zwijntjequote:
hoe die d'r op dat beeld bindt is ook erg mooi.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:44 schreef Harry_Sack het volgende:
o, wacht, ze is echt dood ..
dat wel, maar dan weet je wel dat ze al doodgeschoten is. Het beeld van Jack dat-ie nog iets belangrijks moet doen, terwijl hij op de slachttafel ligt te neuken, is dan weer een stuk minderquote:Op maandag 31 juli 2006 00:45 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
hoe die d'r op dat beeld bindt is ook erg mooi.
Nee man dat spelen zequote:Op maandag 31 juli 2006 00:50 schreef Pony-Lover het volgende:
Je gaat eraan kaffer!!!!!![]()
nu is ie blind![]()
er wordt tenminste in geneukt, Tong, dat hebben we sinds de Vlaamsche Pot niet meer mogen meemaken.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:55 schreef tong80 het volgende:
Best wel een kutfilm eigenlijk. Het is net theater waar ik niet om kan lachen.
Ja lekker een zeug die op een varken ligt.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
er wordt tenminste in geneukt, Tong, dat hebben we sinds de Vlaamsche Pot niet meer mogen meemaken.
Ik moet alweer om de absurditeit van die film lachen.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:55 schreef tong80 het volgende:
Best wel een kutfilm eigenlijk. Het is net theater waar ik niet om kan lachen.
Leuk hoe de slager die vrouw verkrachtquote:Op maandag 31 juli 2006 01:02 schreef Harry_Sack het volgende:
wow, een echte valkuil met takjes, in het bos
ja, jammer van die rukpuber, die moest gewoon niet zo nieuwsgierig zijnquote:Op maandag 31 juli 2006 01:03 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Leuk hoe de slager die vrouw verkracht![]()
Eerst, zo hup! die fiets eruit![]()
Verbaasde ik me ook over waanzin.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:18 schreef At_Fundum het volgende:
Beetje jammer dat de publieke omroep ook, zelfs op dit soort tijdstippen, de aftiteling schrapt. Hoort er toch wel bij eigenlijk
Noordwijkquote:Op maandag 31 juli 2006 01:40 schreef Binkster het volgende:
waar is die film opgenomen? Almere?
Dat wordt geen succes, dan draait het al heel snel meer om hem dan om de gast, zie Ischa Meijer.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:46 schreef k_man het volgende:
Ik zou Frénk van der Linden wel eens als presentator willen zien.
doet het nu toch ook, ik zie hier enkel commentaar op de presentator en niets over de inhoud van het programma zelf. de gaste , haar keuzes van de fragmenten. etcquote:Op maandag 31 juli 2006 06:51 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Dat wordt geen succes, dan draait het al heel snel meer om hem dan om de gast, zie Ischa Meijer.
ik ben ook best een oudjequote:Op zondag 30 juli 2006 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is intussen 20 jaar geleden, maar hij was wel goed, ja.
Dat is zeker niet gemakkelijk, maar goed, Jeltje praatte goed op los !quote:Maar goed, het is ook niet makkelijk denk ik als je weinig tv-ervaring hebt om 3 uur te presenteren.
Nee, Adriaan van Dis was de heerlijkste.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:02 schreef maril het volgende:
Misschien niet de beste tot nu toe altans geef hem nog een kans volgende week heb ik al gezegd, maar wel de lekkerste manlijke presentator dan
[afbeelding]
De lekkerste was natuurlijk Connie (begrijp me goed niet de beste maar de lekkerste)
met die leizige limburgse![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |