Je bed is kwijtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:55 schreef leonieke het volgende:
Ik vraag me trouwens af of we vanavond nog eens in ons bed gaan kunnen slapen of niet![]()
Nee de kamer is veel te warm en we krijgen het er dus niet koelerquote:
trut!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:03 schreef leonieke het volgende:
En ja, ik slaap niet meer in mijn flanellen pyjama![]()
Heb je geen ventilator danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee de kamer is veel te warm en we krijgen het er dus niet koeler![]()
Er is hier geen vleugje wind dus of alle ramen nu open zijn of niet, het maakt geen bal verschil uit. Maar die zetel begint hier toch ook wel te vervelen.
Ja, maar die moet dus in de living staan overdag of het is hier ook verschrikkelijk zwoel. Zelfs nu nogquote:
die plensbui hadden we vanmiddag op de tilbo-kermisquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar die moet dus in de living staan overdag of het is hier ook verschrikkelijk zwoel. Zelfs nu nog
Ik wil gewoon eens een plensbui van een paar uur ipv die constante dreiging van onweer en wat gerommel in de lucht maar geen druppel regen.
En nee, ik wil die plensbui niet volgende week vrijdag![]()
Ook wel een minder aangename locatiequote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die plensbui hadden we vanmiddag op de tilbo-kermis
'T is hier beneden ook nog 27 gradenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar die moet dus in de living staan overdag of het is hier ook verschrikkelijk zwoel. Zelfs nu nog
Ik wil gewoon eens een plensbui van een paar uur ipv die constante dreiging van onweer en wat gerommel in de lucht maar geen druppel regen.
En nee, ik wil die plensbui niet volgende week vrijdag![]()
Wat is hetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:36 schreef Jaguarized het volgende:
De losse flesjes had ik al uit NYC meegenomen maar nu is er ook een 4-pack.![]()
[afbeelding]
Verklaar u nader.quote:
een fokker heeft mijn auto gezien en er een foto van gemaaktquote:
Dat zegt me dus niksquote:
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een fokker heeft mijn auto gezien en er een foto van gemaakt
(nog niet gepost in het 'gespot' topic overigens )
Frappuccino is the name and registered trademark of a cold beverage sold by Starbucks. It consists of coffee and/or espresso, ice, and flavoring which are blended together. If ordered in a Starbucks retail location, whipped cream may be added on top. It is currently available in three sizes: tall, grande, and venti.quote:
volgens mij moet je daar zelfgemaakte foto's postenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah op die manier.Maar ik kan natuurlijk ook een foto jatten uit je topic en hem in het gespot topic posten.
Het topic waar ik weer eens in moet posten.
![]()
Dat doet ook niet iedereen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij moet je daar zelfgemaakte foto's posten
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klopt, maar jij hebt daar een naam hoog te houden
ijskoffie!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Frappuccino is the name and registered trademark of a cold beverage sold by Starbucks. It consists of coffee and/or espresso, ice, and flavoring which are blended together. If ordered in a Starbucks retail location, whipped cream may be added on top. It is currently available in three sizes: tall, grande, and venti.
http://en.wikipedia.org/wiki/Frappuccino
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |