quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je kent de streek blijkbaar nietWaarom doe ik nog moeite?
![]()
Wat een maatjesquote:
OP aangepastquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heerlijke OP...
maar liever een keukentafel en dag- en nachtdromen![]()
![]()
mag ik mee dan ????quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:41 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat ik vandaag maar eens ga dagdromen over een vakantie..
Op een boot ofzo.. Een cruise misschien wel
Ja lijkt me wel wat..![]()
Dat ziet er wel uit als een geschikte neuktafelquote:
Wat is 't vroeg.quote:
Tja, een lief tafeltje met iele pootjes en een blad met mozaīk leek me minder geschiktquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ziet er wel uit als een geschikte neuktafel
Een cruise.....nee ik geloof dat dat het laaste zou zijn ..op de een of ander manier lijkt me dat eng.. ik stap wel in een vliegtuig naar een of ander tropisch eiland...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:41 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat ik vandaag maar eens ga dagdromen over een vakantie..
Op een boot ofzo.. Een cruise misschien wel
Ja lijkt me wel wat..![]()
Hawaiiquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Een cruise.....nee ik geloof dat dat het laaste zou zijn ..op de een of ander manier lijkt me dat eng.. ik stap wel in een vliegtuig naar een of ander tropisch eiland...![]()
quote:
dat is er toch ook? we gaan echt niet 14 dagen musea's bekijken hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
oké dat museum gaan we dan ook wel bekijken.. goed?
Maar ik wil ook strand en zee...
mooi.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat is er toch ook? we gaan echt niet 14 dagen musea's bekijken hoor![]()
Ik verveel me ook. Maar ik werk niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij ben ik de enige die zich verveeld en geen zin heeft in het uitvoeren van 'werk'![]()
waar ben je nu dan en hoe laat is ut?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik verveel me ook. Maar ik werk niet.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij ben ik de enige die zich verveeld en geen zin heeft in het uitvoeren van 'werk'![]()
Thuis en als het goed is dezelfde tijd als bij jou: 11.31.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waar ben je nu dan en hoe laat is ut?
ga dan wat doen manquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Thuis en als het goed is dezelfde tijd als bij jou: 11.31.
Ik ga zo ff ontbijten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ga dan wat doen man![]()
opruimen, schoonmaken, lunchen
nee doe ook maar nie, anders verveel ik me helemaal
die smileyquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik verveel me ook. Maar ik werk niet.
echt niet..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
werkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
echt niet...maar nu ga ik ff serieus bezig zijn..
nou iig proberen dan.. een poging doen....![]()
volgens mij gelooft je baas je nog steedsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit hier nog tot 13.00 de schijn van werken op te houden
ik nog één uurtje langerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit hier nog tot 13.00 de schijn van werken op te houden
die zijn allemaal op vakantiequote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens mij gelooft je baas je nog steeds
Wat ben je dan wel aan het doen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:42 schreef leonieke het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik niet aan het werk ben?![]()
(maar ik het wel zou moeten zijn)
Hey ik moet ook om mijn postaantallen denken jaquote:
Eigenlijk gewoon aan het luieren.. al een paar wekenquote:
Inmiddels mag je wel weer een beetje bijgekomen zijn, Fruts zit alweer een tijdje te fokkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:48 schreef Tally het volgende:
Ik ben ook zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo druk!
das op zich wel een uitdaging, maar de mijne zijn al verneukt en niet meer op te vijzelenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey ik moet ook om mijn postaantallen denken ja
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inmiddels mag je wel weer een beetje bijgekomen zijn, Fruts zit alweer een tijdje te fokken
verlof? das lekkerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb verlof hoor![]()
En fok niet tijdens het werk![]()
![]()
Bijgekomen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inmiddels mag je wel weer een beetje bijgekomen zijn, Fruts zit alweer een tijdje te fokken
Mag ik nu op je buro?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Mjah... kom maar weer van onder het buro Tally vandaan![]()
Op het mijne is ook nog wel plek hoor, ik ben niet zo eenkennigquote:
Kan je dan nog wel werken?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op het mijne is ook nog wel plek hoor, ik ben niet zo eenkennig
fl./dmdfkeknf fks sanfkqft ke;qf n fn qfewleqnf qfjkewnqkengfn ejkwqgfn nqfkewn;q fkewn;eqngfqquote:
Toetsenbord moet je wel even aan de kant schuiven lieverd..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
fl./dmdfkeknf fks sanfkqft ke;qf n fn qfewleqnf qfjkewnqkengfn ejkwqgfn nqfkewn;q fkewn;eqngfq
ja kriebelt dat niet lekker? Zo'n inverende spatiebalk tegen je lipjes?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Toetsenbord moet je wel even aan de kant schuiven lieverd..
ze zat op de cursortoetsen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja kriebelt dat niet lekker? Zo'n inverende spatiebalk tegen je lipjes?
en weer een TFT-tje vies...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Toetsenbord moet je wel even aan de kant schuiven lieverd..
Grote vakantie van 1 juli tot en met 31 augustus (wel een paar dagen ertussen naar school, maar da's maar vanaf 22 aug)quote:
Alle tijd om eens lekker rustig in het huwelijksbootje te stappen om een boterbriefje te gaan halenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Grote vakantie van 1 juli tot en met 31 augustus (wel een paar dagen ertussen naar school, maar da's maar vanaf 22 aug)
wb !quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:21 schreef _Cara_ het volgende:
Het was een dappere poging Cara dat wel......
Wittebroodsweken? Wasda?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle tijd om eens lekker rustig in het huwelijksbootje te stappen om een boterbriefje te gaan halenZou anders ook maar een droge bek worden, zo in de wittebroodsweken
wat een leven...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Grote vakantie van 1 juli tot en met 31 augustus (wel een paar dagen ertussen naar school, maar da's maar vanaf 22 aug)
En een week herfstvakantie in november, twee weken kerstvakantie, een week krokusvakantie en twee weken paasvakantiequote:
Wittebroodsweken is de periode van zes weken na het huwelijk, waarin het kersverse bruidspaar niet gestoord mag worden door visite, vertegenwoordigers van verzekeringsmaatschappijen, en anderen.quote:
Geen idee. Maar jij ZEKER nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
En heb ik dat dan twee keer?
Volgend jaar ook na het kerkelijk huwelijk?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben volgende week ziek denk ik
Maar.. maar... ik ga mijn zoveel weken vakantie waarschijnlijk opgeven.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Maar jij ZEKER nietjij hebt zo al een voldoende lui leven
ideale werktijdenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:54 schreef es70 het volgende:
Klaar met werken. Het is er niet echt koeler op geworden
.
2 uur en 35 minuten, ik heb de tijd vanaf het moment dat de rommel hier is en moet om 5 uur klaar zijn. Lekker flexibel dusquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ideale werktijden![]()
welcome back essie
nog last van de regen gehad?
Zonnig en benauwd hierquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:56 schreef leonieke het volgende:
Hoi es
Hier valt het nog redelijk mee met de warmte vandaagBeetje lichtjes bewolkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |