Hmm, dat wordt wat lastigerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhhh...
Mja dat zou wel wat zijn... Het lijkt me ergens ook helemaal niet ingewikkeld... Maar hoe zit dat dan met een harde schijf in een notebook?Haal je die er zomaar uit??
edit: in de zin van gaat dat makkelijk?
Heb je niks nuttigers te doen dan de hele dag in deze topic rondhangen? Stom kind.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:11 schreef TehRockstar het volgende:
Dag heren.
Vieze klootzak. Blijf van me af!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heb je niks nuttigers te doen dan de hele dag in deze topic rondhangen? Stom kind.![]()
Nope. EN dat kan nog héél lang durenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is seizoen 2 daarvan nou al op dvd?
what he do this time?quote:
En hij wilde nog wel met ons meeten zaterdagquote:
Ik moet nog. Stofzuigen, boodschappen doen, was doen... opruimen, afwassen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:59 schreef HuubTuub het volgende:
hoi kinders...
Iedereen weer klaar met werken voor vandaag?
Mag ik 'm dan slaan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij wilde nog wel met ons meeten zaterdag
jij zit dan ook in een andere tijdzone...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet nog. Stofzuigen, boodschappen doen, was doen... opruimen, afwassen.
Men, wat doe ik hier nog?!
gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:59 schreef HuubTuub het volgende:
hoi kinders...
slaan?? zoals in aan de haak slaanquote:
Ik nog nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:59 schreef HuubTuub het volgende:
hoi kinders...
Van mij mag jequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:25 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik nog nietmoet tot half elf en ze zijn hier stierlijk vervelend
Is het geoorloofd om verstandelijk gehandicapten achter het behang te plakken?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:31 schreef TehRockstar het volgende:
Vlarp scheld me wel uit, maar hij gaat er verder niet op in? Welk een lafheid!
Ja, daaag. Ik kom je zaterdag wel een stomp voor je onwetende hoofd geven.quote:
Oh wat lief!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, daaag. Ik kom je zaterdag wel een stomp voor je onwetende hoofd geven.
Zoek iemand van je eigen lengte!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:32 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, daaag. Ik kom je zaterdag wel een stomp voor je onwetende hoofd geven.
HEE IK DOE NIET AAN OUDE KABOUTERS!quote:
Pfff.. heb eerst het lef maar eens om zaterdag op te komen dagenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
HEE IK DOE NIET AAN OUDE KABOUTERS!![]()
![]()
![]()
Of je moet me een kusje willen geven, hihi
Ik kom je klappen als een bakra!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Pfff.. heb eerst het lef maar eens om zaterdag op te komen dagen
't is inderdaad benauwd.... Ik wil naar huisquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:04 schreef wonderer het volgende:
Ik ben kapot. Het is buiten een regenwoud. Ik kreeg geen lucht
't is hier koud en winderig...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:06 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
't is inderdaad benauwd.... Ik wil naar huisBen het zat
Oh stuur dat weer ff hiet heen enne breng meteen even een dwangbuis meequote:
Ik heb geen dwangbuis liggen..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:08 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Oh stuur dat weer ff hiet heen enne breng meteen even een dwangbuis mee
Ik ga al die steentjes omgooien!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoezee, een nieuwe Domino Day in novemberDat vind ik ècht iets voor Vlarp.
I love a good comedyquote:
Straks denken ze dat je een mus bent.quote:
Breng ff alsjeblieftquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:12 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wel.
RTL4 heeft ooit op zaterdag om 23.30 3 eps uitgezonden en dat was tquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:50 schreef HuubTuub het volgende:
In navolging op eerdere opmerkingen over Six Feet Under is het goed om even te melden dat Huff! ook een erg goede serie blijkt te zijn.
Helaas nog niet op de NL'se TV dus je moet even zoeken.
Ik lig er zelf al in te raaskallen.quote:
sukkels...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
RTL4 heeft ooit op zaterdag om 23.30 3 eps uitgezonden en dat was t
Ik ben wel benieuwd naar Hellbent (of hoe je het ook schrijft)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:07 schreef wonderer het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar The Class, op CBS, volgende maand.
Yeah, die wil ik ook wel zien, maar ik denk dat dat lastig wordt hierquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:36 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar Hellbent (of hoe je het ook schrijft)
Ik kijk het gewoon wel op AT5quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als jullie zaterdag maar wel weer op tijd optieven.
Zondag jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Krijg een nare ziekte!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoezoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb hem gezien op de pcquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, die wil ik ook wel zien, maar ik denk dat dat lastig wordt hier
Ik zit te wachten op de pocketversie van Thud. Die laat nogal op zich wachten. En dan moet ik ze alsnog bestellen want die Amerikaanse versies passen niet bij de restquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:04 schreef NathaN het volgende:
Zo. Vrachtlading Terry Pratchetts op ebay gescoord.
21 september hoort-ie uit te komen, alsdus Amazon. Heb je het spel al wel?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:27 schreef wonderer het volgende:
Ik zit te wachten op de pocketversie van Thud. Die laat nogal op zich wachten. En dan moet ik ze alsnog bestellen want die Amerikaanse versies passen niet bij de rest
Het spel? Computerspel? Bordspel? Ik weet van niks.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
21 september hoort-ie uit te komen, alsdus Amazon. Heb je het spel al wel?
*terugscroll*quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:44 schreef wonderer het volgende:
Het spel? Computerspel? Bordspel? Ik weet van niks.
Had jij mijn post over die DC postzegels nog gelezen?
Ik heb net 1.5u de special gekeken, tuurlijk wist ik tquote:
Oe, liefquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:54 schreef wonderer het volgende:
Als je wil, kan ik wel een velletje opsturen/meenemen in oktober.
je brengt het alsof je het zelf niet verwacht hadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:12 schreef Rood_schaap het volgende:
WheheIk ben over naar m'n volgende studiejaar
![]()
Gefeciliteerd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:12 schreef Rood_schaap het volgende:
WheheIk ben over naar m'n volgende studiejaar
![]()
Jawel hoor, maar ze lieten nogal lang op zich wachtenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:13 schreef Stroekie het volgende:
j
[..]
je brengt het alsof je het zelf niet verwacht had
ja 1 augustus is ook rijkelijk laatquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:16 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ze lieten nogal lang op zich wachtenEn aangezien ik door moet geven op mijn aankomende stage of het doorgaat... Maar dat gaat gelukkig door allemaal
![]()
en aangezien ik de leukste stage heb die er is
Die heb ik in de boekwinkel gelezen. Inderdaad belachelijk duur, maar ja, full color enzo. Ik heb wel dat kijkboek "Hero" of zoiets, ben de titel even kwijt. Goedkoop, dat wel, maar da's ook erg leuk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:59 schreef NathaN het volgende:
Bij Thud! hoort trouwens ook nog "Where's my cow". Een beetje voorleesboek-achtig ding dat grappig, doch vrij schandalig duur is, relatief gezien. Leuk als je het ergens goedkoop kan vinden.
Ja, ik ga d'r ook wat aan doen voor komend jaar. Aangezien ik in de opleidings commissie zit van mijn studie. Het ligt vooral aan het secretariaat die mensen aannemen die te dom zijn om een beetje cijfers in te kunnen voerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja 1 augustus is ook rijkelijk laat
hier in het zuiden beginnen volgens mij de eerste scholen over een week of 2 alweer
Weltrustenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zich hier bij aansluit
dus felicitaties voor Rood_Schaap
en sweet dreams allemaal![]()
![]()
Onweer is gezelligquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Holy shit![]()
Dat is nog eens fel onweer (nou ja, de bliksem dan, want er is amper donder)![]()
(angel is bang van onweer)
Kijk je uit dat de bliksem niet op je PC inslaat?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Holy shit![]()
Dat is nog eens fel onweer (nou ja, de bliksem dan, want er is amper donder)![]()
(angel is bang van onweer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |