Ik lig godverdomme in bed. Het is zomer.quote:
Van vloeken krijg je het niet warmer. Van een dikke trui wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:31 schreef TehRockstar het volgende:
Ik lig godverdomme in bed. Het is zomer.
Dan vanavond toch maar weer de pyama uit de kast halenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik lig godverdomme in bed. Het is zomer.
Hij heeft er vast een met Bert & Ernie erop...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:44 schreef Stroekie het volgende:
Dan vanavond toch maar weer de pyama uit de kast halen![]()
en vast en zeker ook eentje met Tinky Winky eropquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hij heeft er vast een met Bert & Ernie erop...
Ik ben blij dat die hitte voorbij is, mn lichaam trok t echt nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik heb jou ook niet horen klagen dat het koud is
ja maar jij zit toch heel de dag in zo'n goed gekoeld bankgebouw ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die hitte voorbij is, mn lichaam trok t echt niet![]()
Mallerd, dat doe ik 3 dagen, hoewel ik nu maar 2 dagen werk: ik heb er geen kracht meer voorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar jij zit toch heel de dag in zo'n goed gekoeld bankgebouw ?
maar dat is toch vooral vanwege het gebrek aan begeleiding ??quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:22 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mallerd, dat doe ik 3 dagen, hoewel ik nu maar 2 dagen werk: ik heb er geen kracht meer voor
Je zal trouwens maar op je werk in slaap vallen...quote:
of prettig gestoordquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:36 schreef TehRockstar het volgende:
gekke homos
dat ik zaterdagavond bij de benzinepomp stond en de auto niet wilde starten ??quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:38 schreef TehRockstar het volgende:
Ja. Stroekie, vertel me een verhaal
nee wettelijk gezien mag ik niet met jouw over sex bloopers pratenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:44 schreef TehRockstar het volgende:
Nee, vertel een eng verhaal.
Als die eng zijn, wil ik ze ook niet horen, denk ik...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:47 schreef Stroekie het volgende:
nee wettelijk gezien mag ik niet met jouw over sex bloopers praten![]()
nou vooruit dan een onschuldige reisblunder dan van een aantal jaren terug in berlijn?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als die eng zijn, wil ik ze ook niet horen, denk ik...
of die keer in London toen ik mijn bezoek wel had kunnen bellen dat ik gearriveerd was op Heathrow en hij nog net kon zeggen dat hij mij niet kwam halen maar vroeg of ik de bus naar Reading wilde pakken. en ik hem later wel zou bellenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:01 schreef NathaN het volgende:
Heb je niet iets exotischers dan Berlijn?
je lijkt wel op mijn collega'squote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:25 schreef NathaN het volgende:
Tip van de week: zorg voor voldoende beltegoed.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:47 schreef Waxxer het volgende:
Mja hai
Computer zaterdag gecrasht...Dus ik zit nu op, jawel... school.
In school
*galm*
n mijn telefoontje is nog steeds niet geleverd![]()
ik krijg enge deja vu's van een jaar geledenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:47 schreef Waxxer het volgende:
Mja hai
Computer zaterdag gecrasht...Dus ik zit nu op, jawel... school.
In school
*galm*
n mijn telefoontje is nog steeds niet geleverd![]()
Ga dan iets doen ofzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:55 schreef Vlarp het volgende:
pff.. ik heb pas 2 dagen vakantie en ik verveel me nu al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |