Trusten Eririnquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:21 schreef Eririn het volgende:
Ik ga nu slapen.![]()
Eigelijk mag ik helemaal niet zo lang opblijven![]()
![]()
Het zijn die stomme kids die tegenwoordig alles voor het zeggen hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:25 schreef NanKing het volgende:
Wie gaat er dan ook 's nachts bevallen.
Het blijkt een baby te wordenquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
Is het al bekend of het een jongen of iets anders is?
Het is gewoon de individualistische "ikke ikke ikke" samenlevingquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het zijn die stomme kids die tegenwoordig alles voor het zeggen hebben
"NanKing die doordraait, en het valt niemand op.quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:35 schreef NanKing het volgende:
Ik heb nogal de neiging om door te slaan rond dit tijdstip. Valt het op?
.
Niet als ik mijn ogen sluitquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:35 schreef NanKing het volgende:
Ik heb nogal de neiging om door te slaan rond dit tijdstip. Valt het op?
.
Dat is de peuterpuberteitquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ook, vroeger hoorde je nog wel eens dat ze als eerste woordje: 'mama' uitbrachten. Maar tegenwoordig zijn de eerste klanken: 'ikkuh' en 'vammmij'.![]()
Vrieskist is een goede optiequote:Op donderdag 27 juli 2006 04:44 schreef NanKing het volgende:
Oh jeej mijn eierstokken beginnen een eigen leven te leiden.
Truste PSquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:51 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ga toch maar eens naar bed
Baby komt ook wel als ik slaap... mobieltje mee naar boven dus ik ben bereikbaar.
Trusten Odysseuzzz en Nan![]()
Je moet eens weten hoeveel mensen pubertijd schrijvenquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
ik dacht vroeger dat het pubertijd was.![]()
Of een puppy.quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vrieskist is een goede optie
[afbeelding]
Dat weet ik toevallig 79034876234789.quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoeveel mensen pubertijd schrijven.
Ik had een hond maar die is al weer een poos dood.quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:54 schreef NanKing het volgende:
Ik heb al een puppy, althans had. Het is volwassen geworden
.
Nee, ik dacht vannacht opeens: dat is wel een leuke karikaturale invalshoek. Ik heb er verder weinig mee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:56 schreef NanKing het volgende:
Ben jij de nieuwe Acree?
Met je cijfer fetish.
google results zeker![]()
O, FG! Ja dat is echt goed spul.quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:04 schreef NanKing het volgende:
Family Guy.
Nha, ik vind futurama niet echt goed of zo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:07 schreef NanKing het volgende:
Ik heb alleen het nieuwste seizoen nog niet.
Ik heb wel de hele dvdbox van futurama.
Nha, ik heb ooit met vrij hoge verwachtingen naar de eerste paar afleveringen gekeken maar toen hield het op. Vond de zelfmoordcabine wel grappig, uit de eerste aflevering.(?)quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:13 schreef NanKing het volgende:
Futurama is echt leuk.
Maar je het iets vaker kijken om het echt leuk te vinden denk ik.
The simpsons zijn natuurlijk ook geweldig, volgend jaar komt er een biosfilm.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:19 schreef Odysseuzzz het volgende:
Niet echt zin in een LAPO. Dus ga toch maar eens slapen of lezen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |