Ik ben een kluns om in auto te rijdenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Nederland is natuurlijk ook vrijwel gelijk aan Sodom en Gomorra.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thats how I wanna be remembered
[afbeelding]
Was dat niet na het oplappen van de keuken? Of heb ik het nu verkeerd voor?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thats how I wanna be remembered
[afbeelding]
We gaan deze zomer ff een foto maken met jou en mij eropquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat moet ik doen.
Als ik door een camera kijk sta ik ten eerste zelf ook niet op de foto, en ten tweede kan ik niet zo goed fotograferen (ik weet nauwelijks hoe de camera werkt).
Zo heb ik onlangs een paar foto's getrokken in bellewaerde en heeft phille ze allemaal een stuk moeten bijknippen omdat mijn vinger op elke foto stondquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat moet ik doen.
Als ik door een camera kijk sta ik ten eerste zelf ook niet op de foto, en ten tweede kan ik niet zo goed fotograferen (ik weet nauwelijks hoe de camera werkt).
Nee, da's jouw werkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Was dat niet na het oplappen van de keuken? Of heb ik het nu verkeerd voor?
Dan raad ik je af om nu deze kant op te komen, de A10 is afgesloten dus we (Volendam, that is) is wat lastig te bereikenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben een kluns om in auto te rijdentoch zeker op plekken waar ik nog nooit geweest ben. Het feit dat we ooit eens Parijs links gingen laten liggen en opeens op de périférique stonden rond Parijs blijft vers in mijn geheugen staan...
Als ik 'omleiding' bordjes zie staan, keer ik al gewoon terugquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan raad ik je af om nu deze kant op te komen, de A10 is afgesloten dus we (Volendam, that is) is wat lastig te bereiken. Dat hebben ook kennissen ondervonden die op visite kwamen
.
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan deze zomer ff een foto maken met jou en mij erop
quote:
Oh, dan kan ik vergeleken bij jou hartstikke goed fotograferen, dat gebeurt me namelijk nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo heb ik onlangs een paar foto's getrokken in bellewaerde en heeft phille ze allemaal een stuk moeten bijknippen omdat mijn vinger op elke foto stond![]()
![]()
![]()
Terwijl je het IJsselmeer al bijna kunt ruiken omkerenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als ik 'omleiding' bordjes zie staan, keer ik al gewoon terug
Ik ben er nog nooit in geslaagd om via omleiding-bordjes mijn eindpunt te bereiken![]()
De Slijmerdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Zie je, dat is ook de reden waarom ik met phille in het huwelijksbootje stap en niet met jou, hij helpt schoonmaken en ruimt mijn kleren altijd op en hangt ze weg in de kast![]()
Hij slaagt dan toch maar in zijn opzet hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
De Slijmerdhij wil gewoon wat te nuecken hebben
Ze zijn zeldzaam geworden ja, maar om nu te zeggen dat ze uitgestorven zijn...quote:Eerlijke Mannen, die bestaan in België niet meer
Jij bent ECHT domquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij slaagt dan toch maar in zijn opzet he![]()
[..]
Ze zijn zeldzaam geworden ja, maar om nu te zeggen dat ze uitgestorven zijn...![]()
Of aan de Leeuwenhose.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik aan Fles denk denk ik aan de Dish-Warrior. En dat plaatje heb ik toevallig wél op mijn pc staan
.
Nehquote:
Slechte verliezers, die belgenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
En ik maak er voor de rest geen woorden aan vuil![]()
Wat heb je opstaan Flesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
de tering zegdat je van alleen maar wat muziek ZO geëmotioneerd kan raken
een tsjechische mis uit WO2 die ik met het Mannenkoor gezongen heb. En waarin de duitsers opgeroepen worden dood te ganomdat ze minder dan vulnis zijn bla bla bla en zo.quote:
Aha. Muziek kan gekke dingen met je uithalen iddquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eentsjechische mis uit WO2 die ik met het Mannenkor gezongen heb. En waarin de duitsers opgeroepen worden dood te ganomdat ze minder dan vulnis zijn bla bla bla en zo.
Knaag ze muisjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Aha. Muziek kan gekke dingen met je uithalen idd.
Pizza knagen.
U zingt?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een tsjechische mis uit WO2 die ik met het Mannenkoor gezongen heb. En waarin de duitsers opgeroepen worden dood te ganomdat ze minder dan vulnis zijn bla bla bla en zo.
Surequote:
ik kan ook goed zingen, maar het klink niet zo heel mooiquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SureNiet om het een of ander, maar ik kan best goed zingen
Smakelijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:58 schreef D.Rose het volgende:
*ff eten is
Hoe krijg je zoiets (kennelijk herhaaldelijk) voor elkaarquote:
eejquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:44 schreef Pheno het volgende:
hallo
Lastigquote:
Hij kan het ons toch ook vertellenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:17 schreef Jaguarized het volgende:
Och gut. Vertel es.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |