Ach Peaceman heeft het druk dezer dagen en wellicht komt Knars wel binnen 8 uur met wat hints die helpen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot peaceman besloten heeft dat het lang genoeg geduurd heeft
Ik had de hint opgevat als de plaats van herkomst van de betreffende act... maar de band Chicago kan ook, jaquote:
Ja ik ook, maar ik ken verder geen chicagese bandsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:26 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik had de hint opgevat als de plaats van herkomst van de betreffende act...
Cheap Trick, maar ja.... dan zou het Dream Police na CT At Budokan moeten zijn, maar dat klopt qua afkortingen niet....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik ken verder geen chicagese bands
Volgens mij moet je het hiermee weten.quote:
Dus Apples & Oranges is goed?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij moet je het hiermee weten.
Ik had deze trouwens goed kunnen gokkenGeen idee waarom ik m'n eerste ingeving niet postte want die was het gewoon.
Ik zie alleen wel een andere volgorde op amazon staan maar verder kloppen de initialen precies.
Ja maar het was puur op basis van de 'slecht ontvangen opvolger' dat ik aan deze band dacht, ik ken eigenlijk vrij weinig van dit album.. overigens vind ik dat hit-album nogal overschat worden, de 2 ervoor vind ik een stuk beter (als album, maar ja, die ene single he...).quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:46 schreef cafca het volgende:
eerste ingevingen moet je altijd posten, die zijn meestal goed
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:17 schreef Grobbel het volgende:
Niemand die Adore van the Smashing Pumpkins erin herkent, zeker niet na die veel te vrijgevige "1979"-hint?![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:17 schreef Grobbel het volgende:
Niemand die Adore van the Smashing Pumpkins erin herkent, zeker niet na die veel te vrijgevige "1979"-hint?![]()
quote:
Zwan had in elk geval de lekkerste bassiste...quote:
mwah, vrijgevig... ik wilde nog met deze hint komenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:17 schreef Grobbel het volgende:
Schaap001+1quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:38 schreef schaap001 het volgende:
Als je inderdaad doelt op de Rock and Roll Hall of Fame: dan is het Pink Floyd.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:
The Shirelles
Perfect! schaap001 +1quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:14 schreef schaap001 het volgende:
Fairground Attracttion
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:28 schreef MadMaster het volgende:
Ron Wood zelf?
Wie is 'she' en wie isquote:At the age of 54, she posed for Playboy in their May 1995 issue and made guest appearances on TV shows to promote her new album. The Playboy appearance caused a great deal of controversy and some complaints from her family.
reportedly became furious when someone told him that he had, "seen your daughter's pussy."
Yep.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:31 schreef cafca het volgende:
vanwege de SS 'en die lijken op het SS logo?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:43 schreef schaap001 het volgende:
Had ik destijds Syd Barrett al geroepen? Bij deze dan... Syd Barrett?
Daar heeft ie qua uiterlijk wel wat van weg, inderdaad. Maar tis 'm niet...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:01 schreef cafca het volgende:
Bob Close zou een mooie vervolgvraag zijn.....
Neeuhquote:
quote:
Ik bedoelde ook Dick Taylor, oud Stones-lid, van The Pretty Things.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:53 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
Sorry, Belsen: Dick Taylor kan ik niet goed rekenen...
quote:I’d imagine there isn’t much overlap between the [...]-reading demographic and the-listening demographic, since the people who read my column are smug college-aged know-it-all assholes and the people who listen to
are retarded. There must be a lot more grocery-bagging money winding up in the hands of the mentally challenged then I thought, because they’ve pooled their spending money to buy up enough albums to make
into a commercial success.
Their sophomore album continues their proud tradition of singing to the helmeted, sweat-pantsed, Velcro-walleted citizens of the world, making music so bland that it could not trip the hypersensitive “freak the fuck out” switch that every retardate has built into his psyche, which can be tripped by over-stimulation and tends to cause lots of yelling and flailing and knocking over of standing objects.
While cynical readers might choose to criticizefor their hobbit singer’s inconsequential crooning and for their ceaseless lyrical clichés and phoned-in musicianship, I believe that in providing artistic enjoyment to the differently abled,
does a fine service to our world. Also, girls love them (but who the fuck cares what girls think?).
Kut, bijna vergeten dat ik nog een vraag open had staanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:18 schreef Neleos het volgende:
Keane?
quote:Het is weer eens disco avond
en we zijn met hits bewapend
DJ Jerry spin die splaten (DJ Jerry spin die platen)
ga nou niet zo para doen als ik sta op je prada schoen
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:44 schreef lubje25 het volgende:
Partysquad ft yes-r en ali b- rampeneren
lijkt me goed ja.....voor de ware muggezifter .. tis mark morrisonquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
The Return of the Mack van Mack Morrison??
Yep,quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
The Return of the Mack van Mack Morrison??
ik las er glad overheen. Maar ik ben niet zo'n muggenzifter dus hij mag m houdenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:05 schreef jerver73 het volgende:
[..]
lijkt me goed ja.....voor de ware muggezifter .. tis mark morrison
quote:Oh, ik wacht, elke nacht,
op een vallende ster.
Ik wens dat jij hier komt en zegt:
Ben vol van verdriet,
't was misschien niet onze tijd.
Maar jij hoort bij mij.
Het duurt nu zeven dagen lang,
dat ik de slaap niet vatten kan.
Laatst sprak ik je 's nachts;
ge huilde aan de telefoon.
Het was maar een droom.
[Refrein]
Want hoe kan ik van je dromen,
als je mij niet slapen laat.
Mijn nachten duren langer,
als jij niet met me praat.
Ik heb uren liggen staren,
met het bed onder m'n rug.
Ik wil gewoon gaan slapen,
ik wil mijn dromen terug!
Lig weer in bed,
't is net of in mijn hart de zon verdwijnt.
Voelt als een winters jaargetij.
Oh kom toch bij mij,
maak een eind aan die pijn en de kou,
want ik hoor bij jou!
[Refrein]
Meisjes die ik zie,
vallen in het niet.
Geen enkele vrouw,
kan op tegen jou!
[Refrein]
Opgezocht, kloptquote:
Een van de popencyclopedieën.quote:
MadMaster +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:35 schreef MadMaster het volgende:
Olivia Newton John?
De foto is natuurlijk wel van haar pre-Grease periode.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:44 schreef cafca het volgende:
Oeh, dat was nog wel een van mijn tieneridolen
Ja, da's duidelijk. Toch wel herkenbaar als je het weet.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:49 schreef ranja het volgende:
[..]
De foto is natuurlijk wel van haar pre-Grease periode.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:02 schreef cafca het volgende:
Een van die gasten van Mud? Geen idee wat namen betreft....
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:03 schreef ranja het volgende:
Ah, was er laatst niet een vraag over de schrijver of producer van een of andere artiest die een oude glamrocker bleek te zijn? Weet alleen niet meer welke artiest, een dame dacht ik, en welke rocker
De cirkel is rond!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:57 schreef ranja het volgende:
Oh ja, Rob Davis die schreef Na na na Can't get you out of my head?
Ohja? Hm, over zijn ouwedag hoeven we ons dus ook geen zorgen meer te maken...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De cirkel is rond!!
Rob Davis, voorheen gitarist van Mud, is heden ten dage een songwriter/producent die het nummer 'Can't Get You Out Of My Head' voor Kylie Minogue heeft geschreven.
Ranja +1
Game on...
Zidane is dood gevonden in z'n hotelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:39 schreef MadMaster het volgende:
Niet echt, lees dit artikel maar eens:
http://www.soundonsound.com/sos/may02/articles/robdavis.asp
Ook voor anderen (o.a. Sophie Ellis-Baxtor) heeft Rob een vinger in de pap...
jammer dat ik zo laat inlog want ik heb pas geleden dezelfde link gebruikt voor een vraag over rob davis... ik zocht alleen de relatiequote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De cirkel is rond!!
Rob Davis, voorheen gitarist van Mud, is heden ten dage een songwriter/producent die het nummer 'Can't Get You Out Of My Head' voor Kylie Minogue heeft geschreven.
Ranja +1
Game on...
2 goed en op de goede plaatsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Sergio Mendes & BEP - Mas Que Nada
Marco Borsato - Rood
Gnarls Barkley - Crazy
Sad but truequote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Sergio Mendes & BEP - Mas Que Nada
Tropical Danny - Toppertje
Gnarls Barkley - Crazy
?
Dat was die van vorige week/afgelopen vrijdag (is de top 40 nog steeds op vrijdag?), mijn lijstje die van "42e jaargang - nummer 31, 5 augustus 2006"quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:22 schreef MadMaster het volgende:
Volgens het 'officiële overzicht' staat Rood van Marco B. nog steeds op 2 en Toppertje op 4...
(Maakt niet uit, Iggy had die Top 3 ook al gemeld).
Ook de 2e keer dat ik die hoorde vond ik het al niks, dat is niet veranderdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:very sad, op Gnarls na dan, maar die is te veel gedraaid
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:27 schreef MadMaster het volgende:
Keane met Crystal Ball, geloof ik...
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik schaam me dood, maar ik weet 'm niet. Terwijl ik afgaande op meneer 1 en 2 hem zeker zou moeten weten. Meneer 3 en 4 herken ik niet. Maar goed ik heb twee onwijs ontstoken ogen.........
Meneer 4 hoort er wel bijquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:48 schreef jerver73 het volgende:
ik gok dat meneer 4 er niet bij hoort.... heeft de rest een zingende dochter die niet geadopteert is?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
We hebben Ozzy, Dio, Weet-ik-niet en Ian Gillan.
De drie die ik wel weet zijn allemaal zangers van Black Sabbath. Afgaande op de hint van schaap zou 3 dan wijlen Ray Gillen zijn? Die dus de enige niet levende is van de 4?
Ozzy, Dio, Hughes en Gillan: allemaal Sabbath-zangers. Da's vast goed.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij is 't ook niet Tony Martin, dus zal het Glenn Hughes zijn?
Geen idee wie er niet bij hoort dan. Ozzy omdat dat de huidige zanger is en de rest niet?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:00 schreef dolle_hond het volgende:
ozzy hoort er niet bij.![]()
de anderen hebben bij rainbow gezongenmaar wel warm!
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De anderen hebben ook in ander bands gezeten? Ozzy niet, want die heeft alleen solo wat gedaan naast BS?
Of heeft Dio ook in Deep Purple gezeten en weet ik dat niet?
In een band met kleur gespeeld want zwart (black) is officieel geen kleurquote:
kleuren..... zoek het niet te ver zegt ie...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:52 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Meneer 4 hoort er wel bij![]()
Dat van die dochters weer ik niet, maar zoek het niet te ver...
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:09 schreef dolle_hond het volgende:
met ritchie blackmore gezongen?
Dan was ik afwezig, want ik heb een paar Badlands platenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:56 schreef schaap001 het volgende:
(ik vroeg by the way laatst een foto van Badlands: niemand wist 'm, pas na HEEL veel en makkelijke hints)
Geestelijk gehandicapt kind zelfs las ik ergens andersquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:50 schreef Berkery het volgende:
Met kind en zwangere vriendin in de moshpit? Ik probeer heel hard niet te lachen....![]()
Buufquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:56 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Nits?
triest dit... maar inderdaad met kind en zwangere vriendin in een pit.... tsja.... pitten is nou meestal niet een heel voorzichtige bezigheidquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:42 schreef dolle_hond het volgende:
welke band?
Tijdens een concert vanin Atlanta is een fan doodgeslagen. Hij stond in de moshpit en vroeg aan twee andere concertgangers om wat voorzichtiger te zijn. Hij was namelijk vergezeld door zijn zwangere vriendin en een kind. Daarop hebben de twee hem in elkaar geslagen. Hij was hersendood en is uiteindelijk gestorven aan de verwondingen. Meer dan een vage beschrijving van de daders is er niet.
zelf heeft nog niet gereageerd.
quote:
Ik zou het niet weten, ik ben niet zo thuis in het repetoire van de heer Carell.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:16 schreef dolle_hond het volgende:
was "goethe war gut" van rudi carell?
Zo bedoelde ik het wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:25 schreef Neleos het volgende:
Moet je 5 verschillende nummers?
Smiths - Cemtery Gates heeft al Keats, Yeats en Wilde
Oke, dan denk ik nog even.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:27 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het wel.
Dus de eerste met een rijtje van 5.....krijgt de punten
quote:All art is quite useless according to Oscar Wilde
Turner 1775 to 1851
Toulouse-Lautrec 1864 to 1901
Andy Warhol 1928 to 1987 RIP
Ernest Hemingway 1899 to 1961
George Orwell, Jimi Hendrix, William Butler Yates, Jack B. Yeats
Richard Redgrave 1804 to 1888
Henry Moore 1896 to 1986
Henry Miller, Sid Vicious only 21
Brian Jones
Otis Redding 1941 to 1967 RIP
All dead, yet still alive
In endless time, endless art
Masters of their arts
Claude Monet 1840 to 1926
Beethoven, Bach, Brahms
Elvis Presley 1935 to '77
Man Ray, Johnny Ray
John Donne 1573 to 1631
Alfred Lord Tennyson 1809 to '92
Degeneration art, Joan Miro, RIP
Jackson Pollack 1912 to 1956
John Lennon '40 to '80
Henry Lamb, Cezanne, Paul Gauguin, William Shakespeare
Brendan Behan 1923 to 1964
Tennessee Williams 1912 to 1983
Gerard Manley Hopkins 1844 to 1889
Pissaro, Picasso, Degas RIP
Joseph Conrad 1857 to 1924
Jack Kerouac 1922 to 1969
Keith Moon 1946 to 1978
D. H. Lawrence, James Joyce, Mozart
Van Gogh 1853 to 1890
Ian Curtis, Salvador Dali, Johann Strauss, Richard Strauss, Walt Disney's
Mickey Mouse RIP
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:![]()
Hebben jullie me een beetje gemist?
Erg geslaagd! 3200 km gemaakt in de buurt van Aalborg, Gothenburg, Malmo en Kopenhagen. Wat vikinggraven bezocht, op cd-jacht geweest en de zon in de zee zien zinken.quote:
Belsen +1quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:58 schreef belsen het volgende:Robert Long - De Poesjkinprijs Robert Long - Tsjechov is een heilige De Mens - Jeroen Brouwers schrijft een boek (dat doet ie goed) Hans Teeuwen - Nostradamus Dinand Woesthof - Dreamer (Gussies song) Mooi land, niet, dat Zweden.
Ja, maar ik kan me niet heugen dat ik het antwoord heb afgewachtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:59 schreef Mark het volgende:
Is die pas niet gevraagd?
iggy + 1quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:03 schreef iggy_in_the_house het volgende:
The Fortunes volgens mij...
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:41 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
ze zingen allemaal?
Ik had er vanochtend nog 1 bedachtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:58 schreef belsen het volgende:Robert Long - De Poesjkinprijs Robert Long - Tsjechov is een heilige De Mens - Jeroen Brouwers schrijft een boek (dat doet ie goed) Hans Teeuwen - Nostradamus Dinand Woesthof - Dreamer (Gussies song)
Ik was blijven hangen bij Shakespear's sisterquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik had er vanochtend nog 1 bedacht
Klinkhamer - De Roos van Langezwaag (een ode aan Hotze de Roos, schrijver van de Kameleon boeken).
Het gaat vooral om "I Shot The Sheriff".quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:23 schreef ranja het volgende:
Heeft Eric Clapton achtergrond zangeressen![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:40 schreef MadMaster het volgende:
Yvonne Elliman (heeft volgens mij ooit iets met Clapton gedaan en is te horen op de soundtrack van Saturday Night Fever = Bee Gees)?
Berkery +1quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:23 schreef Berkery het volgende:
Sebastian Bach van Skid Row
tssss.... denk je dat je een kaartje voor Guns n Roses hebt gekocht. Nul originele leden: sta je dus naar een coverband te kijken...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:23 schreef Berkery het volgende:
Sebastian Bach van Skid Row
Siquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:38 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
jean michel Jarre?
Close genoeg! Het concert zou vanavond plaats vinden in Tel Aviv en zou de laatste zijn van de wereldtour. bron: http://www.depechemode.com/tour/dates.htmlquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:54 schreef peaceman het volgende:
Was het misschien in Israel of Libanon
Dan hadden ze toch gewoon kunnen spelen...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:58 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Het concert zou vanavond plaats vinden in Tel Aviv en zou de laatste zijn van de wereldtour.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan hadden ze toch gewoon kunnen spelen...![]()
Misschien zou het wel aanslaan als een bomquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan hadden ze toch gewoon kunnen spelen...![]()
Elvisquote:
Mark +1quote:
Zekers!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:15 schreef schaap001 het volgende:
Annihilator - Alice In Hell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |