Niet van Deelder of Bernlefquote:Gedicht bij mijn vijftigste verjaardag
God, wat is het leven prachtig
Nog dertig jaar dan ben ik tachtig
ik moest aan dat gedicht van Stella in de keuken denkenquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:23 schreef dolle_hond het volgende:
1683
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:27 schreef Asmodian het volgende:
1579
Yay!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
domme vraag van mij eigenlijk
![]()
Asmodian + 1
quote:Ik zit mij voor het vensterglas
onnoemelijk te vervelen
Ik wou dat ik twee hondjes was,
dan kon ik samen spelen.
Lekker snel!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:32 schreef slaveloos het volgende:
bomans
ook weer zeer snelquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:35 schreef Asmodian het volgende:
Port-of-Spain
Yay!quote:
idd ik kwam er ook aan via het voetballen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:37 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!![]()
En vrouwen maar zeggen dat voetbal kijken niet nuttig is
ff aan een vraag werken. moment
Ba-zzzing!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:41 schreef Soempie het volgende:
degas
natuurlijk: Edgar Degasquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:41 schreef Soempie het volgende:
edgar natuuriljk
Uiteraardquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:42 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ba-zzzing!![]()
Schilderij + Ballerina = Degas, he?
Soempie +1
quote:Op maandag 3 juli 2006 02:17 schreef MaJo het volgende:
Oké nog een makkelijke (en geen boekenvraag deze keer)
Hoe heet het schilderij van Picasso, vernoemd naar een dorp in Spanje dat Franco liet bombarderen in 1937?
Geeft helemaal niks, johquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:52 schreef Soempie het volgende:
o, shit..en nu? Dat wist ik namelijk niet.
Ik zat ook aan het konijn te denkenquote:
Ben jij al weer terug van vakantie trouwens? Dan heb je ons in dat geval niet veel kans gegeven iets in te lopenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Geeft helemaal niks, joh. Ik heb best vaak vragen herhaald zien worden. Ik denk dat het okee is als het af en toe gebeurd en de vraag heeel lang geleden is gesteld (zoals in dit geval), maar dat mijn vraag over de openingszin van Die Verwandlung en MaJo's vraag over de openingszin van 1984 drie keer zijn herhaald is onacceptabel (al zijn het briljante boeken)
Ik kende het hele kunstwerk ook niet, totdat ik een recensie moest schrijven over een tentoonstelling waarin alleen maar caramel werd gebruikt. Zag er ook niet uit.quote:
Die Verwandlung is waarschijnlijk het boek dat het meeste invloed op mij heeft gehad, dus ik kan het je niet kwalijk nemen. In ieder geval moet iedereen het nu wel wetenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:57 schreef Soempie het volgende:
o, dat wist ik ook niet..die van Die Verwandlung heb ik ook nog eens gesteld![]()
dat zijn homologe genomen? mag ik een andere vraag stellenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:59 schreef Gooitzen het volgende:
Gelijke chromosomen? XX ipv X Y?
Neuh joh, ik kom pas maandag terug, tenzij het me lukt mijn vlucht uit te stellenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:57 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ben jij al weer terug van vakantie trouwens? Dan heb je ons in dat geval niet veel kans gegeven iets in te lopen
Ik heb geen idee. Gewoon Homoloog vertalen. Homo is gelijk, en logos is woord. Dus vandaar XX ipv XY. Ik heb er verder geen idee van, behalve dat het volgens mij met erfelijkheid heeft te maken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
dat zijn homologe genomen? mag ik een andere vraag stellen![]()
Dit gaat boven m'n pet![]()
Hier is het veel te warm, is het daar dan wel wat uit te houden? En dan niet alleen de warmte?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:01 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Neuh joh, ik kom pas maandag terug, tenzij het me lukt mijn vlucht uit te stellen. Maar ik heb nu eventjes niks te doen
Maar moet nu wel ff een paar minuutjes weg. Ben er zo weer
Het is hier ongeveer even warm, maar hier is elk huis op de hitte gebouwd en is er overal aircoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:05 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hier is het veel te warm, is het daar dan wel wat uit te houden? En dan niet alleen de warmte?
Of 23, maar dat is volgens mij geen goede zaak..?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:07 schreef Soempie het volgende:
en wij hebben er 22
Ik ga er volgend jaar heen. Veel succes met het overboeken van je ticket.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Het is hier ongeveer even warm, maar hier is elk huis op de hitte gebouwd en is er overal airco. Verder is het hier in Tel Aviv heel erg chill. Ik geniet met volle teugen
![]()
ja, zoiets.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:09 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Of 23, maar dat is volgens mij geen goede zaak..?
Echt waar? Awesome!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:09 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik ga er volgend jaar heen. Veel succes met het overboeken van je ticket.
Dan moet ik nog vier plaatsen stijgen, en ik ga volgende week al weer vier dagen weg. Enfin, hard werken dus tot dinsdagquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:11 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Echt waar? Awesome!. Je moet me er bij het 100e-Topic-Meet alles over vertellen!
![]()
't is heus niet alleen voor de top tienquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:13 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Dan moet ik nog vier plaatsen stijgen, en ik ga volgende week al weer vier dagen weg. Enfin, hard werken dus tot dinsdag
Phew, gelukkig.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
't is heus niet alleen voor de top tien![]()
Dat doet me deugd. De top tien heeft alweer een gat geslagen van 10 punten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
't is heus niet alleen voor de top tien![]()
Ik las het. Hij mag dit ook copy-pasten hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:19 schreef Soempie het volgende:
Dag Daff..volgens mij was Asmo ook al bezig
lief van jequote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik las het. Hij mag dit ook copy-pasten hoor
Jij bent te laat met antwoorden omdat je eerst je tong nog binnenboord moet trekken. Dat is alles!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:20 schreef tong80 het volgende:
Ik ben altijd te laat omdat ik in meerdere topics zit.Valt me nog mee dat ik 40 punten heb.
Dank je wel!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ranglijst na deel 74
meerdere topics? Dat dingt mee naar de Understatement-of-the-Year-prijsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:20 schreef tong80 het volgende:
Ik ben altijd te laat omdat ik in meerdere topics zit.Valt me nog mee dat ik 40 punten heb.
is die al geweest?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Alweer?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
meerdere topics? Dat dingt mee naar de Understatement-of-the-Year-prijs
8quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nordrhein-Westfalen
Bayern
Meckelenburg-Vorpommern
Berlin
Niedersachsen
Rheinland
Hessen
Thuringen
11quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
en Saarland
Sachsen-Aanhalt
Berlin
Brandenburg...
14quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:29 schreef Soempie het volgende:
bremen, hamburg, berlin, brandenburg, bayern, hessen, thuringen, sachsen, saarland, niedersachsen...meckelenburg vorpommern, schleswig holstein
15quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
Baden Wurtenberg staat me ook nog bij
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:34 schreef Soempie het volgende:
RSVPen?
maar eh ik ben een beetje hetzelfde als wyccie..
dus ik kom niet
Geweldig!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
Strak plan, Asmo! Als we dan na 00.00 nog doorgaan kan je me feliciteren
dat is ongeveer 3/4quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:38 schreef Soempie het volgende:
rheinland plats?
Ja, dacht't welquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:38 schreef Soempie het volgende:
rheinland plats?
zo dichtbijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is ongeveer 3/4
maar te weinig
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef Maybach het volgende:
Rheinland Pfalz
Da's beter dan beste-winkelcentrum-gevoelens...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:43 schreef Asmodian het volgende:
Hier krijg ik toch Gazpacchio-achtige gevoelens bij
Dat is inderdaad verstandig - goed plan!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:42 schreef Soempie het volgende:
Asmo? misschien is het handig om dat stukje in de OP te zetten? Omdat niet iedereen dit topic leest.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zolang ik niet de oudste van 't stel ben vind ik alles best....
Dat betwijfel ik, maar laatst was ik bij een van de gezelligste feestjes die ik ooit bijgewoond heb waar de leeftijden tussen de 17-60 zaten. Iedereen had het er enorm naar hun zinquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zolang ik niet de oudste van 't stel ben vind ik alles best....
Ik moet er nog even over nadenken, goed?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:45 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat is inderdaad verstandig - goed plan!![]()
Maar waarom zou je niet komen? Iedereen hier lijkt me super aardig (ikzelf in ieder geval) en Neleos, Lienelien, MaJo, Stanley en ik zijn zelfs van rond jouw leeftijd (niet dat dat uitmaakt, maar ik zou me kunnen aannemen dat iemand niet de allerjongste zou willen zijn)
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:49 schreef Haruhi het volgende:
Ik zou graag komen maar iedereen hekelt mij dus ik laat maar verstek gaan [afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:48 schreef Maybach het volgende:
Ik ben tegenwoordig bijna nooit meer ergens de jongste![]()
![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:49 schreef Gooitzen het volgende:
Het lijkt mij ook wel een aardig idee. Waarschijnlijk is het dan ook nog terras weer, dus heb je dan ook een tuin?
Ik zou het leuk vinden als je zou komenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:49 schreef Haruhi het volgende:
Ik zou graag komen maar iedereen hekelt mij dus ik laat maar verstek gaan [afbeelding]
Hoe kom je aan de spreuk onder je fototje? Kom je uit Groningen en heb je te vaak bij het goedkantoortje gezeten of leef je naar De Schrift?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:48 schreef Maybach het volgende:
Ik ben tegenwoordig bijna nooit meer ergens de jongste![]()
![]()
![]()
Tuurlijk kan je er nog even over nadenken, het is pas over 4 wekenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet er nog even over nadenken, goed?![]()
Laten we het er maar op houden dat ik erg verlegen ben![]()
![]()
En dus niet zo goed in grote groepen...![]()
Alles flex, Bier is Bier! Alleen hangt het natuurlijk ook af van hoeveel mensen er komen, het moet er wel in passen (ik sta wel).quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee. Maar zoals ik zei vind ik het ook gezellig om een terras te pakken
. Maar als iemand anders een huis avec tuin heeft en zich aanbiedt is dat natuurlijk ook prima
Het idee om het bij mij te doen kwam ervan omdat het mij leuk leek, omdat ik op #1 sta (en dus volgens de toenmalige #2 jullie wel wat bier verschuldigd was) en omdat ik in hartje Utrecht woon, wat makkelijk te bereiken is voor iedereen uit alle windstreken
Ehhhh goedkantoortje?, zegt me helemaal niks eigenlijk. Wat is dat?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:53 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hoe kom je aan de spreuk onder je fototje? Kom je uit Groningen en heb je te vaak bij het goedkantoortje gezeten of leef je naar De Schrift?
In groningen achter het stadhuis.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:56 schreef Maybach het volgende:
[..]
Ehhhh goedkantoortje?, zegt me helemaal niks eigenlijk. Wat is dat?
That's the spiritquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:55 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Alles flex, Bier is Bier! Alleen hangt het natuurlijk ook af van hoeveel mensen er komen, het moet er wel in passen (ik sta wel).
Bij leven en welzijn, en nu ik heb begrepen dat de toelatingseisen wat geminderd zijn, ben ik aanwezig.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
That's the spirit. Vandaar dat ik om RSVP vraag - om een idee te hebben van hoeveel mensen er komen
. We vinden vast wel iets dat leuk is
Niemand?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:46 schreef Maybach het volgende:
Well my friends are gone and my hair is grey
I ache in the places where I used to play
And Im crazy for love but Im not coming on
Im just paying my rent every day
Oh in *** ***** ** ****
Arties en songtitel graag
Dan nogmaals: Wat is RSVP?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
That's the spirit. Vandaar dat ik om RSVP vraag - om een idee te hebben van hoeveel mensen er komen
. We vinden vast wel iets dat leuk is
Zonde hoor, tegenwoordig beste binnenstad van Groningen. Maar dan rest mijn vraag, waarom dan dat onderschrift?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:57 schreef Maybach het volgende:
[..]
Aha, nee ben zelfs nog nooit in Groningen geweest.![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef Berkery het volgende:
RSVP - Répondez, s'il vous plaît
Dat, als je een uitnodiging krijgt je laat weten of je komt of niet.
Tevens heb ik helemaal niks tegen je, johquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:49 schreef Haruhi het volgende:
Duh... Uiteraard. Het zal niet de beste binnenstad van Maastricht zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:58 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Zonde hoor, tegenwoordig beste binnenstad van Groningen. Maar dan rest mijn vraag, waarom dan dat onderschrift?
Van Nederland. Scherpquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Duh... Uiteraard. Het zal niet de beste binnenstad van Maastricht zijn [afbeelding]
Omdat er een jaar geleden werd getwijfeld aan de manier waarop een van beide heren op de foto aan zn overwinningen kwam, en ik die twijfel een beetje onzinnig vond/vind. (en omdat ik vind dat mijn vrienden mij niet geven wat mij toekomt natuurlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:58 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Zonde hoor, tegenwoordig beste binnenstad van Groningen. Maar dan rest mijn vraag, waarom dan dat onderschrift?
Je mag mij in ieder geval mailenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef dartfanaat het volgende:
Voor mij zijn er ook een paar redenen waarom ik er nog even over wil nadenken.
Het idee lijkt me wel leuk, maar er zijn andere omstandigheden die ik moet meewegen.
wil ik best in vertrouwen delen, maar niet hier.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tevens heb ik helemaal niks tegen je, joh. Dat gedoe van vorige week is bij mij al lang vergeven en vergeten. Ik vond je wat snel oordelen en je taalgebruik in mijn richting een beetje grof, maar er is niks mis met argwanend zijn (je hebt zelfs de eerste Googler er uit weten te zeven!
en ik zie absoluut geen reden waarom wij niet op vriendschappelijke voet verder zouden kunnen gaan
. Ik zou het dus ook heel leuk vinden om je te ontmoeten
Ik weet wel wie die 'neger' is, en hij ook wel wie ik ben. ( Alleen weet hij dat niet ).quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vanuit het verre (nouja) België zou ik 't ook leuk vinden je te ontmoeten, Haruhi. Iedereen kan bot uit de hoek komen; dat doe ik ook wel eens.
Zolang je niet met de neger gaat vechten is alles prima
We wachten op jou....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:03 schreef Jayhawk het volgende:
jo hoe zit het nu met de vragen?
Jij moet er 1 stellen, dusja.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:03 schreef Jayhawk het volgende:
jo hoe zit het nu met de vragen?
Whoa, die sig is redelijk bruut, jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:02 schreef Haruhi het volgende:
[..]. Gelukkig maar. Alleen er zijn ook mensen die minder vergevend zijn, zie mijn sig
. Voor de rest ben ik dan ook op vakantie. Dus
.
Misschien doe ik dat ook nog wel een dezer dagenquote:
Bedoel je Stanley?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vanuit het verre (nouja) België zou ik 't ook leuk vinden je te ontmoeten, Haruhi. Iedereen kan bot uit de hoek komen; dat doe ik ook wel eens.
Zolang je niet met de neger gaat vechten is alles prima
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
2 vrouwen, oud.
Ik gok op Betje Wolf en Aagje Deken
en dan is het Sara Burgerhart.
Och, ik vond zijn antwoord minder toereikend dan die van iemand anders, en daar werd hij heel boos overquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Whoa, die sig is redelijk bruut, ja. Ik zal even een paar topics terug moeten kijken om te zien wat er precies aan de hand was, maar dat zeggen tegen jou is ronduit onbeschoft
![]()
Dat je op vakantie zal zijn is wel klote. Vanaf wanneer tot wanneer ben je op vakantie? Ik zal er zeker rekening mee houden.
Kijk, ik wil proberen een datum te prikken die redelijk dichtbij is waarop de meeste mensen die willen komen kunnen komen. Het is een lastige puzzel![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
2 vrouwen, oud.
Ik gok op Betje Wolf en Aagje Deken
en dan is het Sara Burgerhart.
Nouja "helemaal in België" is overdreven. Feitelijk woon ik aan deze kant van de grens, omringd door Nederland. Wel es van Baarle-Hertog/Nassau gehoord?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Bedoel je Stanley?
En jij woont helemaal in Belgie /en/ bent de volgende dag jarig? Dan ben jij zeker de Guest of Honour- die fles whiskey vergeet ik nu zeker niet!
![]()
gegoogled?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:13 schreef Soempie het volgende:
maar jayhawk is heel precies: dus ik zeg historie van mejuffrouw sara burgerhart.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:14 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
goed gegoogled
betrapt op gebruik oude spelling
Dat zag ik ook net.quote:
Bekende dame vroeg ie toch.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:16 schreef Jayhawk het volgende:
gillian anderson
lamaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:09 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Och, ik vond zijn antwoord minder toereikend dan die van iemand anders, en daar werd hij heel boos over. Toen ik zei "vraagsteller beslist" kwam hij met deze intelligente uitbarsting.
Die vraag, ik heb geen flauw benul.
Het stond er op, lijkt me sterk dat je dat mist. Andere vraagquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat zag ik ook net.
Andere vraag? Of Jayhawk punt wegens snelheid?
Stond in de rechter bovenhoek... Stom van me dat ik dat niet had weggepoetst.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:17 schreef Jayhawk het volgende:
ow, niet gezien
Daarom zoek ik voordat ik een vraag stel altijd het antwoord voor de zekerheid op..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:21 schreef Soempie het volgende:
mag ik nog iets zeggen over vragensteller beslist: want soms is wat de vragensteller zegt gewoon fout. Als iedereen het daar over eens is, dan vind ik dat de vragensteller niet hoort te beslissen. Bijvoorbeeld bij jaartallen?
Als wat de vragensteller beslist altijd goed is, dan moet er bij mij een puntje af
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:22 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Daarom zoek ik voordat ik een vraag stel altijd het antwoord voor de zekerheid op..
Haha, ben ik hier de stem der wijsheid?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Asmo, zeg jij er eens wat van...
Dan zeg ik dat ik niet weet wie Jajong isquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haruhi, als ik nou zeg dat jij een kloon van Jajong bent.. wat zeg jij dan?
gebrek aan reltopicsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind dat de vragensteller beslist, maar dat daar in principe wel ruggespraak over plaats kan vinden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:21 schreef Soempie het volgende:
mag ik nog iets zeggen over vragensteller beslist: want soms is wat de vragensteller zegt gewoon fout. Als iedereen het daar over eens is, dan vind ik dat de vragensteller niet hoort te beslissen. Bijvoorbeeld bij jaartallen?
Als wat de vragensteller beslist altijd goed is, dan moet er bij mij een puntje af
hee Stanleyquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
gebeurt dus wel, maargoed: dan moet er bij mij een punt af en bij Disheaver een punt bij.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:27 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik vind dat de vragensteller beslist, maar dat daar in principe wel ruggespraak over plaats kan vinden.
Kijk, als de vragensteller gewoon feitelijk fout zit, bijvoorbeeld bij een jaartal, moet je dat aan de vragensteller tonen. Die moet dan tot de beslissing komen om het punt alsnog goed toe te kennen (misschien onder druk van andere spelers).
Ik denk niet dat vragenstellers halsstarrig vast zouden houden aan een beslissing die feitelijk fout is nadat hun ongelijk is bewezen
Pak de trein van 17.20u vanuit de woonplaats van onze vriend Haruhi en dan bedoel ik niet Amsterdam, zoals in zijn profiel staat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:28 schreef Asmodian het volgende:
[..]
hee Stanley- was jij niet op vakantie?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. ok.. ik zal niet NSB-en, maar ik had het al moeten weten sinds je scheidsrechter-opmerking.
Om welke vraag gaat het, en in welk topic?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
gebeurt dus wel, maargoed: dan moet er bij mij een punt af en bij Disheaver een punt bij.
Je had ook terug kunnen zeggen: "En wat dan nog? Jij bent toch ook op vakantie?"quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Pak de trein van 17.20u vanuit de woonplaats van onze vriend Haruhi en dan bedoel ik niet Amsterdam, zoals in zijn profiel staat.
Whahahaha.. wat een gek.. je alter ego is wel een rellende etter zeg..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:29 schreef Haruhi het volgende:
[..].
Wie stelt er een vraag nu Jay weg is?
Tot danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Whahahaha.. wat een gek.. je alter ego is wel een rellende etter zeg..
*boehoe* iedereen hekelt mij *boehoe*
Zou het dan aan jou liggen misschien?
Nou, gedraag je.. ik zie je met Koninginnedag..
Ik heb hem wel eens in de nacht tot de orde moeten roepen en zo'n geintje als met k-man heeft hij mij ook drie keer geflikt of zo. Ik heb het niet eens tot sig geschopt.. maar ik begrijp nu dat we te maken hebben met een uitlaatklepje.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:32 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Je had ook terug kunnen zeggen: "En wat dan nog? Jij bent toch ook op vakantie?"
En ik snap niet helemaal wat er tussen jou en Haruhi aan de hand is... Hebben jullie een 'history'?
De vraag: wat is een windei.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:30 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Om welke vraag gaat het, en in welk topic?
Yay!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:32 schreef Soempie het volgende:
veel te makkelijk![]()
Asmodian +1
ik had er toch 10 moeten vragen
Vergeet niet je dramatische optreden tijdens GRC Groningen 2 - Gronitas 2quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens in de nacht tot de orde moeten roepen en zo'n geintje als met k-man heeft hij mij ook drie keer geflikt of zo. Ik heb het niet eens tot sig geschopt.. maar ik begrijp nu dat we te maken hebben met een uitlaatklepje.
Jos Lansink en van Grunsven?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:34 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!![]()
Weet niet of ik op 10 had kunnen komen, dus ik ben blij dat je er maar 5 vroeg
Noem 2 Nederlandse ruiters (m/v) die gouden plakken hebben gehaald voor Paardensport bij de Olympische Spelen
Dat viel allemaal best mee, maar het was niet m'n beste wedstrijd. Daar moet je even doorheen als beginnend scheidsrechter. Volks gezegd: daar moet je schijt aan hebben.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:35 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Vergeet niet je dramatische optreden tijdens GRC Groningen 2 - Gronitas 2.
klopt!quote:
Heb ik ook al gedaan hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat viel allemaal best mee, maar het was niet m'n beste wedstrijd. Daar moet je even doorheen als beginnend scheidsrechter. Volks gezegd: daar moet je schijt aan hebben.
Ties heeft zich er al lang overheen gezet, zou jij ook eens moeten doen.
Bedankt AA-Drink reclame'squote:
quote:
Dan stelt iemand anders die tochquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:43 schreef Neleos het volgende:
Ik weet 't, maar heb geen tijd voor een vraag.
quote:
Michael Bublequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik niet, maar heb wel tijd voor een vraag. Geef jij 't antwoord, stel ik de vraag, okee?
nee, hij gaf mij ook een punt. maar was het er niet mee eens en disheaver hoort dus dat punt te krijgen. Maargoed, was al vergeten dat hij dat punt had gegeven. Las het net ook. Laatmaar, sorrie.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:44 schreef Asmodian het volgende:
Soempie, de vragensteller heeft uiteindelijk (terecht) besloten om jou dat punt van het windei toe te kennen. Daar moest je voor zeuren, okee, maar uiteindelijk is hij toch overstag gegaan. Dus is dat punt gewoon voor jou
Is dat in datzelfde topic waar je zelf een -1 plaatste voor jezelf? Zoja, dan is dat punt verrekend.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
nee, hij gaf mij ook een punt. maar was het er niet mee eens en disheaver hoort dus dat punt te krijgen. Maargoed, was al vergeten dat hij dat punt had gegeven. Las het net ook. Laatmaar, sorrie.
Nee Dis had de puntentelling gedaan en mij dat punt gegeven. Vervolgens in het volgende topic gaf jayhawk ook weer een punt aan me. Toen deed ik -1. Maar, laat maarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is dat in datzelfde topic waar je zelf een -1 plaatste voor jezelf? Zoja, dan is dat punt verrekend.
Nee, zo braaf is-ie nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:50 schreef Asmodian het volgende:
Leonardo diCaprio?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, zo braaf is-ie nou ook weer niet.
Eminem? (Slim Shady / Marshall Mathers III)quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, zo braaf is-ie nou ook weer niet.
Ken je 'm? Die is niet zo braaf hè?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Eminem? (Slim Shady / Marshall Mathers III)
Yay!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ken je 'm? Die is niet zo braaf hè?
Asmodian +1
quote:Spiegels op het plafond
De roze champagne op ijs
en ze zei: "We zijn allen gevangenen hier van onze eigen machinaties"
En in de 'meester' z'n kamers
Zijn ze bijeengekomen voor het feest
Ze doorsteken het met hun stalen messen
Maar ze kunnen het beest gewoon niet doden
Eagles, Hotel Californiaquote:
ik ookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:58 schreef Haruhi het volgende:
WAT? ik dacht echt dat ik fucking snel was. Jezus
40-plussers zijn niet meer zo snelquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:58 schreef Haruhi het volgende:
WAT? ik dacht echt dat ik fucking snel was. Jezus
Natuurlijkquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |