Die blijft tenminste oprecht zittenquote:Op zondag 30 juli 2006 23:51 schreef tong80 het volgende:
Vincent Bijlo had me leuk geleken. Die zou echt geïnteresseerd geweesd zijn naar de fragmenten.
Nee, vanwege het feit dat hij de meest vileine vragen kan stellen en ze ook durft te stellen, er vervolgens een onschuldig hoofdknikje aan toevoegt en er mee wegkomt.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen vanwege zijn leuke krullen zeker?![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:51 schreef tong80 het volgende:
Vincent Bijlo had me leuk geleken. Die zou echt geïnteresseerd geweesd zijn naar de fragmenten.
Die vileine vraagjes komen je na 3 afleveringen wel je strot uit lijkt mequote:Op zondag 30 juli 2006 23:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nee, vanwege het feit dat hij de meest vileine vragen kan stellen en ze ook durft te stellen, er vervolgens een onschuldig hoofdknikje aan toevoegt en er mee wegkomt.
Hoe iemand eruit ziet boeit in dat geval niet zo.
Het kan mij niet vilein genoeg zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die vileine vraagjes komen je na 3 afleveringen wel je strot uit lijkt me
Ja hallo denk je dat ik morgen aan de cassiere van de Albert Hein morgen vraag of ze het oppertuun vond Wim Kok zo te rangschikken in het milieu van mediocere poliotici ?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:57 schreef k_man het volgende:
Het moet natuurlijk wel een beetje snobistisch blijven hè?
wel als je het gewoon op z'n hollands uitspreektquote:Op zondag 30 juli 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hallo denk je dat ik morgen aan de cassiere van de Albert Hein morgen vraag of ze het oppertuun vond Wim Kok zo te rangschikken in het milieu van mediocere poliotici ?
Die maakt al een tijdje ont-zet-tend goeie interviews voor AT5 idd.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:59 schreef Toad het volgende:
Dit programma is weer heel anders. Felix zou wel een goede hiervoor zijn vind ik, maar die is zelf ook nogal aan het woord.
En hoewel we dat in Bloemendaal gewoon ook op de kabel hebben, vergeet ik elke keer weer naar die zender te kijken.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:01 schreef shmoopy het volgende:
Die maakt al een tijdje ont-zet-tend goeie interviews voor AT5 idd.
niet SCHREEUWEN, Marthaquote:Op maandag 31 juli 2006 00:05 schreef Pony-Lover het volgende:
Wie zit er nu Noordelingen te kijken?
Ik stoor me niet man.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:05 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik kende hem al, Bluezz nog niet. Dus die kijkt en ik kijk bij sommige scenes weer even mee om herinneringen op te halen.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:05 schreef Pony-Lover het volgende:
En van de neger gaan we door naar de neusaap.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:16 schreef Pony-Lover het volgende:
Ah, de zendelingen met een neger in een kooi komen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |