Ja, nu weer.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hij gaf een kruisje bij de originele host zag ik.![]()
[afbeelding]
Qua temperatuur zou je dat zo gelovenquote:
Ik wil het je niet TE moeilijk maken hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 juli 2006 02:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet zoverquote:Op maandag 31 juli 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
Het is weer zover?
Trusten voor zo en veel plezier met de plaatjes![]()
En tieten!quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 02:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Wist u dat
Het giftigste dier op aarde een kikkertje van 1gram is?
Bron?quote:Op maandag 31 juli 2006 02:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Wist u dat
Nee, dat wist u niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Wist u dat
Jij bent echt slimquote:Op maandag 31 juli 2006 02:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Wist u dat...
de strepen van een zebra voor verkoeling zorgen?
nee een of andere gele kikkerquote:Op maandag 31 juli 2006 02:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, dat wist u niet.
Het dodelijkst is een of andere sidderaal.![]()
Staan ze je ook?quote:Op maandag 31 juli 2006 02:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat vinden jullie van mijn laarzen?
[afbeelding]
Ik vond ze nietquote:Op maandag 31 juli 2006 02:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[afbeelding]
Neejquote:
kikkerlikkenquote:
Dat weet ik dan welquote:Op maandag 31 juli 2006 02:34 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Wist u dat...
De geslachtsorganen van een slak in hun kop zitten?
Kikkerlikken dusquote:
Jah he! vooral dat paarse gedeelte vind ik erg mooiquote:Op maandag 31 juli 2006 02:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
geile laarzen trouwens fiets
En het maakt ze niet uit of het mannetjes of vrouwtjes zijn... ze houden gewoon van iedereenquote:Op maandag 31 juli 2006 02:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, en die harpoeneren hun seksmaatje toch?
Die zijn echt té vetquote:Op maandag 31 juli 2006 02:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[afbeelding]
Nee ze zijn dubbelslachtig.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En het maakt ze niet uit of het mannetjes of vrouwtjes zijn... ze houden gewoon van iedereen
En ik maar zout strooien
Hermafrodietenquote:
Ik heb me ooit laten vertellen dat ze zichzelf kunnen bevruchtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |