quote:Ajax zou volgens Tsjechische bronnen vergaande interesse hebben in Tomas Sivok. De 22-jarige Tsjech komt op dit moment uit voor Sparta Praag.
Henk ten Cate heeft al meermaals aangegeven dat hij nog een verdedigend ingestelde middenvelder bij de selectie wil halen. Eerder was Ajax ook geïnteresseerd in Anatoli Timoschuk en Mirel Radoi. Eerstgenoemde bleek te duur te zijn en over de Roemeen Radoi bestonden twijfels of hij het spelniveau aan zou kunnen.
Nu richt Ajax haar pijlen dus op Sivok. Hij speelde tot nu toe 2 interlands voor Tsjechië. De vraagprijs van Sparta Praag ligt rond de 800.000 euro.
Pikant detail is dat Sivok juist in een Champions League wedstrijd tegen Ajax op 28 september 2005 uitviel met een zware knieblessure, die hem uiteindelijk zes maanden langs de kant hield. Op dat moment werd de Tsjech gelinkt aan AC Milan, maar die droom kon toen dus niet in vervulling gaan.
De mooie tijden met dit AJAX staan voor de deur.quote:...duwt Stam van zich af, komt die bal voor! Is het... oooh... Berglund net niet. Nee niks aan de hand. Vermaelen had er goed het oog op. Ajax... Ajax gaat in de Champions' League komen. Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de Champions' League gaan komen! Met, eh... balbezit voor Vermaelen. Vermaelen... speelt de bal... heel goed... naar Klaas-Jan Huntelaar. Klaas-Jan Huntelaar... Klaas-Jan Huntelaar neemt de bal aan! Klaas-Jan Huntelaar! KLAAS-JAN HUNTELAAR! KLAAS-JAN HUNTELAAR! KLAAS-JAN HUNTELAAR! KLAAS-JAN HUNTELAAR! OOOOOOOOOH…VERMAELEN SPEELT DE BAL NAAR KLAAS-JAN HUNTELAAR, DIE NEEMT DE BAL FEILLOOS AAN… EN DIE SCHIET DE BAL ERIN! WE SPELEN OFFICIEEL NOG 20 SECONDEN… KLAAS-JAN HUNTELAAR, 2-1!!!!!'
Anders weet ik dit topic toch niet terug te vinden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Euh, dat was al een tijdje uit de titel.
Is anders een prima plek hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:11 schreef jorienvdherik het volgende:
zit erwtensoep bij het uitvak altijd te kloten ? waarom ga je anders op zo kutplek staan ?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Wraak!
(hopelijk geen goatse deze keer)
En jullie zitten natuurlijk allemaal netjes op je stoeltje naar de wedstrijd te kijken he!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nou, veel pauper wat beetje loopt uit te dagen voor je neus
Tsja, het heeft weinig zin om miljoenen uit te trekken voor een bankzitterquote:
hij speelt toch altijd allesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:18 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, het heeft weinig zin om miljoenen uit te trekken voor een bankzitter
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
En jullie zitten natuurlijk allemaal netjes op je stoeltje naar de wedstrijd te kijken he!
Heb m'n geld hard nodig gehad voor m'n rijbewijs dit jaar, maar het staat hoog op m'n lijstjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:19 schreef PLAE@ het volgende:
twi waarom neem je nou niet een keer een scc (heb je niet toch?) je bent zo'n grote fan![]()
Het levert je alleen een legere bankrekening op en een hoop frustratie dus doe maar rustig aanquote:
Waar hij woont kunnen ze dat wel betalenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:23 schreef PLAE@ het volgende:
betaald je papa je scc eigenlijk voor je cart-man?![]()
?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Waar hij woont kunnen ze dat wel betalen
Nee, de jouwe wel dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:23 schreef PLAE@ het volgende:
betaald je papa je scc eigenlijk voor je cart-man?![]()
Radoi wordt al jaren genoemd, ja. Ook bij Feijenoord. Zit nog steeds op dezelfde plek, geloof ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:18 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, het heeft weinig zin om miljoenen uit te trekken voor een bankzitterNiet dat Tymoschuck dat is, maar dat is wel wat Ajax zoekt: een bankzitter. Radoi wordt trouwens ook al sinds de tijd van Chivu genoemd bij Ajax geloof ik
Het is maar een voorronde tegen Kopenhagen hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:13 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
De mooie tijden met dit AJAX staan voor de deur.
Neuh, zo is hij niet bedoeld, Cartman en ik wonen ongeveer 500 meter bij elkaar vandaanquote:
Het moet toch ergens beginnenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is maar een voorronde tegen Kopenhagen hoor.
Het lijkt me niet dat Ajax erg veel moeite met Kopenhagen zal hebben. Ik zet mijn geld in ieder geval twee maal op Ajax: Mij is altijd geleerd dat je gratis geld nooit moet laten liggenquote:
Weten die even niet waar ze het over hebbenquote:28/7/2006 - Voorzitter FCK: laat Ajax maar komen
(Gepost door L)
BRON: Politiken
De voorzitter van FC Kopenhagen, Flemming Østergaard, is niet ontevreden met de loting tegen Ajax. "Wanneer we MyPa uitschakelen, dan nemen we de uitdaging aan. Ik wil niet beweren dat een loting Ajax onze voorkeur had," reageert hij tegen de Deense kwaliteitskrant Politiken, "maar we hebben absoluut een kans." Hij is in ieder geval blij om tegenstanders als AC Milan en Arsenal te ontlopen.
Ajax Netwerk
Østergaard: "Het zou me verbazen als de wedstrijd tegen Ajax niet uitverkocht is. We hebben immers eerder al laten zien, dat we Ajax kunnen verslaan."
Ajax Netwerk
De Deense krant BT geeft een opmerkelijke analyse van Ajax. "Ajax was slechts vierde in de eredivisie afgelopen jaar, maar heeft een enorm gevaarlijke Angelos Charisteas in de spits, die in de voorbereiding van dit seizoen al negen keer scoorde."
alweerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Die komen straks voor een flinke verassing te staan
Die plek is ideaal. Binnenkomen wanneer je wilt, altijd plek en de kantine in de buurt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:33 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nee helaas niet![]()
maar omdat je op die kutplek zit dacht ik je gaat braaf met je pa heen ofzo![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:54 schreef jna het volgende:
Die zetten dalijk een verdediger erin die normaal op de bank zit omdat " ene Huntelaar" speelt![]()
Gewoon even met een nullletje of 10 afstraffen die Denen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef Haruhi het volgende:
Kopenhagen
[..]
Weten die even niet waar ze het over hebben
Ik nog steeds nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:01 schreef Doopy-X- het volgende:
Allemaal al de seizoenskaarten binnen?
Ja, maar toch ook dan wel weer een team om voor op te passen, dat zijn geen knullige spelers natuurlijk..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kopenhagen heeft wel Grønkjær en Bergdølmo in de selectie, dus dat is wel leuk.
Die zijn ook al jaren over hun top heen. Niettemin leuk weerzien.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
prcs, dat heeft wel watquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
daar doe ik niet meer aan hoor die idioot lange rij. Of vroeg naar binnen of ff wat minder netjes zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef BoNi het volgende:
Gister binnen gekregen, kan niet wachten om hem ook echt weer te gaan gebruiken.
Tot de winterstop zal het allemaal wel lekker lopen, daarna gaan ze beginnen met die vingerafdrukscans.. Nog langer in de rij voor Noord C.....
Ik ben meestal meteen binnen als het stadion open gaat. Overigens heb ik SCC ook nog niet binnen, schijnt dat ze met uitkaart pas later komen. Lekker weer, wat nou als ik meteen morgen een kaartje had willen kopen? Dan kan dat dus nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
daar doe ik niet meer aan hoor die idioot lange rij. Of vroeg naar binnen of ff wat minder netjes zijn.
Dapprestrijders weblog (volgens mij)quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:22 schreef F1Bas het volgende:
Wat is de bron van die Sivok roddel?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar toch ook dan wel weer een team om voor op te passen, dat zijn geen knullige spelers natuurlijk..
Misschien als we de CL halen en we dan Lyon loten.quote:
nee. ik ga rellen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:01 schreef Doopy-X- het volgende:
`quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
nee. ik ga rellen.
* -Wolf- rent naar buiten om stenen uit de straat hiervoor te trekken.
Jawel. Maar het is toch belachelijk dat morgen de kaartverkoop begint en ik gedwongen wordt om te wachten, ook als ik dat niet zou willen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:16 schreef PLAE@ het volgende:
Je wacht toch ook tot de 1e ring uitverkocht is![]()
Ik heb m ook nog niet hoor.
Zo is het, wat nu als we eerst thuis hadden geloot voor de CL?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jawel. Maar het is toch belachelijk dat morgen de kaartverkoop begint en ik gedwongen wordt om te wachten, ook als ik dat niet zou willen.
op tijd betalen ja, maar op tijd je SCC binnen, ho maar.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jawel. Maar het is toch belachelijk dat morgen de kaartverkoop begint en ik gedwongen wordt om te wachten, ook als ik dat niet zou willen.
nu zijn we beterquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
Kopenhagen... Tja. Vergelijkbaar qua sterkte met Brøndby vorig seizoen en dat ging ook niet heel eenvoudig.
Studeren doe je niet op zondagenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:46 schreef Haruhi het volgende:
Ik heb trouwens dit seizoen geen seizoenskaart gehaald, omdat dat niet te combineren viel met de studie die ik zou gaan doen, nu ben ik uitgeloot en zijn alle goeie plekken al vergeven. Nouja dan maar met de CC naar de leuke wedstrijden gaan
Idd, dat soort smoesjes wil ik dus niet meer horen hier!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Studeren doe je niet op zondagen![]()
Inderdaad, kutsmoesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee maar je gaat wel het grootse deel van het seizoen naar het buitenlandquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
dat zou ik dus ook hebben dit jaar, maar het is een jaartje uitgesteld.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:55 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Nee maar je gaat wel het grootse deel van het seizoen naar het buitenland
kut smoesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:46 schreef Haruhi het volgende:
Ik heb trouwens dit seizoen geen seizoenskaart gehaald, omdat dat niet te combineren viel met de studie die ik zou gaan doen, nu ben ik uitgeloot en zijn alle goeie plekken al vergeven. Nouja dan maar met de CC naar de leuke wedstrijden gaan
Ja, kan jij ook lekker beoordelen, hoe andermans leven eruit ziet. Flikker toch eens naar het kakkerlakken topic ipv hier te lopen trollen de hele tijd man..quote:
Dan mag je die joodjes die bij ons lopen te vervelen dat ook wel vertellen dat ze opflikkeren naar dit topic!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, kan jij ook lekker beoordelen, hoe andermans leven eruit ziet. Flikker toch eens naar het kakkerlakken topic ipv hier te lopen trollen de hele tijd man..
Waarom, ik kom er nooitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:08 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Dan mag je die joodjes die bij ons lopen te vervelen dat ook wel vertellen dat ze opflikkeren naar dit topic!
dat mag je lekker tegen hun vertellen in jullie topic, maar flikker hier ff op. ik kom niet in jullie topic, dus val mij ook niet hier lastig met je gezanik over anderen in jullie topic.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:08 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Dan mag je die joodjes die bij ons lopen te vervelen dat ook wel vertellen dat ze opflikkeren naar dit topic!
Ik heb mijn SCC nog steeds niet binnen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:01 schreef Doopy-X- het volgende:
Wat doet U in dit topic? U bent toch die bejaarde man uit Hools die alleen maar over andere dingen dan voetbal praat?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb mijn SCC nog steeds niet binnen.
laat me raden met 1 baksteen gooi je de kuip omverquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
nee. ik ga rellen.
* -Wolf- rent naar buiten om stenen uit de straat hiervoor te trekken.
Daar zijn verjaardagen voorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
die badkuip heeft z'n langste tijd gehad. 1 keer blazen is genoeg.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:38 schreef WEST het volgende:
[..]
laat me raden met 1 baksteen gooi je de kuip omver![]()
Heb je er 1 danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb mijn SCC nog steeds niet binnen.
Mwoah, vind ik niet. Psv is de laatse jaren heer en meester geweest met hiddink als coach. Dit jaar zou ajax hoge ogen kunnen gooien als de aankopen het een beetje goed gaan doen.quote:
Dan zitten ze hier wel goed ja!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:47 schreef ub40_bboy het volgende:
Laat die Feyenoorders lekker meelullen joh. Als ze maar normaal doen en voetbal inhoudelijk praten.
en die trainen samen ofzo?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:09 schreef jna het volgende:
Heb trouwens even met een vriend uit Tsjechie gesproken over Sivok. Hij is een echte werker die het beste tot z'n recht komt als verdedigende middenvelder, kan goed koppen en is dus jong en talentvol.
erg matig en dit soort grapjes zijn zoooo 1997.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je een soort van grapje maakte
Lijkt Stam wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:54 schreef twi het volgende:
[afbeelding]
Sivok weet het dus al hoe het is om te spelen tegen teams met lelijke shirts.
Party Animals?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zie op tmf zo clip van paar gasten in ajax trainingspak door de grachten van die stad daar... echt irritant wie zijn dat
Heb het plaatje speciaal voor je veranderd. En ook omdat de Sparta-speler op het andere plaatje verdomd veel op Poborsky leek. Voetbalprimeur en plaatjesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Mijn hart stond even stil
Ik dacht dat ik Jaap in een kakkerlakken shirt zag![]()
Bronquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:04 schreef Messenga het volgende:
'Ajax heeft belangstelling voor Van der Meyde'
Al gemeld?
Met Andy erbij heb je echt een droomteam.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:04 schreef Messenga het volgende:
'Ajax heeft belangstelling voor Van der Meyde'
Al gemeld?
Waar baseer je dat op? De Andy v/d Meyde van vóórdat ie naar Internazionale ging?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Met Andy erbij heb je echt een droomteam.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Guillermo & Tropical Danny - Toppertje![]()
Ajax heeft belangstelling voor Van der Meyde' 28 juli 2006quote:
De Mul komt te kort.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:25 schreef jimjim1983 het volgende:
De Mul gaat wat laten zien dit jaar
In diezelfde clip zie je door diezelfde grachten ook nog eens een PSV en Duitsland shirt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Guillermo & Tropical Danny - Toppertje![]()
En jij kijkt m afquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:28 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
In diezelfde clip zie je door diezelfde grachten ook nog eens een PSV en Duitsland shirt.
Amsterdams niveau, zullen we maar zeggen.
![]()
Grappigquote:Van der Meyde ontkent alcoholprobleem
(Novum) - Andy van der Meyde heeft geen alcoholprobleem. Dat zegt hij op de website van zijn club Everton. Daarmee ontkracht hij de geruchten die de laatste tijd de ronde deden. Ook gaf de 26-jarige voetballer aan dat hij graag bij Everton wil blijven spelen. Volgens Italiaanse media wilde Van der Meyde terug naar Italië.
Van der Meyde ontkent alcoholprobleem
Van der Meyde werd in augustus door Everton overgenomen van Internazionale. In Engelse dienst speelde hij slechts tien wedstrijden. De geruchten gingen dat Van der Meyde aan de drank was geraakt omdat hij geen basisplaats had. "Ik heb gehoord wat sommige mensen over me verteld hebben", laat hij weten. "Ze zeggen dat ik alleen maar uitga en veel drink. Ik was gefrustreerd en ik wilde bepaalde zaken vergeten, maar ik ben geen alcoholist."
De oud-Ajacied hoopt komend seizoen een basisplaats te veroveren bij de Engelse Premier League-club. Naar Italië wil hij niet terug, zegt hij. "Waarom zou ik naar Italië willen? Ik ben hier heel gelukkig en ik wil iedereen laten zien hoe goed ik kan voetballen."
Van der Meyde, die ook in de belangstelling staat van FC Porto, staat nog tot medio 2009 onder contract bij The Toffees.
En jij kijkt TMFquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:28 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
In diezelfde clip zie je door diezelfde grachten ook nog eens een PSV en Duitsland shirt.
![]()
Stoplicht stond op oranjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
IN Sportweek werd het ook al genoemd idd..
en een homo in ajax trainingspakquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:28 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
![]()
Je punt?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:44 schreef popolon het volgende:
vermaelen, ogararu, boakye, schilder, roger, krohn-deli, gabri, sarpong, vertongen, manu, poepong
11 spelers die een klein 1,5 half jaar geleden nog niet eens in de a-selectie zaten.
't Gaat hard zo.
Moet je altijd een punt hebben dan?quote:
Hahaha. Van der Meyde een zwakke schakel in zijn Ajax periode? Jij hebt er duidelijk geen kijk op. Sikora, Soetaers en De Mul zijn natuurlijk veel beter.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:43 schreef mbn het volgende:
Alsjeblieft geen Van der Meyde. Rosales is beter en als die niet speelt dan verdient De Mul een echte kans. Van der Meyde was toen hij bij Ajax speelde al een zwakke schakel en sinds hij is vertrokken heeft hij echt niks meer laten zien.
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En de man met de bal in de tribune
Inderdaad, ik vind het maar een matige speler.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:01 schreef Sethje het volgende:
De Mul doet het wel aardig maar vorig jaar bij VItesse viel hij niet eens op, dus beetje raar dat hij nu wel zo kunnen presteren op Ajax niveau?
dat is nog maar tegen amateurclubjes laat hij zich maar bewijzen tegen psv de jc schaal en in de CL en de competitie .quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:01 schreef Sethje het volgende:
De Mul doet het wel aardig maar vorig jaar bij VItesse viel hij niet eens op, dus beetje raar dat hij nu wel zo kunnen presteren op Ajax niveau?
denk dat je het tegen ub40_bboy had.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:28 schreef Sethje het volgende:
Ja dat zeg ik toch...
Net zoveel als Soetaers en Sikora.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:10 schreef Erwtensoep het volgende:
De Mul krijgt nu al veel vertrouwen zie ik....
Ik heb ogen hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:10 schreef Erwtensoep het volgende:
De Mul krijgt nu al veel vertrouwen zie ik....
ja ik ooklquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:16 schreef -Wolf- het volgende:
Tering, wat heb ik zin in komend seizoen.
Wie niet? Andy er nog even bij dan kan het seizoen nu al niet meer stuk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:16 schreef -Wolf- het volgende:
Tering, wat heb ik zin in komend seizoen.
Waarom staat er in het logo Bratislava, de hoofdstad van Slowakije?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:24 schreef Saekerhett het volgende:
Zo, even het goeie voorbeeld:
[afbeelding]
Ik ben vanmiddag juist verslagen door FCKquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:24 schreef Saekerhett het volgende:
[afbeelding]
Kikiquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:55 schreef Radegast het volgende:
Ben benieuwd of er nog versterkingen bij komen komende maand.
Ik zeg: Musampa!
Ik zeg: liever op rechtsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:55 schreef Radegast het volgende:
Ben benieuwd of er nog versterkingen bij komen komende maand.
Ik zeg: Musampa!
quote:
van mij was het ook maar een grapje , weet haast wel zeker dat het dit keer wel gaat lukken als het fc kopenhagen wordt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:53 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Was een grapje hoor mods, rustig maar.
Zitten nog een paar kinderziektes in, heb zo'n nieuwe option file met alle recente shirts enzo.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:40 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Waarom staat er in het logo Bratislava, de hoofdstad van Slowakije?
de actie waardoor we goed voor hem hebben gevangenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:58 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik moet bij Andy altijd aan zijn goal tegen AS Roma denken. Is die goal niet ergens op youtube ofzo?
Daar gaan we.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag juist verslagen door FCKHeel toevallig, eerste wedstrijd die ik speelde weer na m'n oude ML te hebben opgepakt
Waarom noemt iedereen Van der Meyde in godesnaam 'Mandy'quote:Op zaterdag 29 juli 2006 08:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de actie waardoor we goed voor hem hebben gevangen.
Maar laat mandy maar lekker in engeland blijven.
Heb hem voor je op YouTube gezet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:58 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik moet bij Andy altijd aan zijn goal tegen AS Roma denken. Is die goal niet ergens op youtube ofzo?
Te erg, dankjewel. Zoiets zie ik Rosales of De Mul niet doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:19 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Heb hem voor je op YouTube gezet.
http://www.youtube.com/watch?v=1ea1688NAMQ
Vertrouwen in onze club!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:24 schreef Saekerhett het volgende:
[afbeelding]
Goeiezaak Wolfquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:39 schreef -Wolf- het volgende:
SCC binnen met Michels erop!
Whoohoooooooooooooooooooooo!![]()
M'n kater is gelijk een stuk minder.
Zoiets zag ik vd Meyde voor dit moment ook niet doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:20 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Te erg, dankjewel. Zoiets zie ik Rosales of De Mul niet doen.
ja, hij ziet er strak uit dit seizoenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:39 schreef -Wolf- het volgende:
SCC binnen met Michels erop!
Whoohoooooooooooooooooooooo!![]()
M'n kater is gelijk een stuk minder.
Jammerlijke muziekkeuze...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:46 schreef Badabingea het volgende:
Warm-makertje:
http://www.youtube.com/watch?v=wYk2FH5iLa8&search=Ajax
Hopelijk dit seizoen gaat The Hunter door!
Paar mooie acties en goals van Rosenberg. Mensen die Harry beter dan Rosenberg vinden moeten dit nog maar even kijken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:54 schreef Badabingea het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Q9SmUv5NKz4&search=Ajax
Hoogtepunten van dit seizoen. Voor de mensen die nog aan Babel twijfelen? Goed opletten!![]()
Sikora deed het ook altijd aardig tegen FC Bal Op Het Dak 1.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:00 schreef Cheiron het volgende:
En de Mul doet het best aardig in de voorbereiding.
ik heb Harry bar weinig in het filmpje gezien.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:12 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Paar mooie acties en goals van Rosenberg. Mensen die Harry beter dan Rosenberg vinden moeten dit nog maar even kijken.
Hoe zou dat komen denk je?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:30 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik heb Harry bar weinig in het filmpje gezien.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sikora deed het ook altijd aardig tegen FC Bal Op Het Dak 1.
Lang geblesseerd geweest, en goede suppersub. Als je Rosenberg voor de buiten plek houd kun je hem net zo goed verkopen en en goede vleugelspeler trug halenquote:
Goede linksbuitens zijn niet één twee drie voor handen. En Rosenberg is gewoon op dit de beste man voor de linksbuiten positie.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:35 schreef stefmans het volgende:
[..]
Lang geblesseerd geweest, en goede suppersub. Als je Rosenberg voor de buiten plek houd kun je hem net zo goed verkopen en en goede vleugelspeler trug halen![]()
Mijn voorkeur gaan nog altijd uit voor Manu en Mitea dat zijn teminste echte flankspelers met en voorzetquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:39 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Goede linksbuitens zijn niet één twee drie voor handen. En Rosenberg is gewoon op dit de beste man voor de linksbuiten positie.
Zijn geblesseerd dit seizoen. Dus blijven Rosenberg, Babel en Perez over.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaan nog altijd uit voor Manu en Mitea dat zijn teminste echte flankspelers met en voorzet
Klopt, dat was tegen Manchester United op het AT van 2002.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:29 schreef methodmich het volgende:
Sikora maakte ooit eens de eerste goal op het AT zelfs.
En De Mul volgens mij zelfs van de competitie.
zonde ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:47 schreef koningdavid het volgende:
ff die moffen inmaken zometeen. Jammer dat het nergens wordt uitgezonden...
En Rosales. Want die speelde in de voorbereiding ook af en toe op links, heb ik begrepen. Krijg je natuurlijk alleen de vraag wie er dan op rechts moet spelen, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:40 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Zijn geblesseerd dit seizoen. Dus blijven Rosenberg, Babel en Perez over.
Grappig, jij weet al meer dan de Ajax-staf? Mitea is herstellende en komt binnen enkele weken terug, terwijl Manucharyan simpelweg niet geblesseerd is.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:40 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Zijn geblesseerd dit seizoen. Dus blijven Rosenberg, Babel en Perez over.
Dan heb jij niet veel wedstrijden gezien van 'mquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:03 schreef stefmans het volgende:
En ik heb mitea nog nooit een slechte pot zien spelen hij is alleen blessuregevoelig
2004-2005quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:03 schreef stefmans het volgende:
En ik heb mitea nog nooit een slechte pot zien spelen hij is alleen blessuregevoelig
Hij speelt nooit heel opvallend maar als hij speelt op links is er altijd dreiging, nou Rosenberg die constant naar binnentrekt woehoequote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:06 schreef twi het volgende:
[..]
Dan heb jij niet veel wedstrijden gezien van 'm
Als het je daar om gaat zou ik Lindenbergh nemenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:12 schreef -Wolf- het volgende:
Ik kan niet kiezen.![]()
Help ff mee!
Met Huntelaar heb je wel meer waar voor je geld qua letters.
PSV-fan?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:12 schreef -Wolf- het volgende:
Ik kan niet kiezen.![]()
Help ff mee!
----------------------------------------------------------------
Welke speler op het thuisshirt?
» Stam 3
» Huntelaar 9
Stekelenburg.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:16 schreef twi het volgende:
[..]
Als het je daar om gaat zou ik Lindenbergh nemen
Voor zo ver ik weet spelen ze bij Ajaxquote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet spelen ze NU bij Ajax![]()
Ik zou trouwens gewoon voor Maduro - 6 gaanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:18 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Stekelenburg.Waarom verkopen ze online geen keepershirts?
Krijg je dalijk een veldspelersshirt met Steek erop.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:12 schreef -Wolf- het volgende:
Ik kan niet kiezen.![]()
Help ff mee!
----------------------------------------------------------------
Welke speler op het thuisshirt?
» Stam 3
» Huntelaar 9
[afbeelding]
dordmundquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]![]()
![]()
[ontopic]
Tegen wie oefent ajax vandaag in Duitsland?
Leuke sparringspartner!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:45 schreef ub40_bboy het volgende:
dordmund
ik post hier nooit maar hier moet ik toch echt even op reageren.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:03 schreef stefmans het volgende:
Heel slecht is overdreven, hij heeft z'n momenten. Punt is alleen dat inderdaad door die blessure heel veel mensen zijn vergeten dat die momenten vrij schaars zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:00 schreef Vinc het volgende:
[..]
ik post hier nooit maar hier moet ik toch echt even op reageren.
ik durf er heel wat om te verwedden dat jij nooit in het stadion zit, Mitea is stiekem een heel slechte speler, dat is iedereen alleen vergeten omdat ie al zolang geblesseerd is..
Toch nog bijna 400 lui vanaf hier? Wie zijn dat allemaalquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:53 schreef Haruhi het volgende:
Zeeland: 356
Ik heb het ook niet zo met Mitea.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:00 schreef Vinc het volgende:
[..]
ik post hier nooit maar hier moet ik toch echt even op reageren.
ik durf er heel wat om te verwedden dat jij nooit in het stadion zit, Mitea is stiekem een heel slechte speler, dat is iedereen alleen vergeten omdat ie al zolang geblesseerd is..
haha.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:53 schreef Haruhi het volgende:
Dit al gepost hier?
Verdeling van de seizoenskaarten:
Drenthe: 227
Groningen: 131
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sikora deed het ook altijd aardig tegen FC Bal Op Het Dak 1.
nul nulquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:17 schreef Roeni3 het volgende:
Ik wil de tussenstand van Dortmund - Ajax weten.
Tsss.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:19 schreef -Wolf- het volgende:
30 minuten vertraagd de wedstrijd.
Ja, we weten wel dat je alleen een echte Ajacied kan zijn als je in Amsterdam geboren en getogen bent zoals jij, jij bent de archipel van alle Ajacieden.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:21 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ja, we weten wel dat je alleen een echte Ajacied kan zijn als je in Amsterdam geboren en getogen bent zoals jij, jij bent de archipel van alle Ajacieden.
ben jij peterpan in de chat?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:25 schreef soccerbrain het volgende:
wat is de opstelling?
quote:stekelenburg, heitinga, stam, vermaelen, grygera, gabri, maduro, sneijder, rosales, huntelaar, perez
Heb zelfs al op www.bvb.de gekeken of ze daar misschien aan live shit doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:26 schreef Xrenity het volgende:
geen video/audio stream of text updates zeker?
ar·chi·pel (de ~ (m.), ~s)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:21 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ja, we weten wel dat je alleen een echte Ajacied kan zijn als je in Amsterdam geboren en getogen bent zoals jij, jij bent de archipel van alle Ajacieden.
Lelijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:31 schreef -Wolf- het volgende:
Miss Borussia 2006.
[afbeelding]
Ik wil dat kreng zien huilen na vanmiddag.
Ik ben wel Rosales fan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:32 schreef soccerbrain het volgende:
jammer dat rosales speelt...wat heeft die gozer nou al laten zien? hij is niet snedig...de mul heeft dat wel
De Mul heeft al helemaal niks laten zien. Rosales tenminste nog wat.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:32 schreef soccerbrain het volgende:
jammer dat rosales speelt...wat heeft die gozer nou al laten zien? hij is niet snedig...de mul heeft dat wel
op grond van wat?...dat hij er zo Argentijns uitziet? wat heeft hij nou in 2 jaar laten zien?....veel te weinig rendement...zeker in de winterquote:
de mul krijgt ook veel minder vertrouwen dan rosales......waar ze veel geld voor hebben betaald...geef de mul evenveel vertrouwen en hij betaalt het terugquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:36 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
De Mul heeft al helemaal niks laten zien. Rosales tenminste nog wat.
je schrijft 'best goed' dat is dus voor een club als ajax niet goed genoeg!! een ajax speler moet heel goed zijn ...anders moet je iemand anders -de mul - proberen die misschien heel goed kan worden...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:38 schreef Nega het volgende:
Ik vind Rosales best goed hoor. Ik heb niks tegen hem.
Spuit 11.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:43 schreef StarGazer het volgende:
Opstelling: stekelenburg, heitinga, stam, vermaelen, grygera, gabri, maduro, sneijder, rosales, huntelaar, perez
Hoezoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:43 schreef Haruhi het volgende:
stekelenburg, heitinga, stam, vermaelen, grygera, gabri, maduro, sneijder, rosales, huntelaar, perez
Je kan er wel vanuit gaan dat dit de basiself wordt
En waarom niet? Dit is de eerste echt serieuze test hoor. Grygera blijft naar alle waarschijnlijkheid en die heeft de voorkeur, Heitinga heeft Ogararu uit de basis gespeeld, hij wil met de punt naar achter spelen, etc etc.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:45 schreef jna het volgende:
[..]
Hoezo, het zijn allemaal mogelijke basisspelers maar je kan er nog zeker niet vanuit gaan dat het deze 11 worden
Ik hoor het ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:48 schreef Haruhi het volgende:
Stam op Radio 1
Ik zou daar niet al te snel vanuit gaan, ik heb het idee dat HtC hem meer als middenvelder ziet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:49 schreef -Wolf- het volgende:
Urby wordt gespaard. Die jongen heeft een zwaar seizoen gehad.Die staat normaal toch echt in de basis.
Dat moet nog blijken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:28 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Een van de sterkste opstellingen van dit seizoen.
Als hij nog steeds moe is klopt er ook iets nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:49 schreef -Wolf- het volgende:
Urby wordt gespaard. Die jongen heeft een zwaar seizoen gehad.Die staat normaal toch echt in de basis.
Tenzij je ten Cate bent kan je volgens mij nog helemaal niet weten wie de voorkeur heeft en wie wie uit de basis heeft gespeeld. Volgende wedstrijd staan Ogararu er waarschijnlijk gewoon in en Urby weer inplaats van Grygera. De eerste wedstrijd van het seizoen zullen we het pas echt weten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:46 schreef Haruhi het volgende:
[..]
En waarom niet? Dit is de eerste echt serieuze test hoor. Grygera blijft naar alle waarschijnlijkheid en die heeft de voorkeur, Heitinga heeft Ogararu uit de basis gespeeld, hij wil met de punt naar achter spelen, etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |