Ik denk dat het de beweging is, de dynamiek.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan?
niet om te zeuren hoor, maar ik zie het zo vaak staan... Kun je het eens beschrijven?
Ik vind 'm ook mooi Schanullekequote:Op maandag 31 juli 2006 12:56 schreef Schanulleke het volgende:
De meeste mensen zullen waarschijnlijk vinden dat deze foto mislukt is, maar ik vind hem zeker wel wat hebben.
[afbeelding]
Zn snavel is ook n beetje kapotquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef _Fonz het volgende:
Klopt. Ik weet niet wat die wrede Spanjaarden deze vogel hebben aangedaan(foto gemaakt in Maro (55 km ten oosten van Malaga)). Ennuh 550? Wat bedoel je daarmee?
Liefquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:27 schreef Schanulleke het volgende:
Een variatie op een bekend thema
[afbeelding]
En ja, ik had mijn nagels moeten schoonmaken![]()
Geen, Imageshack en Fok! gaan niet goed samen. Imageshack heeft direct linken naar Fok! verboden, omdat het hun (waarschijnlijk) veel te veel bandbreedte kost.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:13 schreef Nieuwskijker het volgende:
1e foto gemaakt op strand bij Makkum, met Sony Cybershot in 6 Megapixelformaat.
http://img310.imageshack.us/my.php?image=dsc00023rq5.jpg
(Wil ook graag dat de foto hier staat maar het lukt niet, welke optie van Imageshack moet ik nemen?)
OP lezenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:41 schreef ableton het volgende:
hmpfokey dacht dat dit gewoon weer een soort vervolg was op ik heb vandaag een mooie foto gemaakt deel 100. ga nu kiezen
donequote:
Je bent er alquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:43 schreef ableton het volgende:
[..]
donekomen er geen "ik heb vandaag een mooie foto gemaäkt" topics?
Die maak je zelf, en dan zet je er [Showcase] of [Testcase] voorquote:
Dat vind ik juist iets extra's geven!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:39 schreef snakelady het volgende:
Alleen jammer van de ring maar die wilde ze graag zelf omhouden.
[afbeelding]
Daar ben ik alleen maar blij meequote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat vind ik juist iets extra's geven!![]()
leuke foto, op zich wel erg krap onderaan, maar toch blijft mijn oog kijken ernaar, want het wordt er wel naartoe getrokkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:23 schreef Elefes het volgende:
Iets eerder deze week, maar vandaag bewerkt:
[afbeelding]
Ik heb 'm expres krap gedaan onderin, omdat het meer om de lucht gaat (en ik die mooier vind dan de gebouwen). Wel geprobeerd nog een beetje acceptabele onderkant te krijgen...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:14 schreef sgoldie het volgende:
[..]
leuke foto, op zich wel erg krap onderaan, maar toch blijft mijn oog kijken ernaar, want het wordt er wel naartoe getrokken
De zee loopt leeg!quote:
Hey een zelfportret. Leuk!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:36 schreef Gaoxing het volgende:
*diepe zucht* M'n eerste post-met-foto op FOT
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |