Nee, dan zou ik ook raar zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Jody Ber(a)nal: "Ik ben geen homo"
Is het raar als ik echt geen enkel idee heb wie Jody Bernal is?.
Hij ziet eruit als een chocolade letter die te lang op de verwarming heeft gelegen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik ook raar zijn.
Hij is lelijk.
En nu staat er zwart schimmelhaar op.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een chocolade letter die te lang op de verwarming heeft gelegen..
http://www.telegraaf.nl/p(...)slechte_teksten.htmlquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Jody Ber(a)nal: "Ik ben geen homo"
Is het raar als ik echt geen enkel idee heb wie Jody Bernal is?.
Kijk je uit dat je niet nog verder krimpt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kijk je uit dat de bliksem niet op je PC inslaat?
Ik krimp niet! Ik groei weerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet nog verder krimpt?
De Telegraaf heeft een artikel over slechte teksten?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)slechte_teksten.html
oooh, hoe liefquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Holy shit![]()
Dat is nog eens fel onweer (nou ja, de bliksem dan, want er is amper donder)![]()
(angel is bang van onweer)
Hij gaat net alleen naar bed toe...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:07 schreef pievdb het volgende:
[..]
oooh, hoe lief, kom hier, dat ik je bescherm
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij gaat net alleen naar bed toe...
Schiet eens op dan, voordat je haren uitvallen en in de ijsjes van klanten terecht komen...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:17 schreef TehRockstar het volgende:
Ik werk nog niet in de Leidse.
Oud Zuid.... hmmquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:18 schreef TehRockstar het volgende:
Kijk hoe gespierd ik ben
[afbeelding]
1 pot nat.quote:
Tis een kunst.quote:
Opwindend voor je.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:38 schreef davidov het volgende:
[..]
Tis een kunst.
1 van de weinige kunsten die ik met plezier beoefen.
quote:
Juhwelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:22 schreef pievdb het volgende:
[..]
nee toch, niet weer eenzaam en alleen in bed kruipen
![]()
hé, nog zo'n gespierde styloquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:18 schreef TehRockstar het volgende:
Kijk hoe gespierd ik ben
[afbeelding]
We meten hier in graden Celcius..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:46 schreef wonderer het volgende:
Het gaat hier vast ook wel onweren. Volgens het nieuws voelt het buiten als 105 F.
Korter gezegd: Amerika is stomquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan is hun nieuws daar gewoon stom![]()
Ja, maar daarom blijft het wel een stom landquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar volgens mij had je er vorig jaar wel een leuke vakantie gehad![]()
Dat was toch met Frankrijk ook het gevalquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:10 schreef NathaN het volgende:
Amerika is leuk. Amerikanen zijn stom en verpesten alles. Laat ze ophoepelen, zodat wij er leuk op vakantie kunnen!
Ik moet bij Amerikanen altijd gelijk aan de moralistische, christelijke man denken die ons 's morgens in New York aansprak over hoe duivels de wereld was geworden nu zelfs een homo burgermeester was geworden in Berlijn!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:10 schreef NathaN het volgende:
Amerika is leuk. Amerikanen zijn stom en verpesten alles. Laat ze ophoepelen, zodat wij er leuk op vakantie kunnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |