quote:Op maandag 31 juli 2006 17:10 schreef Exciter101 het volgende:
Hamsta.nl (als in 'gangsta'. Bling-bling kettinkje erbij en Hamsta is weer helemaal hip!)
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:16 schreef Blame het volgende:
[..]
Ja doen, samen met een soort nachtkijker zodat we ook kunnen kijken als het donker is!
En als je dan toch bezig bent, ook gelijk een hamstercamfanpage met gastenboek en shop voor hamstercam t-shirts, petjes, pennen en mousehamster-pads!
Oehoeoeoeoeh! Hamstercam!![]()
![]()
![]()
Linkje naar deel 1 : http://forum.fok.nl/topic/890505quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Hamster staat al in mijn favorieten![]()
Jouw OP is mooier jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:41 schreef SeaOfLove het volgende:
maar wrom doe je mijn OP van deel 2 niet...deze is saai
ja ik was eerder mopquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:41 schreef SeaOfLove het volgende:
maar wrom doe je mijn OP van deel 2 niet...deze is saai
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik was eerder mop
en ik ben nog bezig met editten van de op
ik heb al slotje gevraagd voor ander topic.... volgende x ff tijdig afspreken wie 'm maakt (waarom Wietse eigenlijk niet??? Tis zijn Hamsterquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik was eerder mop
en ik ben nog bezig met editten van de op
Ja ik snapte de hele ophef al nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb al slotje gevraagd voor ander topic.... volgende x ff tijdig afspreken wie 'm maakt (waarom Wietse eigenlijk niet??? Tis zijn Hamster)
goed zoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb al slotje gevraagd voor ander topic.... volgende x ff tijdig afspreken wie 'm maakt (waarom Wietse eigenlijk niet??? Tis zijn Hamster)
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:47 schreef Exciter101 het volgende:
Is dit de officiële deel 3?
En zullen we afspreken dat SoL en PeZu bij ieder volgend deel als traditie gaan strijden om wie de 'eerstopenende'is?![]()
Wist trouwens niet dat Hamster ook aan skiën doet.....
[afbeelding]
Ja, dit is'mquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:47 schreef Exciter101 het volgende:
Is dit de officiële deel 3?
En zullen we afspreken dat SoL en PeZu bij ieder volgend deel als traditie gaan strijden om wie de 'eerstopenende'is?![]()
uhm dat moeten we even overleggenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Ja, dit is'm
Zijn ze het daar zelf mee eens?
Oeh maandag is al snel! Na hoe lang?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga boodschappen doen...mijn gezonde levenstijl van de afgelopen dagen voortzetten..
(wat ben ik blij als mijn dochter weer thuis is maandag)
tot straxXxquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga boodschappen doen...mijn gezonde levenstijl van de afgelopen dagen voortzetten..
(wat ben ik blij als mijn dochter weer thuis is maandag)
PIJNBOOMPITTENquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:54 schreef wietse.cc het volgende:
Hey, Hamster is pijnboompitten aan het eten
Eens! Hamster is de leukste!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:59 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Zullen we het op knaagdieren houden? Maar ik vind Hamster het tofste knaagdier dat er is
Maandag voelt voor mij nog als een eeuwigheid....ze is dan 2 weken weggeweestquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:52 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Oeh maandag is al snel! Na hoe lang?
Op internet zeker wetenquote:
Missen is sucky-sucky hèquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maandag voelt voor mij nog als een eeuwigheid....ze is dan 2 weken weggeweest![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja... hopelijk laat haar vader haar even bellen vanavond![]()
in neem aan dat dit een retorische vraag betrofquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:35 schreef wietse.cc het volgende:
Oh, anders wat... Van de 14e t/m de 24e ben ik 10 dagen weg, en dan gaat Hamster naar m'n zusje toe voor 10 dagen. Ik neem aan dat de cam's moeten mee verhuizen?
Tuurlijk verhuizen de cams mee!!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
in neem aan dat dit een retorische vraag betrof![]()
Meet'n Greetzquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:44 schreef Pindax0r het volgende:
fuck daarna komt deel 5 alweer!
Nope...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:27 schreef Blame het volgende:
Ik ben ook weer thuis![]()
Kunnen we binnenkort ook luisteren naar hamster?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:27 schreef Blame het volgende:
Ik ben ook weer thuis![]()
Kunnen we binnenkort ook luisteren naar hamster?
Voor de hamster die mijn zusje vroeger had, maakten we van mikado-stokjes een hindernisbaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:53 schreef Strijkplank het volgende:
Leer hem eens kunstjes ofzo!!
Hahahahahahhahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:58 schreef KaMo het volgende:
Tand Voer Poep?
huh?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:21 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Hahahahahahhahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee, flikker op.
Jezus jij bent zo irritant, ff serieus, omfg.
uhm er komt weer een blame soep aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |