Ja, maar toch ook dan wel weer een team om voor op te passen, dat zijn geen knullige spelers natuurlijk..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kopenhagen heeft wel Grønkjær en Bergdølmo in de selectie, dus dat is wel leuk.
Die zijn ook al jaren over hun top heen. Niettemin leuk weerzien.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
prcs, dat heeft wel watquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
daar doe ik niet meer aan hoor die idioot lange rij. Of vroeg naar binnen of ff wat minder netjes zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef BoNi het volgende:
Gister binnen gekregen, kan niet wachten om hem ook echt weer te gaan gebruiken.
Tot de winterstop zal het allemaal wel lekker lopen, daarna gaan ze beginnen met die vingerafdrukscans.. Nog langer in de rij voor Noord C.....
Ik ben meestal meteen binnen als het stadion open gaat. Overigens heb ik SCC ook nog niet binnen, schijnt dat ze met uitkaart pas later komen. Lekker weer, wat nou als ik meteen morgen een kaartje had willen kopen? Dan kan dat dus nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
daar doe ik niet meer aan hoor die idioot lange rij. Of vroeg naar binnen of ff wat minder netjes zijn.
Dapprestrijders weblog (volgens mij)quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:22 schreef F1Bas het volgende:
Wat is de bron van die Sivok roddel?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar toch ook dan wel weer een team om voor op te passen, dat zijn geen knullige spelers natuurlijk..
Misschien als we de CL halen en we dan Lyon loten.quote:
nee. ik ga rellen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:01 schreef Doopy-X- het volgende:
Allemaal al de seizoenskaarten binnen?
`quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
nee. ik ga rellen.
* -Wolf- rent naar buiten om stenen uit de straat hiervoor te trekken.
Jawel. Maar het is toch belachelijk dat morgen de kaartverkoop begint en ik gedwongen wordt om te wachten, ook als ik dat niet zou willen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:16 schreef PLAE@ het volgende:
Je wacht toch ook tot de 1e ring uitverkocht is![]()
Ik heb m ook nog niet hoor.
Zo is het, wat nu als we eerst thuis hadden geloot voor de CL?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jawel. Maar het is toch belachelijk dat morgen de kaartverkoop begint en ik gedwongen wordt om te wachten, ook als ik dat niet zou willen.
op tijd betalen ja, maar op tijd je SCC binnen, ho maar.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jawel. Maar het is toch belachelijk dat morgen de kaartverkoop begint en ik gedwongen wordt om te wachten, ook als ik dat niet zou willen.
nu zijn we beterquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
Kopenhagen... Tja. Vergelijkbaar qua sterkte met Brøndby vorig seizoen en dat ging ook niet heel eenvoudig.
Studeren doe je niet op zondagenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:46 schreef Haruhi het volgende:
Ik heb trouwens dit seizoen geen seizoenskaart gehaald, omdat dat niet te combineren viel met de studie die ik zou gaan doen, nu ben ik uitgeloot en zijn alle goeie plekken al vergeven. Nouja dan maar met de CC naar de leuke wedstrijden gaan
Idd, dat soort smoesjes wil ik dus niet meer horen hier!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Studeren doe je niet op zondagen![]()
Inderdaad, kutsmoesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee maar je gaat wel het grootse deel van het seizoen naar het buitenlandquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
dat zou ik dus ook hebben dit jaar, maar het is een jaartje uitgesteld.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:55 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Nee maar je gaat wel het grootse deel van het seizoen naar het buitenland
kut smoesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:46 schreef Haruhi het volgende:
Ik heb trouwens dit seizoen geen seizoenskaart gehaald, omdat dat niet te combineren viel met de studie die ik zou gaan doen, nu ben ik uitgeloot en zijn alle goeie plekken al vergeven. Nouja dan maar met de CC naar de leuke wedstrijden gaan
Ja, kan jij ook lekker beoordelen, hoe andermans leven eruit ziet. Flikker toch eens naar het kakkerlakken topic ipv hier te lopen trollen de hele tijd man..quote:
Dan mag je die joodjes die bij ons lopen te vervelen dat ook wel vertellen dat ze opflikkeren naar dit topic!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, kan jij ook lekker beoordelen, hoe andermans leven eruit ziet. Flikker toch eens naar het kakkerlakken topic ipv hier te lopen trollen de hele tijd man..
Waarom, ik kom er nooitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:08 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Dan mag je die joodjes die bij ons lopen te vervelen dat ook wel vertellen dat ze opflikkeren naar dit topic!
dat mag je lekker tegen hun vertellen in jullie topic, maar flikker hier ff op. ik kom niet in jullie topic, dus val mij ook niet hier lastig met je gezanik over anderen in jullie topic.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:08 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Dan mag je die joodjes die bij ons lopen te vervelen dat ook wel vertellen dat ze opflikkeren naar dit topic!
Ik heb mijn SCC nog steeds niet binnen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:01 schreef Doopy-X- het volgende:
Allemaal al de seizoenskaarten binnen?
Wat doet U in dit topic? U bent toch die bejaarde man uit Hools die alleen maar over andere dingen dan voetbal praat?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb mijn SCC nog steeds niet binnen.
laat me raden met 1 baksteen gooi je de kuip omverquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
nee. ik ga rellen.
* -Wolf- rent naar buiten om stenen uit de straat hiervoor te trekken.
Daar zijn verjaardagen voorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
die badkuip heeft z'n langste tijd gehad. 1 keer blazen is genoeg.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:38 schreef WEST het volgende:
[..]
laat me raden met 1 baksteen gooi je de kuip omver![]()
Heb je er 1 danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb mijn SCC nog steeds niet binnen.
Mwoah, vind ik niet. Psv is de laatse jaren heer en meester geweest met hiddink als coach. Dit jaar zou ajax hoge ogen kunnen gooien als de aankopen het een beetje goed gaan doen.quote:
Dan zitten ze hier wel goed ja!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:47 schreef ub40_bboy het volgende:
Laat die Feyenoorders lekker meelullen joh. Als ze maar normaal doen en voetbal inhoudelijk praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |