Dat is intussen 20 jaar geleden, maar hij was wel goed, ja.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:39 schreef maril het volgende:
Ik vond Peter van Inge het beste. Zo en nu is het klaar ga naar het mandje truste.
Het moet, denk ik, nog wat groeien, vooral het zelfvertrouwen van Joris.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:41 schreef Soul79 het volgende:
Niet gezien, was het niet goed? Ik mag Joris Luyendijk wel, toffe peer, maar hij is natuurlijk geen interviewer van huis uit.
Hij heeft al grijze slapen hoor... Als je op je 25e nog geen personality hebt krijg je het nooit, maar ik vond niet dat dat bij Joris, zo heet hij dus, het geval was.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:44 schreef shmoopy het volgende:
Hoewel niet onsympathiek, vond ik Joris te jong of onervaren, iig niet genoeg personality hebben om een programma als dit te doen.
Ja, Joris was wel wat jong he?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Het moet, denk ik, nog wat groeien, vooral het zelfvertrouwen van Joris.
Jeltje had volgens mij zijn nervositeit goed in de gaten en nam een aantal keren het voortouw om het gesprek lopende te houden.
Paul Witteman mag ook.quote:
Die hoort zich zelf veel te graag praten.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:46 schreef k_man het volgende:
Ik zou Frénk van der Linden wel eens als presentator willen zien.
Dat is ook de uitzending waarop ik mij het meest verheug.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:47 schreef Soul79 het volgende:
Ik kijk erg uit naar de uitzending met Leon de Winter. Als oud-correspondent in het Midden-Oosten heeft Luyendijk over dat onderwerp in elk geval genoeg te zeggen. Dat kan leuk vuurwerk worden met De Winter, die daarbij zeer betrokken is.
Paul Witteman vind ik nou echt de meest overschatte interviewer die ik ken.quote:
Alleen vanwege zijn leuke krullen zeker?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:49 schreef shmoopy het volgende:
Paul Witteman vind ik nou echt de meest overschatte interviewer die ik ken.
Pauw, en gauw.
Hij heeft wel hele goede interviews gemaakt.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:48 schreef Soul79 het volgende:
Die hoort zich zelf veel te graag praten.
Vind dat zo'n verschrikkelijk kereltje![]()
Die blijft tenminste oprecht zittenquote:Op zondag 30 juli 2006 23:51 schreef tong80 het volgende:
Vincent Bijlo had me leuk geleken. Die zou echt geïnteresseerd geweesd zijn naar de fragmenten.
Nee, vanwege het feit dat hij de meest vileine vragen kan stellen en ze ook durft te stellen, er vervolgens een onschuldig hoofdknikje aan toevoegt en er mee wegkomt.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen vanwege zijn leuke krullen zeker?![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:51 schreef tong80 het volgende:
Vincent Bijlo had me leuk geleken. Die zou echt geïnteresseerd geweesd zijn naar de fragmenten.
Die vileine vraagjes komen je na 3 afleveringen wel je strot uit lijkt mequote:Op zondag 30 juli 2006 23:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nee, vanwege het feit dat hij de meest vileine vragen kan stellen en ze ook durft te stellen, er vervolgens een onschuldig hoofdknikje aan toevoegt en er mee wegkomt.
Hoe iemand eruit ziet boeit in dat geval niet zo.
Het kan mij niet vilein genoeg zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die vileine vraagjes komen je na 3 afleveringen wel je strot uit lijkt me
Ja hallo denk je dat ik morgen aan de cassiere van de Albert Hein morgen vraag of ze het oppertuun vond Wim Kok zo te rangschikken in het milieu van mediocere poliotici ?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:57 schreef k_man het volgende:
Het moet natuurlijk wel een beetje snobistisch blijven hè?
wel als je het gewoon op z'n hollands uitspreektquote:Op zondag 30 juli 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hallo denk je dat ik morgen aan de cassiere van de Albert Hein morgen vraag of ze het oppertuun vond Wim Kok zo te rangschikken in het milieu van mediocere poliotici ?
Die maakt al een tijdje ont-zet-tend goeie interviews voor AT5 idd.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:59 schreef Toad het volgende:
Dit programma is weer heel anders. Felix zou wel een goede hiervoor zijn vind ik, maar die is zelf ook nogal aan het woord.
En hoewel we dat in Bloemendaal gewoon ook op de kabel hebben, vergeet ik elke keer weer naar die zender te kijken.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:01 schreef shmoopy het volgende:
Die maakt al een tijdje ont-zet-tend goeie interviews voor AT5 idd.
niet SCHREEUWEN, Marthaquote:Op maandag 31 juli 2006 00:05 schreef Pony-Lover het volgende:
Wie zit er nu Noordelingen te kijken?
Ik stoor me niet man.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:05 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik kende hem al, Bluezz nog niet. Dus die kijkt en ik kijk bij sommige scenes weer even mee om herinneringen op te halen.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:05 schreef Pony-Lover het volgende:
En van de neger gaan we door naar de neusaap.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:16 schreef Pony-Lover het volgende:
Ah, de zendelingen met een neger in een kooi komen nu.
zwijntjequote:
hoe die d'r op dat beeld bindt is ook erg mooi.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:44 schreef Harry_Sack het volgende:
o, wacht, ze is echt dood ..
dat wel, maar dan weet je wel dat ze al doodgeschoten is. Het beeld van Jack dat-ie nog iets belangrijks moet doen, terwijl hij op de slachttafel ligt te neuken, is dan weer een stuk minderquote:Op maandag 31 juli 2006 00:45 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
hoe die d'r op dat beeld bindt is ook erg mooi.
Nee man dat spelen zequote:Op maandag 31 juli 2006 00:50 schreef Pony-Lover het volgende:
Je gaat eraan kaffer!!!!!![]()
nu is ie blind![]()
er wordt tenminste in geneukt, Tong, dat hebben we sinds de Vlaamsche Pot niet meer mogen meemaken.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:55 schreef tong80 het volgende:
Best wel een kutfilm eigenlijk. Het is net theater waar ik niet om kan lachen.
Ja lekker een zeug die op een varken ligt.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
er wordt tenminste in geneukt, Tong, dat hebben we sinds de Vlaamsche Pot niet meer mogen meemaken.
Ik moet alweer om de absurditeit van die film lachen.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:55 schreef tong80 het volgende:
Best wel een kutfilm eigenlijk. Het is net theater waar ik niet om kan lachen.
Leuk hoe de slager die vrouw verkrachtquote:Op maandag 31 juli 2006 01:02 schreef Harry_Sack het volgende:
wow, een echte valkuil met takjes, in het bos
ja, jammer van die rukpuber, die moest gewoon niet zo nieuwsgierig zijnquote:Op maandag 31 juli 2006 01:03 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Leuk hoe de slager die vrouw verkracht![]()
Eerst, zo hup! die fiets eruit![]()
Verbaasde ik me ook over waanzin.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:18 schreef At_Fundum het volgende:
Beetje jammer dat de publieke omroep ook, zelfs op dit soort tijdstippen, de aftiteling schrapt. Hoort er toch wel bij eigenlijk
Noordwijkquote:Op maandag 31 juli 2006 01:40 schreef Binkster het volgende:
waar is die film opgenomen? Almere?
Dat wordt geen succes, dan draait het al heel snel meer om hem dan om de gast, zie Ischa Meijer.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:46 schreef k_man het volgende:
Ik zou Frénk van der Linden wel eens als presentator willen zien.
doet het nu toch ook, ik zie hier enkel commentaar op de presentator en niets over de inhoud van het programma zelf. de gaste , haar keuzes van de fragmenten. etcquote:Op maandag 31 juli 2006 06:51 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Dat wordt geen succes, dan draait het al heel snel meer om hem dan om de gast, zie Ischa Meijer.
ik ben ook best een oudjequote:Op zondag 30 juli 2006 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is intussen 20 jaar geleden, maar hij was wel goed, ja.
Dat is zeker niet gemakkelijk, maar goed, Jeltje praatte goed op los !quote:Maar goed, het is ook niet makkelijk denk ik als je weinig tv-ervaring hebt om 3 uur te presenteren.
Nee, Adriaan van Dis was de heerlijkste.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:02 schreef maril het volgende:
Misschien niet de beste tot nu toe altans geef hem nog een kans volgende week heb ik al gezegd, maar wel de lekkerste manlijke presentator dan
[afbeelding]
De lekkerste was natuurlijk Connie (begrijp me goed niet de beste maar de lekkerste)
met die leizige limburgse![]()
Ja het ie geen Rientje Poortvliet.quote:
Het is van alles nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja het ie geen Rientje Poortvliet.
[afbeelding]
Dat heeft hij toch niet? Ik was in de veronderstelling dat hij een callcenter heeft ontworpen dat iets weg heeft van een concentratiekamp.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:08 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat ie een concentratiekamp heeft ontworpen. Die man heeft iig een positief wereldbeeld.
Inderdaad, die vragen die hij steltquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:09 schreef zoalshetis het volgende:
sow wat was die gast slecht zeg!
ik hoop dat zijn volgende 'interview' beter is. damn wat een plaatsvervangende schaamte zeg! echt uren tenenkrommend. niet relaxed om naar te kijken. zeker niet.
waar staat het onder? Ik kan hem niet vinden..quote:Op maandag 31 juli 2006 14:04 schreef the_disheaver het volgende:
zit nu ook te uitzendinggemist'eren, gister enkel de laastste 20 minuten kunnen zien ofzo.
daar houdt Jeltje niet van, van humorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:40 schreef tong80 het volgende:
Als ie schrijft heeft ie wel humor. Dat heb ik zondag niet kunnen ontdekken.
Mij ook.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:24 schreef tong80 het volgende:
Ben benieuwd wat het wordt vanavond.De gast lijkt me wel interessant.
heerlijk om niet te weten dat er zoiets bestaat als big brother, idols of reklame, toch?quote:
Ja en geen Marco van Basten zien spelen. En nooit naar Showroom, Jiskefet, Fawlty Towers en The Office gekeken. Om maar te zwijgen over het feit dat ie niet weet wie Viola Holt is.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
heerlijk om niet te weten dat er zoiets bestaat als big brother, idols of reklame, toch?
hij weet wel hoe hij een caravan om in te neuken moet bouwenquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en geen Marco van Basten zien spelen. En nooit naar Showroom, Jiskefet, Fawlty Towers en The Office gekeken. Om maar te zwijgen over het feit dat ie niet weet wie Viola Holt is.
Ja en legt 5 boomstammen op een rek en zegt dat ie er iets mee bedoelt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
hij weet wel hoe hij een caravan om in te neuken moet bouwen
anti-rationaliteit, je moet het maar kunnen, als manquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en legt 5 boomstammen op een rek en zegt dat ie er iets mee bedoelt.
nee hoor, als je het als kunst brengt is het ook voor fok aanvaardbaar. maar dan moet je niet die tong eronder plaatsen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:49 schreef tong80 het volgende:
Schijten op een eileider. Als ik op Fok een topic open met die titel gaat ie opslot.
Eén ding is zeker. Hij heeft niet net als Tong de VPRO-gids naast de WC liggen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:56 schreef golfer het volgende:
Z'n fixatie voor uitwerpselen is wel duidelijk nu.
Lenie Riefenstahl zal ook nog wel voorbijkomen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:00 schreef Aoristus het volgende:
ha, daar heb je 'm, het polygoonjournaal.
het paard als gebruiksartikel, ik had 'm niet kunnen verzinnen, jij?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lenie Riefenstahl zal ook nog wel voorbijkomen.
vroeger had je daar nog de tijd voor, Tong. Tegenwoordig staat er alweer een nieuwe op de stip, klaar om te zingenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:04 schreef tong80 het volgende:
Én nu de erwtenoogst, hierbij is het paard ook van belang, net als bij de aardappeloogst. Er zijn ook goede éénpaards-werktuigen. Zodat één man met één paard tot de juiste productie op een dag komt.'
Ik zit hier echt met een stijve te genieten.
Nu alquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:04 schreef tong80 het volgende:
Ik zit hier echt met een stijve te genieten.
dat wilde ik ook net posten, gelukkig was jij eerst bangquote:
dit is tenenkrommender dan dat geluid van die slobberende hond die het gevallen flesje heineken oplikt inderdaadquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als je van dit fragment alleen het geluid hoort (zoals ik nu, even aan m'n pc zittend), is het een verschrikkelijk irritant fragment.
O dat, dat schijnt wel populair te zijn in Rotterdamquote:
anders ik welquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:04 schreef tong80 het volgende:
[...] Ik zit hier echt met een stijve te genieten.![]()
Kabouter plopquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:37 schreef tong80 het volgende:
Ik heb steeds meer de indruk dat ik naar Arjan Ederveen zit te kijken.
ik ga ook maar es kijkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:37 schreef tong80 het volgende:
Ik heb steeds meer de indruk dat ik naar Arjan Ederveen zit te kijken.
Ik ben zo lui als Oblomov en toch heb ik 500 miljoen anderen verslagen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:39 schreef Aoristus het volgende:
500 miljoen zaadcellen en dan toch nog zoveel misvormde... hoe is het mogelijk dat we met 6 biljoen mensen op aarde wonen
vooral die 38 cm lange (plastic) pisbuis was spectaculair, da's mikken hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben zo lui als Oblomov en toch heb ik 500 miljoen anderen verslagen.
Joris: Het is enorm grensverleggend, geloof ikquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:49 schreef shmoopy het volgende:
Jongens, we hebben Joris onderschat, hoor.
Je moet gewoon een ongelooflijk opgeblazen, pedante, anaal gefixeerde, omhooggevallen 'kijk mij even enorrrrm de kunstenaar zijn en jullie snappen er niks van'-kunstenaar tegenover hem zetten, en opeens wordt ie leuk!
Correctie: jij kent 'm niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:06 schreef shmoopy het volgende:
Zomergasten was toch dat programma met interessante bekende Nederlanders van wie we wel eens wilden weten hoe hun ideale televisie-avond eruit ziet?
Prima formule verder, maar niemand kent deze man!
Waarom deed je dat eigenlijk? Ik tekende alleen maar een gigantische penis op mijn Franse livresquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
Triest eigenlijk dat de vernieuwing in schokken wordt gezocht.
Ik tekende ook altijd lullen in de brugklas. En maakte poep-grappen op de lagere school.
Weet niet denk dat alle jongetjes die gaan groeien lullen tekenenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarom deed je dat eigenlijk? Ik tekende alleen maar een gigantische penis op mijn Franse livres
Ja, in 1969 schoren we ons zakie nog niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:59 schreef Aoristus het volgende:
Wat een prachtige behaarde zak
Hij doet zijn teelbal zo nu en dan omhoog, heeft vieze nagels trouwensquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:00 schreef Bluezz het volgende:
4 minuten naar een behaarde zak kijken is mij iets teveel,
Plaspauze!
Jah, dit kan m'n kleine zusje ook.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:01 schreef Hephaistos. het volgende:
Er komt straks heel groot een tekst in beeld: Je hebt net 5 minuten naar een zwart-wit film van een penis gekeken! Sukkel!
je zusje kan vast een camera op iemands schrotum richten hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:02 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah, dit kan m'n kleine zusje ook.
Ow wacht...
Dat zou nou leuk zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
ik denk dat ie dadelijk nog zijn eigen piemel gaat vergelijken met die van Joris
Hij vergelijkt het vorige filmpje met Rembrandtquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:04 schreef shmoopy het volgende:
We kunnen wel stellen dat deze avond het absolute dieptepunt wordt in de geschiedenis van Zomergasten.
Pijpenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:03 schreef golfer het volgende:
Van Lieshout zijn fixatie voor poep hebben we al gehad.
Zijn fixatie voor piemels hebben we nu ook weer gezien.
Volgens te ontwikkelingsfase van kinderen zou ie nu in de orale-fixatie-fase moeten komen.
En ja, het gaat nu over eten.
Kunst mag je niet uitleggen of duiden, Tong, anders is het geen kunst meerquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:05 schreef tong80 het volgende:
Hij kan niks duiden of uitleggen.Het enige is 'Waarom niet ?'
Dat zal toch altijd Heleentje blijven.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:04 schreef shmoopy het volgende:
We kunnen wel stellen dat deze avond het absolute dieptepunt wordt in de geschiedenis van Zomergasten.
Ja, spannend was dat he?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:07 schreef thaleia het volgende:
Tot nu toe vermaak ik me uitstekend! Topaflevering!
Het fragment in de staalfabriek vond ik het tofst. Die muziek eronder ook
da's een flinke zak geldquote:
snap je nou waarom hij 25 jaar lang geen tv nodig hadquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
Wordt er iets persoonlijks gevraagd.Blijft ie abstract. Ma en ik bleven over nadat pa stierf en broer en zus het huis uit waren.
Nou zo leer je iemand wel kennen.
Hij had genoeg aan een camera om zijn eigen zak te filmen... kon ie avonden lang bestuderen...quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
snap je nou waarom hij 25 jaar lang geen tv nodig had
Ik heb in 81 nog gedemonstreerdquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:20 schreef Aoristus het volgende:
wat lijkt me dat een mooie gelukszalige tijd, de krakerstijd![]()
Ja he?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:20 schreef Aoristus het volgende:
wat lijkt me dat een mooie gelukszalige tijd, de krakerstijd![]()
Een recente. Een documentaire uit 1971 over een blind-dove Duitse vrouw, van Werner Herzog. Zeg maar een schets over de mensen die zijn kunst kunnen waarderen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Wat voor hoofdfilm heeft deze knakker eigenlijk uitgekozen?
Revenge of the turds.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Daar ben ik ook HEEL benieuwd naarquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Wat vond je van de Lucky Luik?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja he?
Vooral als je zoals ik, voor je werk daar door de Vondelstraat moest en midden in de gevechten terecht kwam.![]()
Mooi dan kan ik vroeg gaan slapenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een recente. Een documentaire uit 1971 over een blind-dove Duitse vrouw, van Werner Herzog. Zeg maar een schets over de mensen die zijn kunst kunnen waarderen.
Werner Herzog is wel een begrip, een graag gezien gast bij het IDFAquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een recente. Een documentaire uit 1971 over een blind-dove Duitse vrouw, van Werner Herzog. Zeg maar een schets over de mensen die zijn kunst kunnen waarderen.
Ik vind hem een soort blokhoofd hebbenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef caartyaait het volgende:
Ligt het nou aan mij of heeft Joris een groot hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |