Jaquote:
Dat moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, zoals? Terrasje pakken in de regen?
Jajaja, beetje bijgekleurd, lekker gerelaxt en alles....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik krijg enge deja vu's van een jaar geleden
arme Waxxer
was je vakantie wel leuk?
Auw dat ik erg pijnlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
JaNu krijg ik recovery-cd's ofzo (hoe dat moge heten) thuisgestuurd (hóóp ik dan he
) a 60 euro, maar ben dus wel 2 jaar aan krantenartikelen kwijt plus minimaal vier studieopdrachten die ik een laatste check wilde geven en ze in wilde leveren, plus dus 80% van al mijn overige studiedingen. In mijn mailbox van Yahoo zitten nog wel een flink aantal halffabrikaten enz, en ik leef en ik heb een huis én nieuw (en leuk!!) werk, dus naja... laat ik goeroe XMN8R even citeren: "je kunt je wel druk maken om dingen die je niet 1-2-3 kunt oplossen, of als je zelfs helemaal niets kunt doen, maar daar schiet je niks mee op! Toch? *pfffffffff*..."
Waar ben je heen geweest?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajaja, beetje bijgekleurd, lekker gerelaxt en alles....![]()
Nog wezen downhillen daar richting de Pieco del Teide?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajaja, beetje bijgekleurd, lekker gerelaxt en alles....![]()
Je gaat naar Amsterdam?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:00 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Dat moet je zelf wetenAls jij graag met dit weer op het terras wil zitten
Ik heb zin in zaterdag![]()
Mja.. hij kan wel hier langskomen. Ik heb genoeg troep om gegevens te reddenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:02 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Auw dat ik erg pijnlijkIk zet altijd al mijn studieopdrachten op een USB-stick. Ik vertrouw computers niet meer
![]()
Maarre kun je niet ff je harde schijf bij iemand in zijn computer zetten en dan je belangrijke bestanden kopieëren?
Als ik hem was zou ik dat wel proberen jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. hij kan wel hier langskomen. Ik heb genoeg troep om gegevens te redden
precies voordat je alles weg gaat gooien met het installeren van recovery cd's die alles weer terugzetten naar de situatie toen de laptop uit de doos kwamquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:02 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Auw dat ik erg pijnlijkIk zet altijd al mijn studieopdrachten op een USB-stick. Ik vertrouw computers niet meer
![]()
Maarre kun je niet ff je harde schijf bij iemand in zijn computer zetten en dan je belangrijke bestanden kopieëren?
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
precies voordat je alles weg gaat gooien met het installeren van recovery cd's die alles weer terugzetten naar de situatie toen de laptop uit de doos kwam
het zou voor een handige computer hobbyist mogelijk moeten zijn om bv. je complete mijn documenten proberen leeg te halen. Dit door bv. de harde scijf als extra aan te sluiten op een nadere computer.
Lost dat ook weer direct jouw probleem op dat jij je dan niet meer hoeft te vervelenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. hij kan wel hier langskomen. Ik heb genoeg troep om gegevens te redden
Ooohhhh...quote:
Is goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ahh.. als ik je zie dan ga ik je wel even gedag zeggen..
Da's wel iets lastiger ja.. daar zijn verloopjes voor, maar die heb ik niet helaas. Maar volgens mij zijn er ook wel dingen mogelijk vanaf speciale CD's die ik heb liggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhhh...
Mja dat zou wel wat zijn... Het lijkt me ergens ook helemaal niet ingewikkeld... Maar hoe zit dat dan met een harde schijf in een notebook?Haal je die er zomaar uit??
Hmm, dat wordt wat lastigerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhhh...
Mja dat zou wel wat zijn... Het lijkt me ergens ook helemaal niet ingewikkeld... Maar hoe zit dat dan met een harde schijf in een notebook?Haal je die er zomaar uit??
edit: in de zin van gaat dat makkelijk?
Heb je niks nuttigers te doen dan de hele dag in deze topic rondhangen? Stom kind.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:11 schreef TehRockstar het volgende:
Dag heren.
Vieze klootzak. Blijf van me af!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heb je niks nuttigers te doen dan de hele dag in deze topic rondhangen? Stom kind.![]()
Nope. EN dat kan nog héél lang durenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is seizoen 2 daarvan nou al op dvd?
what he do this time?quote:
En hij wilde nog wel met ons meeten zaterdagquote:
Ik moet nog. Stofzuigen, boodschappen doen, was doen... opruimen, afwassen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:59 schreef HuubTuub het volgende:
hoi kinders...
Iedereen weer klaar met werken voor vandaag?
Mag ik 'm dan slaan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij wilde nog wel met ons meeten zaterdag
jij zit dan ook in een andere tijdzone...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet nog. Stofzuigen, boodschappen doen, was doen... opruimen, afwassen.
Men, wat doe ik hier nog?!
gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:59 schreef HuubTuub het volgende:
hoi kinders...
slaan?? zoals in aan de haak slaanquote:
Ik nog nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:59 schreef HuubTuub het volgende:
hoi kinders...
Van mij mag jequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:25 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik nog nietmoet tot half elf en ze zijn hier stierlijk vervelend
Is het geoorloofd om verstandelijk gehandicapten achter het behang te plakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |