Moet maar eens het eerste en tweede van een vriend van me lenen...Ben zelf begonnen met Twin Peaks te kijken. Erg gaaf ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 3 tot nu toe d eminste. maar desalniettemin (mooi woord) nog steeds mooi.
Ja echt doen hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:30 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Moet maar eens het eerste en tweede van een vriend van me lenen...Ben zelf begonnen met Twin Peaks te kijken. Erg gaaf ook
Hehe dat is daar vaak ver te zoekenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja echt doen hoor
daar krijg je absoluut geen spijt van
is voorbeeld dat er in USA ook wel ruimte is voor kwaliteitsdrama![]()
Als er voor betaald wordt, ja. HBO is een betaalzender.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja echt doen hoor
daar krijg je absoluut geen spijt van
is voorbeeld dat er in USA ook wel ruimte is voor kwaliteitsdrama![]()
van mij ook nogquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:34 schreef wizarddragon het volgende:
Met het idee van "Beter laat dan nooit he". Stroekie nog gefeliciteerd met je verjaardag
.
Niet minder bedankt hoor Wiz en Peetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:34 schreef wizarddragon het volgende:
Met het idee van "Beter laat dan nooit he". Stroekie nog gefeliciteerd met je verjaardag
.
beter dan andersomquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:47 schreef TehRockstar het volgende:
Ganz geil.
Vandaag jarig?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niet minder bedankt hoor Wiz en Peet![]()
Je avatarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als er voor betaald wordt, ja. HBO is een betaalzender.
Mooi he?quote:
ik kan dit alleen maar bevestigenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 06:53 schreef HuubTuub het volgende:
De laatste paar aflevering van 6FU uit seizoen 5 zijn onzettend mooi. Echt een top serie en Ruth is misschien nog wel de beste van het hele stel, ze is zo triest en zielig.
goedemorgen trouwens![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:30 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Moet maar eens het eerste en tweede van een vriend van me lenen...Ben zelf begonnen met Twin Peaks te kijken. Erg gaaf ook
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:07 schreef pievdb het volgende:
Ja, sorry dat ik hier een heel topic oversla, maar ik kan niet anders
@ Ang3l: Belgen geil en easy: zullen we wel eens zien
quote:@ Ang3l: waarvan jij het moet hebben? --> je puppy zaadvragende ogen, ik geef het je met veel plezier
quote:@ Ang3l: neuken? --> sorry schat, kon het niet laten
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:14 schreef pievdb het volgende:
@ Ang3l: sorry joch, ik hebt een oogje op je *zinkt weg in een putje*
kopje lekkere automatenkoffie dan maar ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:11 schreef pievdb het volgende:
waarschijnlijk zit er vandaag in dit topic al meer leven dan in mij
Is seizoen 2 daarvan nou al op dvd?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:30 schreef Rood_schaap het volgende:
Mja, de nieuwe Batman film wordt nu ook al Jokeback Mountain genoemd.quote:
Ik vermoed een hoog blufgehalte.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:53 schreef Vlarp het volgende:
'morge
*naakt naar buiten ren* Regen!! Veel regen!!!![]()
ja, graag.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kopje lekkere automatenkoffie dan maar ?![]()
iets anders/beters heb ik hier op kantoor helaas niet in de aanbieding![]()
Dan mag ik voor je hopen dat je de heg niet te erg geknipt/gesnoeid hebtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:53 schreef Vlarp het volgende:
'morge
*naakt naar buiten ren* Regen!! Veel regen!!!![]()
Sorry, ik heb niks gezegd, oh naakt door de regen huppelende Vlarp.quote:
We hebben alleen vanaf de bovenramen van de buren inkijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan mag ik voor je hopen dat je de heg niet te erg geknipt/gesnoeid hebt![]()
Lucky buren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:59 schreef Vlarp het volgende:
We hebben alleen vanaf de bovenramen van de buren inkijk
Ik lig godverdomme in bed. Het is zomer.quote:
Van vloeken krijg je het niet warmer. Van een dikke trui wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:31 schreef TehRockstar het volgende:
Ik lig godverdomme in bed. Het is zomer.
Dan vanavond toch maar weer de pyama uit de kast halenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik lig godverdomme in bed. Het is zomer.
Hij heeft er vast een met Bert & Ernie erop...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:44 schreef Stroekie het volgende:
Dan vanavond toch maar weer de pyama uit de kast halen![]()
en vast en zeker ook eentje met Tinky Winky eropquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hij heeft er vast een met Bert & Ernie erop...
Ik ben blij dat die hitte voorbij is, mn lichaam trok t echt nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik heb jou ook niet horen klagen dat het koud is
ja maar jij zit toch heel de dag in zo'n goed gekoeld bankgebouw ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die hitte voorbij is, mn lichaam trok t echt niet![]()
Mallerd, dat doe ik 3 dagen, hoewel ik nu maar 2 dagen werk: ik heb er geen kracht meer voorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar jij zit toch heel de dag in zo'n goed gekoeld bankgebouw ?
maar dat is toch vooral vanwege het gebrek aan begeleiding ??quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:22 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mallerd, dat doe ik 3 dagen, hoewel ik nu maar 2 dagen werk: ik heb er geen kracht meer voor
Je zal trouwens maar op je werk in slaap vallen...quote:
of prettig gestoordquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:36 schreef TehRockstar het volgende:
gekke homos
dat ik zaterdagavond bij de benzinepomp stond en de auto niet wilde starten ??quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:38 schreef TehRockstar het volgende:
Ja. Stroekie, vertel me een verhaal
nee wettelijk gezien mag ik niet met jouw over sex bloopers pratenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:44 schreef TehRockstar het volgende:
Nee, vertel een eng verhaal.
Als die eng zijn, wil ik ze ook niet horen, denk ik...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:47 schreef Stroekie het volgende:
nee wettelijk gezien mag ik niet met jouw over sex bloopers praten![]()
nou vooruit dan een onschuldige reisblunder dan van een aantal jaren terug in berlijn?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als die eng zijn, wil ik ze ook niet horen, denk ik...
of die keer in London toen ik mijn bezoek wel had kunnen bellen dat ik gearriveerd was op Heathrow en hij nog net kon zeggen dat hij mij niet kwam halen maar vroeg of ik de bus naar Reading wilde pakken. en ik hem later wel zou bellenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:01 schreef NathaN het volgende:
Heb je niet iets exotischers dan Berlijn?
je lijkt wel op mijn collega'squote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:25 schreef NathaN het volgende:
Tip van de week: zorg voor voldoende beltegoed.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:47 schreef Waxxer het volgende:
Mja hai
Computer zaterdag gecrasht...Dus ik zit nu op, jawel... school.
In school
*galm*
n mijn telefoontje is nog steeds niet geleverd![]()
ik krijg enge deja vu's van een jaar geledenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:47 schreef Waxxer het volgende:
Mja hai
Computer zaterdag gecrasht...Dus ik zit nu op, jawel... school.
In school
*galm*
n mijn telefoontje is nog steeds niet geleverd![]()
Ga dan iets doen ofzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:55 schreef Vlarp het volgende:
pff.. ik heb pas 2 dagen vakantie en ik verveel me nu al
Jaquote:
Dat moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, zoals? Terrasje pakken in de regen?
Jajaja, beetje bijgekleurd, lekker gerelaxt en alles....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik krijg enge deja vu's van een jaar geleden
arme Waxxer
was je vakantie wel leuk?
Auw dat ik erg pijnlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
JaNu krijg ik recovery-cd's ofzo (hoe dat moge heten) thuisgestuurd (hóóp ik dan he
) a 60 euro, maar ben dus wel 2 jaar aan krantenartikelen kwijt plus minimaal vier studieopdrachten die ik een laatste check wilde geven en ze in wilde leveren, plus dus 80% van al mijn overige studiedingen. In mijn mailbox van Yahoo zitten nog wel een flink aantal halffabrikaten enz, en ik leef en ik heb een huis én nieuw (en leuk!!) werk, dus naja... laat ik goeroe XMN8R even citeren: "je kunt je wel druk maken om dingen die je niet 1-2-3 kunt oplossen, of als je zelfs helemaal niets kunt doen, maar daar schiet je niks mee op! Toch? *pfffffffff*..."
Waar ben je heen geweest?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajaja, beetje bijgekleurd, lekker gerelaxt en alles....![]()
Nog wezen downhillen daar richting de Pieco del Teide?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajaja, beetje bijgekleurd, lekker gerelaxt en alles....![]()
Je gaat naar Amsterdam?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:00 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Dat moet je zelf wetenAls jij graag met dit weer op het terras wil zitten
Ik heb zin in zaterdag![]()
Mja.. hij kan wel hier langskomen. Ik heb genoeg troep om gegevens te reddenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:02 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Auw dat ik erg pijnlijkIk zet altijd al mijn studieopdrachten op een USB-stick. Ik vertrouw computers niet meer
![]()
Maarre kun je niet ff je harde schijf bij iemand in zijn computer zetten en dan je belangrijke bestanden kopieėren?
Als ik hem was zou ik dat wel proberen jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. hij kan wel hier langskomen. Ik heb genoeg troep om gegevens te redden
precies voordat je alles weg gaat gooien met het installeren van recovery cd's die alles weer terugzetten naar de situatie toen de laptop uit de doos kwamquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:02 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Auw dat ik erg pijnlijkIk zet altijd al mijn studieopdrachten op een USB-stick. Ik vertrouw computers niet meer
![]()
Maarre kun je niet ff je harde schijf bij iemand in zijn computer zetten en dan je belangrijke bestanden kopieėren?
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
precies voordat je alles weg gaat gooien met het installeren van recovery cd's die alles weer terugzetten naar de situatie toen de laptop uit de doos kwam
het zou voor een handige computer hobbyist mogelijk moeten zijn om bv. je complete mijn documenten proberen leeg te halen. Dit door bv. de harde scijf als extra aan te sluiten op een nadere computer.
Lost dat ook weer direct jouw probleem op dat jij je dan niet meer hoeft te vervelenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. hij kan wel hier langskomen. Ik heb genoeg troep om gegevens te redden
Ooohhhh...quote:
Is goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ahh.. als ik je zie dan ga ik je wel even gedag zeggen..
Da's wel iets lastiger ja.. daar zijn verloopjes voor, maar die heb ik niet helaas. Maar volgens mij zijn er ook wel dingen mogelijk vanaf speciale CD's die ik heb liggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhhh...
Mja dat zou wel wat zijn... Het lijkt me ergens ook helemaal niet ingewikkeld... Maar hoe zit dat dan met een harde schijf in een notebook?Haal je die er zomaar uit??
Hmm, dat wordt wat lastigerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhhh...
Mja dat zou wel wat zijn... Het lijkt me ergens ook helemaal niet ingewikkeld... Maar hoe zit dat dan met een harde schijf in een notebook?Haal je die er zomaar uit??
edit: in de zin van gaat dat makkelijk?
Heb je niks nuttigers te doen dan de hele dag in deze topic rondhangen? Stom kind.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:11 schreef TehRockstar het volgende:
Dag heren.
Vieze klootzak. Blijf van me af!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heb je niks nuttigers te doen dan de hele dag in deze topic rondhangen? Stom kind.![]()
Nope. EN dat kan nog héél lang durenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is seizoen 2 daarvan nou al op dvd?
what he do this time?quote:
En hij wilde nog wel met ons meeten zaterdagquote:
Ik moet nog. Stofzuigen, boodschappen doen, was doen... opruimen, afwassen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:59 schreef HuubTuub het volgende:
hoi kinders...
Iedereen weer klaar met werken voor vandaag?
Mag ik 'm dan slaan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij wilde nog wel met ons meeten zaterdag
jij zit dan ook in een andere tijdzone...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet nog. Stofzuigen, boodschappen doen, was doen... opruimen, afwassen.
Men, wat doe ik hier nog?!
gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:59 schreef HuubTuub het volgende:
hoi kinders...
slaan?? zoals in aan de haak slaanquote:
Ik nog nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:59 schreef HuubTuub het volgende:
hoi kinders...
Van mij mag jequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:25 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik nog nietmoet tot half elf en ze zijn hier stierlijk vervelend
Is het geoorloofd om verstandelijk gehandicapten achter het behang te plakken?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:31 schreef TehRockstar het volgende:
Vlarp scheld me wel uit, maar hij gaat er verder niet op in? Welk een lafheid!
Ja, daaag. Ik kom je zaterdag wel een stomp voor je onwetende hoofd geven.quote:
Oh wat lief!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, daaag. Ik kom je zaterdag wel een stomp voor je onwetende hoofd geven.
Zoek iemand van je eigen lengte!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:32 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, daaag. Ik kom je zaterdag wel een stomp voor je onwetende hoofd geven.
HEE IK DOE NIET AAN OUDE KABOUTERS!quote:
Pfff.. heb eerst het lef maar eens om zaterdag op te komen dagenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
HEE IK DOE NIET AAN OUDE KABOUTERS!![]()
![]()
![]()
Of je moet me een kusje willen geven, hihi
Ik kom je klappen als een bakra!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Pfff.. heb eerst het lef maar eens om zaterdag op te komen dagen
't is inderdaad benauwd.... Ik wil naar huisquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:04 schreef wonderer het volgende:
Ik ben kapot. Het is buiten een regenwoud. Ik kreeg geen lucht
't is hier koud en winderig...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:06 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
't is inderdaad benauwd.... Ik wil naar huisBen het zat
Oh stuur dat weer ff hiet heen enne breng meteen even een dwangbuis meequote:
Ik heb geen dwangbuis liggen..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:08 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Oh stuur dat weer ff hiet heen enne breng meteen even een dwangbuis mee
Ik ga al die steentjes omgooien!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoezee, een nieuwe Domino Day in novemberDat vind ik čcht iets voor Vlarp.
I love a good comedyquote:
Straks denken ze dat je een mus bent.quote:
Breng ff alsjeblieftquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:12 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wel.
RTL4 heeft ooit op zaterdag om 23.30 3 eps uitgezonden en dat was tquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:50 schreef HuubTuub het volgende:
In navolging op eerdere opmerkingen over Six Feet Under is het goed om even te melden dat Huff! ook een erg goede serie blijkt te zijn.
Helaas nog niet op de NL'se TV dus je moet even zoeken.
Ik lig er zelf al in te raaskallen.quote:
sukkels...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
RTL4 heeft ooit op zaterdag om 23.30 3 eps uitgezonden en dat was t
Ik ben wel benieuwd naar Hellbent (of hoe je het ook schrijft)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:07 schreef wonderer het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar The Class, op CBS, volgende maand.
Yeah, die wil ik ook wel zien, maar ik denk dat dat lastig wordt hierquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:36 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar Hellbent (of hoe je het ook schrijft)
Ik kijk het gewoon wel op AT5quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als jullie zaterdag maar wel weer op tijd optieven.
Zondag jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Krijg een nare ziekte!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoezoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb hem gezien op de pcquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, die wil ik ook wel zien, maar ik denk dat dat lastig wordt hier
Ik zit te wachten op de pocketversie van Thud. Die laat nogal op zich wachten. En dan moet ik ze alsnog bestellen want die Amerikaanse versies passen niet bij de restquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:04 schreef NathaN het volgende:
Zo. Vrachtlading Terry Pratchetts op ebay gescoord.
21 september hoort-ie uit te komen, alsdus Amazon. Heb je het spel al wel?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:27 schreef wonderer het volgende:
Ik zit te wachten op de pocketversie van Thud. Die laat nogal op zich wachten. En dan moet ik ze alsnog bestellen want die Amerikaanse versies passen niet bij de rest
Het spel? Computerspel? Bordspel? Ik weet van niks.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
21 september hoort-ie uit te komen, alsdus Amazon. Heb je het spel al wel?
*terugscroll*quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:44 schreef wonderer het volgende:
Het spel? Computerspel? Bordspel? Ik weet van niks.
Had jij mijn post over die DC postzegels nog gelezen?
Ik heb net 1.5u de special gekeken, tuurlijk wist ik tquote:
Oe, liefquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:54 schreef wonderer het volgende:
Als je wil, kan ik wel een velletje opsturen/meenemen in oktober.
je brengt het alsof je het zelf niet verwacht hadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:12 schreef Rood_schaap het volgende:
WheheIk ben over naar m'n volgende studiejaar
![]()
Gefeciliteerd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:12 schreef Rood_schaap het volgende:
WheheIk ben over naar m'n volgende studiejaar
![]()
Jawel hoor, maar ze lieten nogal lang op zich wachtenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:13 schreef Stroekie het volgende:
j
[..]
je brengt het alsof je het zelf niet verwacht had
ja 1 augustus is ook rijkelijk laatquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:16 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ze lieten nogal lang op zich wachtenEn aangezien ik door moet geven op mijn aankomende stage of het doorgaat... Maar dat gaat gelukkig door allemaal
![]()
en aangezien ik de leukste stage heb die er is
Die heb ik in de boekwinkel gelezen. Inderdaad belachelijk duur, maar ja, full color enzo. Ik heb wel dat kijkboek "Hero" of zoiets, ben de titel even kwijt. Goedkoop, dat wel, maar da's ook erg leuk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:59 schreef NathaN het volgende:
Bij Thud! hoort trouwens ook nog "Where's my cow". Een beetje voorleesboek-achtig ding dat grappig, doch vrij schandalig duur is, relatief gezien. Leuk als je het ergens goedkoop kan vinden.
Ja, ik ga d'r ook wat aan doen voor komend jaar. Aangezien ik in de opleidings commissie zit van mijn studie. Het ligt vooral aan het secretariaat die mensen aannemen die te dom zijn om een beetje cijfers in te kunnen voerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja 1 augustus is ook rijkelijk laat
hier in het zuiden beginnen volgens mij de eerste scholen over een week of 2 alweer
Weltrustenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zich hier bij aansluit
dus felicitaties voor Rood_Schaap
en sweet dreams allemaal![]()
![]()
Onweer is gezelligquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Holy shit![]()
Dat is nog eens fel onweer (nou ja, de bliksem dan, want er is amper donder)![]()
(angel is bang van onweer)
Kijk je uit dat de bliksem niet op je PC inslaat?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Holy shit![]()
Dat is nog eens fel onweer (nou ja, de bliksem dan, want er is amper donder)![]()
Nee, dan zou ik ook raar zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Jody Ber(a)nal: "Ik ben geen homo"
Is het raar als ik echt geen enkel idee heb wie Jody Bernal is?.
Hij ziet eruit als een chocolade letter die te lang op de verwarming heeft gelegen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik ook raar zijn.
Hij is lelijk.
En nu staat er zwart schimmelhaar op.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een chocolade letter die te lang op de verwarming heeft gelegen..
http://www.telegraaf.nl/p(...)slechte_teksten.htmlquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Jody Ber(a)nal: "Ik ben geen homo"
Is het raar als ik echt geen enkel idee heb wie Jody Bernal is?.
Kijk je uit dat je niet nog verder krimpt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kijk je uit dat de bliksem niet op je PC inslaat?
Ik krimp niet! Ik groei weerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet nog verder krimpt?
De Telegraaf heeft een artikel over slechte teksten?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)slechte_teksten.html
oooh, hoe liefquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Holy shit![]()
Hij gaat net alleen naar bed toe...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:07 schreef pievdb het volgende:
[..]
oooh, hoe lief, kom hier, dat ik je bescherm
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij gaat net alleen naar bed toe...
Schiet eens op dan, voordat je haren uitvallen en in de ijsjes van klanten terecht komen...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:17 schreef TehRockstar het volgende:
Ik werk nog niet in de Leidse.
Oud Zuid.... hmmquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:18 schreef TehRockstar het volgende:
Kijk hoe gespierd ik ben
[afbeelding]
1 pot nat.quote:
Tis een kunst.quote:
Opwindend voor je.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:38 schreef davidov het volgende:
[..]
Tis een kunst.
1 van de weinige kunsten die ik met plezier beoefen.
quote:
Juhwelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:22 schreef pievdb het volgende:
[..]
nee toch, niet weer eenzaam en alleen in bed kruipen
![]()
hé, nog zo'n gespierde styloquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:18 schreef TehRockstar het volgende:
Kijk hoe gespierd ik ben
[afbeelding]
We meten hier in graden Celcius..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:46 schreef wonderer het volgende:
Het gaat hier vast ook wel onweren. Volgens het nieuws voelt het buiten als 105 F.
Korter gezegd: Amerika is stomquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan is hun nieuws daar gewoon stom![]()
Ja, maar daarom blijft het wel een stom landquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar volgens mij had je er vorig jaar wel een leuke vakantie gehad![]()
Dat was toch met Frankrijk ook het gevalquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:10 schreef NathaN het volgende:
Amerika is leuk. Amerikanen zijn stom en verpesten alles. Laat ze ophoepelen, zodat wij er leuk op vakantie kunnen!
Ik moet bij Amerikanen altijd gelijk aan de moralistische, christelijke man denken die ons 's morgens in New York aansprak over hoe duivels de wereld was geworden nu zelfs een homo burgermeester was geworden in Berlijn!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:10 schreef NathaN het volgende:
Amerika is leuk. Amerikanen zijn stom en verpesten alles. Laat ze ophoepelen, zodat wij er leuk op vakantie kunnen!
Je hebt geantwoord dat als zij Europa niet bevrijd hadden, zoiets nooit zou zijn gebeurd?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:18 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet bij Amerikanen altijd gelijk aan de moralistische, christelijke man denken die ons 's morgens in New York aansprak over hoe duivels de wereld was geworden nu zelfs een homo burgermeester was geworden in Berlijn!
Whehe.. neequote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je hebt geantwoord dat als zij Europa niet bevrijd hadden, zoiets nooit zou zijn gebeurd?
Ik ben nu 4 keer in Madison geweest, de hoofdstad van Wisconsin, en toonbeeld van een provinciestadje van het amerikaanse plattelland.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet bij Amerikanen altijd gelijk aan de moralistische, christelijke man denken die ons 's morgens in New York aansprak over hoe duivels de wereld was geworden nu zelfs een homo burgermeester was geworden in Berlijn!
Whehe.. ik zou foto's van 'm maken en meenemen voor thuisquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben nu 4 keer in Madison geweest, de hoofdstad van Wisconsin, en toonbeeld van een provinciestadje van het amerikaanse plattelland.
Ik ga dan elke keer weer even kijken op zo'n pleintje waar altijd wel een "preacher" bezig is
da's een stuk leuker dan al die bagger op de tv![]()
Ik had toen nog geen digicam anders had k wel iets laten zienquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Whehe.. ik zou foto's van 'm maken en meenemen voor thuis
ja die kost 200 euro, en dat is hij echt wel waardquote:
volgens mij moet je dan toch echt buiten europa zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:44 schreef Vlarp het volgende:
Weet iemand trouwens een winkel waar ik redelijk goedkoop Oakley zonnebrillen kan kopen?
Neuh.. dat hoeft weer niet, boven het budget..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet je dan toch echt buiten europa zijn
Misschien als je het lief vraagt kan Wonderer er in oktober eentje voor je meenemen.
Ze hebben wel een grote site met bijna het complete assortiment online
wil jij ook zo'n geintegreerde bril met mp3 speler ?
Daarom.. en ook flitsend voor als ik gewoon door de stad loop..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:06 schreef Stroekie het volgende:
Die is wel kewl ja, daarmee kan je helemaal flitsend op de fiets op je werk komen
Oakley maakt inderdaad mooie spullenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarom.. en ook flitsend voor als ik gewoon door de stad loop..
Alleen zo duur..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oakley maakt inderdaad mooie spullen![]()
Je moet ook geen Hema-zonnebrillen kopen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:16 schreef Vlarp het volgende:
Alleen zo duur..
Maar je krijgt wel waar voor je geld. Als je dan je bril een keer aan je shirt hangt zit er tenminste niet meteen een kras op het glas..
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je moet ook geen Hema-zonnebrillen kopen.
Nee...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:25 schreef NathaN het volgende:
Heb je ze ook allemaal geluisterd?
Wat beschouw je als alternatief?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Van alles.. veel dance/trance, maar ook gewoon pop, rock, alternatief enz enz
Give it time.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:38 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Dit stukje Amerika is best leuk hoor. Ik ben nog geen vervelende prekerige mensen tegengekomen.
"duwt Nathan over de streep"quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:40 schreef NathaN het volgende:
Hmz, zal ik SFU nou wel of niet kopen. Kan er goedkoop (60 euro compleet) aankomen, maar heb al zoveel besteld de laatste tijd.*dub*
F of C?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:42 schreef wonderer het volgende:
't Is wel warmHet voelt als 34 graden en het is pas kwart voor tien.
Die zorgt ervoor dat rode schapen nog roder komen te staan?quote:
Ik heb nog tot morgen om verder te twijfelen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:42 schreef Stroekie het volgende:
"duwt Nathan over de streep"
gewoon doen, geloof mij nu maar![]()
daar krijg je dus echt geen spijt van
Celcius. Gister was ik te lui om het te converteren, maar nu op de website staat het allebeiquote:
Nee, ik krijg nog steeds geen zorgtoeslagquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die zorgt ervoor dat rode schapen nog roder komen te staan?
Balen. Je verdient teveel?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:47 schreef Rood_schaap het volgende:
Nee, ik krijg nog steeds geen zorgtoeslag
Nee, ze hebben het voor mij nog steeds niet verwerkt. Ze hadden beloofd eind mei eind juni, maar t is er nog steeds niet.quote:
Met een knuppeltje langsgaan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:07 schreef Rood_schaap het volgende:
Nee, ze hebben het voor mij nog steeds niet verwerkt. Ze hadden beloofd eind mei eind juni, maar t is er nog steeds niet.
Nee, ze betalen er maar mooi rente overquote:
Heeft ook voordelen. Maar boze brieven en belletjes helpen niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:16 schreef Rood_schaap het volgende:
Nee, ze betalen er maar mooi rente over
Heb ook al gebeld ja. Ze gaan er achteraan zeggen ze, maar dat hebben ze me al wel vaker voorgeschoteldquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Heeft ook voordelen. Maar boze brieven en belletjes helpen niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |