Joris: Het is enorm grensverleggend, geloof ikquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:49 schreef shmoopy het volgende:
Jongens, we hebben Joris onderschat, hoor.
Je moet gewoon een ongelooflijk opgeblazen, pedante, anaal gefixeerde, omhooggevallen 'kijk mij even enorrrrm de kunstenaar zijn en jullie snappen er niks van'-kunstenaar tegenover hem zetten, en opeens wordt ie leuk!
Correctie: jij kent 'm niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:06 schreef shmoopy het volgende:
Zomergasten was toch dat programma met interessante bekende Nederlanders van wie we wel eens wilden weten hoe hun ideale televisie-avond eruit ziet?
Prima formule verder, maar niemand kent deze man!
Waarom deed je dat eigenlijk? Ik tekende alleen maar een gigantische penis op mijn Franse livresquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
Triest eigenlijk dat de vernieuwing in schokken wordt gezocht.
Ik tekende ook altijd lullen in de brugklas. En maakte poep-grappen op de lagere school.
Weet niet denk dat alle jongetjes die gaan groeien lullen tekenenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarom deed je dat eigenlijk? Ik tekende alleen maar een gigantische penis op mijn Franse livres
Ja, in 1969 schoren we ons zakie nog niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:59 schreef Aoristus het volgende:
Wat een prachtige behaarde zak
Hij doet zijn teelbal zo nu en dan omhoog, heeft vieze nagels trouwensquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:00 schreef Bluezz het volgende:
4 minuten naar een behaarde zak kijken is mij iets teveel,
Plaspauze!
Jah, dit kan m'n kleine zusje ook.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:01 schreef Hephaistos. het volgende:
Er komt straks heel groot een tekst in beeld: Je hebt net 5 minuten naar een zwart-wit film van een penis gekeken! Sukkel!
je zusje kan vast een camera op iemands schrotum richten hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:02 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah, dit kan m'n kleine zusje ook.
Ow wacht...
Dat zou nou leuk zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
ik denk dat ie dadelijk nog zijn eigen piemel gaat vergelijken met die van Joris
Hij vergelijkt het vorige filmpje met Rembrandtquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:04 schreef shmoopy het volgende:
We kunnen wel stellen dat deze avond het absolute dieptepunt wordt in de geschiedenis van Zomergasten.
Pijpenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:03 schreef golfer het volgende:
Van Lieshout zijn fixatie voor poep hebben we al gehad.
Zijn fixatie voor piemels hebben we nu ook weer gezien.
Volgens te ontwikkelingsfase van kinderen zou ie nu in de orale-fixatie-fase moeten komen.
En ja, het gaat nu over eten.
Kunst mag je niet uitleggen of duiden, Tong, anders is het geen kunst meerquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:05 schreef tong80 het volgende:
Hij kan niks duiden of uitleggen.Het enige is 'Waarom niet ?'
Dat zal toch altijd Heleentje blijven.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:04 schreef shmoopy het volgende:
We kunnen wel stellen dat deze avond het absolute dieptepunt wordt in de geschiedenis van Zomergasten.
Ja, spannend was dat he?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:07 schreef thaleia het volgende:
Tot nu toe vermaak ik me uitstekend! Topaflevering!
Het fragment in de staalfabriek vond ik het tofst. Die muziek eronder ook
da's een flinke zak geldquote:
snap je nou waarom hij 25 jaar lang geen tv nodig hadquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
Wordt er iets persoonlijks gevraagd.Blijft ie abstract. Ma en ik bleven over nadat pa stierf en broer en zus het huis uit waren.
Nou zo leer je iemand wel kennen.
Hij had genoeg aan een camera om zijn eigen zak te filmen... kon ie avonden lang bestuderen...quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
snap je nou waarom hij 25 jaar lang geen tv nodig had
Ik heb in 81 nog gedemonstreerdquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:20 schreef Aoristus het volgende:
wat lijkt me dat een mooie gelukszalige tijd, de krakerstijd![]()
Ja he?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:20 schreef Aoristus het volgende:
wat lijkt me dat een mooie gelukszalige tijd, de krakerstijd![]()
Een recente. Een documentaire uit 1971 over een blind-dove Duitse vrouw, van Werner Herzog. Zeg maar een schets over de mensen die zijn kunst kunnen waarderen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Wat voor hoofdfilm heeft deze knakker eigenlijk uitgekozen?
Revenge of the turds.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Daar ben ik ook HEEL benieuwd naarquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Wat vond je van de Lucky Luik?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja he?
Vooral als je zoals ik, voor je werk daar door de Vondelstraat moest en midden in de gevechten terecht kwam.![]()
Mooi dan kan ik vroeg gaan slapenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een recente. Een documentaire uit 1971 over een blind-dove Duitse vrouw, van Werner Herzog. Zeg maar een schets over de mensen die zijn kunst kunnen waarderen.
Werner Herzog is wel een begrip, een graag gezien gast bij het IDFAquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een recente. Een documentaire uit 1971 over een blind-dove Duitse vrouw, van Werner Herzog. Zeg maar een schets over de mensen die zijn kunst kunnen waarderen.
Ik vind hem een soort blokhoofd hebbenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef caartyaait het volgende:
Ligt het nou aan mij of heeft Joris een groot hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |