Dat mag dus nietquote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:25 schreef NanKing het volgende:
Wie gaat er dan ook 's nachts bevallen.
Watte?quote:Op zondag 30 juli 2006 02:38 schreef Blame het volgende:
[..]
Welkom bij NB dan maar![]()
Verwelkomt u geen nieuwe users?![]()
Bagger, bier en tieten!quote:Op zondag 30 juli 2006 02:41 schreef Blame het volgende:
Wie heeft er een samenvatting van het vorige deel?
Ik zal je erbij doen... Volgende deel sta je erinquote:Op zondag 30 juli 2006 02:43 schreef SeaOfLove het volgende:
MIJN MUIS IN OP???
Hm ?quote:Op zondag 30 juli 2006 02:43 schreef guitarist.nl het volgende:
Sebas, je geilt er op om de LaPo te hebben of niet ??
Vorige 2 delen stond ik er al bijquote:Op zondag 30 juli 2006 02:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik zal je erbij doen... Volgende deel sta je erin
Maar wrom stond ik er laatste 2x wel bij dan?quote:Op zondag 30 juli 2006 02:52 schreef Qunix het volgende:
Die kut wiki update ik steeds maar wordt niet geaccpeteert sinds ik daar lid ben
Geen probleem hierquote:Op zondag 30 juli 2006 02:52 schreef Qunix het volgende:
Die kut wiki update ik steeds maar wordt niet geaccpeteert sinds ik daar lid ben
Weet niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar wrom stond ik er laatste 2x wel bij dan?
Dat zul je aan Sebasser moeten vragenquote:Op zondag 30 juli 2006 02:56 schreef SeaOfLove het volgende:
wel in de OP mop
ohokee tnxquote:Op zondag 30 juli 2006 02:58 schreef Blame het volgende:
[..]
Dat zul je aan Sebasser moeten vragen![]()
De wiki is voor de volgende OP in ieder geval al gereed...
duhquote:Op zondag 30 juli 2006 03:00 schreef Sebasser het volgende:
iedereen der uit, is het nu uit met dat gezeik over wie in de OP ?
Verdrink je dan niet?quote:Op zondag 30 juli 2006 03:03 schreef Sebasser het volgende:
recht door zee.
Dat mag dus nietquote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Zou Sebasser een BMI van 38 hebben dat ie zo doetquote:
of die poes dan... wat het ook is...quote:Op zondag 30 juli 2006 03:15 schreef Qunix het volgende:
Die ei is tof
BMI van 38 is goed of slechtquote:Op zondag 30 juli 2006 03:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zou Sebasser een BMI van 38 hebben dat ie zo doet.... jouw plaatje had hij ook nog niet veranderd
![]()
Ik denk hetquote:Op zondag 30 juli 2006 03:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zou Sebasser een BMI van 38 hebben dat ie zo doet.... jouw plaatje had hij ook nog niet veranderd
![]()
zo hoog?quote:Op zondag 30 juli 2006 03:18 schreef Sebasser het volgende:
ff een testje gedaan, ik heb een BMI van 23
Ik woog laatste keer 55 ongeveer... Dat was zeker een jaar of 2 terugquote:Op zondag 30 juli 2006 03:21 schreef Sebasser het volgende:
Ik weet niet eens hoeveel ik momenteel weeg, laatste keer was bijna een jaar geleden
Weeg mij eensquote:Op zondag 30 juli 2006 03:22 schreef Eririn het volgende:
47
Best handig dat de weegschaal hier in de kast ligt![]()
Als man????quote:Op zondag 30 juli 2006 03:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik woog laatste keer 55 ongeveer... Dat was zeker een jaar of 2 terug
Ik ben ongeveer 175 á 180quote:Op zondag 30 juli 2006 03:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als man????Ben je een lilliputter ofzo
![]()
Ik ben gezond... Ik kan eten wat ik wil maar zwaarder of dikker wordt ik nietquote:Op zondag 30 juli 2006 03:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als man????Ben je een lilliputter ofzo
![]()
mooi mag jij ook in het zeugen-zweten-meer-topicquote:Op zondag 30 juli 2006 03:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ben gezond... Ik kan eten wat ik wil maar zwaarder of dikker wordt ik niet
Transpireren doe ik amper. Ik eet best normaal... Ben goed bezig dusquote:Op zondag 30 juli 2006 03:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mooi mag jij ook in het zeugen-zweten-meer-topictoch Eririn?
lees het topic maar... is speciaal voor niet-dikke mensenquote:Op zondag 30 juli 2006 03:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Transpireren doe ik amper. Ik eet best normaal... Ben goed bezig dus
Jawelquote:Op zondag 30 juli 2006 03:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mooi mag jij ook in het zeugen-zweten-meer-topictoch Eririn?
Deze BMI-patsers ?quote:Op zondag 30 juli 2006 03:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lees het topic maar... is speciaal voor niet-dikke mensen![]()
Mijn oog valt op de TT met Yvonne erinquote:Op zondag 30 juli 2006 03:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kijk maar in maar in MyAT naar zeugen
Ok.. trustequote:Op zondag 30 juli 2006 03:34 schreef SeaOfLove het volgende:
maar lieve schat ik ga slapen
eerste die je had was ook wel goed eigenlijk hoor...quote:Op zondag 30 juli 2006 03:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mijn oog valt op de TT met Yvonne erin
Ik kijk nu het topic wat je bedoelt
quote:Op zondag 30 juli 2006 03:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
eerste die je had was ook wel goed eigenlijk hoor...![]()
maar truste!!! Sweet Dreams!!!!
Saaaaaaankyuuuuuuquote:Op zondag 30 juli 2006 03:45 schreef Qunix het volgende:
Ittekimasu
Oyasuminasai Eririn-chan
Jiya na.
Maarten Toonderquote:Op zondag 30 juli 2006 04:24 schreef Professor_Paljas het volgende:
Joechei, weer een matige zaterdag avond achter de rug... argh![]()
Maarten Toonder? Professor Paljas is die kerel uit Alfred Judoks Kwak, dus niet uit heer Bommel, mocht jed aar op doelen...quote:
Ja, nu zie ik het. Dat is die ingesproken door de geestelijk vader van AJ kwak.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:27 schreef Professor_Paljas het volgende:
[..]
Maarten Toonder? Professor Paljas is die kerel uit Alfred Judoks Kwak, dus niet uit heer Bommel, mocht jed aar op doelen...
Relmofje tochquote:Op zondag 30 juli 2006 04:31 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, benen wijd, dan pak ik effe 2 bier en duik er bovenop
ja ik giet em eerst vol en dan drink ik het eruitquote:Op zondag 30 juli 2006 04:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Relmofje toch. Je weet wel hoe je een vrouw moet plezieren he...hmmm kut met bier
![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 04:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
NanKing wat vind jij eigenlijk vanWytske
?
Ik sta in dubio.....ik word nl bijna hetero van jouw puike plannetjesquote:Op zondag 30 juli 2006 04:37 schreef remlof het volgende:
[..]
ja ik giet em eerst vol en dan drink ik het eruit![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 04:40 schreef NanKing het volgende:
Wytske is die belsnol toch?
Die mag dood. Snel en pijnloos wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, sorry.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:42 schreef NanKing het volgende:
Die vraag heb je me overigens al een keer gesteld.
Toen gaf ik volgens mij het zelfe antwoord.
Het was dus een vrouw?quote:Ik heb wel een keer in een scheur gelegen bij die belsnol.
Ze heeft nl een obsessieve fan, en die belde haar 's nachts om te vragen of ze haar brief had gekregen.
Aha, ja die bellen vaker naar haar dan naar die andere beldozen.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:47 schreef NanKing het volgende:
Het was een meisje zelfs. Want ze mocht niet mee doen met de spelletjes
.
Onder de 18 enzoot.
Het presenteren van een belspel is misschien idioot.Maar ik vind het wel zuur als Wytske er over een poos mee stopt.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:40 schreef NanKing het volgende:
Wytske is die belsnol toch?
Die mag dood. Snel en pijnloos wel.
Ja, moet je eens in POL reageren.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:54 schreef frenzy2003 het volgende:
heeft iemand dat ene plaatje ff voor mij waarin staat: arguing on the internet is like running in the special olympics,even if you win you're still retarded.
Nou vooruit dan moarquote:Op zondag 30 juli 2006 05:03 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ja anders vraag ik er ook niet om,mevrouw koningin.
quote:Op zondag 30 juli 2006 05:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja ik zit met ene Google-fobist op msn
Oeh, gaan jullie nu bitchenquote:Op zondag 30 juli 2006 05:58 schreef Sebasser het volgende:
Zolang je maar van Nanking afblijft, smeerlap
ow jah ik ging bitchen met sebagger!quote:Op zondag 30 juli 2006 06:13 schreef Sebasser het volgende:
Ligt er aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:29 schreef Odysseuzzz het volgende:Dat caceautje van harrie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:29 schreef Odysseuzzz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
luie freak!!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 00:38 schreef PsyCha het volgende:
[..]
is dat de opvolger van je paarse lama?
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:38 schreef PsyCha het volgende:
[..]
is dat de opvolger van je paarse lama?
die ken ik niet!quote:Op maandag 31 juli 2006 00:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Wrom mocht die lama niet meer? ik irriteer me meer aan het paard van SamStar die hij te pas en te onpas post
wees blij dat paard is zo niet leuk dat dat datquote:
stotter je vaker?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
wees blij dat paard is zo niet leuk dat dat dat
ie echt niet leuk is
alleen bij knappe damesquote:
quote:
hee psstquote:
hou eens op man, kwijlt druipt langs je smoelquote:
volgens mij bedtijd voor jouquote:Op maandag 31 juli 2006 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
hou eens op man, kwijlt druipt langs je smoel![]()
haha ga je mee dan?quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:51 schreef PsyCha het volgende:
[..]
wat een avond. een borderline chick en een gozer met een gespleten persoonlijkheid.![]()
quote:
Veel gemaakte fout. Vooral gemaakt door mensen met mps.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
maar wij zijn lief
de dokter zei laatst tegen me: PeZu, ik denk dat je schizofreen bent. ik: WIj denken van niet meneer
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Veel gemaakte fout. Vooral gemaakt door mensen met mps.![]()
nu jij hier bent niet!quote:Op maandag 31 juli 2006 00:58 schreef Pony-Lover het volgende:
is het hier stom?
doe eens liefquote:
word wel steeds drukker zo met van die springerige avatarsquote:Op maandag 31 juli 2006 00:58 schreef Pony-Lover het volgende:
is het hier stom?
die van mijn is weg, hij ging gisteren tijdens het drinken en pakje peuken halen maar is nooit meer teruggekomen, de klootzakquote:
quote:
DIE VAN MIJ ZIT VAST WEGENS DRUGS VERKOPEN AAN MINDERJARIGEquote:Op maandag 31 juli 2006 01:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
die van mijn is weg, hij ging gisteren tijdens het drinken en pakje peuken halen maar is nooit meer teruggekomen, de klootzak
quote:Op maandag 31 juli 2006 01:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja je wordt er geshift vanquote:Op maandag 31 juli 2006 01:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
Als ik heel vaak op shift druk dan krijg ik daar iets van.
hoe doet die dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 01:09 schreef PeZu het volgende:
zo doet een peerd helemaal niet
hihihihihihihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiii of zoquote:
truste PeZuquote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 01:18 schreef Odysseuzzz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan lijken hebben we nietsquote:
Heej Q.quote:
Ik keek net naar Dr.G.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:52 schreef Qunix het volgende:
Dat Waterwars is best intressant.
Is gewoon een slap aftreksel van "the hunt", dacht ik.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:52 schreef Qunix het volgende:
Dat Waterwars is best intressant.
Ik heb het net uit de AT geblocked... nu zie ik wel weer PUBquote:Op maandag 31 juli 2006 01:56 schreef Qunix het volgende:
Ik wil wel mee doen maar aangezien ik 4 september ergens stage loop waar ik die gasten nog niet goed ken lijkt het me niet een geweldig idee om dat te doen.
Pathaloog/anatoom.quote:
Aha, en die woont bij je op zolder?quote:Op maandag 31 juli 2006 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Pathaloog/anatoom.
Snijden in lijken dus om de doodsoorzaak vast te stellen.
Mijn zolder is voor wietproductiequote:Op maandag 31 juli 2006 02:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, en die woont bij je op zolder?![]()
Aha, lekker warm weer wel.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijn zolder is voor wietproductie
Gebruik controlquote:Op maandag 31 juli 2006 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb het net uit de AT geblocked... nu zie ik wel weer PUB![]()
Weet niet goed of ik nu blij moet zijn met PUB of met dat watergebeuren
Done and thanksquote:Op maandag 31 juli 2006 02:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gebruik control
Houd control ingedrukt en klik dan FFW en PUB.
Maar die meur hé?quote:
daar is gabbertje, rare gabbertjequote:Op maandag 31 juli 2006 02:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
het gaat niet echt hard he
Verder niets te klagen?quote:
Verder niets te klagen?quote:
Hij gaf een kruisje bij de originele host zag ik.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
Waarom opeens via tiny SpankTheMonkey?![]()
Ja, nu weer.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hij gaf een kruisje bij de originele host zag ik.![]()
[afbeelding]
Qua temperatuur zou je dat zo gelovenquote:
Ik wil het je niet TE moeilijk maken hoorquote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 02:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Het is niet zoverquote:Op maandag 31 juli 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
Het is weer zover?
Trusten voor zo en veel plezier met de plaatjes![]()
En tieten!quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 02:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Wist u dat
Het giftigste dier op aarde een kikkertje van 1gram is?
Bron?quote:Op maandag 31 juli 2006 02:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Wist u dat
Nee, dat wist u niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Wist u dat
Jij bent echt slimquote:Op maandag 31 juli 2006 02:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Wist u dat...
de strepen van een zebra voor verkoeling zorgen?
nee een of andere gele kikkerquote:Op maandag 31 juli 2006 02:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, dat wist u niet.
Het dodelijkst is een of andere sidderaal.![]()
Staan ze je ook?quote:Op maandag 31 juli 2006 02:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat vinden jullie van mijn laarzen?
[afbeelding]
Ik vond ze nietquote:Op maandag 31 juli 2006 02:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[afbeelding]
Neejquote:
kikkerlikkenquote:
Dat weet ik dan welquote:Op maandag 31 juli 2006 02:34 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Wist u dat...
De geslachtsorganen van een slak in hun kop zitten?
Kikkerlikken dusquote:
Jah he! vooral dat paarse gedeelte vind ik erg mooiquote:Op maandag 31 juli 2006 02:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
geile laarzen trouwens fiets
En het maakt ze niet uit of het mannetjes of vrouwtjes zijn... ze houden gewoon van iedereenquote:Op maandag 31 juli 2006 02:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, en die harpoeneren hun seksmaatje toch?
Die zijn echt té vetquote:Op maandag 31 juli 2006 02:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[afbeelding]
Nee ze zijn dubbelslachtig.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En het maakt ze niet uit of het mannetjes of vrouwtjes zijn... ze houden gewoon van iedereen
En ik maar zout strooien
Hermafrodietenquote:
Ik heb me ooit laten vertellen dat ze zichzelf kunnen bevruchtenquote:
Dat kan met klonen ook.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb me ooit laten vertellen dat ze zichzelf kunnen bevruchten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |