Joris: Het is enorm grensverleggend, geloof ikquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:49 schreef shmoopy het volgende:
Jongens, we hebben Joris onderschat, hoor.
Je moet gewoon een ongelooflijk opgeblazen, pedante, anaal gefixeerde, omhooggevallen 'kijk mij even enorrrrm de kunstenaar zijn en jullie snappen er niks van'-kunstenaar tegenover hem zetten, en opeens wordt ie leuk!
Correctie: jij kent 'm niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:06 schreef shmoopy het volgende:
Zomergasten was toch dat programma met interessante bekende Nederlanders van wie we wel eens wilden weten hoe hun ideale televisie-avond eruit ziet?
Prima formule verder, maar niemand kent deze man!
Waarom deed je dat eigenlijk? Ik tekende alleen maar een gigantische penis op mijn Franse livresquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
Triest eigenlijk dat de vernieuwing in schokken wordt gezocht.
Ik tekende ook altijd lullen in de brugklas. En maakte poep-grappen op de lagere school.
Weet niet denk dat alle jongetjes die gaan groeien lullen tekenenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarom deed je dat eigenlijk? Ik tekende alleen maar een gigantische penis op mijn Franse livres
Ja, in 1969 schoren we ons zakie nog niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:59 schreef Aoristus het volgende:
Wat een prachtige behaarde zak
Hij doet zijn teelbal zo nu en dan omhoog, heeft vieze nagels trouwensquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:00 schreef Bluezz het volgende:
4 minuten naar een behaarde zak kijken is mij iets teveel,
Plaspauze!
Jah, dit kan m'n kleine zusje ook.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:01 schreef Hephaistos. het volgende:
Er komt straks heel groot een tekst in beeld: Je hebt net 5 minuten naar een zwart-wit film van een penis gekeken! Sukkel!
je zusje kan vast een camera op iemands schrotum richten hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:02 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah, dit kan m'n kleine zusje ook.
Ow wacht...
Dat zou nou leuk zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
ik denk dat ie dadelijk nog zijn eigen piemel gaat vergelijken met die van Joris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |