Ja, maar ik kan me niet heugen dat ik het antwoord heb afgewachtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:59 schreef Mark het volgende:
Is die pas niet gevraagd?
iggy + 1quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:03 schreef iggy_in_the_house het volgende:
The Fortunes volgens mij...
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:41 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
ze zingen allemaal?
Ik had er vanochtend nog 1 bedachtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:58 schreef belsen het volgende:Robert Long - De Poesjkinprijs Robert Long - Tsjechov is een heilige De Mens - Jeroen Brouwers schrijft een boek (dat doet ie goed) Hans Teeuwen - Nostradamus Dinand Woesthof - Dreamer (Gussies song)
Ik was blijven hangen bij Shakespear's sisterquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik had er vanochtend nog 1 bedacht
Klinkhamer - De Roos van Langezwaag (een ode aan Hotze de Roos, schrijver van de Kameleon boeken).
Het gaat vooral om "I Shot The Sheriff".quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:23 schreef ranja het volgende:
Heeft Eric Clapton achtergrond zangeressen![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:40 schreef MadMaster het volgende:
Yvonne Elliman (heeft volgens mij ooit iets met Clapton gedaan en is te horen op de soundtrack van Saturday Night Fever = Bee Gees)?
Berkery +1quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:23 schreef Berkery het volgende:
Sebastian Bach van Skid Row
tssss.... denk je dat je een kaartje voor Guns n Roses hebt gekocht. Nul originele leden: sta je dus naar een coverband te kijken...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:23 schreef Berkery het volgende:
Sebastian Bach van Skid Row
Siquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:38 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
jean michel Jarre?
Close genoeg! Het concert zou vanavond plaats vinden in Tel Aviv en zou de laatste zijn van de wereldtour. bron: http://www.depechemode.com/tour/dates.htmlquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:54 schreef peaceman het volgende:
Was het misschien in Israel of Libanon
Dan hadden ze toch gewoon kunnen spelen...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:58 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Het concert zou vanavond plaats vinden in Tel Aviv en zou de laatste zijn van de wereldtour.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan hadden ze toch gewoon kunnen spelen...![]()
Misschien zou het wel aanslaan als een bomquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan hadden ze toch gewoon kunnen spelen...![]()
Elvisquote:
Mark +1quote:
Zekers!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:15 schreef schaap001 het volgende:
Annihilator - Alice In Hell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |