give me a break. Je kan toch niet stellen dat het een uitzonderlijke beauty is. Een leuke spontane meid die aardig kan acteren maar verder wel erg "the girl next door".quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:51 schreef TheGeneral het volgende:
Natalie Portman moet gewoon winnen:
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06304/natalie-portman-vogue-aus-02.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url][[url=http://xs204.xs.to/xs204/06304/natalie-portman-vogue-aus-04.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url][[url=http://xs304.xs.to/xs304/06304/gala005.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url][[url=http://xs304.xs.to/xs304/06304/portman4.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dank!quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
Natalie Portman - Charlize Theron
Keira Knightley - Monica Bellucci
Naomi Watts - Scarlett Johansson
Kirsten Dunst - Rachel Weisz
Jennifer Connelly - Kate Beckinsale
Virginie Ledoyen - Audrey Tautou
Elisha Cuthbert - Elizabeth Hurley
Salma Hayek - Sophie Marceau
Voor de liefhebbers: mooie foto van Keira Knightley:
[afbeelding]
dudequote:Op donderdag 27 juli 2006 23:49 schreef sampoo het volgende:
[..]
give me a break. Je kan toch niet stellen dat het een uitzonderlijke beauty is. Een leuke spontane meid die aardig kan acteren maar verder wel erg "the girl next door".
beter dan je vriendin kan het nooit zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:48 schreef DakDuuf het volgende:
keira it isik ben naar die nieuwe pirats of the carribean (?) geweest. Tip van mij, niet met je vriendin heen gaan. Wat een ernstig lekkere vrouw is dat
![]()
Triest inderdaad. Ik vind Claudia Cardinale er op haar leeftijd nog beter uit zien.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:16 schreef Pink_Ribbon het volgende:
Jeetje, dat Elizabeth Hurley van Claudia Cardinale heeft gewonnen![]()
![]()
Daar ben ik het mee eens. Dat Virginie zo ver is gekomen is best een verrassing, aangezien ze helemaal niet zo populair is of een hype is. Bovendien heeft ze ook nog aardig wat tegenstand gehad. Salma Hayek vind ik ook wel verrassend, dat is toch zo iemand waarvan de hype een paar jaar geleden afgelopen was. Maar die heeft het dan ook een stuk makkelijker gehad.quote:Op zondag 30 juli 2006 10:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alleen Ledoyen vind ik een verrassing, vooral dan omdat ze totaal uit de belangstelling is verdwenen en helemaal geen hype meer is (in tegenstelling tot een hoop andere dames) en ze is eigenlijk niet eens ooit echt populair geweest. Maar het lijkt er dan ook op dat ze er nu vrij kansloos uitgaat.
Voor mij niet, dan stem ik niet meer omdat het beide niks is.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:54 schreef Stansfield het volgende:
Mijn 2 favorieten zitten er nog in. Bij een finale portman - belucci wordt het erg lastig.
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:04 schreef sampoo het volgende:
De enige manier waarop ik de overweldigende voorkeur voor Natalie Portman kan verklaren is de films waarin ze heeft gespeeld want wat het uiterlijk betreft is ze soms toch echt sprekend een ouwe heks.
Wat voor kleur haar heeft Elisha dan volgens jou?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:50 schreef IkodeBoer het volgende:
Het lijkt wel of de voorliefde uitgaat naar alleen 'donder' en niet 'blond'
Alleen Dunst, Ledoyen en Scarlett zijn nog als blondjes in de race.... En juist zij lijken nu te sneuvelen(behalve Scarlett dan...).
Met alle respect het enige blonde aan Cuthbert,Dunst,Ledoyen en Johansson is het potje verf waarmee men hun haar kleurt. Het zijn geen "echte" blondjes.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:50 schreef IkodeBoer het volgende:
Alleen Dunst, Ledoyen en Scarlett zijn nog als blondjes in de race.... En juist zij lijken nu te sneuvelen(behalve Scarlett dan...).
Dus laatste dringende oproep. Stem blond stem Dunst![]()
Oh, gaan we het nu over de orginele haarkleur hebben? De haarkleur waar iedereen de actrice van kent lijkt me iets meer voor de hand liggend. Anders was Monroe ook niet blond.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:03 schreef sampoo het volgende:
[..]
Met alle respect het enige blonde aan Cuthbert,Dunst,Ledoyen en Johansson is het potje verf waarmee men hun haar kleurt. Het zijn geen "echte" blondjes.
Dat zou een schande zijn voor deze verkiezing vind ikquote:
zolang Natalie Portman er nog in zit idd. jaquote:Op maandag 31 juli 2006 13:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat zou een schande zijn voor deze verkiezing vind ik
Dat ze haar wenkbrauwen bruin verft en ook haar bruine uitgroei heeft laten kleuren is inderdaad erg aannemelijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh, gaan we het nu over de orginele haarkleur hebben? De haarkleur waar iedereen de actrice van kent lijkt me iets meer voor de hand liggend. Anders was Monroe ook niet blond.
En volgens mij is Elisha wel degelijk blond trouwens.
Misschien wel... Maar zogezegd is het toch boeiender hoe we haar het meest kennen. En dat is als blondjequote:Op maandag 31 juli 2006 14:26 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dat ze haar wenkbrauwen bruin verft en ook haar bruine uitgroei heeft laten kleuren is inderdaad erg aannemelijk.Ze is zowat de meest voor de hand liggende brunette.
Des te beter, bewijst dat er gelukkig nog mensen met smaak zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:50 schreef IkodeBoer het volgende:
Dus laatste dringende oproep. Stem blond stem Dunst![]()
Ja, je voorspelde finale lijkt nogal moeilijk te gaan wordenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:37 schreef sampoo het volgende:
Cuthbert met 2 stemmen aan de leiding tegen Belluci.Opmerkelijk.
Tja, ik dacht die tv-ster Miep zal het niet doen. (Al zie ik dat ze toch in een leuk aantal filmpjes meespeelt)quote:Op maandag 31 juli 2006 22:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, je voorspelde finale lijkt nogal moeilijk te gaan worden.
Zolang er nog geen uitslag van de ronde staat, stem ik nog gewoon vrolijk mee hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Dacht dat je niet meer kon stemmen na 24.00?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:40 schreef Sasandra het volgende:
Kwartfinale
Monica Bellucci - Elisha Cuthbert
Natalie Portman - Kirsten Dunst
Virginie Ledoyen - Jennifer Connelly
Scarlett Johansson - Salma Hayek
Jessica Alba?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor mij maakt het niet echt meer uit wie er wint, ik heb er vooral die ik niet wil zien winnen en die zijn er allemaal uit.
Je schrijft wel een beetje als een Breezah.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:30 schreef sampoo het volgende:
Een Johansson tegen Cuthbert-finale? Jeetje wat een Breezah-keuze. Ik wordt denk ik oud.
Ik zei toch ik wordt oud.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Je schrijft wel een beetje als een Breezah.
ja monica is er al uit hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:19 schreef thaleia het volgende:
Scarlett Johansson - Jennifer Connelly
Elisha Cuthbert - Natalie Portman
Met Johansson kan ik ook prima leven, maar zo'n Cuthbert....dat is toch geen vrouw, da's een huppelgrietje. ALS ik op vrouwen zou vallen dan ook wel op een VROUW he!
Tis dat je geen vent bent anders was je wel ff homo hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:19 schreef thaleia het volgende:
Met Johansson kan ik ook prima leven, maar zo'n Cuthbert....dat is toch geen vrouw, da's een huppelgrietje. ALS ik op vrouwen zou vallen dan ook wel op een VROUW he!
De hamvraag zou ik dan maar stellen. Waarom nu dan wel?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:03 schreef California het volgende:
Halve finale
Een uur geleden had ik nog geen voorkeur.
Mensen met smaak? Portman is zeker de betere actrice maar kan echt niet op tegen de lekker en geilheid van Elisha.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:43 schreef Weakling het volgende:
Halve finale
Omg Monica er uit. Wie stemt er nou op zo'n kleibintje als Elsje Kutbert??? Foei!...
Als ik zou moeten kiezen tussen een beschuitje eten met Portman of Cuthbert, dan kies ik toch voor Portman.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mensen met smaak? Portman is zeker de betere actrice maar kan echt niet op tegen de lekker en geilheid van Elisha.![]()
Tsja ik zou ze gewoon allebei nemenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen tussen een beschuitje eten met Portman of Cuthbert, dan kies ik toch voor Portman.
Het beschuitje 's-ochtends wil ik wel met Portman eten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen tussen een beschuitje eten met Portman of Cuthbert, dan kies ik toch voor Portman.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:43 schreef Weakling het volgende:
kleibintje[/sub]
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:27 schreef sampoo het volgende:
Voorspelling:
Belucci tegen Connelly
Hayek tegen Portman
Finale: Belucci tegen Hayek
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bellucci verloren.... Hayek verloren
Zal ik ook even meedoen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verhip, misschien kom ik net aan 6 klonen, dan kan ik er nog een gelijkspel van maken.
Ja. KillerOfSaints is waarschijnlijk te opvallend.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Halve finale
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Oh nee. Het gaat een Scarlett Johansson - Elisha Cuthbert finale worden.
Elisha moet winnen en wint ook hopelijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:21 schreef Timo20 het volgende:
Halve finale
Zou me verbazen als Natalie toch wint
zoals hier boven door anderen al gezegd: Elisha is wel leuk, maar ik kruip toch liever met Natalie tussen de lakensquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Elisha moet winnen en wint ook hopelijk
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:42 schreef pascalheister het volgende:
wat is dat nou geen scarlett timo?![]()
Snap er ook helemaal niks van. Portman hoort gewoon te winnenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Laatste wanhoops pogign![]()
[afbeelding]
Eigenlijk had Jennifer van de halve finalisten mogen winnen van mij. Maar Portman stond wel op nummer 2.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef Doff het volgende:
[..]
Snap er ook helemaal niks van. Portman hoort gewoon te winnen![]()
Die Cuthbert is toch gewoon een 13 in een dozijn blondjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef Doff het volgende:
[..]
Vind er ook niks an.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:05 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Die Cuthbert is toch gewoon een 13 in een dozijn blondje![]()
en volgens mij niet blond van nature
Vind ik dus totaal niet. Als je bijvoorbeeld naar niet geposeerde foto's kijkt bij google, zoals red carpet foto's, dan vind ik Scarlett er heel charmant, knap en lekker uit zien. Terwijl Cuthbert maar een schimp is van hoe ze op geposeerde foto's staat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:27 schreef scanman01 het volgende:
Finale
Scarlett Johansson - Elisha Cuthbert
Scarlett kan mooi op foto's staan, maar is het allesbehalve (wat mij betreft).
Elisha daarentegen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Absoluut. Scarlett heeft klasse, Cuthbert, nouja, ik had het al gemeld, ik kan er niets anders van maken dan een op zich schattig bimbo-tje.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Maar dan ga ik zonder enige twijfel voor Scarlett. Elisha is echt alleen maar een standaard blondje, terwijl Scarlett zeker wel iets heeft.
Dan verschillen we enorm van mening. Ik vind die mond van Scarlett bv behoorlijk erg. Maakt haar lelijk wat mij betreft. En ja... er zijn ook wel mooiere vrouwen dan Elisha, maar die zijn er allemaal al lang uit. Scarlett komt wat mij betreft niet eens in de top 50.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Vind ik dus totaal niet. Als je bijvoorbeeld naar niet geposeerde foto's kijkt bij google, zoals red carpet foto's, dan vind ik Scarlett er heel charmant, knap en lekker uit zien. Terwijl Cuthbert maar een schimp is van hoe ze op geposeerde foto's staat.
Ik vind Scarlett juist niet erg fotogeniek, in films en interviews is ze veel leuker. Vooral als ze weinig make-up op heeft, als schminkdoos op fotoshoots vind ik haar minder geslaagd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Vind ik dus totaal niet. Als je bijvoorbeeld naar niet geposeerde foto's kijkt bij google, zoals red carpet foto's, dan vind ik Scarlett er heel charmant, knap en lekker uit zien. Terwijl Cuthbert maar een schimp is van hoe ze op geposeerde foto's staat.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:05 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Die Cuthbert is toch gewoon een 13 in een dozijn blondje![]()
Ook dat is bij mij exact omgekeerd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ow ja, voor de annalen -> Scarlett won van Marion Cotillard, Claire Danes, Rachel McAdams, Naomi Watts, Salma Hayek en Jennifer Connelly. Elisha van Ingrid Bergman, Catherine Zeta-Jones, Nikki Reed, Elizabeth Hurley, Monica Bellucci en Natalie Portman.
Bij Scarlett allemaal dames die ik leuk vind, met uitzondering van Danes. Bij Elisha allemaal dames die me weinig doen, met uitzondering van Portman.
Dat ben ik dan weer wel met je eensquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij Scarlett allemaal bijna dames die ik leuk vind, met uitzondering van Danes. Bij Elisha allemaal dames die me weinig doen, met uitzondering van Portman evt Hurley.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:58 schreef JelleS het volgende:
Maar omdat de mensen hier geen smaak hebben:
[afbeelding]
als jij het maar wel hebtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:58 schreef JelleS het volgende:
Maar omdat de mensen hier geen smaak hebben:
Dat zeg ik. Volgens scanman was Scarlett alleen leuk op foto's. En daar was ik het dus niet mee eens. Al vind ook wel weer dat ze op fotoshoots er ook goed uit ziet. Maar ik vind haar ook in films en interviews er leuker uitzien.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind Scarlett juist niet erg fotogeniek, in films en interviews is ze veel leuker. Vooral als ze weinig make-up op heeft, als schminkdoos op fotoshoots vind ik haar minder geslaagd.
Bij beiden zitten dames die ik leuker vind, minder vind of me niets doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ow ja, voor de annalen -> Scarlett won van Marion Cotillard, Claire Danes, Rachel McAdams, Naomi Watts, Salma Hayek en Jennifer Connelly. Elisha van Ingrid Bergman, Catherine Zeta-Jones, Nikki Reed, Elizabeth Hurley, Monica Bellucci en Natalie Portman.
Bij Scarlett allemaal dames die ik leuk vind, met uitzondering van Danes. Bij Elisha allemaal dames die me weinig doen, met uitzondering van Portman.
Gedaan, maar ik heb ook Match Point gezien.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
14 - 8 achterSchaam jullie
Klasse? Pffffffffff kijk eens The Girl Next Door, das pas klasse!
3 stemmen verschil op het moment.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:41 schreef Neoktheone het volgende:
Staat zo goed als gelijk geloof ik... spannend![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Finale
Scarlett Johansson - Elisha Cuthbert
tegenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:42 schreef pascalheister het volgende:
wat is dat nou geen scarlett timo?![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:49 schreef Timo20 het volgende:
Maar damn, jullie gasten hebben echt geen smaak. Natalie niet in de finale![]()
![]()
![]()
Waarom in hemelsnaam? Ik vind haar een heel mooi meisje, maar lekker? Nou, nee. Die meid straalt geen sex uit en heeft 't lichaam van een 14-jarige.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef Doff het volgende:
Dat zal nog wel een tijd duren. De Johansson-fans krijgen ook nog een kans om wat in B&H topics te gaan smeken om op haar te stemmen. Dan kloppen de verhoudingen terug.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Wanneer stopt het stemmen eigenlijk?
Dat is al lang gebeurd: Scarlett Johansson # 2quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zal nog wel een tijd duren. De Johansson-fans krijgen ook nog een kans om wat in B&H topics te gaan smeken om op haar te stemmen. Dan kloppen de verhoudingen terug.
Knap dan dat jouw melding uren voor de melding komt die je quote. En ook boeiend dat je stond te roepen dat je niet meer stemde vanwege vreemde uitslagen, dat het allemaal maar niets was, maar dat je wel even de finale wil manipuleren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is al lang gebeurd: Scarlett Johansson # 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |