Ik heb hem wel eens in de nacht tot de orde moeten roepen en zo'n geintje als met k-man heeft hij mij ook drie keer geflikt of zo. Ik heb het niet eens tot sig geschopt.. maar ik begrijp nu dat we te maken hebben met een uitlaatklepje.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:32 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Je had ook terug kunnen zeggen: "En wat dan nog? Jij bent toch ook op vakantie?"
En ik snap niet helemaal wat er tussen jou en Haruhi aan de hand is... Hebben jullie een 'history'?
De vraag: wat is een windei.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:30 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Om welke vraag gaat het, en in welk topic?
Yay!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:32 schreef Soempie het volgende:
veel te makkelijk![]()
Asmodian +1
ik had er toch 10 moeten vragen
Vergeet niet je dramatische optreden tijdens GRC Groningen 2 - Gronitas 2quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens in de nacht tot de orde moeten roepen en zo'n geintje als met k-man heeft hij mij ook drie keer geflikt of zo. Ik heb het niet eens tot sig geschopt.. maar ik begrijp nu dat we te maken hebben met een uitlaatklepje.
Jos Lansink en van Grunsven?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:34 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!![]()
Weet niet of ik op 10 had kunnen komen, dus ik ben blij dat je er maar 5 vroeg
Noem 2 Nederlandse ruiters (m/v) die gouden plakken hebben gehaald voor Paardensport bij de Olympische Spelen
Dat viel allemaal best mee, maar het was niet m'n beste wedstrijd. Daar moet je even doorheen als beginnend scheidsrechter. Volks gezegd: daar moet je schijt aan hebben.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:35 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Vergeet niet je dramatische optreden tijdens GRC Groningen 2 - Gronitas 2.
klopt!quote:
Heb ik ook al gedaan hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat viel allemaal best mee, maar het was niet m'n beste wedstrijd. Daar moet je even doorheen als beginnend scheidsrechter. Volks gezegd: daar moet je schijt aan hebben.
Ties heeft zich er al lang overheen gezet, zou jij ook eens moeten doen.
Bedankt AA-Drink reclame'squote:
quote:
Dan stelt iemand anders die tochquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:43 schreef Neleos het volgende:
Ik weet 't, maar heb geen tijd voor een vraag.
quote:
Michael Bublequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik niet, maar heb wel tijd voor een vraag. Geef jij 't antwoord, stel ik de vraag, okee?
nee, hij gaf mij ook een punt. maar was het er niet mee eens en disheaver hoort dus dat punt te krijgen. Maargoed, was al vergeten dat hij dat punt had gegeven. Las het net ook. Laatmaar, sorrie.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:44 schreef Asmodian het volgende:
Soempie, de vragensteller heeft uiteindelijk (terecht) besloten om jou dat punt van het windei toe te kennen. Daar moest je voor zeuren, okee, maar uiteindelijk is hij toch overstag gegaan. Dus is dat punt gewoon voor jou
Is dat in datzelfde topic waar je zelf een -1 plaatste voor jezelf? Zoja, dan is dat punt verrekend.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
nee, hij gaf mij ook een punt. maar was het er niet mee eens en disheaver hoort dus dat punt te krijgen. Maargoed, was al vergeten dat hij dat punt had gegeven. Las het net ook. Laatmaar, sorrie.
Nee Dis had de puntentelling gedaan en mij dat punt gegeven. Vervolgens in het volgende topic gaf jayhawk ook weer een punt aan me. Toen deed ik -1. Maar, laat maarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is dat in datzelfde topic waar je zelf een -1 plaatste voor jezelf? Zoja, dan is dat punt verrekend.
Nee, zo braaf is-ie nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:50 schreef Asmodian het volgende:
Leonardo diCaprio?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, zo braaf is-ie nou ook weer niet.
Eminem? (Slim Shady / Marshall Mathers III)quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, zo braaf is-ie nou ook weer niet.
Ken je 'm? Die is niet zo braaf hè?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Eminem? (Slim Shady / Marshall Mathers III)
Yay!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ken je 'm? Die is niet zo braaf hè?
Asmodian +1
quote:Spiegels op het plafond
De roze champagne op ijs
en ze zei: "We zijn allen gevangenen hier van onze eigen machinaties"
En in de 'meester' z'n kamers
Zijn ze bijeengekomen voor het feest
Ze doorsteken het met hun stalen messen
Maar ze kunnen het beest gewoon niet doden
Eagles, Hotel Californiaquote:
ik ookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:58 schreef Haruhi het volgende:
WAT? ik dacht echt dat ik fucking snel was. Jezus
40-plussers zijn niet meer zo snelquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:58 schreef Haruhi het volgende:
WAT? ik dacht echt dat ik fucking snel was. Jezus
Natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |