgenavond!![]()
dat dacht ikquote:Vrouw
Ik heb zondag een date...en sta er nu al bij stil wat ik aan moet trekken hahaha. Wel of geen rokje... platte schoenen of laarzen met hoge hak (als ik broek aandoe)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:41 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van het weer... En van waar we heen gaan: uit eten of kroeg.... En van in welke stemming ik ben...
Je kent het probleem vast wel: dat zal wel 10 keer verkleden worden voor ik echt de deur uit ben morgenavond!![]()
Nee, heb hem paar weken geleden in India (Bombay) ontmoet (Nederlander, woont en werkt in buitenland). En hij is nu hier voor 2 weken vakantie en om z'n vrienden, familie en MIJ te zien! Zag hem vorige week na 6 weken weer na hem maar één keer daar (Bombay) te hebben gezien.... En alle vlinders waren er weer!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb zondag een date...en sta er nu al bij stil wat ik aan moet trekken hahaha. Wel of geen rokje... platte schoenen of laarzen met hoge hak (als ik broek aandoe)![]()
Maar iig veel plezier morgenavond... is het iemand die je voor het eerst ziet?
Wordt het jouw eerste date met hem? Ik zou zeggen: rokje, elegante hakken?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb zondag een date...en sta er nu al bij stil wat ik aan moet trekken hahaha. Wel of geen rokje... platte schoenen of laarzen met hoge hak (als ik broek aandoe)![]()
aaaah wat cutequote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:49 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Nee, heb hem paar weken geleden in India (Bombay) ontmoet (Nederlander, woont en werkt in buitenland). En hij is nu hier voor 2 weken vakantie en om z'n vrienden, familie en MIJ te zien! Zag hem vorige week na 6 weken weer na hem maar één keer daar (Bombay) te hebben gezien.... En alle vlinders waren er weer!![]()
Maar moet dus nu wel even een onvergetelijke indruk maken!![]()
Dus, tja, wordt het spijkerbroek met cowboylaarzen en sexy topje, of wordt het rokje met open schoenen en hakje met leuk bloesje. Zucht....![]()
Ohhhh spannendquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:49 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Nee, heb hem paar weken geleden in India (Bombay) ontmoet (Nederlander, woont en werkt in buitenland). En hij is nu hier voor 2 weken vakantie en om z'n vrienden, familie en MIJ te zien! Zag hem vorige week na 6 weken weer na hem maar één keer daar (Bombay) te hebben gezien.... En alle vlinders waren er weer!![]()
Maar moet dus nu wel even een onvergetelijke indruk maken!![]()
Dus, tja, wordt het spijkerbroek met cowboylaarzen en sexy topje, of wordt het rokje met open schoenen en hakje met leuk bloesje. Zucht....![]()
Yepz... ken hem alleen maar Fok!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:51 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Wordt het jouw eerste date met hem? Ik zou zeggen: rokje, elegante hakken?
issie zo lang dan?!?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepz... ken hem alleen maar Fok!![]()
Met rokje heb ik altijd platte schoentjes of slippertjes aan...
Spijkerbroek liefst zo hoog mogelijke hakken
Dat ook ...quote:
ukkiequote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat ook ...
maar zowiezo als ik spijkerbroek aanheb dan doe ik zo hoog mogelijk hakken aan... met de hoogste die ik heb ben ik dan 1m82...![]()
Tuurlijk vertel ik hoe het was!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhhh spannendVertel je ons wel ff in het kort hoe het was?
Yepzquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:03 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Tuurlijk vertel ik hoe het was!
En SoL: jij hebt dus een 'blind date'. Spannend!!!! Wil je ook met ons delen wie het is??
Ik gok zo: PeZu?![]()
quote:
have fun!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:09 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga m'n schoonheidsslaapje doen! Tot morgen allemaal.![]()
Trustequote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:09 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga m'n schoonheidsslaapje doen! Tot morgen allemaal.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |