Dan mag je die joodjes die bij ons lopen te vervelen dat ook wel vertellen dat ze opflikkeren naar dit topic!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, kan jij ook lekker beoordelen, hoe andermans leven eruit ziet. Flikker toch eens naar het kakkerlakken topic ipv hier te lopen trollen de hele tijd man..
Waarom, ik kom er nooitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:08 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Dan mag je die joodjes die bij ons lopen te vervelen dat ook wel vertellen dat ze opflikkeren naar dit topic!
dat mag je lekker tegen hun vertellen in jullie topic, maar flikker hier ff op. ik kom niet in jullie topic, dus val mij ook niet hier lastig met je gezanik over anderen in jullie topic.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:08 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Dan mag je die joodjes die bij ons lopen te vervelen dat ook wel vertellen dat ze opflikkeren naar dit topic!
Ik heb mijn SCC nog steeds niet binnen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:01 schreef Doopy-X- het volgende:
Allemaal al de seizoenskaarten binnen?
Wat doet U in dit topic? U bent toch die bejaarde man uit Hools die alleen maar over andere dingen dan voetbal praat?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb mijn SCC nog steeds niet binnen.
laat me raden met 1 baksteen gooi je de kuip omverquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
nee. ik ga rellen.
* -Wolf- rent naar buiten om stenen uit de straat hiervoor te trekken.
Daar zijn verjaardagen voorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Studeren doe je niet op zondagen![]()
die badkuip heeft z'n langste tijd gehad. 1 keer blazen is genoeg.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:38 schreef WEST het volgende:
[..]
laat me raden met 1 baksteen gooi je de kuip omver![]()
Heb je er 1 danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb mijn SCC nog steeds niet binnen.
Mwoah, vind ik niet. Psv is de laatse jaren heer en meester geweest met hiddink als coach. Dit jaar zou ajax hoge ogen kunnen gooien als de aankopen het een beetje goed gaan doen.quote:
Dan zitten ze hier wel goed ja!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:47 schreef ub40_bboy het volgende:
Laat die Feyenoorders lekker meelullen joh. Als ze maar normaal doen en voetbal inhoudelijk praten.
en die trainen samen ofzo?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:09 schreef jna het volgende:
Heb trouwens even met een vriend uit Tsjechie gesproken over Sivok. Hij is een echte werker die het beste tot z'n recht komt als verdedigende middenvelder, kan goed koppen en is dus jong en talentvol.
erg matig en dit soort grapjes zijn zoooo 1997.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je een soort van grapje maakte
Lijkt Stam wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:54 schreef twi het volgende:
[afbeelding]
Sivok weet het dus al hoe het is om te spelen tegen teams met lelijke shirts.
Party Animals?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zie op tmf zo clip van paar gasten in ajax trainingspak door de grachten van die stad daar... echt irritant wie zijn dat
Heb het plaatje speciaal voor je veranderd. En ook omdat de Sparta-speler op het andere plaatje verdomd veel op Poborsky leek. Voetbalprimeur en plaatjesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Mijn hart stond even stil
Ik dacht dat ik Jaap in een kakkerlakken shirt zag![]()
Bronquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:04 schreef Messenga het volgende:
'Ajax heeft belangstelling voor Van der Meyde'
Al gemeld?
Met Andy erbij heb je echt een droomteam.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:04 schreef Messenga het volgende:
'Ajax heeft belangstelling voor Van der Meyde'
Al gemeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |