ow jah ik ging bitchen met sebagger!quote:Op zondag 30 juli 2006 06:13 schreef Sebasser het volgende:
Ligt er aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:29 schreef Odysseuzzz het volgende:Dat caceautje van harrie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:29 schreef Odysseuzzz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
luie freak!!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 00:38 schreef PsyCha het volgende:
[..]
is dat de opvolger van je paarse lama?
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:38 schreef PsyCha het volgende:
[..]
is dat de opvolger van je paarse lama?
die ken ik niet!quote:Op maandag 31 juli 2006 00:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Wrom mocht die lama niet meer? ik irriteer me meer aan het paard van SamStar die hij te pas en te onpas post
wees blij dat paard is zo niet leuk dat dat datquote:
stotter je vaker?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
wees blij dat paard is zo niet leuk dat dat dat
ie echt niet leuk is
alleen bij knappe damesquote:
quote:
hee psstquote:
hou eens op man, kwijlt druipt langs je smoelquote:
volgens mij bedtijd voor jouquote:Op maandag 31 juli 2006 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
hou eens op man, kwijlt druipt langs je smoel![]()
haha ga je mee dan?quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:51 schreef PsyCha het volgende:
[..]
wat een avond. een borderline chick en een gozer met een gespleten persoonlijkheid.![]()
quote:
Veel gemaakte fout. Vooral gemaakt door mensen met mps.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
maar wij zijn lief
de dokter zei laatst tegen me: PeZu, ik denk dat je schizofreen bent. ik: WIj denken van niet meneer
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Veel gemaakte fout. Vooral gemaakt door mensen met mps.![]()
nu jij hier bent niet!quote:Op maandag 31 juli 2006 00:58 schreef Pony-Lover het volgende:
is het hier stom?
doe eens liefquote:
word wel steeds drukker zo met van die springerige avatarsquote:Op maandag 31 juli 2006 00:58 schreef Pony-Lover het volgende:
is het hier stom?
die van mijn is weg, hij ging gisteren tijdens het drinken en pakje peuken halen maar is nooit meer teruggekomen, de klootzakquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |