Maar daar komen toch bijna alleen dingen te staan die iedereen al weet...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, als we ons nou in dit topic beperken tot AD/Telegraaf/NOS/Feyenoord.nl. Overige berichtjes zijn toch vaak alleen maar sites die bezoekers zoeken.![]()
Sja, de rest weet niemand maar daar is 99% van verzonnen... Ik kan me geen enkele keer herinneren dat zo'n fansite er eerder bij zat dan die andere media.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:18 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Maar daar komen toch bijna alleen dingen te staan die iedereen al weet...
Daar zijn ze minder wanhopig, denk ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:18 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Idd. Bij andere clubs lijkt dat veel minder, dat is wel vreemd.
Minder prutsites over Ajax en PSV.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:23 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Daar zijn ze minder wanhopig, denk ik.
Het is inderdaad niet te geloven hoeveel nep-nieuws er altijd verschijnt over Feyenoord. En dan zetten ze er nog ONBEVESTIGD bij ookquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die site moet kappen. Waardeloos flutnieuws dat ze elke keer brengen. Zelfde site met dat gelul over Tomasson en Barreto...
Dat ook, maar Feyenoord heeft fans die veel dichter en fanatieker op hun club zitten. En idd, bij Ajax en PSV weten ze sowieso dat het wel goedkomt met hun club.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:23 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Daar zijn ze minder wanhopig, denk ik.
hoezo posten ze sowieso die troep als er zelf staat dat je het niet zo serieus moet nemen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:41 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet te geloven hoeveel nep-nieuws er altijd verschijnt over Feyenoord. En dan zetten ze er nog ONBEVESTIGD bij ook
Omdat het lezers trekt?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:01 schreef yvette1982 het volgende:
hoezo posten ze sowieso die troep als ze er zelf staat dat je het niet zo serieus moet nemen.
Aandacht.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:01 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
hoezo posten ze sowieso die troep als er zelf staat dat je het niet zo serieus moet nemen.
Als het wel waar was/is dan hebben hun de primeurquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:01 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
hoezo posten ze sowieso die troep als er zelf staat dat je het niet zo serieus moet nemen.
Van een post op Fey Netwerkquote:Valencia gaat nu haar ogen richten op Castelen
[Bron: FR1908-Online.nl]
UPDATE: 'Kalou eerst nog een jaar bij PSV'
'AZ EN FEYENOORD DICHTBIJ AKKOORD DE CLER'
Tomasson bereikt principe-akkoord met Feyenoord
'Kroatische Messi' naar Feyenoord
Als ik je quote mag het welquote:Op zondag 30 juli 2006 01:41 schreef Keltie het volgende:
TVP
Lachen was datquote:Op zondag 30 juli 2006 00:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Valencia gaat nu haar ogen richten op Castelen
De Nederlandse competitie is wel een stuk sterker dan de Schotse.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:55 schreef snabbi het volgende:
Weet hij wel dat het hier niet anders is dan![]()
Ik had het meer over: "In Schotland spelen er slechts drie of vier clubs om de titel". Dat is hier echt niet andersquote:Op zondag 30 juli 2006 13:58 schreef daaaaan het volgende:
De Nederlandse competitie is wel een stuk sterker dan de Schotse.
In Engeland toch ook niet ?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:38 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik had het meer over: "In Schotland spelen er slechts drie of vier clubs om de titel". Dat is hier echt niet anders
Ja oke, maar de rest heeft geen Lambers of Malkowskis in de goal.. En Snoyl zal nooit uitblinker worden in Engeland hequote:
quote:CANADEES LENSKY LOOPT STAGE BIJ FEYENOORD
Vanaf maandag zal de Canadees Jacob Lensky stage lopen bij Feyenoord één. De 17-jarige Lensky is afkomstig uit de jeugd van Celtic. ‘Lensky is een aanvallend ingestelde middenvelder die zowel links als rechts inzetbaar is’, aldus technisch manager Peter Bosz. ‘In principe krijgt hij een week de tijd om te laten zien wat hij kan.’ Jacob Lensky traint vanaf maandag mee met de selectie van Erwin Koeman.
hoopt?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:33 schreef daaaaan het volgende:
BvM denkt en hoopt dat Ajax kampioen wordt, omdat ie ze zo goed vond spelen![]()
Denken mag, ik denk het zelf ook, maar hopen?!quote:Op maandag 31 juli 2006 13:33 schreef daaaaan het volgende:
BvM denkt en hoopt dat Ajax kampioen wordt, omdat ie ze zo goed vond spelen![]()
Hij was heel positief over de aankopen en het spel en volgens hem zou Ajax de terechte kampioen zijnquote:
Dat is wat anders dan hopen dat ze kampioen wordenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:50 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hij was heel positief over de aankopen en het spel en volgens hem zou Ajax de terechte kampioen zijn
Hij hoopte dus dat ze kampioen werden omdat ze zo goed speelden volgens hemquote:Op maandag 31 juli 2006 13:52 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan hopen dat ze kampioen worden
Ik zou samen met Hart van Nederland komen en toen is het afgelast, vanmorgen stond er nog dat er wel trainen wasquote:Op maandag 31 juli 2006 14:31 schreef daaaaan het volgende:
AFGELAST????? Onder Koeman??? Dit is nog nooit gebeurd, wat is er voor iets vreselijks aan de hand??
hart van nederlandquote:Op maandag 31 juli 2006 14:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zou samen met Hart van Nederland komen en toen is het afgelast, vanmorgen stond er nog dat er wel trainen was
Komkommertijd heyquote:Op maandag 31 juli 2006 14:46 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
hart van nederlandkomop zeg, alleen maar vanwege je website?
![]()
Je bent goed bezig jijquote:Op maandag 31 juli 2006 14:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zou samen met Hart van Nederland komen en toen is het afgelast, vanmorgen stond er nog dat er wel trainen was
De hele Tymo-soap nog meegekregen?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo net terug van vakantie! Nog wat schokkends gebeurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |