leuke foto, op zich wel erg krap onderaan, maar toch blijft mijn oog kijken ernaar, want het wordt er wel naartoe getrokkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:23 schreef Elefes het volgende:
Iets eerder deze week, maar vandaag bewerkt:
[afbeelding]
Ik heb 'm expres krap gedaan onderin, omdat het meer om de lucht gaat (en ik die mooier vind dan de gebouwen). Wel geprobeerd nog een beetje acceptabele onderkant te krijgen...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:14 schreef sgoldie het volgende:
[..]
leuke foto, op zich wel erg krap onderaan, maar toch blijft mijn oog kijken ernaar, want het wordt er wel naartoe getrokken
De zee loopt leeg!quote:
Hey een zelfportret. Leuk!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:36 schreef Gaoxing het volgende:
*diepe zucht* M'n eerste post-met-foto op FOT
[afbeelding]
WESTERPARK!!!!quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:29 schreef Shark.Bait het volgende:
Wat is de Bedoeling?
Als je een mooie foto vandaag (of recentelijk) gemaakt hebt waar je gewoon trots op bent en die je aan anderen wilt laten zien kan dat in dit topic
Het is de bedoeling dat je hier maar 1 foto per post neerzet, optioneel met wat info.
En ook maar 1 keer per dag posten.
Eén foto, doe aan zelfkritiek!
Heb je er meerdere, schroom dan niet om een showcase te openen!
Deel van de bedoeling van dit topic is ook dat je als fotograaf zelf kritisch leert kiezen welke foto je de mooiste vind van de dag (of week oid). Daar ga je nu aan voorbij. Welke vind jij de mooiste van de drie?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:23 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[afbeelding]
edit Shark.Bait: ff aangepast
Zelfkritiek zou ook kunnen betekenen dat je kritisch naar je foto's kijkt en de beste hier plaatstquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:01 schreef ableton het volgende:
water + zon + bomen = geil
zelfkritiek? moet ik een foto laten zien waar ik trots op ben en dan er zelf kritiek opgeven![]()
vooruit, had de witte stukken uit het water kunnen slopen, misschien USM toe moeten passen, en er een warme kleurlaag overheen moeten asfalteren, maar dat doe ik niet want zo zag het eruit dus zo wil ik de foto![]()
[afbeelding]
Nee, je moet zodanig kritisch op jezelf zijn dat je maar 1(einz one één) foto post die JIJ mooi vind. Sommige mensen kunnen/willen niet kiezen en flikkeren hun hele hebben en houwen neer. In dat geval mogen ze van mij een showcase openen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:01 schreef ableton het volgende:
zelfkritiek? moet ik een foto laten zien waar ik trots op ben en dan er zelf kritiek opgeven![]()
dankuquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:32 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Die laatste foto vind ik persoonlijk wat minder. Die witte vlokken, wat is dat?
Minolta die foto van jouw is heel mooi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |