HDR? die gitaar met lichtknopquote:
ja HDR inderdaadquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
HDR? die gitaar met lichtknopgaaf!
580? Wat is er gebeurd met 550?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:35 schreef pindapeller het volgende:
je foto is veel te groot, zou je em willen resizen naar 580 pixels breed en de link willen aanpassen? dank je
typfoutquote:
Dan wil ik tzt daar een voor/na foto van zienquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:45 schreef MotionMan0 het volgende:
edit: wc-figuurtjes heb k ook zelf gespoten, zat er nog aan te denken om aan de binnenkant van het glas een rode cirkel met een streep te spuiten die je dus alleen ziet als het licht aan is (dus er iemand op zit)
Is te zien, vind het eerlijk gezegd niet echt een geweldige foto ...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:56 schreef pindapeller het volgende:
[afbeelding]
paar dagen geleden gemaakt op vakantie.
met me telefoon (w800i)
prachtige foto!!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:39 schreef djowij het volgende:
[afbeelding]
Vakantie een paar weken terug.
Heb je die ook hi-res?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:39 schreef djowij het volgende:
[afbeelding]
Vakantie een paar weken terug.
Thnx!quote:
nicequote:
Dat is al een stuk beter dan die van de meetquote:
Jazeker hierquote:
Geweldig.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:03 schreef KristianT het volgende:
[afbeelding]
Van de week in Zweden gemaakt, vlakbij het plaatsje Nor.
Zo van de camera, niet bewerkt.
Thx man.quote:
Wat heeft hij dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:56 schreef Schanulleke het volgende:
De meeste mensen zullen waarschijnlijk vinden dat deze foto mislukt is, maar ik vind hem zeker wel wat hebben.
[afbeelding]
Ik denk dat het de beweging is, de dynamiek.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan?
niet om te zeuren hoor, maar ik zie het zo vaak staan... Kun je het eens beschrijven?
Ik vind 'm ook mooi Schanullekequote:Op maandag 31 juli 2006 12:56 schreef Schanulleke het volgende:
De meeste mensen zullen waarschijnlijk vinden dat deze foto mislukt is, maar ik vind hem zeker wel wat hebben.
[afbeelding]
Zn snavel is ook n beetje kapotquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef _Fonz het volgende:
Klopt. Ik weet niet wat die wrede Spanjaarden deze vogel hebben aangedaan(foto gemaakt in Maro (55 km ten oosten van Malaga)). Ennuh 550? Wat bedoel je daarmee?
Liefquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:27 schreef Schanulleke het volgende:
Een variatie op een bekend thema
[afbeelding]
En ja, ik had mijn nagels moeten schoonmaken![]()
Geen, Imageshack en Fok! gaan niet goed samen. Imageshack heeft direct linken naar Fok! verboden, omdat het hun (waarschijnlijk) veel te veel bandbreedte kost.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:13 schreef Nieuwskijker het volgende:
1e foto gemaakt op strand bij Makkum, met Sony Cybershot in 6 Megapixelformaat.
http://img310.imageshack.us/my.php?image=dsc00023rq5.jpg
(Wil ook graag dat de foto hier staat maar het lukt niet, welke optie van Imageshack moet ik nemen?)
OP lezenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:41 schreef ableton het volgende:
hmpfokey dacht dat dit gewoon weer een soort vervolg was op ik heb vandaag een mooie foto gemaakt deel 100. ga nu kiezen
donequote:
Je bent er alquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:43 schreef ableton het volgende:
[..]
donekomen er geen "ik heb vandaag een mooie foto gemaäkt" topics?
Die maak je zelf, en dan zet je er [Showcase] of [Testcase] voorquote:
Dat vind ik juist iets extra's geven!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:39 schreef snakelady het volgende:
Alleen jammer van de ring maar die wilde ze graag zelf omhouden.
[afbeelding]
Daar ben ik alleen maar blij meequote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat vind ik juist iets extra's geven!![]()
leuke foto, op zich wel erg krap onderaan, maar toch blijft mijn oog kijken ernaar, want het wordt er wel naartoe getrokkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:23 schreef Elefes het volgende:
Iets eerder deze week, maar vandaag bewerkt:
[afbeelding]
Ik heb 'm expres krap gedaan onderin, omdat het meer om de lucht gaat (en ik die mooier vind dan de gebouwen). Wel geprobeerd nog een beetje acceptabele onderkant te krijgen...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:14 schreef sgoldie het volgende:
[..]
leuke foto, op zich wel erg krap onderaan, maar toch blijft mijn oog kijken ernaar, want het wordt er wel naartoe getrokken
De zee loopt leeg!quote:
Hey een zelfportret. Leuk!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:36 schreef Gaoxing het volgende:
*diepe zucht* M'n eerste post-met-foto op FOT
[afbeelding]
WESTERPARK!!!!quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:29 schreef Shark.Bait het volgende:
Wat is de Bedoeling?
Als je een mooie foto vandaag (of recentelijk) gemaakt hebt waar je gewoon trots op bent en die je aan anderen wilt laten zien kan dat in dit topic
Het is de bedoeling dat je hier maar 1 foto per post neerzet, optioneel met wat info.
En ook maar 1 keer per dag posten.
Eén foto, doe aan zelfkritiek!
Heb je er meerdere, schroom dan niet om een showcase te openen!
Deel van de bedoeling van dit topic is ook dat je als fotograaf zelf kritisch leert kiezen welke foto je de mooiste vind van de dag (of week oid). Daar ga je nu aan voorbij. Welke vind jij de mooiste van de drie?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:23 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[afbeelding]
edit Shark.Bait: ff aangepast
Zelfkritiek zou ook kunnen betekenen dat je kritisch naar je foto's kijkt en de beste hier plaatstquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:01 schreef ableton het volgende:
water + zon + bomen = geil
zelfkritiek? moet ik een foto laten zien waar ik trots op ben en dan er zelf kritiek opgeven![]()
vooruit, had de witte stukken uit het water kunnen slopen, misschien USM toe moeten passen, en er een warme kleurlaag overheen moeten asfalteren, maar dat doe ik niet want zo zag het eruit dus zo wil ik de foto![]()
[afbeelding]
Nee, je moet zodanig kritisch op jezelf zijn dat je maar 1(einz one één) foto post die JIJ mooi vind. Sommige mensen kunnen/willen niet kiezen en flikkeren hun hele hebben en houwen neer. In dat geval mogen ze van mij een showcase openen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:01 schreef ableton het volgende:
zelfkritiek? moet ik een foto laten zien waar ik trots op ben en dan er zelf kritiek opgeven![]()
dankuquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:32 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Die laatste foto vind ik persoonlijk wat minder. Die witte vlokken, wat is dat?
Minolta die foto van jouw is heel mooi![]()
Laptop loopt steeds vast als ik foto's wil draaien.... En ik heb hier verder geen bewerk programma's op zitten, die zitten op de gewone pc...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:40 schreef WurM het volgende:
Als je m draait, is-ie mooier denk ik... Dan is-ie ook niet meer te groot
Mooi Marjoquote:
Sigma 70-300 F4-5.6 APOquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:41 schreef Elefes het volgende:
[..]
Mooi Marjo! Wat voor lens heb je gebruikt?
Die is errug gaafquote:
Leuk portretjequote:
Mjah.. kon 'm zo gauw niet ff wegjagenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk portretjeJammer van die kale knakker erachter
![]()
Wow... camera type en foto specs graagquote:
Joh, iedereen is welkom en in dit subforum zijn mensen nog vrij serieus. (Als je maar oppast in ONZquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:24 schreef HighwayStar het volgende:
=Knip=
[[url=http://img521.imageshack.us/img521/5882/img9815resizedsb2.th.jpg]afbeelding][/URL]
Castlefest in Lisse?quote:
Moment erg goed gevangen, wat ik jammer vind is de achtergrond.. Als die onscherper was geweest had ik de foto (nog) mooier gevonden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:24 schreef HighwayStar het volgende:
De eerste foto die ik hier post.
Ik ben meer een forumlezer,vandaar de weinige posts van mij.
Ik heb al eens gereageerd in een topic waarbij (amateur)fotografen en modellen elkaar ontmoeten.
Mijn werkwijze is dat ik gewoon bekenden of onbekenden aanspreek,of verzoeken krijg via m'n website.
Op een forum stel ik mij liever wat terughoudend op,aangezien (denk ik) er over het algemeen meer jongeren op dit forum zitten,en ik niet de reputatie wil krijgen van "ouwe viespeuk" die even meeloopt met een fotomeeting,ben zelf 43,vader van een dochter van 14 en een zoon van 16.
Als buschauffeur op de lijndienst ben ik gewend om met jonge mensen om te gaan,wat ik ook met veel plezier doe.
Maar nu ff on-topic,gisteren met Ilse(29) naar het strand bij slot Loevestein geweest,ik heb eens zo'n foto gezien waarbij en vrouw met haar lange haren zo'n mooie waterboog produceerde,en dat wilde ik ook eens fotografisch vastleggen,we hebben de actie zo'n 6 a 7 keer gedaan met dit als resultaat>
[afbeelding]
Dat van die onscherpe achtergrond ben ik met je eens,heb ik ook geprobeerd,maar dan moest ik het diafragma verder openzetten(lager f-getal),wat tot gevolg heeft dat je dan weer een snellere sluitertijd moet gebruiken,en dan mis je de beweging in het beeld.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:29 schreef Elefes het volgende:
[..]
Castlefest in Lisse?Leuk portret!
[..]
Moment erg goed gevangen, wat ik jammer vind is de achtergrond.. Als die onscherper was geweest had ik de foto (nog) mooier gevonden.
Oh enne, er zitten hier zeker niet alleen jonge mensen hoorZelfs vrij weinig onder de 20 gok ik...
LOL, goed gezienquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:28 schreef wonderer het volgende:
[afbeelding]
Niet mijn mooiste foto van gisteren, maar wel de leukste
Maak je niet druk: ik ben bijna 40, en vader van twee kinderen. Verschillende andere fotografen zijn ongeveer even oud, ook met kinderen. De gemiddelde leeftijd ligt hier rond de 30 denk ik zo ongeveer. Er lopen op de rest van Fok nog meer dan genoeg 30ers en 40ers, ze zitten zelfs in de crew.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:24 schreef HighwayStar het volgende:
De eerste foto die ik hier post.
Ik ben meer een forumlezer,vandaar de weinige posts van mij.
Ik heb al eens gereageerd in een topic waarbij (amateur)fotografen en modellen elkaar ontmoeten.
Mijn werkwijze is dat ik gewoon bekenden of onbekenden aanspreek,of verzoeken krijg via m'n website.
Op een forum stel ik mij liever wat terughoudend op,aangezien (denk ik) er over het algemeen meer jongeren op dit forum zitten,en ik niet de reputatie wil krijgen van "ouwe viespeuk" die even meeloopt met een fotomeeting,ben zelf 43,vader van een dochter van 14 en een zoon van 16.
Als buschauffeur op de lijndienst ben ik gewend om met jonge mensen om te gaan,wat ik ook met veel plezier doe.
Leuke foto. Nu ik deze zie begrijp ik plots waarom het bij mij steeds net niet smoelt: ik schiet letterlijk van opzij, en jij ietsje schuin van voren. Volgende keer moet ik daar dus even op letten.quote:Maar nu ff on-topic,gisteren met Ilse(29) naar het strand bij slot Loevestein geweest,ik heb eens zo'n foto gezien waarbij en vrouw met haar lange haren zo'n mooie waterboog produceerde,en dat wilde ik ook eens fotografisch vastleggen,we hebben de actie zo'n 6 a 7 keer gedaan met dit als resultaat>
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:25 schreef WurM het volgende:
[..]
"THIS IMAGE OR VIDEO HAS BEEN MOVED OR DELETED"
ofzo iets...
Nee hij is er weer!!
ik ben 20 btw
ik vind het een hele leuke. lekkere kleurtjes.. trekt de hele foto bij elkaar...quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:33 schreef Yeahinho het volgende:
Niet zo'n heel erg fantastisch-super-mooie foto, maar aangezien ik pas zojuist heb ontdekt hoe ik de sluitertijd kan bepalen, vind ik het wel een aardig plaatje.
[afbeelding]
Echt supernetjes Elefesquote:
Leuk gedaan, al die lampjes!quote:
Leuke plaat, je proeft de gezellige sfeer.quote:
Ik vond die vorige beter, deze lijkt niet scherp.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:06 schreef minolta het volgende:
[[url=http://xs104.xs.to/xs104/06321/frppp.JPG]afbeelding][/url]
ik vond deze foto wel mooi
Je hebt gelijk! Dat zal het inderdaad zijn, volgende keer toch nog eens proberen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:38 schreef RonaldV het volgende:
Leuke foto. Nu ik deze zie begrijp ik plots waarom het bij mij steeds net niet smoelt: ik schiet letterlijk van opzij, en jij ietsje schuin van voren. Volgende keer moet ik daar dus even op letten.
Nee, die heb ik nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt supernetjes ElefesMet de 70-300 gemaakt vermoed ik
Ik hou het ook allemaal niet bij johquote:
Die 70-300 is ideaal om van wat afstand dit soort foto's te makenquote:Dit is met mijn 18-125 van Sigma, absoluut geen lens met macromogelijkheden (maximale vergroting 1:4,5 ofzo) maar gelukkig maakt ie naar mijn mening erg lekker scherpe foto's, en dus kan ik vrij krap bijsnijden, met dit dus als resultaat
.
Ik zit wel te denken over de 70-300.. Of een "echte" macrolens, maar ik ben er nog niet uit.
Het is zo leuk om te doen vind ik, macro.. Alleen die Canon 100mm is vrij prijzig (voor een student)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hou het ook allemaal niet bij joh
[..]
Die 70-300 is ideaal om van wat afstand dit soort foto's te makenMet een echte macrolens moet je toch lekker dicht op je onderwerp gaan zitten
niet dat het geen leuk speelgoed is hoor
![]()
Ondanks de edit is het een érg mooie foto! Waar zit de sprinkhaan op eigenlijk, de achterkant van een bestekmes oid?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:22 schreef vogelspin het volgende:
[afbeelding]
Edit RonaldV: Hoi Vogelspin! Ik heb je foto even omgezet in een linkje omdat hij buiten de afmetingen voor foto's in FOT valt (zie de FOT FAQ). Zodra je de foto hebt angepast aan het maximale formaat (580 pixels breed) kun je deze post weer aanpassen naar een foto
Mooi hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:10 schreef vogelspin het volgende:
yeps, kwam thuis en zag het kleine lieve beestje in m'n wasbak op de achterkant van een mes zitten
het randje doe ik door de foto op 570 te zetten, dan het canvas te vergroten naar 572 met wit, dan naar 576 met zwart en 580 met wit.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:17 schreef Nieuwskijker het volgende:
Ik vind het wel mooi met dat extra kleine randje eromheen en de naam erin, hoe doen jullie dat? heb sinds kort Photoshop en Paint Shop Pro (beide Engels)
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
het randje doe ik door de foto op 570 te zetten, dan het canvas te vergroten naar 572 met wit, dan naar 576 met zwart en 580 met wit.
Dit lukt wel
vervolgens een laag over de foto heenplaatsen waar je de naam inplaats.
Maar hoe gaat dit?![]()
Ik gebruik microsoft picture it, dan kan je ze gewoon selecteren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:17 schreef Nieuwskijker het volgende:
Ik vind het wel mooi met dat extra kleine randje eromheen en de naam erin, hoe doen jullie dat? heb sinds kort Photoshop en Paint Shop Pro (beide Engels)
Ik haat het om precies onderaan de vorige pagina te posten, dus bij dezen, ik quoot 'm lekkerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je gaat azijnpissen issie van gisteren.
Maar ik vind deze heel geslaagd, vrijwel niets aan gesoept.
in photoshop via de tool waar de T op staat, klik op de plaats waar je wilt typen en dan word alles verder voor je geregeldquote:
jammer dat de schaduw net op zijn koppie zit, maar t is verdomd lastig die kleine krengetjesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:52 schreef Spookje81 het volgende:
[afbeelding]
Genomen in de Apenheul. Commentaar is welkom
Of je gebruikt bordermakerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:20 schreef Ynske het volgende:
het randje doe ik door de foto op 570 te zetten, dan het canvas te vergroten naar 572 met wit, dan naar 576 met zwart en 580 met wit.
vervolgens een laag over de foto heenplaatsen waar je de naam inplaats.
mag ik vragen wat je zo bijzonder of mooi aan deze foto vind?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:19 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Alleen de kleuren zijn een tikje saai, maar met bewerken word het er niet mooier op.
Mooie foto's en een mooie damequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:08 schreef elmarz het volgende:
Hey all,
I'm back
Ben verhuisd, meteen internet aangevraagd en ben online
Hier meteen wat foto's van vanmiddag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
grtz,
el Marz
http://www.fotoparade.nl
quote:Het is de bedoeling dat je hier maar 1 foto per post neerzet, optioneel met wat info.
oeps sorry mijn fout. wil je dat ik er 2 weg haal?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:33 schreef Phoenixx het volgende:
Welkom terug elmarz. !!
Mooie foto's ook !!
Maar...
Uit de OP:
[..]
Of open een showcase, want ze zijn erg fijn en tof.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:35 schreef elmarz het volgende:
[..]
oeps sorry mijn fout. wil je dat ik er 2 weg haal?
Dat zou heel vriendelijk zijn, ja.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:35 schreef elmarz het volgende:
[..]
oeps sorry mijn fout. wil je dat ik er 2 weg haal?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:54 schreef lostminds het volgende:
valt zeker wel op dat deze niet vandaag gemaakt is?![]()
[afbeelding]
done! en sorry...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:39 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Dat zou heel vriendelijk zijn, ja.
toch vind ik die foto die je als derde geplaatst had mooierquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:08 schreef elmarz het volgende:
Hey all,
I'm back
[afbeelding]
grtz,
el Marz
edit: 2 foto's verwijderd ivm de policy.
FOTwedstrijd > schaduwquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
toch vind ik die foto die je als derde geplaatst had mooierMooi gebruik gemaakt van de schaduw
quote:
Dat gephotoshop maakt em heel tofquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:04 schreef Avalanche het volgende:
Niet echt vandaag, maar ... wel vandaag bewerkt
beetje uitgeknipt, zwart wit en vlinder in kleur gehouden, sharpen + kadertje!
Graag feedback!
[afbeelding]
Kadertje vind ik net een beetje jammer. Als je daar een wit randje tussen had gezet (van 1 pixel), dan was de foto er net wat meer uit gesprongen. De bewerking vind ik wel leuk gedaanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:04 schreef Avalanche het volgende:
Graag feedback!
[afbeelding]
doet me aan een rouwkaart denken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:04 schreef Avalanche het volgende:
Graag feedback!
[afbeelding]
Ik zou die donkere wolk aan de bovenkant er ff afknippen, stoort behoorlijk!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:51 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
Dr kwamen me toch een partij vage wolken voorbij gister:
[afbeelding]
http://www.digital-d.nl/Private/GoT/Misc/wolkengroot.jpg
Bekijk et vooral ff fullsize, tis net een schilderij
wow prachtige fotoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:08 schreef elmarz het volgende:
Hey all,
I'm back
[afbeelding]
grtz,
el Marz
edit: 2 foto's verwijderd ivm de policy.
Nog steeds 20 pixels te grootquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:51 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
Dr kwamen me toch een partij vage wolken voorbij gister:
[afbeelding]
http://www.digital-d.nl/Private/GoT/Misc/wolkengroot.jpg
Bekijk et vooral ff fullsize, tis net een schilderij
Niet, lees de faq 580 mag Niet goed gekeken, hij is idd 600 breed maar dat is wel mierenneuken hoorquote:
policy is policy toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niet, lees de faq 580 mag Niet goed gekeken, hij is idd 600 breed maar dat is wel mierenneuken hoor
Zie editquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:25 schreef WurM het volgende:
[..]
weet ik, is 600 breed... hier iig wel
quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:42 schreef Zombine het volgende:
Niet echt vandaag, maar jah.
Alleen bijgesneden en kader toegevoegd, verder niets.
EDIT: mooie foto stil![]()
[afbeelding]
&
[afbeelding]
Ik zou voor de eerste gaan, die vind ik mooier dan die van de prullenbakquote:Het is de bedoeling dat je hier maar 1 foto per post neerzet, optioneel met wat info.
Thanks, had de OP niet gelezenquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:07 schreef KjoeLjan het volgende:
[..]
[..]
Ik zou voor de eerste gaan, die vind ik mooier dan die van de prullenbak
Heerlijke foto, van dat varkenquote:
Zei het toekomstige FOT-modjequote:Op zondag 13 augustus 2006 21:58 schreef prupke het volgende:
snopprinses 1 foto als het kan
3 is te veel
Nee ik als mod is geen succesquote:
Doet me denken aan zo een zombie die tegen een raam dom staat te doenquote:
Ik vind m errug gaaf! maar ben zowieso wel onder de indruk van de foto's die ik af en toe hier van je tegenkom...quote:
Het had een mooiere foto geweest als je de foto vanaf de stoep had gemaaktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:17 schreef WurM het volgende:
Aan het eind van de middag kwam er hier een enorme hoosbui uit de wolken zetten, inclusief hagel, onweer en putten die het water niet meer aankonden. Dit bracht mooie taferelen voort, waarvan ik er één best geslaagd vind. Ik heb de foto alleen enorm gecropt, omdat het kozijn er op stond
[afbeelding]
Het regende nog, wilde mn cam niet nat laten wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:29 schreef Zombine het volgende:
[..]
Het had een mooiere foto geweest als je de foto vanaf de stoep had gemaakten een snelle sluitertijd zodat je de druppels mooi in de lucht ziet zweven.
ziet er goed uit hoor, je mag ook trots zijn op het resultaat!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:37 schreef melonovy het volgende:
Ik vond dit zo sprookjesachtig, ik was helemaal trots op het resultaat![]()
[afbeelding]
Mooi hoor!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:38 schreef MacroTough het volgende:
Vorige week geschoten, vandaag 'ontwikkeld'.
[afbeelding]
Mooie dame!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:10 schreef cyberrobin het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk weer mooi weer!
Alleen jammer dat d'r voet er niet helemaal op staat
[pssst]haal effe subtiel die lichte vlek van haar rechterborst af[/pssst] dat lijdt afquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:10 schreef cyberrobin het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk weer mooi weer!
Alleen jammer dat d'r voet er niet helemaal op staat
Die is weg nu volgensmijquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
[pssst]haal effe subtiel die lichte vlek van haar rechterborst af[/pssst] dat lijdt afDie ronde lensflare aan de linkerzijde op haar borst dus niet het zonlicht.
![]()
Netjes...quote:
Hoe doe je dat? Kleine diafragmanummer of is er nog een ander truukje?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:38 schreef MacroTough het volgende:
Vorige week geschoten, vandaag 'ontwikkeld'.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:10 schreef elmarz het volgende:
en eentje van vandaag:
[afbeelding]
grtz,
el Marz.
Zoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:10 schreef elmarz het volgende:
en eentje van vandaag:
[afbeelding]
grtz,
el Marz.
Ik zag de foto en kon maar 1 gedachte voortbrengen:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:10 schreef elmarz het volgende:
en eentje van vandaag:
[afbeelding]
grtz,
el Marz.
Ik vind jouw foto's erg tofquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:10 schreef elmarz het volgende:
en eentje van vandaag:
[afbeelding]
grtz,
el Marz.
Hoe kom je toch steeds aan die mooie meidenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:10 schreef elmarz het volgende:
en eentje van vandaag:
[afbeelding]
grtz,
el Marz.
Mooie foto's, ook op je site.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:10 schreef elmarz het volgende:
en eentje van vandaag:
[afbeelding]
grtz,
el Marz.
Hoi,quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hoe kom je toch steeds aan die mooie meidenen heb je een flits set die je overal mee naartoe sleept? Je belichting klopt op veel foto's zo mooi...
Ik heb de zelfde configuratie als jouw Elmarz, minus de leuke meiskesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:38 schreef elmarz het volgende:
[..]
Hoi,
Dankje!
Nope geen flitsset. Overall doe ik alles met m'n Canon 300D (Digital Rebel) en de 50 mm 1.8. Verder heb ik een cheap ass Metz flitsertje (Mecablitz 44 AF-4C) die ik eigenlijk altijd gebruik.
Hoe ik aan die mooie meiden kom? Tja! hahaha
Grtz,
Marcel.
Ik vraag ze af en toe op straat of in het café haha... mag ik eens foto's van je maken? en dan kijken ze op de site en dan is het meestal wel OKquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb de zelfde configuratie als jouw Elmarz, minus de leuke meiskesToe vertel toe
![]()
Als je de foto:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:25 schreef Kw4Kje het volgende:
Laatst in Scheveningen gemaakt.![]()
[afbeelding]
Misschien moet ik eens wat brutaler worden danquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:02 schreef elmarz het volgende:
[..]
Ik vraag ze af en toe op straat of in het café haha... mag ik eens foto's van je maken? en dan kijken ze op de site en dan is het meestal wel OK
Maar goed, ik dwaal offtopic he? Ik moet zo wat concertfoto's gaan maken en zal vanaaf nog wel wat posten hier....
Groetjes,
Marcel.
De zee loopt leeg (horizon scheef) en je foto is veeeeeeeeeeel te groot. Max. 580 pixels mag op Fok, dus ff resizen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:54 schreef kroatiehrvatska het volgende:
Mijn mooie foto van vandaag:
[afbeelding]
toffe foto hoor, alleen jammer dat het licht niet een beetje op zijn gezicht valt...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:53 schreef elmarz het volgende:
Nou vooruit omdat ik het beloofd heb
Ben er zelf niet heel erg tevreden over maar is wel m'n mooiste foto van vandaag
[afbeelding]
Groetjes,
el Marz.
^_^ ik had ook een versie met rood gras en een groene lucht...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:34 schreef umberrella het volgende:
Wurm wat een komische avatar heb je ^_^
ot:
[afbeelding]
Idd mooie foto! En origneelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:24 schreef The_Frog het volgende:
Heb vandaag 1 foto gemaakt. Dus ook de mooiste.....
[afbeelding]
Vind dat overbelichte wel wat hebben. Ook mooi dat je het licht door de tomaten heen kan zien.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:28 schreef Esto het volgende:
[..]
Idd mooie foto! En origneel.
Alleen jammer dat sommige plekjes wat overbelicht zijn...
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:44 schreef martijn877 het volgende:
deze vond ik wel goed geluktgebruikte camera is de canon a610
[afbeelding]
50mm 1.8quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:39 schreef sgoldie het volgende:
[..]
toffe foto hoor, alleen jammer dat het licht niet een beetje op zijn gezicht valt...
wat voor lens heb je hiervoor gebruikt?
Klopt dat het iets overbelicht is. Maar ik wilde graag dat het kleine tomaatje zoveel mogelijk doorschijnend bleef. Dus het is een compromis. Misschien dat er in PS nog iets te doen is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:28 schreef Esto het volgende:
[..]
Idd mooie foto! En origneel.
Alleen jammer dat sommige plekjes wat overbelicht zijn...
Dat laatste vond ik ook heel aardig. Ik heb de tomaatjes op een glasplaat gelegd met daaronder een donker kartonnetje. Je krijgt dan dit effect.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:44 schreef Zombine het volgende:
[..]
Vind dat overbelichte wel wat hebben. Ook mooi dat je het licht door de tomaten heen kan zien.
En het lijkt alsof de tomaten zweven.
Echt heel sprookjesachtigquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:48 schreef elmarz het volgende:
et voila, de laatste dag van mijn vakantie en mijn mooiste foto van vandaag:
[afbeelding]
ehmm... wat zitten ze mooi stil!quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:18 schreef snakelady het volgende:
2 vogeltjes op het dak.
[afbeelding]
En, is het wat?
Hoe komt dat karretje daarquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/890851/6/50#41048684]dinsdag 22 augustus 2006 00:57
commentaar?:)
dude ik zit al een dikke 2 minuten na te denken wat je hier mee wil zeggen?quote:
Och, niet persé een boodschap. Maar spuiten, een citroen, een verbrande lepel en een lege fles bijelkaar op een zondagmiddag. Stille getuigen van een feestje gisteravond? Lijkt me duidelijk dat de uitkeringen weer gestort zijn in Amsterdamquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:44 schreef elmarz het volgende:
[..]
dude ik zit al een dikke 2 minuten na te denken wat je hier mee wil zeggen?
ok, spuit en lepel (+ de titel 'feestje?') begrijp ik... maar waarom in een citroen op een hek?
Ik neem aan dat deze foto een boodschap moet geven maar óf ik ben te dom óf het is te onduidelijk?
Is er niet zo'n drankje, waarbij je iets moet doen met zout en citroen ofzo?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:44 schreef elmarz het volgende:
[..]
dude ik zit al een dikke 2 minuten na te denken wat je hier mee wil zeggen?
ok, spuit en lepel (+ de titel 'feestje?') begrijp ik... maar waarom in een citroen op een hek?
Ik neem aan dat deze foto een boodschap moet geven maar óf ik ben te dom óf het is te onduidelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |