hier alleen vannacht regen geloof ikquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:57 schreef es70 het volgende:
[..]
2 uur en 35 minuten, ik heb de tijd vanaf het moment dat de rommel hier is en moet om 5 uur klaar zijn. Lekker flexibel dus.
Regen, welke regen.
Straat was hier ook nat vanmorgen en het schijnt ge-onweert te hebben...quote:
gisteren 10 druppels... 's avonds nog 1 x 10 druppels.. vandaag nix..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:58 schreef Frutsel het volgende:
heeft bijna hele ochtend geregend hier
quote:
Jij ookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
verkeerde smiley... beruchte stemmingswissel treedt op... ik nok hem!
fijne dag mensen!
Ja, hij is gejat door iemand in de WFL SCquote:
En daar heb je natuurlijk al je beklag gedaan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, hij is gejat door iemand in de WFL SC.
Ik vind het anders ontzettend NIET grappigquote:
Als jij dat icoontje eerder had, mail ff een FA.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind het anders ontzettend NIET grappig.
Ik heb 'm zelf gemaakt, zelfs de naam is hetzelfdequote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als jij dat icoontje eerder had, mail ff een FA.![]()
zei MM net..qu had um doorgespeeld in WFLquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf gemaakt, zelfs de naam is hetzelfde.
Ik had het gezien, heb 'm ook al even bedanktquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zei MM net..qu had um doorgespeeld in WFL![]()
maar hij heeft um al aangepast, je bent 'weer single'
jou springsmiley doet mijn humeur weer betersquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had het gezien, heb 'm ook al even bedankt.
sorry Esquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf gemaakt, zelfs de naam is hetzelfde.
Niet meer doenquote:
ik wist niet dat je em zelf gemaakt hadquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet meer doen. Maar ik ben iig blij dat 'ie 'm zo snel weer veranderde
.
Je had me niet zo handig ingeschat ?quote:
het is meer dat de meeste mensen gewoon een plaatje van t internet plukkenquote:
Dan is het lekker druk!quote:
Nee idd, ah voor een eerste keer doen ze niet zo moeilijk qua target.quote:
Geen idee nog.. moet er 's ochtends zijn en ze gaan uit van een gemiddelde ze weten vast wel wat ze normaal op zondagen verkopen dus om die targets maak ik me niet zo druk, ga die mensen de koffie niet opdringen ofzoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee idd, ah voor een eerste keer doen ze niet zo moeilijk qua target.Waar moet je heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |