zwijntjequote:
hoe die d'r op dat beeld bindt is ook erg mooi.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:44 schreef Harry_Sack het volgende:
o, wacht, ze is echt dood ..
dat wel, maar dan weet je wel dat ze al doodgeschoten is. Het beeld van Jack dat-ie nog iets belangrijks moet doen, terwijl hij op de slachttafel ligt te neuken, is dan weer een stuk minderquote:Op maandag 31 juli 2006 00:45 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
hoe die d'r op dat beeld bindt is ook erg mooi.
Nee man dat spelen zequote:Op maandag 31 juli 2006 00:50 schreef Pony-Lover het volgende:
Je gaat eraan kaffer!!!!!![]()
nu is ie blind![]()
er wordt tenminste in geneukt, Tong, dat hebben we sinds de Vlaamsche Pot niet meer mogen meemaken.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:55 schreef tong80 het volgende:
Best wel een kutfilm eigenlijk. Het is net theater waar ik niet om kan lachen.
Ja lekker een zeug die op een varken ligt.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
er wordt tenminste in geneukt, Tong, dat hebben we sinds de Vlaamsche Pot niet meer mogen meemaken.
Ik moet alweer om de absurditeit van die film lachen.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:55 schreef tong80 het volgende:
Best wel een kutfilm eigenlijk. Het is net theater waar ik niet om kan lachen.
Leuk hoe de slager die vrouw verkrachtquote:Op maandag 31 juli 2006 01:02 schreef Harry_Sack het volgende:
wow, een echte valkuil met takjes, in het bos
ja, jammer van die rukpuber, die moest gewoon niet zo nieuwsgierig zijnquote:Op maandag 31 juli 2006 01:03 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Leuk hoe de slager die vrouw verkracht![]()
Eerst, zo hup! die fiets eruit![]()
Verbaasde ik me ook over waanzin.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:18 schreef At_Fundum het volgende:
Beetje jammer dat de publieke omroep ook, zelfs op dit soort tijdstippen, de aftiteling schrapt. Hoort er toch wel bij eigenlijk
Noordwijkquote:Op maandag 31 juli 2006 01:40 schreef Binkster het volgende:
waar is die film opgenomen? Almere?
Dat wordt geen succes, dan draait het al heel snel meer om hem dan om de gast, zie Ischa Meijer.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:46 schreef k_man het volgende:
Ik zou Frénk van der Linden wel eens als presentator willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |