Maarten Toonderquote:Op zondag 30 juli 2006 04:24 schreef Professor_Paljas het volgende:
Joechei, weer een matige zaterdag avond achter de rug... argh![]()
Maarten Toonder? Professor Paljas is die kerel uit Alfred Judoks Kwak, dus niet uit heer Bommel, mocht jed aar op doelen...quote:
Ja, nu zie ik het. Dat is die ingesproken door de geestelijk vader van AJ kwak.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:27 schreef Professor_Paljas het volgende:
[..]
Maarten Toonder? Professor Paljas is die kerel uit Alfred Judoks Kwak, dus niet uit heer Bommel, mocht jed aar op doelen...
Relmofje tochquote:Op zondag 30 juli 2006 04:31 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, benen wijd, dan pak ik effe 2 bier en duik er bovenop
ja ik giet em eerst vol en dan drink ik het eruitquote:Op zondag 30 juli 2006 04:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Relmofje toch. Je weet wel hoe je een vrouw moet plezieren he...hmmm kut met bier
![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 04:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
NanKing wat vind jij eigenlijk vanWytske
?
Ik sta in dubio.....ik word nl bijna hetero van jouw puike plannetjesquote:Op zondag 30 juli 2006 04:37 schreef remlof het volgende:
[..]
ja ik giet em eerst vol en dan drink ik het eruit![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 04:40 schreef NanKing het volgende:
Wytske is die belsnol toch?
Die mag dood. Snel en pijnloos wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, sorry.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:42 schreef NanKing het volgende:
Die vraag heb je me overigens al een keer gesteld.
Toen gaf ik volgens mij het zelfe antwoord.
Het was dus een vrouw?quote:Ik heb wel een keer in een scheur gelegen bij die belsnol.
Ze heeft nl een obsessieve fan, en die belde haar 's nachts om te vragen of ze haar brief had gekregen.
Aha, ja die bellen vaker naar haar dan naar die andere beldozen.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:47 schreef NanKing het volgende:
Het was een meisje zelfs. Want ze mocht niet mee doen met de spelletjes
.
Onder de 18 enzoot.
Het presenteren van een belspel is misschien idioot.Maar ik vind het wel zuur als Wytske er over een poos mee stopt.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:40 schreef NanKing het volgende:
Wytske is die belsnol toch?
Die mag dood. Snel en pijnloos wel.
Ja, moet je eens in POL reageren.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:54 schreef frenzy2003 het volgende:
heeft iemand dat ene plaatje ff voor mij waarin staat: arguing on the internet is like running in the special olympics,even if you win you're still retarded.
Nou vooruit dan moarquote:Op zondag 30 juli 2006 05:03 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ja anders vraag ik er ook niet om,mevrouw koningin.
quote:Op zondag 30 juli 2006 05:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja ik zit met ene Google-fobist op msn
Oeh, gaan jullie nu bitchenquote:Op zondag 30 juli 2006 05:58 schreef Sebasser het volgende:
Zolang je maar van Nanking afblijft, smeerlap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |