quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:25 schreef WurM het volgende:
[..]
"THIS IMAGE OR VIDEO HAS BEEN MOVED OR DELETED"
ofzo iets...
Nee hij is er weer!!
ik ben 20 btw
ik vind het een hele leuke. lekkere kleurtjes.. trekt de hele foto bij elkaar...quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:33 schreef Yeahinho het volgende:
Niet zo'n heel erg fantastisch-super-mooie foto, maar aangezien ik pas zojuist heb ontdekt hoe ik de sluitertijd kan bepalen, vind ik het wel een aardig plaatje.
[afbeelding]
Echt supernetjes Elefesquote:
Leuk gedaan, al die lampjes!quote:
Leuke plaat, je proeft de gezellige sfeer.quote:
Ik vond die vorige beter, deze lijkt niet scherp.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:06 schreef minolta het volgende:
[[url=http://xs104.xs.to/xs104/06321/frppp.JPG]afbeelding][/url]
ik vond deze foto wel mooi
Je hebt gelijk! Dat zal het inderdaad zijn, volgende keer toch nog eens proberen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:38 schreef RonaldV het volgende:
Leuke foto. Nu ik deze zie begrijp ik plots waarom het bij mij steeds net niet smoelt: ik schiet letterlijk van opzij, en jij ietsje schuin van voren. Volgende keer moet ik daar dus even op letten.
Nee, die heb ik nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt supernetjes ElefesMet de 70-300 gemaakt vermoed ik
Ik hou het ook allemaal niet bij johquote:
Die 70-300 is ideaal om van wat afstand dit soort foto's te makenquote:Dit is met mijn 18-125 van Sigma, absoluut geen lens met macromogelijkheden (maximale vergroting 1:4,5 ofzo) maar gelukkig maakt ie naar mijn mening erg lekker scherpe foto's, en dus kan ik vrij krap bijsnijden, met dit dus als resultaat
.
Ik zit wel te denken over de 70-300.. Of een "echte" macrolens, maar ik ben er nog niet uit.
Het is zo leuk om te doen vind ik, macro.. Alleen die Canon 100mm is vrij prijzig (voor een student)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hou het ook allemaal niet bij joh
[..]
Die 70-300 is ideaal om van wat afstand dit soort foto's te makenMet een echte macrolens moet je toch lekker dicht op je onderwerp gaan zitten
niet dat het geen leuk speelgoed is hoor
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |