DIE VAN MIJ ZIT VAST WEGENS DRUGS VERKOPEN AAN MINDERJARIGEquote:Op maandag 31 juli 2006 01:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
die van mijn is weg, hij ging gisteren tijdens het drinken en pakje peuken halen maar is nooit meer teruggekomen, de klootzak
quote:Op maandag 31 juli 2006 01:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja je wordt er geshift vanquote:Op maandag 31 juli 2006 01:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
Als ik heel vaak op shift druk dan krijg ik daar iets van.
hoe doet die dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 01:09 schreef PeZu het volgende:
zo doet een peerd helemaal niet
hihihihihihihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiii of zoquote:
truste PeZuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 juli 2006 01:18 schreef Odysseuzzz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan lijken hebben we nietsquote:
Heej Q.quote:
Ik keek net naar Dr.G.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:52 schreef Qunix het volgende:
Dat Waterwars is best intressant.
Is gewoon een slap aftreksel van "the hunt", dacht ik.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:52 schreef Qunix het volgende:
Dat Waterwars is best intressant.
Ik heb het net uit de AT geblocked... nu zie ik wel weer PUBquote:Op maandag 31 juli 2006 01:56 schreef Qunix het volgende:
Ik wil wel mee doen maar aangezien ik 4 september ergens stage loop waar ik die gasten nog niet goed ken lijkt het me niet een geweldig idee om dat te doen.
Pathaloog/anatoom.quote:
Aha, en die woont bij je op zolder?quote:Op maandag 31 juli 2006 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Pathaloog/anatoom.
Snijden in lijken dus om de doodsoorzaak vast te stellen.
Mijn zolder is voor wietproductiequote:Op maandag 31 juli 2006 02:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, en die woont bij je op zolder?![]()
Aha, lekker warm weer wel.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijn zolder is voor wietproductie
Gebruik controlquote:Op maandag 31 juli 2006 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb het net uit de AT geblocked... nu zie ik wel weer PUB![]()
Weet niet goed of ik nu blij moet zijn met PUB of met dat watergebeuren
Done and thanksquote:Op maandag 31 juli 2006 02:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gebruik control
Houd control ingedrukt en klik dan FFW en PUB.
Maar die meur hé?quote:
daar is gabbertje, rare gabbertjequote:Op maandag 31 juli 2006 02:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
het gaat niet echt hard he
Verder niets te klagen?quote:
Verder niets te klagen?quote:
Hij gaf een kruisje bij de originele host zag ik.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
Waarom opeens via tiny SpankTheMonkey?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |