Laten we het niet hopen, dat je ongelijk krijgtquote:Op maandag 31 juli 2006 19:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik denk dat ajax dit jaar kampioen wordt , en plek 2 en 3 voor psv en az en dan komt feyenoord , maar wie weet heb ik ongelijk.
Wie weet het inderdaad, En die heeft feyenoord gestemtquote:Op maandag 31 juli 2006 19:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik denk dat ajax dit jaar kampioen wordt , en plek 2 en 3 voor psv en az en dan komt feyenoord , maar wie weet heb ik ongelijk.
Ajax bovenaanquote:Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef Borkydude het volgende:
4x Feyenoord
Iemand heeft zeker een link in het kakkerlaktopic gezet
Och veel slechter als psv het in de champions leage doet zal AZ het niet doen dus mij maakt het niet uitquote:Op maandag 31 juli 2006 20:02 schreef DarkShine het volgende:
Geen AZ in ieder geval!
Net alsof PSV het zo slecht doet in de CL.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:11 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Och veel slechter als psv het in de champions leage doet zal AZ het niet doen dus mij maakt het niet uit
Iemand heeft niet goed opgelet tijdens de Nederlandse les...quote:Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef Borkydude het volgende:
4x Feyenoord
Iemand heeft zeker een link in het kakkerlaktopic gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |