Eens! Hamster is de leukste!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:59 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Zullen we het op knaagdieren houden? Maar ik vind Hamster het tofste knaagdier dat er is
Maandag voelt voor mij nog als een eeuwigheid....ze is dan 2 weken weggeweestquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:52 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Oeh maandag is al snel! Na hoe lang?
Op internet zeker wetenquote:
Missen is sucky-sucky hèquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maandag voelt voor mij nog als een eeuwigheid....ze is dan 2 weken weggeweest![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja... hopelijk laat haar vader haar even bellen vanavond![]()
in neem aan dat dit een retorische vraag betrofquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:35 schreef wietse.cc het volgende:
Oh, anders wat... Van de 14e t/m de 24e ben ik 10 dagen weg, en dan gaat Hamster naar m'n zusje toe voor 10 dagen. Ik neem aan dat de cam's moeten mee verhuizen?
Tuurlijk verhuizen de cams mee!!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
in neem aan dat dit een retorische vraag betrof![]()
Meet'n Greetzquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:44 schreef Pindax0r het volgende:
fuck daarna komt deel 5 alweer!
Nope...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:27 schreef Blame het volgende:
Ik ben ook weer thuis![]()
Kunnen we binnenkort ook luisteren naar hamster?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:27 schreef Blame het volgende:
Ik ben ook weer thuis![]()
Kunnen we binnenkort ook luisteren naar hamster?
Voor de hamster die mijn zusje vroeger had, maakten we van mikado-stokjes een hindernisbaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:53 schreef Strijkplank het volgende:
Leer hem eens kunstjes ofzo!!
Hahahahahahhahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:58 schreef KaMo het volgende:
Tand Voer Poep?
huh?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:21 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Hahahahahahhahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee, flikker op.
Jezus jij bent zo irritant, ff serieus, omfg.
uhm er komt weer een blame soep aan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |