ik heb Harry bar weinig in het filmpje gezien.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:12 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Paar mooie acties en goals van Rosenberg. Mensen die Harry beter dan Rosenberg vinden moeten dit nog maar even kijken.
Hoe zou dat komen denk je?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:30 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik heb Harry bar weinig in het filmpje gezien.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sikora deed het ook altijd aardig tegen FC Bal Op Het Dak 1.
Lang geblesseerd geweest, en goede suppersub. Als je Rosenberg voor de buiten plek houd kun je hem net zo goed verkopen en en goede vleugelspeler trug halenquote:
Goede linksbuitens zijn niet één twee drie voor handen. En Rosenberg is gewoon op dit de beste man voor de linksbuiten positie.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:35 schreef stefmans het volgende:
[..]
Lang geblesseerd geweest, en goede suppersub. Als je Rosenberg voor de buiten plek houd kun je hem net zo goed verkopen en en goede vleugelspeler trug halen![]()
Mijn voorkeur gaan nog altijd uit voor Manu en Mitea dat zijn teminste echte flankspelers met en voorzetquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:39 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Goede linksbuitens zijn niet één twee drie voor handen. En Rosenberg is gewoon op dit de beste man voor de linksbuiten positie.
Zijn geblesseerd dit seizoen. Dus blijven Rosenberg, Babel en Perez over.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaan nog altijd uit voor Manu en Mitea dat zijn teminste echte flankspelers met en voorzet
Klopt, dat was tegen Manchester United op het AT van 2002.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:29 schreef methodmich het volgende:
Sikora maakte ooit eens de eerste goal op het AT zelfs.
En De Mul volgens mij zelfs van de competitie.
zonde ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:47 schreef koningdavid het volgende:
ff die moffen inmaken zometeen. Jammer dat het nergens wordt uitgezonden...
En Rosales. Want die speelde in de voorbereiding ook af en toe op links, heb ik begrepen. Krijg je natuurlijk alleen de vraag wie er dan op rechts moet spelen, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:40 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Zijn geblesseerd dit seizoen. Dus blijven Rosenberg, Babel en Perez over.
Grappig, jij weet al meer dan de Ajax-staf? Mitea is herstellende en komt binnen enkele weken terug, terwijl Manucharyan simpelweg niet geblesseerd is.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:40 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Zijn geblesseerd dit seizoen. Dus blijven Rosenberg, Babel en Perez over.
Dan heb jij niet veel wedstrijden gezien van 'mquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:03 schreef stefmans het volgende:
En ik heb mitea nog nooit een slechte pot zien spelen hij is alleen blessuregevoelig
2004-2005quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:03 schreef stefmans het volgende:
En ik heb mitea nog nooit een slechte pot zien spelen hij is alleen blessuregevoelig
Hij speelt nooit heel opvallend maar als hij speelt op links is er altijd dreiging, nou Rosenberg die constant naar binnentrekt woehoequote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:06 schreef twi het volgende:
[..]
Dan heb jij niet veel wedstrijden gezien van 'm
Als het je daar om gaat zou ik Lindenbergh nemenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:12 schreef -Wolf- het volgende:
Ik kan niet kiezen.![]()
Help ff mee!
Met Huntelaar heb je wel meer waar voor je geld qua letters.
PSV-fan?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:12 schreef -Wolf- het volgende:
Ik kan niet kiezen.![]()
Help ff mee!
----------------------------------------------------------------
Welke speler op het thuisshirt?
» Stam 3
» Huntelaar 9
Stekelenburg.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:16 schreef twi het volgende:
[..]
Als het je daar om gaat zou ik Lindenbergh nemen
Voor zo ver ik weet spelen ze bij Ajaxquote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet spelen ze NU bij Ajax![]()
Ik zou trouwens gewoon voor Maduro - 6 gaanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:18 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Stekelenburg.Waarom verkopen ze online geen keepershirts?
Krijg je dalijk een veldspelersshirt met Steek erop.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:12 schreef -Wolf- het volgende:
Ik kan niet kiezen.![]()
Help ff mee!
----------------------------------------------------------------
Welke speler op het thuisshirt?
» Stam 3
» Huntelaar 9
[afbeelding]
dordmundquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]![]()
![]()
[ontopic]
Tegen wie oefent ajax vandaag in Duitsland?
Leuke sparringspartner!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:45 schreef ub40_bboy het volgende:
dordmund
ik post hier nooit maar hier moet ik toch echt even op reageren.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:03 schreef stefmans het volgende:
Heel slecht is overdreven, hij heeft z'n momenten. Punt is alleen dat inderdaad door die blessure heel veel mensen zijn vergeten dat die momenten vrij schaars zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:00 schreef Vinc het volgende:
[..]
ik post hier nooit maar hier moet ik toch echt even op reageren.
ik durf er heel wat om te verwedden dat jij nooit in het stadion zit, Mitea is stiekem een heel slechte speler, dat is iedereen alleen vergeten omdat ie al zolang geblesseerd is..
Toch nog bijna 400 lui vanaf hier? Wie zijn dat allemaalquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:53 schreef Haruhi het volgende:
Zeeland: 356
Ik heb het ook niet zo met Mitea.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:00 schreef Vinc het volgende:
[..]
ik post hier nooit maar hier moet ik toch echt even op reageren.
ik durf er heel wat om te verwedden dat jij nooit in het stadion zit, Mitea is stiekem een heel slechte speler, dat is iedereen alleen vergeten omdat ie al zolang geblesseerd is..
haha.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:53 schreef Haruhi het volgende:
Dit al gepost hier?
Verdeling van de seizoenskaarten:
Drenthe: 227
Groningen: 131
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sikora deed het ook altijd aardig tegen FC Bal Op Het Dak 1.
nul nulquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:17 schreef Roeni3 het volgende:
Ik wil de tussenstand van Dortmund - Ajax weten.
Tsss.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:19 schreef -Wolf- het volgende:
30 minuten vertraagd de wedstrijd.
Ja, we weten wel dat je alleen een echte Ajacied kan zijn als je in Amsterdam geboren en getogen bent zoals jij, jij bent de archipel van alle Ajacieden.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:21 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ja, we weten wel dat je alleen een echte Ajacied kan zijn als je in Amsterdam geboren en getogen bent zoals jij, jij bent de archipel van alle Ajacieden.
ben jij peterpan in de chat?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:25 schreef soccerbrain het volgende:
wat is de opstelling?
quote:stekelenburg, heitinga, stam, vermaelen, grygera, gabri, maduro, sneijder, rosales, huntelaar, perez
Heb zelfs al op www.bvb.de gekeken of ze daar misschien aan live shit doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:26 schreef Xrenity het volgende:
geen video/audio stream of text updates zeker?
ar·chi·pel (de ~ (m.), ~s)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:21 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ja, we weten wel dat je alleen een echte Ajacied kan zijn als je in Amsterdam geboren en getogen bent zoals jij, jij bent de archipel van alle Ajacieden.
Lelijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:31 schreef -Wolf- het volgende:
Miss Borussia 2006.
[afbeelding]
Ik wil dat kreng zien huilen na vanmiddag.
Ik ben wel Rosales fan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:32 schreef soccerbrain het volgende:
jammer dat rosales speelt...wat heeft die gozer nou al laten zien? hij is niet snedig...de mul heeft dat wel
De Mul heeft al helemaal niks laten zien. Rosales tenminste nog wat.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:32 schreef soccerbrain het volgende:
jammer dat rosales speelt...wat heeft die gozer nou al laten zien? hij is niet snedig...de mul heeft dat wel
op grond van wat?...dat hij er zo Argentijns uitziet? wat heeft hij nou in 2 jaar laten zien?....veel te weinig rendement...zeker in de winterquote:
de mul krijgt ook veel minder vertrouwen dan rosales......waar ze veel geld voor hebben betaald...geef de mul evenveel vertrouwen en hij betaalt het terugquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:36 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
De Mul heeft al helemaal niks laten zien. Rosales tenminste nog wat.
je schrijft 'best goed' dat is dus voor een club als ajax niet goed genoeg!! een ajax speler moet heel goed zijn ...anders moet je iemand anders -de mul - proberen die misschien heel goed kan worden...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:38 schreef Nega het volgende:
Ik vind Rosales best goed hoor. Ik heb niks tegen hem.
Spuit 11.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:43 schreef StarGazer het volgende:
Opstelling: stekelenburg, heitinga, stam, vermaelen, grygera, gabri, maduro, sneijder, rosales, huntelaar, perez
Hoezoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:43 schreef Haruhi het volgende:
stekelenburg, heitinga, stam, vermaelen, grygera, gabri, maduro, sneijder, rosales, huntelaar, perez
Je kan er wel vanuit gaan dat dit de basiself wordt
En waarom niet? Dit is de eerste echt serieuze test hoor. Grygera blijft naar alle waarschijnlijkheid en die heeft de voorkeur, Heitinga heeft Ogararu uit de basis gespeeld, hij wil met de punt naar achter spelen, etc etc.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:45 schreef jna het volgende:
[..]
Hoezo, het zijn allemaal mogelijke basisspelers maar je kan er nog zeker niet vanuit gaan dat het deze 11 worden
Ik hoor het ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:48 schreef Haruhi het volgende:
Stam op Radio 1
Ik zou daar niet al te snel vanuit gaan, ik heb het idee dat HtC hem meer als middenvelder ziet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:49 schreef -Wolf- het volgende:
Urby wordt gespaard. Die jongen heeft een zwaar seizoen gehad.Die staat normaal toch echt in de basis.
Dat moet nog blijken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:28 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Een van de sterkste opstellingen van dit seizoen.
Als hij nog steeds moe is klopt er ook iets nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:49 schreef -Wolf- het volgende:
Urby wordt gespaard. Die jongen heeft een zwaar seizoen gehad.Die staat normaal toch echt in de basis.
Tenzij je ten Cate bent kan je volgens mij nog helemaal niet weten wie de voorkeur heeft en wie wie uit de basis heeft gespeeld. Volgende wedstrijd staan Ogararu er waarschijnlijk gewoon in en Urby weer inplaats van Grygera. De eerste wedstrijd van het seizoen zullen we het pas echt weten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:46 schreef Haruhi het volgende:
[..]
En waarom niet? Dit is de eerste echt serieuze test hoor. Grygera blijft naar alle waarschijnlijkheid en die heeft de voorkeur, Heitinga heeft Ogararu uit de basis gespeeld, hij wil met de punt naar achter spelen, etc etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |