De foto is natuurlijk wel van haar pre-Grease periode.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:44 schreef cafca het volgende:
Oeh, dat was nog wel een van mijn tieneridolen
Ja, da's duidelijk. Toch wel herkenbaar als je het weet.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:49 schreef ranja het volgende:
[..]
De foto is natuurlijk wel van haar pre-Grease periode.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:02 schreef cafca het volgende:
Een van die gasten van Mud? Geen idee wat namen betreft....
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:03 schreef ranja het volgende:
Ah, was er laatst niet een vraag over de schrijver of producer van een of andere artiest die een oude glamrocker bleek te zijn? Weet alleen niet meer welke artiest, een dame dacht ik, en welke rocker
De cirkel is rond!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:57 schreef ranja het volgende:
Oh ja, Rob Davis die schreef Na na na Can't get you out of my head?
Ohja? Hm, over zijn ouwedag hoeven we ons dus ook geen zorgen meer te maken...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De cirkel is rond!!
Rob Davis, voorheen gitarist van Mud, is heden ten dage een songwriter/producent die het nummer 'Can't Get You Out Of My Head' voor Kylie Minogue heeft geschreven.
Ranja +1
Game on...
Zidane is dood gevonden in z'n hotelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:39 schreef MadMaster het volgende:
Niet echt, lees dit artikel maar eens:
http://www.soundonsound.com/sos/may02/articles/robdavis.asp
Ook voor anderen (o.a. Sophie Ellis-Baxtor) heeft Rob een vinger in de pap...
jammer dat ik zo laat inlog want ik heb pas geleden dezelfde link gebruikt voor een vraag over rob davis... ik zocht alleen de relatiequote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De cirkel is rond!!
Rob Davis, voorheen gitarist van Mud, is heden ten dage een songwriter/producent die het nummer 'Can't Get You Out Of My Head' voor Kylie Minogue heeft geschreven.
Ranja +1
Game on...
2 goed en op de goede plaatsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Sergio Mendes & BEP - Mas Que Nada
Marco Borsato - Rood
Gnarls Barkley - Crazy
Sad but truequote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Sergio Mendes & BEP - Mas Que Nada
Tropical Danny - Toppertje
Gnarls Barkley - Crazy
?
Dat was die van vorige week/afgelopen vrijdag (is de top 40 nog steeds op vrijdag?), mijn lijstje die van "42e jaargang - nummer 31, 5 augustus 2006"quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:22 schreef MadMaster het volgende:
Volgens het 'officiële overzicht' staat Rood van Marco B. nog steeds op 2 en Toppertje op 4...
(Maakt niet uit, Iggy had die Top 3 ook al gemeld).
Ook de 2e keer dat ik die hoorde vond ik het al niks, dat is niet veranderdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:very sad, op Gnarls na dan, maar die is te veel gedraaid
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:27 schreef MadMaster het volgende:
Keane met Crystal Ball, geloof ik...
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik schaam me dood, maar ik weet 'm niet. Terwijl ik afgaande op meneer 1 en 2 hem zeker zou moeten weten. Meneer 3 en 4 herken ik niet. Maar goed ik heb twee onwijs ontstoken ogen.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |