Hij mag weg, zegt genoeg toch.quote:
Het is nog geen 31 augustus.quote:Maar niet genoeg.
quote:Idd
Tja, dat ben jij met je negatieve insteek.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:59 schreef daaaaan het volgende:
31 augustus is het te laat. Zou me niet verbazen als dit het was
Realistische insteek zou ik het eerder noemen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tja, dat ben jij met je negatieve insteek.
Voorin en achterin wel ja. Het middenveld is gewoon te zwak. Krijg je hetzelfde probleem als vorig jaar en word je weer 3e. Moet minstens 1 echt goede speler bijkomen, dan staat er idd een heel leuk elftal.quote:Zou het niet eens erg vinden als dit het was. Staat een goed elftal nu.
Geeft te snel op? Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Realistische insteek zou ik het eerder noemen.Feyenoord geeft te snel op. "Ach ja, die en die zijn onhaalbaar, dus we halen maar niets en doen het hiermee, misschien wordt het wat".
Aan die versterking wordt gewerkt op dit moment.quote:Voorin en achterin wel ja. Het middenveld is gewoon te zwak. Krijg je hetzelfde probleem als vorig jaar en word je weer 3e. Moet minstens 1 echt goede speler bijkomen, dan staat er idd een heel leuk elftal.
Krijg nooit het idee dat ze écht fanatiek achter een speler als Tymo of die Johnsson aanzitten, en zich een beetje arrogant opstellen. Er zijn grenzen, je moet niet gaan kruipen, maar als je spelers van dat kaliber binnen wilt halen, moet je sneller zijn en niet zo piepen en twijfelen. Ze zijn nu blijkbaar al 2 weken over die Oekrainer aan het onderhandelen en er gebeurd nog niets.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geeft te snel op? Hoe kom je daarbij?
Laat ze eens opschieten dan, dan weten we tenminste waar we aan toe zijn.quote:Aan die versterking wordt gewerkt op dit moment.
Je kan ook gelijk 15 miljoen bieden. Dat wordt vast geaccepteerd. Nee laat ze maar lekker onderhandelen, want zoveel geld is er nu ook weer niet. Dan liever een speler goedkoop op de kop tikken. En 7 miljoen, dan hoef je ook niet veel meer te verwachten hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:25 schreef daaaaan het volgende:
Krijg nooit het idee dat ze écht fanatiek achter een speler als Tymo of die Johnsson aanzitten, en zich een beetje arrogant opstellen. Er zijn grenzen, je moet niet gaan kruipen, maar als je spelers van dat kaliber binnen wilt halen, moet je sneller zijn en niet zo piepen en twijfelen. Ze zijn nu blijkbaar al 2 weken over die Oekrainer aan het onderhandelen en er gebeurd nog niets.
Als je ze mailt houden ze mssn rekening met je gemoedsrust.quote:Laat ze eens opschieten dan, dan weten we tenminste waar we aan toe zijn.
Bron: http://www.timesonline.co.uk/article/0,,27-2293742,00.htmlquote:In addition to the need for a holding midfield player such as Senna or Vieira, of no less pressing concern is the need for a new centre forward, with Dirk Kuyt, the Feyenoord captain, emerging as a contender to replace Van Nistelrooy. Fernando Torres, the young Spain forward, remains Ferguson’s first choice if he can find the £30 million-plus fee he would need to entice him from Atlético Madrid, but it has emerged that United have also made an indirect inquiry regarding the availability of Kuyt, who also interests Liverpool and Newcastle United, in the past 48 hours.
in dat geval zal ie alleen komen als Kuyt weggaat denk ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:14 schreef Cart_man het volgende:
Vandaag bericht verschenen dat hij 10 miljoen euro moet opbrengen. Waarheidsgehalte ben ik niet van op de hoogte...
Feijenoord moet dus never nooit niet 10 miljoen gaan betalen voor hem, rot op.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:57 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
in dat geval zal ie alleen komen als Kuyt weggaat denk ik
Gevalletje Kuyt. Ze gunnen hem wel een transfer maar willen hem ook graag behouden voor de club.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:03 schreef ruud_fr het volgende:
wil Shaktar ook echt van hem af of is het een gevalletje Kuyt?
in dat geval gaan ze niet onder die 10 mln zitten denk ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gevalletje Kuyt. Ze gunnen hem wel een transfer maar willen hem ook graag behouden voor de club.
is het wat?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag boek Feyenoord, Ons Verhaal 2005-06
ja, buiten springkussens e.d.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest... Is het geen kinderspectakelshow?
Open dag is meer voor de dagjesmensen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
precies..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Open dag is meer voor de dagjesmensen.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:33 schreef ruud_fr het volgende:
en de iets grotere kids gaan op vak S staan om hamas te roepen
heb hem binnenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:21 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
is het wat?
jammer dat het kleine boekje verdwijnt
Nee, der komt een helicopter waarin alle nieuw aangekochte toppers uit komen (vorig jaar waren dat jeugdspelers)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:41 schreef Kaap het volgende:
Tering, zat net FMB te lezen, ik wist niet dat wij het neefje van Davids hadden spelen.
Wij hebben niet zoveel versterkingen nodig als julliequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee, der komt een helicopter waarin alle nieuw aangekochte toppers uit komen (vorig jaar waren dat jeugdspelers)
![]()
ach, bij ons kan er gelukkig een helicopter naar binnenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee, der komt een helicopter waarin alle nieuw aangekochte toppers uit komen (vorig jaar waren dat jeugdspelers)
![]()
Klopt, jullie waren vorig jaar al ongelofelijk sterkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:47 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wij hebben niet zoveel versterkingen nodig als jullie![]()
10 x beter dan jullie, alleen de laatste week nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:48 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Klopt, jullie waren vorig jaar al ongelofelijk sterk![]()
Houd nu maar op, koekwaus. Je begint jezelf voor lul te zetten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:48 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Klopt, jullie waren vorig jaar al ongelofelijk sterk![]()
Dus wie is der nou slimmer?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:51 schreef daaaaan het volgende:
[..]
10 x beter dan jullie, alleen de laatste week niet
Begint?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is genoeg geweest nu, het begint trieste vormen aan te nemen.
Is die Daily Record een beetje betrouwbaar?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:00 schreef Luni het volgende:
Bron: Daily Record
quote:Volgens de coach heeft hij uitgebreid met Ymoschuk gesproken en wilde de Oekrainse middenvelder toch naar Groot-Brittanie en verkiest hij daraom Celtic boven Feyenoord
Ja ik ga er voor het eerst sinds jaren heen, mijn neefje zit dit jaar voor het eerst in de F van de jeugdopleiding en die worden ook voorgesteld aan het publiek, dus daar moet natuurlijk bij zijn!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaan er nog mensen naar de opendag?
we hebben niet zoveel internet hoolie'squote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:51 schreef Siemerink het volgende:
Toen ik hier mezelf een tijdje terug registreerde verbaasde mij het ten zeerste dat Feyenoord slechts derde in rang was.
Alsof het aantal topics iets zegt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:51 schreef Siemerink het volgende:
En eindelijk is dit topic groter dan het PSV topic. Toen ik hier mezelf een tijdje terug registreerde verbaasde mij het ten zeerste dat Feyenoord slechts derde in rang was.
Dit soort berichten zijn natuurlijk levensgevaarlijk.
Die hebben we wel. Zitten alleen in de andere topics, zoals het internethoolies (Doopyquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:57 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
we hebben niet zoveel internet hoolie's
Zijn jullie in ieder geval nog ergens groter inquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:51 schreef Siemerink het volgende:
En eindelijk is dit topic groter dan het PSV topic. Toen ik hier mezelf een tijdje terug registreerde verbaasde mij het ten zeerste dat Feyenoord slechts derde in rang was.
Jullie zijn een provincieclubje, wij niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zijn jullie in ieder geval nog ergens groter in
Het enige waarin jullie groter zijn, zijn de aantal behaalde landstitels. Voor de rest is Feyenoord op alle vlakken groter PyThjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zijn jullie in ieder geval nog ergens groter in
Hofs blijft scorenquote:Helmond Sport - Feyenoord
Via de eigen website informeerde Feyenoord de achterban dat de dinsdagmiddag en later de dinsdagochtend training kwamen te vervallen, maar niets was minder waar.
’s Ochtends is er gewoon een training geweest en in de middag speelt Feyenoord een oefenwedstrijd in plaats van die training.
Nadat ons bekend werd dat er een geheime oefenwedstrijd gespeeld zou worden werd navraag gedaan bij Feyenoord. In eerste instantie werd het ontkend dat er een wedstrijd zou zijn, maar toen ook nog informatie via andere kanalen binnenkwam werd er even opnieuw onderzoek naar gedaan. Feyenoord zou op het terrein van vv Smitshoek aantreden tegen Eerste divisie club Helmond Sport.
Wij zullen u zo goed mogelijk op de hoogte houden van deze wedstrijd. De tussenstand is 2-0 voor Feyenoord (aanvang 14.30 uur).
Opstelling Feyenoord:
Lodewijks, Greene, Vlaar, Bahia, Bosschaart, Lucius, Hofs, De Guzman, Vincken, Van Hooijdonk en Kolkka.
Doelpuntenmaker(s) Feyenoord:
Hofs (1' en 12').
Toeschouwers: 50
had dan morgen op de opendag tegen ze gespeeldquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:56 schreef daaaaan het volgende:
Waarom geheim? Gedoe met supporters van andere clubs ofzo?
Komt toch nooit op internet te staan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Link?
Das hier op een paar honder meter afstand, heb niks gezienquote:
je kan nog gaan kijken, 't is nu rustquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Das hier op een paar honder meter afstand, heb niks gezien.
En neem ff een verlengsnoer voor je webcam mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:09 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je kan nog gaan kijken, 't is nu rust
Ga er ff heen dan, en maak wat foto's ofzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Das hier op een paar honder meter afstand, heb niks gezien.
Hij zit hier al ff he. Ook raar dat ze Buffel niet kenden, terwijl ze daar toch samen meespelen bij Belgie. En Collen zelfs nog bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:26 schreef Tomasso het volgende:
Over die reportage van TV Rijnmond over de 4 belgen, nu viel pas echt op hoe "onbelgs" Collen praat. Amper accent te ontdekken bij hem, praat een "g" ook normaal uit enzo.
die zit in Liverpool, omdat jij te laat bent met je handtekeningen overhandigenquote:
die had Hofs moeten nemen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:01 schreef Lurtt het volgende:
Pierre mist een penalty (bron LN)
Schijnen 16 miljoen euro te willen betalen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:02 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die zit in Liverpool Manchester, omdat jij te laat bent met je handtekeningen overhandigen
Dan zal ik maar snel mijn bankrek. nr. door gaan geven daarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Schijnen 16 miljoen euro te willen betalen.
denk het wel, Hofs is in de rust gewisseldquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:19 schreef daaaaan het volgende:
3-0 einstand?
Hij wilde hem als Panenka nemenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:01 schreef Lurtt het volgende:
Pierre mist een penalty (bron LN)
hoe was die Lensky?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij wilde hem als Panenka nemen.
Laatste 35 minuten was armoe troef.
Die heeft maar heel even gespeeld, maar was wel oke. Vlaar vond ik maar weer wankel, De Guzman was wel sterk, De Ceulaer ook wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |