en die trainen samen ofzo?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:09 schreef jna het volgende:
Heb trouwens even met een vriend uit Tsjechie gesproken over Sivok. Hij is een echte werker die het beste tot z'n recht komt als verdedigende middenvelder, kan goed koppen en is dus jong en talentvol.

erg matig en dit soort grapjes zijn zoooo 1997.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je een soort van grapje maakte

Lijkt Stam wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:54 schreef twi het volgende:
[afbeelding]
Sivok weet het dus al hoe het is om te spelen tegen teams met lelijke shirts.

Party Animals?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zie op tmf zo clip van paar gasten in ajax trainingspak door de grachten van die stad daar... echt irritant wie zijn dat

Heb het plaatje speciaal voor je veranderd. En ook omdat de Sparta-speler op het andere plaatje verdomd veel op Poborsky leek. Voetbalprimeur en plaatjesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Mijn hart stond even stil
Ik dacht dat ik Jaap in een kakkerlakken shirt zag![]()

Bronquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:04 schreef Messenga het volgende:
'Ajax heeft belangstelling voor Van der Meyde'
Al gemeld?

Met Andy erbij heb je echt een droomteam.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:04 schreef Messenga het volgende:
'Ajax heeft belangstelling voor Van der Meyde'
Al gemeld?

Waar baseer je dat op? De Andy v/d Meyde van vóórdat ie naar Internazionale ging?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Met Andy erbij heb je echt een droomteam.

quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Guillermo & Tropical Danny - Toppertje![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |