Het lijkt me onwaarschijnlijk...quote:CHELSEA are still hoping to steal Holland striker Dirk Kuyt from under the noses of Liverpool.
Anfield boss Rafa Benitez is confident of sealing a £10million swoop for the Feyenoord target man within the next few days.
But Chelsea chief Jose Mourinho sees Kuyt, 26, as a potential replacement for Hernan Crespo and Feyenoord have been alerted to his interest.
Kuyt snubbed a move to Tottenham last summer to sign a new deal with Feyenoord. But he has now told the Rotterdam club he wants a switch to the Premiership before the new season starts.
Mij ook ja, laatste post vorige topic:quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:34 schreef Cart_man het volgende:
Het lijkt me onwaarschijnlijk...
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:24 schreef snabbi het volgende:
Mogelijke interesse wat is dat? Je hebt interesse of niet. Chelsea lijkt me totaal niet een club voor Kuyt, maar prijzen verzekerd.
quote:Een aantal enthousiaste Feyenoordsupporters vindt dat Dirk in Rotterdam moet blijven voetballen. En daarom roepen ze iedereen op om een bedrag over te maken naar de Dirk Kuyt Foundation onder vermelding van: Dirk Moet Blijven. De initiatiefnemers weten zelf ook wel dat de foundation geen invloed heeft op de carriéreplanning van Dirk, maar ze vinden het een leuke manier om aan Dirk kenbaar te maken hoe goed ze hem vinden. En daarbij steunen ze graag de sportontwikkelingsprojecten van de foundation.
Wij vinden het te gek dat er zoveel supporters de sportontwikkelingsprojecten willen ondersteunen! Hartelijk bedankt daarvoor!
dirkkuytfoundation.nl
Vast en zeker wel meer, maar die hebben geen seizoenkaartquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:56 schreef Cart_man het volgende:
Er wonen maar 1309 verstandige mensen in Noord-Holland.
Weet ik wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vast en zeker wel meer, maar die hebben geen seizoenkaart
Wow ruim 41000 seizoenkaarthouders.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:52 schreef jorienvdherik het volgende:
De seizoenkaarthouders van Feyenoord zijn als volgt over de provincies verdeeld:
Zuid-Holland: 30.542
Noord-Brabant 3.100
Gelderland: 2.468
Utrecht: 1.781
Noord-Holland: 1.309
Zeeland: 844
Limburg: 381
Overijssel: 341
Flevoland: 187
Drenthe: 184
Friesland: 183
Groningen: 46
Weet je smiddags ook ? FKS is wel op tot 12 uur maar niet telefoonisch bereikbaarquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:02 schreef Cart_man het volgende:
Vast wel, ja. Standaard toch.
Daily Mirror meld dat Shakhtar 7.5 miljoen euro wilt voor Tymoshchuk
[..]
Weet ik wel.
oke, ff kijken dan komende weekquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:11 schreef Cart_man het volgende:
Meestal rond 15.00
Weet niet of het klopt hoor. Het zijn de standaardtijden. 10.30/11.00 en 15.00quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
oke, ff kijken dan komende week![]()
idd en ze werken de prijs nog een beetje omhoog , dit zou voor feyenoord natuurlijk niet verkeerd zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Walgelijk dat Chelsea, doen ze puur zodat concurrent Liverpool hem niet heeft.
Kuijt gewoon houden. Dan kan je die 7,5 miljoen wel terug verdienen door het goed te doen in de Uefa Cup.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
7,5m, doe dan die laatste 5 ton er ook bij. Compenseer het met de vraagprijs van Kuijt ofzo.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Kuijt gewoon houden. Dan kan je die 7,5 miljoen wel terug verdienen door het goed te doen in de Uefa Cup.
Toen verloor je je geloofwaardigheidquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Kuijt gewoon houden. Dan kan je die 7,5 miljoen wel terug verdienen door het goed te doen in de Uefa Cup.
Vast wel een aantal miljoen toch.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:09 schreef Erasmusch het volgende:
Hij bedoelt waarschijnlijk dat we m wel gaan winnen, alleen dat dat financieel niet zo veel oplevert.
Hoeveel in 2002 dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
In 2002 iig niet. Ging ook veel richting premies etc.
NAK?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Leo wil alweer weg
Ook Leonardo wil weg bij NAK Breda
29 juli 2006, 12:00
Door: Jeroen Kuiper
Het nieuwe seizoen is nog maar amper begonnen, of het stormt alweer bij NAK Breda. Nadat eerder Maceo Rigters zijn onvrede spuwde over zijn positie in het elftal, is nu Leonardo ontevreden. De Braziliaan wil geen linksbuiten spelen.
Tegenover de fansite bsiderats.nl verklaarde Leonardo dat in zijn contract zou staan dat hij in de spits speelt. Momenteel staat hij echter linksbuiten. "Als ik als linksbuiten moet blijven spelen dan ga ik weg. We hebben hier afspraken over en ik zou in de spits staan", aldus de ontevreden aanvaller.
De oud-speler van Feyenoord denkt snel een nieuwe club te vinden, mocht het nodig zijn. "Er zijn nu nog geen clubs, maar als ik aankondig te willen vertrekken komen die vanzelf wel."
Trainer Ernie Brandts maakt zich echter weinig zorgen over de onvrede van Leo: "We zijn aan de linkerkant onderbezet. En dus speelt Leonardo links in plaats van in de spits. Het is heel simpel: ik bepaal. En Leonardo moet in dienst van het elftal spelen, hij moet niet zo'n issue maken van dat linksbuitenverhaal."
voetbalprimeur.nl
ik SCHIJT op NAKquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:51 schreef koningdavid het volgende:
Nee maar serieus, welke sukkels schrijven nou NAC met een K?![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Leo wil alweer weg
Ook Leonardo wil weg bij NAK Breda
29 juli 2006, 12:00
Door: Jeroen Kuiper
Het nieuwe seizoen is nog maar amper begonnen, of het stormt alweer bij NAK Breda. Nadat eerder Maceo Rigters zijn onvrede spuwde over zijn positie in het elftal, is nu Leonardo ontevreden. De Braziliaan wil geen linksbuiten spelen.
Tegenover de fansite bsiderats.nl verklaarde Leonardo dat in zijn contract zou staan dat hij in de spits speelt. Momenteel staat hij echter linksbuiten. "Als ik als linksbuiten moet blijven spelen dan ga ik weg. We hebben hier afspraken over en ik zou in de spits staan", aldus de ontevreden aanvaller.
De oud-speler van Feyenoord denkt snel een nieuwe club te vinden, mocht het nodig zijn. "Er zijn nu nog geen clubs, maar als ik aankondig te willen vertrekken komen die vanzelf wel."
Trainer Ernie Brandts maakt zich echter weinig zorgen over de onvrede van Leo: "We zijn aan de linkerkant onderbezet. En dus speelt Leonardo links in plaats van in de spits. Het is heel simpel: ik bepaal. En Leonardo moet in dienst van het elftal spelen, hij moet niet zo'n issue maken van dat linksbuitenverhaal."
voetbalprimeur.nl
Inderdaad, NAC geeft hem een kans en dan krijg je dit.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:45 schreef ub40_bboy het volgende:
Verwend kut jong die Leonardo.
op de netwerken site of brabants dagblad sitequote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:50 schreef Haruhi het volgende:
Waar haal je die seizoenskaart statistieken vandaan? Zie ze in 't PSV topic, maar niet in het Ajax-topic
quote:Het vervolg: Ernie Brandts laat desgevraagd aan onze medewerker weten geen boodschap te hebben aan het verhaal van Leonardo. "We zijn aan de linkerkant onderbezet. En dus speelt Leonardo links in plaats van in de spits. Dat komt nu zo uit. In bepaalde wedstrijden kán het zo zijn dat Leonardo als diepe spits wordt opgesteld, maar vooralsnog blijft hij linksbuiten. Het is heel simpel: ik bepaal. En Leonardo moet in dienst van het elftal spelen, hij moet niet zo'n issue maken van dat linksbuitenverhaal. Hij moet gewoon zijn best doen.". En eigenlijk zijn we het daar best wel mee eens.
Ook assistent-trainer Karelse is duidelijk:"Leonardo moet zich primair op de positie van linksbuiten richten. We bouwen geen elftal om Leonardo heen, maar andersom. En daarnaast, ik moet ook weleens dingen doen die ik niet leuk vind."
Heb het, thanks.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
op de netwerken site of brabants dagblad site
Juist. Hoewel ik ook twijfel aan jullie Uefa cup winst.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:09 schreef Erasmusch het volgende:
Hij bedoelt waarschijnlijk dat we m wel gaan winnen, alleen dat dat financieel niet zo veel oplevert.
Kan jij ook niet helpen joh.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Juist. Hoewel ik ook twijfel aan jullie Uefa cup winst.
Dat viel wel mee hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:56 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Zoveel geluk heb je maar 1 keer in de 100 jaar denk ik.
Ik zie het niet gebeuren. Maar in 2002 kwam er weinig geluk aan te pas. Alleen misschien tegen PSV, maar toen verdienden we ook gewoon door te gaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Toen was Pi-Air de grote man, dit jaar misschien Kuijt. Je weet het niet.
Die explosie bij de geljikmakerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren. Maar in 2002 kwam er weinig geluk aan te pas. Alleen misschien tegen PSV, maar toen verdienden we ook gewoon door te gaan.
Een van de 'mooiste' Feyenoord-doelpunten die ik meegemaakt hebquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:07 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Die explosie bij de geljikmakerViel een rij naar beneden man
Daarom is die ook 2 keer gewonnen zeker?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:56 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Zoveel geluk heb je maar 1 keer in de 100 jaar denk ik.
Inderdaad. Meeste tegenstanders werden vrij overtuigend verslagen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren. Maar in 2002 kwam er weinig geluk aan te pas. Alleen misschien tegen PSV, maar toen verdienden we ook gewoon door te gaan.
Eentje maar?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:07 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Die explosie bij de geljikmakerViel een rij naar beneden man
Eerste keer was geen geluk, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daarom is die ook 2 keer gewonnen zeker?
Klinkt bemoedigend...quote:Anatoli Tymoschuk: 'Ik wil naar Feyenoord'
Tymoschuk hoopt zich zo snel mogelijk bij Feyenoord te kunnen melden. Volgens het Algemeen Dagblad zou hij het liefst op het vliegtuig naar Nederland stappen, zodra het papierwerk gedaan is. Dit zijn bemoedigende woorden voor de Rotterdamse club, aangezien de staff onder druk werd gezet door Ajax en PSV, die hun selectie de laatste kwalitatief versterkten.
Tymoschuk is een speler die de leiding had over het middenveld van zowel Shakhtar als de nationale ploeg van Oekraine. Het zou de eerste 'grote aankoop' van Feyenoord zijn na Danko Lazovic, die voor 7 miljoen euro werd aangetrokken. Di omdat de Rotterdammers naar verluidt zo'n 7,5 miljoen euro voor de speler op de tafel moeten leggen. Na de eerdere berichten over het hoge bod van Feyenoord en het feit dat de speler zijn bestuur onder druk zet, door te melden naar Feyenoord te willen, lijkt een transfer niet te vermijden.
Lees het artikel eens, vriend.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:26 schreef daaaaan het volgende:
Lijkt er meer opBeetje betrouwbare bron CM?
dat doet allemaal nog steeds pijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Eentje maar?![]()
Mooi was ie ja en Van Bommel rood in de verlenging en...![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat doet allemaal nog steeds pijn
je hebt het o.a. aan kezman te dankenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat doet allemaal nog steeds pijn
ik riep nog heel hard mis en hij misttequote:
Stond dit vandaag in het AD? Op de site staat niks iig..quote:
oja, bedankt nog daarvoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:23 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik riep nog heel hard mis en hij mistte![]()
dat was mooi zeg![]()
ja dacht alquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:28 schreef Cart_man het volgende:
Bericht mag wel weer met een korreltje zout worden genomen merk ik. De schrijver quote dingen uit een oud artikel om het 'nieuwswaardig' te laten zijn...
Zou van Marwijk vandaag progressie hebben gezien?
graag gedaanquote:
tegen PSV was het ook verdient. In eindhoven waren de ploegen gelijkwaardig en in Rotterdam was Feyenoord veruit de betere totdat Bommel vanuit het niets scoorde, toen heeft PSV 25 minuutjes gedomineerd maar dat was na het rood ook weer over.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Idd, maar daar kwam wel wel geluk bij kijken, zo in de dying secondsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tegen PSV was het ook verdient. In eindhoven waren de ploegen gelijkwaardig en in Rotterdam was Feyenoord veruit de betere totdat Bommel vanuit het niets scoorde, toen heeft PSV 25 minuutjes gedomineerd maar dat was na het rood ook weer over.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Idd, maar daar kwam wel wel geluk bij kijken, zo in de dying seconds![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:45 schreef MarkNMGN het volgende:
Door die wedstrijd tegen PSV ga ik 5 jaar eerder dood![]()
![]()
Steef?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:50 schreef jorienvdherik het volgende:
*ONBEVESTIGD* 'Tymoschuk wordt volgende week gepresenteerd'
[Bron: FR1908-Online.nl]
Volgens de 'wandelgangen' heeft onze bron vernomen dat Anatoli Tymoschuk volgende week gepresenteerd wordt bij Feyenoord. Dit zal dan een einde maken aan alle speculaties die zich de ronde hebben gedaan over de middenvelder uit Oekraïne.
Wat hiervan waar is weten we nog niet, maar onze bron gaat hier z.s.m. achteraan om het eventueel te bevestigen. Wij zullen u laten weten wanneer wij meer informatie hebben.
Neem dit bericht niet 100% serieus, aangezien wij niet weten of dit 'wandelgangnieuws' op de waarheid berust, wij willen u alleen maar op de hoogte houden van wat wij weten.
Net zoals Simons vorig jaar gepresenteerd zou worden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens de 'wandelgangen' heeft onze bron vernomen dat Anatoli Tymoschuk volgende week gepresenteerd wordt bij Feyenoord. Dit zal dan een einde maken aan alle speculaties die zich de ronde hebben gedaan over de middenvelder uit Oekraïne.
Wat hiervan waar is weten we nog niet, maar onze bron gaat hier z.s.m. achteraan om het eventueel te bevestigen. Wij zullen u laten weten wanneer wij meer informatie hebben.
Neem dit bericht niet 100% serieus, aangezien wij niet weten of dit 'wandelgangnieuws' op de waarheid berust, wij willen u alleen maar op de hoogte houden van wat wij weten.
Die site moet kappen. Waardeloos flutnieuws dat ze elke keer brengen. Zelfde site met dat gelul over Tomasson en Barreto...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Inderdaad, als we ons nou in dit topic beperken tot AD/Telegraaf/NOS/Feyenoord.nl. Overige berichtjes zijn toch vaak alleen maar sites die bezoekers zoeken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:11 schreef Cart_man het volgende:
Komt alleen maar door al die waardeloze prutsites die elkaars berichten overnemen en er hun eigen interpretatie aan meegeven.
Idd. Bij andere clubs lijkt dat veel minder, dat is wel vreemd.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:11 schreef Cart_man het volgende:
Komt alleen maar door al die waardeloze prutsites die elkaars berichten overnemen en er hun eigen interpretatie aan meegeven.
Maar daar komen toch bijna alleen dingen te staan die iedereen al weet...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, als we ons nou in dit topic beperken tot AD/Telegraaf/NOS/Feyenoord.nl. Overige berichtjes zijn toch vaak alleen maar sites die bezoekers zoeken.![]()
Sja, de rest weet niemand maar daar is 99% van verzonnen... Ik kan me geen enkele keer herinneren dat zo'n fansite er eerder bij zat dan die andere media.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:18 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Maar daar komen toch bijna alleen dingen te staan die iedereen al weet...
Daar zijn ze minder wanhopig, denk ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:18 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Idd. Bij andere clubs lijkt dat veel minder, dat is wel vreemd.
Minder prutsites over Ajax en PSV.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:23 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Daar zijn ze minder wanhopig, denk ik.
Het is inderdaad niet te geloven hoeveel nep-nieuws er altijd verschijnt over Feyenoord. En dan zetten ze er nog ONBEVESTIGD bij ookquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die site moet kappen. Waardeloos flutnieuws dat ze elke keer brengen. Zelfde site met dat gelul over Tomasson en Barreto...
Dat ook, maar Feyenoord heeft fans die veel dichter en fanatieker op hun club zitten. En idd, bij Ajax en PSV weten ze sowieso dat het wel goedkomt met hun club.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:23 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Daar zijn ze minder wanhopig, denk ik.
hoezo posten ze sowieso die troep als er zelf staat dat je het niet zo serieus moet nemen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:41 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet te geloven hoeveel nep-nieuws er altijd verschijnt over Feyenoord. En dan zetten ze er nog ONBEVESTIGD bij ook
Omdat het lezers trekt?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:01 schreef yvette1982 het volgende:
hoezo posten ze sowieso die troep als ze er zelf staat dat je het niet zo serieus moet nemen.
Aandacht.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:01 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
hoezo posten ze sowieso die troep als er zelf staat dat je het niet zo serieus moet nemen.
Als het wel waar was/is dan hebben hun de primeurquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:01 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
hoezo posten ze sowieso die troep als er zelf staat dat je het niet zo serieus moet nemen.
Van een post op Fey Netwerkquote:Valencia gaat nu haar ogen richten op Castelen
UPDATE: 'Kalou eerst nog een jaar bij PSV'
'AZ EN FEYENOORD DICHTBIJ AKKOORD DE CLER'
Tomasson bereikt principe-akkoord met Feyenoord
'Kroatische Messi' naar Feyenoord
Als ik je quote mag het welquote:Op zondag 30 juli 2006 01:41 schreef Keltie het volgende:
TVP
Lachen was datquote:Op zondag 30 juli 2006 00:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Valencia gaat nu haar ogen richten op Castelen
De Nederlandse competitie is wel een stuk sterker dan de Schotse.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:55 schreef snabbi het volgende:
Weet hij wel dat het hier niet anders is dan![]()
Ik had het meer over: "In Schotland spelen er slechts drie of vier clubs om de titel". Dat is hier echt niet andersquote:Op zondag 30 juli 2006 13:58 schreef daaaaan het volgende:
De Nederlandse competitie is wel een stuk sterker dan de Schotse.
In Engeland toch ook niet ?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:38 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik had het meer over: "In Schotland spelen er slechts drie of vier clubs om de titel". Dat is hier echt niet anders
Ja oke, maar de rest heeft geen Lambers of Malkowskis in de goal.. En Snoyl zal nooit uitblinker worden in Engeland hequote:
quote:CANADEES LENSKY LOOPT STAGE BIJ FEYENOORD
Vanaf maandag zal de Canadees Jacob Lensky stage lopen bij Feyenoord één. De 17-jarige Lensky is afkomstig uit de jeugd van Celtic. ‘Lensky is een aanvallend ingestelde middenvelder die zowel links als rechts inzetbaar is’, aldus technisch manager Peter Bosz. ‘In principe krijgt hij een week de tijd om te laten zien wat hij kan.’ Jacob Lensky traint vanaf maandag mee met de selectie van Erwin Koeman.
hoopt?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:33 schreef daaaaan het volgende:
BvM denkt en hoopt dat Ajax kampioen wordt, omdat ie ze zo goed vond spelen![]()
Denken mag, ik denk het zelf ook, maar hopen?!quote:Op maandag 31 juli 2006 13:33 schreef daaaaan het volgende:
BvM denkt en hoopt dat Ajax kampioen wordt, omdat ie ze zo goed vond spelen![]()
Hij was heel positief over de aankopen en het spel en volgens hem zou Ajax de terechte kampioen zijnquote:
Dat is wat anders dan hopen dat ze kampioen wordenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:50 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hij was heel positief over de aankopen en het spel en volgens hem zou Ajax de terechte kampioen zijn
Hij hoopte dus dat ze kampioen werden omdat ze zo goed speelden volgens hemquote:Op maandag 31 juli 2006 13:52 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan hopen dat ze kampioen worden
Ik zou samen met Hart van Nederland komen en toen is het afgelast, vanmorgen stond er nog dat er wel trainen wasquote:Op maandag 31 juli 2006 14:31 schreef daaaaan het volgende:
AFGELAST????? Onder Koeman??? Dit is nog nooit gebeurd, wat is er voor iets vreselijks aan de hand??
hart van nederlandquote:Op maandag 31 juli 2006 14:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zou samen met Hart van Nederland komen en toen is het afgelast, vanmorgen stond er nog dat er wel trainen was
Komkommertijd heyquote:Op maandag 31 juli 2006 14:46 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
hart van nederlandkomop zeg, alleen maar vanwege je website?
![]()
Je bent goed bezig jijquote:Op maandag 31 juli 2006 14:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zou samen met Hart van Nederland komen en toen is het afgelast, vanmorgen stond er nog dat er wel trainen was
De hele Tymo-soap nog meegekregen?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo net terug van vakantie! Nog wat schokkends gebeurt?
quote:Op maandag 31 juli 2006 15:19 schreef TC03 het volgende:
Nog niet echt bekend. Feyenoord zou naar verluid 7 miljoen geboden hebben.
Dat zal minimaal nodig zijn om die speler te halen.quote:
Misschien nog in de rest van de week, anders tv/radio rijnmond als ik de reacties ga aanbieden, in een van deze weken.quote:
Feyenoord heeft toch alleen geld als Dirk weg gaat?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:19 schreef TC03 het volgende:
Nog niet echt bekend. Feyenoord zou naar verluid 7 miljoen geboden hebben.
We waren tot de conclusie gekomen dat door het verkopen van een stuk of 12 spelers voor gem. 0,5 miljoen euro per stuk, plus het schrappen van salarissen om wat meer ruimte in de begroting te krijgen, er best wel wat miljoentjes vrij zijn gekomen.quote:
Zie hierboven dusquote:Op maandag 31 juli 2006 15:50 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toch alleen geld als Dirk weg gaat?
Ja, en waarschijnlijk zullen er wel externe financiers in het spel zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:01 schreef daaaaan het volgende:
[..]
We waren tot de conclusie gekomen dat door het verkopen van een stuk of 12 spelers voor gem. 0,5 miljoen euro per stuk, plus het schrappen van salarissen om wat meer ruimte in de begroting te krijgen, er best wel wat miljoentjes vrij zijn gekomen.
Dat lijkt me logischer dan het voorgaande eigenlijk. De reden dat er gesaneerd werd is immers omdat het verliesgevend is. Ik verwacht niet dat die sanering winstgevend is maar vooral kostenbeperkend.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:32 schreef TC03 het volgende:
Ja, en waarschijnlijk zullen er wel externe financiers in het spel zijn.
quote:Voor dé club van Rotterdam zijn we op zoek naar enthousiaste verkoopmedewerkers en teamleiders!
Wat is de bedoeling?
Elke thuiswedstrijd wordt het Feyenoord-magazine in en rondom het stadion “De Kuip” verkocht. In het Feyenoord-magazine vind je alle ins en outs over de wedstrijd zelf, spelers, achtergronden, en meer, en dat allemaal in een glossy jasje.
De bedoeling is dat het magazine vanaf 2,5 uur voor aanvang van de wedstrijd bij de ingangen wordt verkocht en tijdens de eerste helft en de rust in het stadion zelf. In totaal werk je 3,5 uur per keer.
Werkdagen en werktijden:
We zijn op zoek naar een vaste groep enthousiastelingen die (bijna) alle thuiswedstrijden kunnen werken. Het wedstrijdschema zie je onderaan.
Het zullen zo’n 23 wedstrijden in totaal zijn. De werktijden zijn verschillend, maar meestal op zondag.
De eerste twee keer zijn al zondag 6 augustus en dinsdag 8 augustus, dan dien je in ieder geval beschikbaar te zijn! Voorafgaand aan de eerste wedstrijd wordt je uitgebreid gebrieft.
Wat bieden we jou?
Voor dit team met toppers staat er ook wat tegenover! Ten eerste krijg je natuurlijk gewoon per uur betaald. Je draagt de keren dat je werkt een Feyenoord-clubshirt dat je na afloop van het seizoen mag houden, en last but not least: als het target van aantal verkochte magazines is gehaald, kun je de tweede helft van die wedstrijd in het stadion blijven kijken!
Wie zoeken we hiervoor?
Spontane, representatieve en commercieel ingestelde dames en heren. Liefst heb je ervaring met verkoop, spat het enthousiasme van je af en ben je een voetbalfanaat. Je kunt goed hoofdrekenen en met wisselgeld omgaan. Je kunt (bijna) alle thuiswedstrijden werken, zoals die hieronder staan aangegeven.
Tot slot kom je uit Rotterdam(-Zuid) of omgeving en kun je de Kuip makkelijk bereiken.
Wedstrijdschema:
zondag 6 augustus 2006 Feyenoord – Middlesbrough 14.30 uur
dinsdag 8 augustus 2006 Feyenoord – Chelsea FC 19.00 uur
zondag 27 augustus 2006 Feyenoord - Heracles Almelo 14.30 uur
zondag 24 september 2006 Feyenoord – Excelsior 14.30 uur
zondag 1 oktober 2006 Feyenoord - NAC Breda 14.30 uur
zondag 22 oktober 2006 Feyenoord – Ajax 12.30 uur
donderdag 26 oktober 2006 Feyenoord - FC Twente 20.00 uur
zondag 5 november 2006 Feyenoord – Vitesse 14.30 uur
zaterdag 18 november 2006 Feyenoord – AZ 20.00 uur
zondag 3 december 2006 Feyenoord - sc Heerenveen 14.30 uur
zondag 10 december 2006 Feyenoord - ADO Den Haag 12.30 uur
zaterdag 23 december 2006 Feyenoord – Sparta 20.00 uur
dinsdag 26 december 2006 Feyenoord – PSV 12.30 uur
2007
zondag 28 januari 2007 Feyenoord - RKC Waalwijk 14.30 uur
zondag 18 februari 2007 Feyenoord - FC Utrecht 14.30 uur
zondag 4 maart 2007 Feyenoord - Roda JC 14.30 uur
zondag 18 maart 2007 Feyenoord - Willem II 14.30 uur
zondag 8 april 2007 Feyenoord - FC Groningen 14.30 uur
zondag 22 april 2007 Feyenoord – NEC 14.30 uur
Heb jij interesse in deze te gekke bijbaan? Stuur dan je CV met korte motivatie en een recente (pas)foto naar Heleen Landegent op heleen@studentenwerk.nl met als emailsubject Feyenoord.
wtf moeten we hier nou mee?quote:
Nope.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:51 schreef DeVinger het volgende:
Hoe zit het met de transfer van Kuijt, gaat die er deze zomer nog komen?
Daar is een hoop al van weg als het klopt dat Feyenoord 2.5 miljoen voor Huysemgems heeft betaald.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:01 schreef daaaaan het volgende:
[..]
We waren tot de conclusie gekomen dat door het verkopen van een stuk of 12 spelers voor gem. 0,5 miljoen euro per stuk, plus het schrappen van salarissen om wat meer ruimte in de begroting te krijgen, er best wel wat miljoentjes vrij zijn gekomen.
Dacht dat ik hier op fok ergens 500 lasquote:Op maandag 31 juli 2006 19:09 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wtf moeten we hier nou mee?
trouwens, kaartje voor chelsea gehaald, wist helemaal niet dat het losse verkoop was... Heeft iemand als iets meegekregen over hoeveel van die nare mannetjes er uit london eo komen?
Hm, nouja tis nog geen 1 september, maar het is wel vervelend dat het elke zomer zo lang duurt.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:18 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Schijnen niet te willen voldoen aan de vraagprijs.
500 maarquote:Op maandag 31 juli 2006 19:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dacht dat ik hier op fok ergens 500 las
Neuh.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:57 schreef daaaaan het volgende:
Ff op die poll stemmen jongens:
Wie wordt kampioen?
500 lijkt mij erg min maar we zullen zienquote:Op maandag 31 juli 2006 19:38 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
500 maar![]()
had op minstens 1000 gehoopt.
Musampa.quote:Spaans fabeltje of een kern van waarheid ?
Bron: AS & FNW
De Spaanse krant AS (zo meldt Feyenoord-netwerk) schrijft vandaag dat Feyenoord wellicht in de markt zou zijn voor José Antonio García Calvo en Kiki Musampa, die beiden voor Atletico Madrid uitkomen.
Garcia Calvo speelt voornamelijk als centrale verdediger (een positie waarop Koeman wel versterking van zijn selectie wenste indien Saidi zou vertrekken). Komend vanuit de jeugdopleiding van Real Madrid haalde hij het eerste elftal alvorens naar Real Valladolid om uiteindelijk bij Atletico Madrid terecht te komen. In zijn beginperiode daar haalde hij het nationale elftal (2002). Een transfer naar Levante mislukte onlangs op het laatste moment, zo meldt AS.
Kiki Musampa is al eerder met Feyenoord in verband gebracht. Hij keerde na afloop van zijn huurperiode bij Manchester City terug bij Atletico Madrid. Wellicht is Feyenoord toch weer bij hem teruggekomen voor de positie van linkermiddenvelder?
Inderdaad. Het lijkt me beter dat ze Theo Janssen eens gaan halen.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:23 schreef TC03 het volgende:
Hoeveel centrale verdedigers wil Feyenoord in godsnaam kopen? Een heel elftal vol centrale verdedigers ofzo?
Onder het mom van 'als we geen goede verdedigers kunnen halen, dan in ieder geval wel heel veel slechte'.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:23 schreef TC03 het volgende:
Hoeveel centrale verdedigers wil Feyenoord in godsnaam kopen? Een heel elftal vol centrale verdedigers ofzo?
Whehehe, Theo lover.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Inderdaad. Het lijkt me beter dat ze Theo Janssen eens gaan halen.
Je kent Calvo? Vertel eens wat meer over hem.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Onder het mom van 'als we geen goede verdedigers kunnen halen, dan in ieder geval wel heel veel slechte'.
Laat dikke Theo maar lekker in Arnep, of huur hem in bij Ron Koebrugge, denk dat hij wél friet kan bakken.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Inderdaad. Het lijkt me beter dat ze Theo Janssen eens gaan halen.
Nee, niet bekend, maar je mag zo onderhand aannemen dat als hij komt, het wel niet veel soeps zal zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je kent Calvo? Vertel eens wat meer over hem.
Lekker kortzichtig weer.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, niet bekend, maar je mag zo onderhand aannemen dat als hij komt, het wel niet veel soeps zal zijn.
Dat heet realisme.quote:
Serieus? Die wordt nooit geaccepteerd daar in Rotterdam. Zo'n fout zullen ze niet maken denk ik.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ken Calvo ook niet, maar daarom is het nog geen slechte voetballer natuurlijk. Musampa lijkt me wel een goede voor Feijenoord, iemand die de boel goed aan kan sporen.
Een x aantal jaar geleden vond je bepaalde bordjes bij gelegenheden .. Iets over "niet gewenscht"quote:Op maandag 31 juli 2006 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Musampa lijkt me wel een goede voor Feijenoord, iemand die de boel goed aan kan sporen.
Belachelijk hoe met hem wordt omgegaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:03 schreef Merkie het volgende:
Waarom vertrekt Saïdi dan ook. Die moet gewoon blijven.
Garcia Calvo is best oke.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, niet bekend, maar je mag zo onderhand aannemen dat als hij komt, het wel niet veel soeps zal zijn.
Omdat het een slapjanus is. Laat het lopen als het niet meer gaat. Heeft ook een waardeloze instelling buiten het veld.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:03 schreef Merkie het volgende:
Waarom vertrekt Saïdi dan ook. Die moet gewoon blijven.
Jank niet. Gewoon goede en doordachte aankopen.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:08 schreef daaaaan het volgende:
Woensdag stappen onze nieuwe toppers Kolkka en Huysegems de heli uitTriest dat Feyenoord dit uberhaupt laat doorgaan.
Oprotten met Kiki.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ken Calvo ook niet, maar daarom is het nog geen slechte voetballer natuurlijk. Musampa lijkt me wel een goede voor Feijenoord, iemand die de boel goed aan kan sporen.
Viel toch wel mee?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Omdat het een slapjanus is. Laat het lopen als het niet meer gaat. Heeft ook een waardeloze instelling buiten het veld.
Maar niet genoeg.quote:Jank niet. Gewoon goede en doordachte aankopen.
Iddquote:Oprotten met Kiki.
Hij mag weg, zegt genoeg toch.quote:
Het is nog geen 31 augustus.quote:Maar niet genoeg.
quote:Idd
Tja, dat ben jij met je negatieve insteek.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:59 schreef daaaaan het volgende:
31 augustus is het te laat. Zou me niet verbazen als dit het was
Realistische insteek zou ik het eerder noemen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tja, dat ben jij met je negatieve insteek.
Voorin en achterin wel ja. Het middenveld is gewoon te zwak. Krijg je hetzelfde probleem als vorig jaar en word je weer 3e. Moet minstens 1 echt goede speler bijkomen, dan staat er idd een heel leuk elftal.quote:Zou het niet eens erg vinden als dit het was. Staat een goed elftal nu.
Geeft te snel op? Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Realistische insteek zou ik het eerder noemen.Feyenoord geeft te snel op. "Ach ja, die en die zijn onhaalbaar, dus we halen maar niets en doen het hiermee, misschien wordt het wat".
Aan die versterking wordt gewerkt op dit moment.quote:Voorin en achterin wel ja. Het middenveld is gewoon te zwak. Krijg je hetzelfde probleem als vorig jaar en word je weer 3e. Moet minstens 1 echt goede speler bijkomen, dan staat er idd een heel leuk elftal.
Krijg nooit het idee dat ze écht fanatiek achter een speler als Tymo of die Johnsson aanzitten, en zich een beetje arrogant opstellen. Er zijn grenzen, je moet niet gaan kruipen, maar als je spelers van dat kaliber binnen wilt halen, moet je sneller zijn en niet zo piepen en twijfelen. Ze zijn nu blijkbaar al 2 weken over die Oekrainer aan het onderhandelen en er gebeurd nog niets.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geeft te snel op? Hoe kom je daarbij?
Laat ze eens opschieten dan, dan weten we tenminste waar we aan toe zijn.quote:Aan die versterking wordt gewerkt op dit moment.
Je kan ook gelijk 15 miljoen bieden. Dat wordt vast geaccepteerd. Nee laat ze maar lekker onderhandelen, want zoveel geld is er nu ook weer niet. Dan liever een speler goedkoop op de kop tikken. En 7 miljoen, dan hoef je ook niet veel meer te verwachten hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:25 schreef daaaaan het volgende:
Krijg nooit het idee dat ze écht fanatiek achter een speler als Tymo of die Johnsson aanzitten, en zich een beetje arrogant opstellen. Er zijn grenzen, je moet niet gaan kruipen, maar als je spelers van dat kaliber binnen wilt halen, moet je sneller zijn en niet zo piepen en twijfelen. Ze zijn nu blijkbaar al 2 weken over die Oekrainer aan het onderhandelen en er gebeurd nog niets.
Als je ze mailt houden ze mssn rekening met je gemoedsrust.quote:Laat ze eens opschieten dan, dan weten we tenminste waar we aan toe zijn.
Bron: http://www.timesonline.co.uk/article/0,,27-2293742,00.htmlquote:In addition to the need for a holding midfield player such as Senna or Vieira, of no less pressing concern is the need for a new centre forward, with Dirk Kuyt, the Feyenoord captain, emerging as a contender to replace Van Nistelrooy. Fernando Torres, the young Spain forward, remains Ferguson’s first choice if he can find the £30 million-plus fee he would need to entice him from Atlético Madrid, but it has emerged that United have also made an indirect inquiry regarding the availability of Kuyt, who also interests Liverpool and Newcastle United, in the past 48 hours.
in dat geval zal ie alleen komen als Kuyt weggaat denk ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:14 schreef Cart_man het volgende:
Vandaag bericht verschenen dat hij 10 miljoen euro moet opbrengen. Waarheidsgehalte ben ik niet van op de hoogte...
Feijenoord moet dus never nooit niet 10 miljoen gaan betalen voor hem, rot op.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:57 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
in dat geval zal ie alleen komen als Kuyt weggaat denk ik
Gevalletje Kuyt. Ze gunnen hem wel een transfer maar willen hem ook graag behouden voor de club.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:03 schreef ruud_fr het volgende:
wil Shaktar ook echt van hem af of is het een gevalletje Kuyt?
in dat geval gaan ze niet onder die 10 mln zitten denk ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gevalletje Kuyt. Ze gunnen hem wel een transfer maar willen hem ook graag behouden voor de club.
is het wat?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag boek Feyenoord, Ons Verhaal 2005-06
ja, buiten springkussens e.d.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest... Is het geen kinderspectakelshow?
Open dag is meer voor de dagjesmensen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
precies..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Open dag is meer voor de dagjesmensen.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:33 schreef ruud_fr het volgende:
en de iets grotere kids gaan op vak S staan om hamas te roepen
heb hem binnenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:21 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
is het wat?
jammer dat het kleine boekje verdwijnt
Nee, der komt een helicopter waarin alle nieuw aangekochte toppers uit komen (vorig jaar waren dat jeugdspelers)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:41 schreef Kaap het volgende:
Tering, zat net FMB te lezen, ik wist niet dat wij het neefje van Davids hadden spelen.
Wij hebben niet zoveel versterkingen nodig als julliequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee, der komt een helicopter waarin alle nieuw aangekochte toppers uit komen (vorig jaar waren dat jeugdspelers)
![]()
ach, bij ons kan er gelukkig een helicopter naar binnenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee, der komt een helicopter waarin alle nieuw aangekochte toppers uit komen (vorig jaar waren dat jeugdspelers)
![]()
Klopt, jullie waren vorig jaar al ongelofelijk sterkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:47 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wij hebben niet zoveel versterkingen nodig als jullie![]()
10 x beter dan jullie, alleen de laatste week nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:48 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Klopt, jullie waren vorig jaar al ongelofelijk sterk![]()
Houd nu maar op, koekwaus. Je begint jezelf voor lul te zetten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:48 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Klopt, jullie waren vorig jaar al ongelofelijk sterk![]()
Dus wie is der nou slimmer?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:51 schreef daaaaan het volgende:
[..]
10 x beter dan jullie, alleen de laatste week niet
Begint?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is genoeg geweest nu, het begint trieste vormen aan te nemen.
Is die Daily Record een beetje betrouwbaar?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:00 schreef Luni het volgende:
Bron: Daily Record
quote:Volgens de coach heeft hij uitgebreid met Ymoschuk gesproken en wilde de Oekrainse middenvelder toch naar Groot-Brittanie en verkiest hij daraom Celtic boven Feyenoord
Ja ik ga er voor het eerst sinds jaren heen, mijn neefje zit dit jaar voor het eerst in de F van de jeugdopleiding en die worden ook voorgesteld aan het publiek, dus daar moet natuurlijk bij zijn!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaan er nog mensen naar de opendag?
we hebben niet zoveel internet hoolie'squote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:51 schreef Siemerink het volgende:
Toen ik hier mezelf een tijdje terug registreerde verbaasde mij het ten zeerste dat Feyenoord slechts derde in rang was.
Alsof het aantal topics iets zegt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:51 schreef Siemerink het volgende:
En eindelijk is dit topic groter dan het PSV topic. Toen ik hier mezelf een tijdje terug registreerde verbaasde mij het ten zeerste dat Feyenoord slechts derde in rang was.
Dit soort berichten zijn natuurlijk levensgevaarlijk.
Die hebben we wel. Zitten alleen in de andere topics, zoals het internethoolies (Doopyquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:57 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
we hebben niet zoveel internet hoolie's
Zijn jullie in ieder geval nog ergens groter inquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:51 schreef Siemerink het volgende:
En eindelijk is dit topic groter dan het PSV topic. Toen ik hier mezelf een tijdje terug registreerde verbaasde mij het ten zeerste dat Feyenoord slechts derde in rang was.
Jullie zijn een provincieclubje, wij niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zijn jullie in ieder geval nog ergens groter in
Het enige waarin jullie groter zijn, zijn de aantal behaalde landstitels. Voor de rest is Feyenoord op alle vlakken groter PyThjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zijn jullie in ieder geval nog ergens groter in
Hofs blijft scorenquote:Helmond Sport - Feyenoord
Via de eigen website informeerde Feyenoord de achterban dat de dinsdagmiddag en later de dinsdagochtend training kwamen te vervallen, maar niets was minder waar.
’s Ochtends is er gewoon een training geweest en in de middag speelt Feyenoord een oefenwedstrijd in plaats van die training.
Nadat ons bekend werd dat er een geheime oefenwedstrijd gespeeld zou worden werd navraag gedaan bij Feyenoord. In eerste instantie werd het ontkend dat er een wedstrijd zou zijn, maar toen ook nog informatie via andere kanalen binnenkwam werd er even opnieuw onderzoek naar gedaan. Feyenoord zou op het terrein van vv Smitshoek aantreden tegen Eerste divisie club Helmond Sport.
Wij zullen u zo goed mogelijk op de hoogte houden van deze wedstrijd. De tussenstand is 2-0 voor Feyenoord (aanvang 14.30 uur).
Opstelling Feyenoord:
Lodewijks, Greene, Vlaar, Bahia, Bosschaart, Lucius, Hofs, De Guzman, Vincken, Van Hooijdonk en Kolkka.
Doelpuntenmaker(s) Feyenoord:
Hofs (1' en 12').
Toeschouwers: 50
had dan morgen op de opendag tegen ze gespeeldquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:56 schreef daaaaan het volgende:
Waarom geheim? Gedoe met supporters van andere clubs ofzo?
Komt toch nooit op internet te staan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Link?
Das hier op een paar honder meter afstand, heb niks gezienquote:
je kan nog gaan kijken, 't is nu rustquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Das hier op een paar honder meter afstand, heb niks gezien.
En neem ff een verlengsnoer voor je webcam mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:09 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je kan nog gaan kijken, 't is nu rust
Ga er ff heen dan, en maak wat foto's ofzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Das hier op een paar honder meter afstand, heb niks gezien.
Hij zit hier al ff he. Ook raar dat ze Buffel niet kenden, terwijl ze daar toch samen meespelen bij Belgie. En Collen zelfs nog bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:26 schreef Tomasso het volgende:
Over die reportage van TV Rijnmond over de 4 belgen, nu viel pas echt op hoe "onbelgs" Collen praat. Amper accent te ontdekken bij hem, praat een "g" ook normaal uit enzo.
die zit in Liverpool, omdat jij te laat bent met je handtekeningen overhandigenquote:
die had Hofs moeten nemen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:01 schreef Lurtt het volgende:
Pierre mist een penalty (bron LN)
Schijnen 16 miljoen euro te willen betalen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:02 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die zit in Liverpool Manchester, omdat jij te laat bent met je handtekeningen overhandigen
Dan zal ik maar snel mijn bankrek. nr. door gaan geven daarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Schijnen 16 miljoen euro te willen betalen.
denk het wel, Hofs is in de rust gewisseldquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:19 schreef daaaaan het volgende:
3-0 einstand?
Hij wilde hem als Panenka nemenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:01 schreef Lurtt het volgende:
Pierre mist een penalty (bron LN)
hoe was die Lensky?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij wilde hem als Panenka nemen.
Laatste 35 minuten was armoe troef.
Die heeft maar heel even gespeeld, maar was wel oke. Vlaar vond ik maar weer wankel, De Guzman was wel sterk, De Ceulaer ook wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |