quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je kent de streek blijkbaar nietWaarom doe ik nog moeite?
![]()
Wat een maatjesquote:
OP aangepastquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heerlijke OP...
maar liever een keukentafel en dag- en nachtdromen![]()
![]()
mag ik mee dan ????quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:41 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat ik vandaag maar eens ga dagdromen over een vakantie..
Op een boot ofzo.. Een cruise misschien wel
Ja lijkt me wel wat..![]()
Dat ziet er wel uit als een geschikte neuktafelquote:
Wat is 't vroeg.quote:
Tja, een lief tafeltje met iele pootjes en een blad met mozaīk leek me minder geschiktquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ziet er wel uit als een geschikte neuktafel
Een cruise.....nee ik geloof dat dat het laaste zou zijn ..op de een of ander manier lijkt me dat eng.. ik stap wel in een vliegtuig naar een of ander tropisch eiland...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:41 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat ik vandaag maar eens ga dagdromen over een vakantie..
Op een boot ofzo.. Een cruise misschien wel
Ja lijkt me wel wat..![]()
Hawaiiquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Een cruise.....nee ik geloof dat dat het laaste zou zijn ..op de een of ander manier lijkt me dat eng.. ik stap wel in een vliegtuig naar een of ander tropisch eiland...![]()
quote:
dat is er toch ook? we gaan echt niet 14 dagen musea's bekijken hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
oké dat museum gaan we dan ook wel bekijken.. goed?
Maar ik wil ook strand en zee...
mooi.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat is er toch ook? we gaan echt niet 14 dagen musea's bekijken hoor![]()
Ik verveel me ook. Maar ik werk niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij ben ik de enige die zich verveeld en geen zin heeft in het uitvoeren van 'werk'![]()
waar ben je nu dan en hoe laat is ut?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik verveel me ook. Maar ik werk niet.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij ben ik de enige die zich verveeld en geen zin heeft in het uitvoeren van 'werk'![]()
Thuis en als het goed is dezelfde tijd als bij jou: 11.31.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waar ben je nu dan en hoe laat is ut?
ga dan wat doen manquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Thuis en als het goed is dezelfde tijd als bij jou: 11.31.
Ik ga zo ff ontbijten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ga dan wat doen man![]()
opruimen, schoonmaken, lunchen
nee doe ook maar nie, anders verveel ik me helemaal
die smileyquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik verveel me ook. Maar ik werk niet.
echt niet..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
werkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
echt niet...maar nu ga ik ff serieus bezig zijn..
nou iig proberen dan.. een poging doen....![]()
volgens mij gelooft je baas je nog steedsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit hier nog tot 13.00 de schijn van werken op te houden
ik nog één uurtje langerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit hier nog tot 13.00 de schijn van werken op te houden
die zijn allemaal op vakantiequote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens mij gelooft je baas je nog steeds
Wat ben je dan wel aan het doen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:42 schreef leonieke het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik niet aan het werk ben?![]()
(maar ik het wel zou moeten zijn)
Hey ik moet ook om mijn postaantallen denken jaquote:
Eigenlijk gewoon aan het luieren.. al een paar wekenquote:
Inmiddels mag je wel weer een beetje bijgekomen zijn, Fruts zit alweer een tijdje te fokkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:48 schreef Tally het volgende:
Ik ben ook zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo druk!
das op zich wel een uitdaging, maar de mijne zijn al verneukt en niet meer op te vijzelenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey ik moet ook om mijn postaantallen denken ja
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inmiddels mag je wel weer een beetje bijgekomen zijn, Fruts zit alweer een tijdje te fokken
verlof? das lekkerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb verlof hoor![]()
En fok niet tijdens het werk![]()
![]()
Bijgekomen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inmiddels mag je wel weer een beetje bijgekomen zijn, Fruts zit alweer een tijdje te fokken
Mag ik nu op je buro?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Mjah... kom maar weer van onder het buro Tally vandaan![]()
Op het mijne is ook nog wel plek hoor, ik ben niet zo eenkennigquote:
Kan je dan nog wel werken?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op het mijne is ook nog wel plek hoor, ik ben niet zo eenkennig
fl./dmdfkeknf fks sanfkqft ke;qf n fn qfewleqnf qfjkewnqkengfn ejkwqgfn nqfkewn;q fkewn;eqngfqquote:
Toetsenbord moet je wel even aan de kant schuiven lieverd..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
fl./dmdfkeknf fks sanfkqft ke;qf n fn qfewleqnf qfjkewnqkengfn ejkwqgfn nqfkewn;q fkewn;eqngfq
ja kriebelt dat niet lekker? Zo'n inverende spatiebalk tegen je lipjes?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Toetsenbord moet je wel even aan de kant schuiven lieverd..
ze zat op de cursortoetsen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja kriebelt dat niet lekker? Zo'n inverende spatiebalk tegen je lipjes?
en weer een TFT-tje vies...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Toetsenbord moet je wel even aan de kant schuiven lieverd..
Grote vakantie van 1 juli tot en met 31 augustus (wel een paar dagen ertussen naar school, maar da's maar vanaf 22 aug)quote:
Alle tijd om eens lekker rustig in het huwelijksbootje te stappen om een boterbriefje te gaan halenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Grote vakantie van 1 juli tot en met 31 augustus (wel een paar dagen ertussen naar school, maar da's maar vanaf 22 aug)
wb !quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:21 schreef _Cara_ het volgende:
Het was een dappere poging Cara dat wel......
Wittebroodsweken? Wasda?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle tijd om eens lekker rustig in het huwelijksbootje te stappen om een boterbriefje te gaan halenZou anders ook maar een droge bek worden, zo in de wittebroodsweken
wat een leven...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Grote vakantie van 1 juli tot en met 31 augustus (wel een paar dagen ertussen naar school, maar da's maar vanaf 22 aug)
En een week herfstvakantie in november, twee weken kerstvakantie, een week krokusvakantie en twee weken paasvakantiequote:
Wittebroodsweken is de periode van zes weken na het huwelijk, waarin het kersverse bruidspaar niet gestoord mag worden door visite, vertegenwoordigers van verzekeringsmaatschappijen, en anderen.quote:
Geen idee. Maar jij ZEKER nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
En heb ik dat dan twee keer?
Volgend jaar ook na het kerkelijk huwelijk?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben volgende week ziek denk ik
Maar.. maar... ik ga mijn zoveel weken vakantie waarschijnlijk opgeven.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Maar jij ZEKER nietjij hebt zo al een voldoende lui leven
ideale werktijdenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:54 schreef es70 het volgende:
Klaar met werken. Het is er niet echt koeler op geworden
.
2 uur en 35 minuten, ik heb de tijd vanaf het moment dat de rommel hier is en moet om 5 uur klaar zijn. Lekker flexibel dusquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ideale werktijden![]()
welcome back essie
nog last van de regen gehad?
Zonnig en benauwd hierquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:56 schreef leonieke het volgende:
Hoi es
Hier valt het nog redelijk mee met de warmte vandaagBeetje lichtjes bewolkt
hier alleen vannacht regen geloof ikquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:57 schreef es70 het volgende:
[..]
2 uur en 35 minuten, ik heb de tijd vanaf het moment dat de rommel hier is en moet om 5 uur klaar zijn. Lekker flexibel dus.
Regen, welke regen.
Straat was hier ook nat vanmorgen en het schijnt ge-onweert te hebben...quote:
gisteren 10 druppels... 's avonds nog 1 x 10 druppels.. vandaag nix..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:58 schreef Frutsel het volgende:
heeft bijna hele ochtend geregend hier
quote:
Jij ookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
verkeerde smiley... beruchte stemmingswissel treedt op... ik nok hem!
fijne dag mensen!
Ja, hij is gejat door iemand in de WFL SCquote:
En daar heb je natuurlijk al je beklag gedaan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, hij is gejat door iemand in de WFL SC.
Ik vind het anders ontzettend NIET grappigquote:
Als jij dat icoontje eerder had, mail ff een FA.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind het anders ontzettend NIET grappig.
Ik heb 'm zelf gemaakt, zelfs de naam is hetzelfdequote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als jij dat icoontje eerder had, mail ff een FA.![]()
zei MM net..qu had um doorgespeeld in WFLquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf gemaakt, zelfs de naam is hetzelfde.
Ik had het gezien, heb 'm ook al even bedanktquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zei MM net..qu had um doorgespeeld in WFL![]()
maar hij heeft um al aangepast, je bent 'weer single'
jou springsmiley doet mijn humeur weer betersquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had het gezien, heb 'm ook al even bedankt.
sorry Esquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf gemaakt, zelfs de naam is hetzelfde.
Niet meer doenquote:
ik wist niet dat je em zelf gemaakt hadquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet meer doen. Maar ik ben iig blij dat 'ie 'm zo snel weer veranderde
.
Je had me niet zo handig ingeschat ?quote:
het is meer dat de meeste mensen gewoon een plaatje van t internet plukkenquote:
Dan is het lekker druk!quote:
Nee idd, ah voor een eerste keer doen ze niet zo moeilijk qua target.quote:
Geen idee nog.. moet er 's ochtends zijn en ze gaan uit van een gemiddelde ze weten vast wel wat ze normaal op zondagen verkopen dus om die targets maak ik me niet zo druk, ga die mensen de koffie niet opdringen ofzoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee idd, ah voor een eerste keer doen ze niet zo moeilijk qua target.Waar moet je heen?
waar?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ik was ff bezig met een kwaliteitstopic jah
brrrrrrquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
damn, nog een topic te openen... trekt nog een cola-tje uit de koelkast
Dus 2 uur morgen? Wat voor thee vind je lekker?quote:
Zondag toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus 2 uur morgen? Wat voor thee vind je lekker?
Nee zondag heb ik een meet met de FOT klupquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zondag toch?maar dan moet ik werken
Citroenthee
quote:
Jawel moet zondag werkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zondag heb ik een meet met de FOT klup
morgen kan je niet?
Ik doe soms nog weleens andere dingen ookquote:
lijkt me best gezellig hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jawel moet zondag werkenmorgen heb ik niks oja thee drinken
![]()
Hmmz op zich wel waarom niet hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lijkt me best gezellig hoorwaarom niet
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
laten we dit ff in GC doen ja? Anders billekoek
Je kan van mij aannemen dat Fles heul niet eng isquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hmmz op zich wel waarom niet healleen ben ik een schijterd
![]()
Ik ga straks pizza's in de oven slingerenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
jajaja ik ga zo eens een potje koken
ja maar ik vind iedereen die ik irl niet ken engquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kan van mij aannemen dat Fles heul niet eng is.
Fles wilde met mij nooit afspreken dus maak een foto samen en lijst hem in.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hmmz op zich wel waarom niet healleen ben ik een schijterd
![]()
Ik heb wel een boel foto's, maar niet één waar Fles en ik samen op staanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Fles wilde met mij nooit afspreken dus maak een foto samen en lijst hem in.![]()
"Oh je bent nu iedere dag in Utrecht? Dan kunnen we wel een keer bieren."
![]()
Met jou ook niet?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Fles wilde met mij nooit afspreken dus maak een foto samen en lijst hem in.![]()
me tooquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga straks pizza's in de oven slingeren.
Ik ookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar ik vind iedereen die ik irl niet ken eng
Jij bent sneller klaar, pizza eten gaat hier in etappesquote:
dat geloof ik je op je woord...quote:
Maar Belgie is voor Astrid een beetje uit de richtingquote:
Das jammer.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb wel een boel foto's, maar niet één waar Fles en ik samen op staan.
Een tripje naar het buitenland gewoon om mij te zien.. leuk tochquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar Belgie is voor Astrid een beetje uit de richting.
Hoe bedoel je?quote:Bovendien meen ik me te herinneren dat jij ook meet-angst hebt.
Wantquote:
Ik heb ook een hoop foto's van jou, mar idd nooit met mij er ook opquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb wel een boel foto's, maar niet één waar Fles en ik samen op staan.
Nederland is natuurlijk ook vrijwel gelijk aan Sodom en Gomorraquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?![]()
Nee, ik zou wel durven *kuch* maar ik denk dat phille nogal raar zou opkijken dat ik ff naar Nederland ga voor een meeting (als er nu één iets is, waar hij ook niet echt voor te vinden is, is het wel zoiets en ik alleen naar Nederland: noooooooo way)
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoop foto's van jou, mar idd nooit met mij er ook op
Als ik aan Fles denk denk ik aan de Dish-Warriorquote:
Doe jij het dan?!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Een hoop foto's van mij
.
Jij schijnt zelf altijd door een camera te kijken.
Thats how I wanna be rememberedquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik aan Fles denk denk ik aan de Dish-Warrior. En dat plaatje heb ik toevallig wél op mijn pc staan
.
Wat moet ik doenquote:
Ik ben een kluns om in auto te rijdenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Nederland is natuurlijk ook vrijwel gelijk aan Sodom en Gomorra.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thats how I wanna be remembered
[afbeelding]
Was dat niet na het oplappen van de keuken? Of heb ik het nu verkeerd voor?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thats how I wanna be remembered
[afbeelding]
We gaan deze zomer ff een foto maken met jou en mij eropquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat moet ik doen.
Als ik door een camera kijk sta ik ten eerste zelf ook niet op de foto, en ten tweede kan ik niet zo goed fotograferen (ik weet nauwelijks hoe de camera werkt).
Zo heb ik onlangs een paar foto's getrokken in bellewaerde en heeft phille ze allemaal een stuk moeten bijknippen omdat mijn vinger op elke foto stondquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat moet ik doen.
Als ik door een camera kijk sta ik ten eerste zelf ook niet op de foto, en ten tweede kan ik niet zo goed fotograferen (ik weet nauwelijks hoe de camera werkt).
Nee, da's jouw werkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Was dat niet na het oplappen van de keuken? Of heb ik het nu verkeerd voor?
Dan raad ik je af om nu deze kant op te komen, de A10 is afgesloten dus we (Volendam, that is) is wat lastig te bereikenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben een kluns om in auto te rijdentoch zeker op plekken waar ik nog nooit geweest ben. Het feit dat we ooit eens Parijs links gingen laten liggen en opeens op de périférique stonden rond Parijs blijft vers in mijn geheugen staan...
Als ik 'omleiding' bordjes zie staan, keer ik al gewoon terugquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan raad ik je af om nu deze kant op te komen, de A10 is afgesloten dus we (Volendam, that is) is wat lastig te bereiken. Dat hebben ook kennissen ondervonden die op visite kwamen
.
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan deze zomer ff een foto maken met jou en mij erop
quote:
Oh, dan kan ik vergeleken bij jou hartstikke goed fotograferen, dat gebeurt me namelijk nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo heb ik onlangs een paar foto's getrokken in bellewaerde en heeft phille ze allemaal een stuk moeten bijknippen omdat mijn vinger op elke foto stond![]()
![]()
![]()
Terwijl je het IJsselmeer al bijna kunt ruiken omkerenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als ik 'omleiding' bordjes zie staan, keer ik al gewoon terug
Ik ben er nog nooit in geslaagd om via omleiding-bordjes mijn eindpunt te bereiken![]()
De Slijmerdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Zie je, dat is ook de reden waarom ik met phille in het huwelijksbootje stap en niet met jou, hij helpt schoonmaken en ruimt mijn kleren altijd op en hangt ze weg in de kast![]()
Hij slaagt dan toch maar in zijn opzet hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
De Slijmerdhij wil gewoon wat te nuecken hebben
Ze zijn zeldzaam geworden ja, maar om nu te zeggen dat ze uitgestorven zijn...quote:Eerlijke Mannen, die bestaan in België niet meer
Jij bent ECHT domquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij slaagt dan toch maar in zijn opzet he![]()
[..]
Ze zijn zeldzaam geworden ja, maar om nu te zeggen dat ze uitgestorven zijn...![]()
Of aan de Leeuwenhose.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik aan Fles denk denk ik aan de Dish-Warrior. En dat plaatje heb ik toevallig wél op mijn pc staan
.
Nehquote:
Slechte verliezers, die belgenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
En ik maak er voor de rest geen woorden aan vuil![]()
Wat heb je opstaan Flesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
de tering zegdat je van alleen maar wat muziek ZO geëmotioneerd kan raken
een tsjechische mis uit WO2 die ik met het Mannenkoor gezongen heb. En waarin de duitsers opgeroepen worden dood te ganomdat ze minder dan vulnis zijn bla bla bla en zo.quote:
Aha. Muziek kan gekke dingen met je uithalen iddquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eentsjechische mis uit WO2 die ik met het Mannenkor gezongen heb. En waarin de duitsers opgeroepen worden dood te ganomdat ze minder dan vulnis zijn bla bla bla en zo.
Knaag ze muisjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Aha. Muziek kan gekke dingen met je uithalen idd.
Pizza knagen.
U zingt?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een tsjechische mis uit WO2 die ik met het Mannenkoor gezongen heb. En waarin de duitsers opgeroepen worden dood te ganomdat ze minder dan vulnis zijn bla bla bla en zo.
Surequote:
ik kan ook goed zingen, maar het klink niet zo heel mooiquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SureNiet om het een of ander, maar ik kan best goed zingen
Smakelijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:58 schreef D.Rose het volgende:
*ff eten is
Hoe krijg je zoiets (kennelijk herhaaldelijk) voor elkaarquote:
eejquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:44 schreef Pheno het volgende:
hallo
Lastigquote:
Hij kan het ons toch ook vertellenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:17 schreef Jaguarized het volgende:
Och gut. Vertel es.
Je bed is kwijtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:55 schreef leonieke het volgende:
Ik vraag me trouwens af of we vanavond nog eens in ons bed gaan kunnen slapen of niet![]()
Nee de kamer is veel te warm en we krijgen het er dus niet koelerquote:
trut!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:03 schreef leonieke het volgende:
En ja, ik slaap niet meer in mijn flanellen pyjama![]()
Heb je geen ventilator danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee de kamer is veel te warm en we krijgen het er dus niet koeler![]()
Er is hier geen vleugje wind dus of alle ramen nu open zijn of niet, het maakt geen bal verschil uit. Maar die zetel begint hier toch ook wel te vervelen.
Ja, maar die moet dus in de living staan overdag of het is hier ook verschrikkelijk zwoel. Zelfs nu nogquote:
die plensbui hadden we vanmiddag op de tilbo-kermisquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar die moet dus in de living staan overdag of het is hier ook verschrikkelijk zwoel. Zelfs nu nog
Ik wil gewoon eens een plensbui van een paar uur ipv die constante dreiging van onweer en wat gerommel in de lucht maar geen druppel regen.
En nee, ik wil die plensbui niet volgende week vrijdag![]()
Ook wel een minder aangename locatiequote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die plensbui hadden we vanmiddag op de tilbo-kermis
'T is hier beneden ook nog 27 gradenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar die moet dus in de living staan overdag of het is hier ook verschrikkelijk zwoel. Zelfs nu nog
Ik wil gewoon eens een plensbui van een paar uur ipv die constante dreiging van onweer en wat gerommel in de lucht maar geen druppel regen.
En nee, ik wil die plensbui niet volgende week vrijdag![]()
Wat is hetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:36 schreef Jaguarized het volgende:
De losse flesjes had ik al uit NYC meegenomen maar nu is er ook een 4-pack.![]()
[afbeelding]
Verklaar u nader.quote:
een fokker heeft mijn auto gezien en er een foto van gemaaktquote:
Dat zegt me dus niksquote:
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een fokker heeft mijn auto gezien en er een foto van gemaakt
(nog niet gepost in het 'gespot' topic overigens )
Frappuccino is the name and registered trademark of a cold beverage sold by Starbucks. It consists of coffee and/or espresso, ice, and flavoring which are blended together. If ordered in a Starbucks retail location, whipped cream may be added on top. It is currently available in three sizes: tall, grande, and venti.quote:
volgens mij moet je daar zelfgemaakte foto's postenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah op die manier.Maar ik kan natuurlijk ook een foto jatten uit je topic en hem in het gespot topic posten.
Het topic waar ik weer eens in moet posten.
![]()
Dat doet ook niet iedereen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij moet je daar zelfgemaakte foto's posten
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klopt, maar jij hebt daar een naam hoog te houden
ijskoffie!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Frappuccino is the name and registered trademark of a cold beverage sold by Starbucks. It consists of coffee and/or espresso, ice, and flavoring which are blended together. If ordered in a Starbucks retail location, whipped cream may be added on top. It is currently available in three sizes: tall, grande, and venti.
http://en.wikipedia.org/wiki/Frappuccino
Je noemde me ECHT domquote:Op zaterdag 29 juli 2006 08:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben er ook weer
heb ik me gisteren erg misdragen?Ik weet er weinig meer van
Oh ja, dat gaat bij jullie ook stukken makkelijker he?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 08:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jaja, ik zal het wel uit mijn gedachten bannen![]()
Jij hebt vakantie en kunt overdag ook nog een dutje doen...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 08:39 schreef leonieke het volgende:
slaapwel![]()
Ik kan al meer dan een uur niet meer slapenWat een hel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |